Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 11:39
Mytana
Mytana is offline
(Ik heb het verhaal iets veranderd, omdat ik bang ben dat hij het leest)
Ik ken een jongen waarvan ik hoorde dat ie altijd meisjes gebruikte... Ik vond hem zelf best interessant, maar ik was verliefd op een ander. Toen ik een paar weken geleden uit was met vriendinnen was X, ik wil zijn echte naam niet noemen, ook mee en hij leek ineens interesse in mij te hebben. Hij haalde een drankje voor me en we hebben wat gepraat. Via een vriendin kwam ik erachter dat ie best met me wilde gaan en ik zei dat ook wel wilde. Diep in me voelde ik een steek, omdat ik zoveel slechte dingen over hem hoorde, maarja voor 1 avondje kon het toch wel. Vlak voor hij wegging vroeg hij echter of ik een keer wat af wilde spreken, ik zei ja. Toen hij wegging, ben ik een stukje met hem meegelopen en heb hem gezoend. Eerst had ik er nog even spijt van, maar ik ben heel gevoelig voor wat jongens van mij vinden en werd verliefd. Ik zag hem de hele week op school, maar voor het volgende weekend hadden we nog niets met elkaar afgesproken. Ik had al wel van hem gehoord dat ie wel wat met me wilde. Ik was al een tijdje vrijgezel en ik was al helemaal opgewonden over het idee alleen. Ik vond het op dat moment niet vreemd, dat hij mij alleen vertelde wat hij van mij vond wanneeer ik er naar vroeg, maar dat het hem niets leek te schelen wat ik precies van hem vond. In het volgende weekend gingen we weer met het groepje uit. X zou eerst niet meegaan, maar hij had zijn afspraak afgezegd, speciaal voor mij vertelde ie me, waardoor ik weer meer gevoelens voor hem kreeg. Toen we even alleen waren, vertelde ie me dat ie me mooi vond en dat ie eigenlijk meer wilde dat zoenen alleen. Ik wilde dat nog lang niet, maar daar heb ik me niets van aangetrokken, ik ben toen weer met hem geweest. Eigenlijk was het mijn eigen schuld, ik had hem moeten zeggen dat ik echt niets meer wilde, voor hem was dat namelijk heel belangrijk, het leek hem ook niets te schelen met wie het zou gebeuren, als het meisje het ook maar wilde. Niet dat er iets gebeurd is tussen ons, dat kwam er niet meer van, gelukkig niet. Hij bleef volhouden wat met me te willen en we spraken wat af. Ik was er precies op tijd, maar hij niet. Hij kon natuurlijk iets te laat zijn, maar na een kwartier was ie er nog niet en toen ben ik naar een vriendin gegaan. Ik was helemaal overstuur, misschien wat overdreven, maar ik ben best onzeker en zoals ik al zei heel gevoelig voor wat jongens van me vinden. Ik heb hem die middag nog opgebeld, maar ik kon hem niet bereiken. Pas 's avonds heb ik hem gesproken, op het internet. Hij vroeg waar ik die middag was gebleven. Hij begon te beweren dat hij op de afgesproken plek was geweest en 25 minuten op me had gewacht, nou dat kon niet waar zijn, want ik stond daar toch zelf ook? Na nog even gewoon te hebben gepraat zei hij ineens dat we er maar niet mee door moesten gaan. hij zei dat ie niet graag iemand gebruikte, dat ie niet verliefd op me was, nee hij zei er zelfs nog achteraan dat ie verliefd was op heel iemand anders. Ik ben toen gewoon weggegaan zonder afscheid te nemen. Ik voelde me al gebruikt en natuurlijk verschrikkelijk klote. Maar tegenlijkertijd voelde ik me opgelucht. Ik kwam er na een tijdje achter dat ik nog verliefd was op de jongen waar ik eerst al verliefd op was en eigenlijk nooit echt gevoelens voor X had gehad. Dat klinkt misschien raar, maar het was gewoon het idee dat ie mij leuk vond en dat ik een vriendje kon hebben, het was niet echt verliefdheid. Alleen nu snap ik het even niet meer. Ik twijfel nu aan mijn gevoelens voor J, waar ik nu gek van ben, en ben bang dat ie me ook pijn zal doen net als X, want dat heeft X me wel gedaan. Ik was altijd heel erg onzeker, nog meer dan ik gewoon al wel ben, en dat was eigenlijk wel over. Nu ben ik alleen weer helemaal terug bij af. Ik ben gewoon even helemaal de weg kwijt...
Ik heb een paar vraagjes aan jullie:
-Wat vinden jullie van wat X gedaan heeft?
-Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je gevoelens je zodanig in de war brengen dat je daarvoor liegt en denkt dat je verliefd bent?
-En... kunnen jullie me een tip geven hoe ik erachter kan komen of mijn gevoelens dit keer wel echt zijn?
__________________
Love just confuses me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 12:18
chanel
chanel is offline
euhm.. Ik vind X een beetje .. ja, onvolwassen hoe hij handelt etc, t is echt zo'n typisch gevalletje.

Ik heb mezelf er nooit van overtuigd dat ik écht verliefd was op een jongen, vond m gewoon écht leuk, en nadat ik m gezoend had kwam ik er wel 8er dat t in ieder geval niet voor 'echt' was. (tot ik me huidige vriend heb ontmoet)

ik ben zelf naar me huidige vriend toegstapt, en ben vrienden met m geworden, ik vertelde hem eerlijk over mn gevoelens etc, en na 5 maanden hebben we gezoend, en vanaf toen hadden we, dus mijn advies is dat je er ruim de tijd voor neemt, je hebt nog genoeg tijd

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:23
littledevilin
littledevilin is offline
hey meissie!Wat een verhaal zeg! Nou ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt...tenminste iets in die richting. Heb je misschien msn, dan kunnen we een x praten! Even kort antwoord op je vragen: ik vind het lullig wat X gedaan heeft natuurlijk, hij heeft je volgens mij gewoon gebruikt! En op je 2e vraag: ja ik heb ook meegemaakt dat je DENKT dat je verliefd bent... terwijl het gewoon nix is ... maar dat merk je altijd pas 8eraf! Nou ik hoop dat ik je msn krijg.. zodat we wat kunnen chatten of misschien anders mailen! ik ben namelijk ook heel onzeker, vooral nu, mijn vriend is namelijk net vreemdgegaan enzo.. nou kussies Patty
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:29
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Hey Mytana,

Ik heb juist hetzelfde meegemaakt als jij...

Inderdaad X heeft jou gebruikt... voor mij komt dit over alsof hij jou gebruikt heeft als een testobject om te zien of hij meisjes kan aantrekken... Was bij mij ook zo, maar twas dan een meisje...

Ik was ook doodverliefd op dat meisje ( volle 9 maand) en tijdens die periode was ik ook voor 1 week "verliefd" op haar vriendin... dit kwam omdat zij mij zoveel moed gaf en ook veel vriendschap... en ik raakte volledig in de war... ik had het haar ook gezegd dan... en zij zei gelukkig van "nee.. want je bent nog altijd verliefd op mijn vriendin" Een week later gaf ik haar gelijk...

Ik heb toen gezegd tegen mijn gevoelens dat ze moesten ophouden (tis mssn raar gezegd) en de liefde werd haat omdat ik doorhad omdat ze mij gebruikte... maanden later werd ik verliefd op een andere meisje waar ik nu nog altijd met verkeer

Hoe zie je dat: je kijkt altijd naar haar
je loopt hapy
je bloost
je verteld megaveel mopjes
je wil opvallen
buik kriebelt

groetjes

XXxXXxXX DJken

moest je nog meer vragn hebben... je mag mij altijd mailen of msn
__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:48
Tyrza
Tyrza is offline
Blij dat jullie zo goed reageren. Aan Patty, ik heb je toegevoegd aan mijn MSNlijst, want ja dat heb ik.
Verder denk ik wel dat ik verliefd ben op J, ik vind echt alles leuk aan hem, van op de manier dat ie lacht tot de manier waarop ie eet(raar eigenlijk dat je dat leuk kan vinden)
Ik heb alleen nog steeds pijn van X en ik ben heel erg bang dat dat in de weg zal gaan zitten al wil ik contact maken met J. Ik ben dus heel erg onzeker en ik denk dat dat ook best aan me te zien is!
__________________
Als ik niet verliefd ben, voel ik me zo leeg. Maar wel verliefd zijn, brengt zoveel teweeg!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:57
Tyrza
Tyrza is offline
Sorry was ingelogd met mijn andere naam
Nu weten jullie meteen dat die andere topic ook van mij is, wat ik juist niet wilde, het staat namelijk zo stom, gek van de een en pijn van de ander...
Ik wilde trouwens nog zeggen dat X bi is en dat ie daarom misschien wel zo met meisjes omgaat...
__________________
Als ik niet verliefd ben, voel ik me zo leeg. Maar wel verliefd zijn, brengt zoveel teweeg!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:21
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Hey..

dit is mijn emailadres leiderke_djoa@hotmail.com


wil jij mij toevoegen aan uw lijstje ? Kzou echt wel eens willen praten met jou

xXx
__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:48
Verwijderd
Je moet in ieder geval eerlijk zijn tegenover J. Je kunt niet gaan verwachten dat hij net zo is als X, want hij verdient wel een kans zich te bewijzen..

het gedrag van die X... Mjah, jij hebt hem ook gebruikt voor een avondje, alleen jij kan je gevoel er niet buiten houden, hij wel. Jullie zitten allebei even "fout" maar hij kan er nix aan doen dat jij je gevoel erbij haalt...
Aan de andere kant issie wel fout bezig, ik vind dat echte player-gedrag sowieso niet iets om over naar huis te schrijven...

Verder heb ik mezelf nog nooit aangepraat dat ik verliefd was. Maar ik kan me goed voorstellen hoe het is om zoiets te doen... Ik heb er ook verscheidene voorbeelden van gezien bij bekenden... En daar zit meestal wel een duidelijke reden achter.

Hoe je gevoelens in elkaar zitten, of het echt is? Ik denk dat je eens met J een "gewone", vriendschappelijke relatie op moet bouwen, zonder meteen te zoenen. Dan heb je tenminste de tijd om een gezond iets op te bouwen... elkaar leren kennen... en kijken of je steeds aan hem denkt, niet zonder hem kunt, de hele tijd op hem wacht, dat je hart overslaat als je hem ziet, hoort (zijn naam hoort) enzovoort...
Je merkt het vanzelf wel...

Maar wat je NIET moet doen, is met hem zoenen om te kijken of je wel echt verliefd bent... das niet echt slim...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ik snap het niet
Trkeskin
3 15-11-2012 16:58
Liefde & Relatie Ik snap het even niet meer
Tommy93
3 19-03-2010 19:33
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
Liefde & Relatie ik weet het even niet meer
groezel538
15 14-10-2003 15:53
Psychologie ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur)
PiNoW
12 02-06-2002 19:06
Psychologie Ik weet het effe niet meer... omgang met m'n ex...
^*^Tish^*^
4 29-03-2002 08:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.