Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Vaginale voorkeuren :
Helemaal glad! 0 0%
Helemaal geschoren, en stoppeltjes maakt niet uit. 0 0%
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 21:58
Maxxine
Maxxine is offline
Hey allemaal!

Ik vraag me veel dingen af wat betreft de vagina ten eerste, vinden jullie jongens het heeel erg als je vriendin niet helemaal kaal is beneden? Maar mijn belangrijkste is een vraag vooral aan de meiden die zullen er het meeste verstand van hebben denk ik:

Hoe weet je wanneer je vagina stinkt?

Want elke vagina heeft een bepaalde geur, toch? Sommige mannen vinden dit volgens mij opwindend, als het maar niet stinkt. Maar nu is dus mijn vraag, als jij het zelf niet vind stinken, maar je ruikt wel de geur, stinkt het dan wel voor andere mensen? Of ervaren andere mensen diezelfde geur en is dit dus de normale geur van de vagina? Graag zoveel mogelijk informatie wat jullie ervan weten en antwoord op de vragen als het kan! Alvast hartstikke bedankt.

Groetjes Maxine
Oud 08-02-2007, 22:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb de poll gesloten want die sloeg als een tang op een varken.

Verder stinken lichaamssappen niet en hebben ze alleen hun specifieke geur. Tenzij ze oud worden, dan gaan ze inderdaad stinken. De truc is gewoon met enige regelmaat te wassen, zeker na gemeenschap of eigenlijk alles waar je nat van wordt. En dann bedoel ik niet vijf keer per dag. Gewoon eens per dag met water moet genoeg zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-02-2007, 22:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Kwestie van regelmatig wassen, net wat Kruimel zegt.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 08-02-2007, 22:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En dus VOORAL niet met zeep wassen, want dan gaat het JUIST stinken.

Wat betreft die eerste vraag, IK vind het niet zo'n probleem, zolang het maar enigszins bijgehouden wordt. Kaal is wel het mooiste, vind ik.
Oud 08-02-2007, 23:10
Verwijderd
gebruik gewoon een beker water, en giet een beetje over jezelf heen als je hebt geplast, dan ruik je de hele dag fris!

En elke man heeft zo zijn eigen voorkeur wat de groei van schaamhaar betreft..
Oud 08-02-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2007 @ 22:12 :
Verder stinken lichaamssappen niet [...]
Bron?
Oud 09-02-2007, 00:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-02-2007 @ 23:18 :
Bron?
Lichaamssappen hoeven ook helemaal niet te stinken, zelfs niet voor de fijnproevers, zolang iemand gewoon heel schoon is op zichzelf. Maargoed als ik wel eens hoor dat er meisjes zijn die hun vagina slechts om de dag een keertje schoon maken, vind ik het ook niet zo vreemd dat er eveneens mannen bestaan die hun neus ervoor ophalen en spreken van 'een stinkende grot'. *rilt*

Ik heb zo snel geen bronnen kunnen vinden, maar och... Ik heb (op bovenstaande situatie na) eigenlijk nog nooit mensen gesproken die het tegendeel beweerde.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 09-02-2007, 00:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
vinden jullie jongens het heeel erg als je vriendin niet helemaal kaal is beneden?

Ik niet, een streepje vind ik zelf mooi. Volgens mij geven veel mannen niet eens de voorkeur aan helemaal kaal trouwens... Als het mooi bijgehouden is vind ik wel fijn, zo hoef ik mijn tanden na het beffen niet te flossen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 09-02-2007, 03:17
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-02-2007 @ 00:32 :
SIZE] Als het mooi bijgehouden is vind ik wel fijn, zo hoef ik mijn tanden na het beffen niet te flossen
je flost dan toch juist tijdens het beffen
Oud 09-02-2007, 08:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-02-2007 @ 03:17 :
je flost dan toch juist tijdens het beffen
Zo kan je het ook zien, maar er kunnen ook haren tussen te komen zitten die je erna eruit moet flossen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 09-02-2007, 11:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maxxine schreef op 08-02-2007 @ 21:58 :
vinden jullie jongens het heeel erg als je vriendin niet helemaal kaal is beneden?
Ik vind het vooral erg als ze wel helemaal kaal is beneden. Als ik een kale kut wil bef ik wel een kleuter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-02-2007, 12:11
Verwijderd
Een streepje vind ik zelf ook het mooist.
Het maakt me verder niet bijster veel uit of ze er nou veel of weinig aandacht aan besteed, hoewel het ook geen jungle met dieren hoeft te zijn..

Minder haar beft wel een stuk lekkerder, dat is wel zo, maar ach, dat moeten flossen is ook redelijk overdreven, die paar haartjes die je er uit moet peuteren valt ook wel mee.. Dat is nog lang niet zo erg als wat zij moeten doorstaan als wij met onze ongeschoren kop bezig zouden gaan
Oud 09-02-2007, 13:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-02-2007 @ 11:32 :
Ik vind het vooral erg als het wel helemaal kaal is beneden. Als hij een kale kut wil beft hij maar een kleuter.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-02-2007, 13:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-02-2007 @ 23:18 :
Bron?
Mijn neus? Geez, wat kunnen die N&A mensen moeilijk doen. Die beoordeling is altijd subjectief ja, want stinken is een subjectieve beoordeling. Maar aangezien er op dit gebied een flinke intersubjectiviteit bestaat zie ik het bezwaar niet omdat zo te zeggen.

*zucht* Bron...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-02-2007, 13:29
Verwijderd
Het hele idee is toch ook juist dat mensen het beetje geur dat die lichaamssappen van hun partner hebben juist opwindend/aantrekkelijk vinden.

Voor de rest zou ik nooit helemaal kaal willen zijn daar beneden en ik vind het vaag als mensen dat supergraag lijken te willen. Ook hierbij weer: het idee is toch juist dat je kunt zien dat iemand secundaire geslachtskenmerken heeft, anders lijkt het net of je nog niet in de puberteit bent gekomen.
Oud 09-02-2007, 15:56
Maxxine
Maxxine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-02-2007 @ 13:29 :
Het hele idee is toch ook juist dat mensen het beetje geur dat die lichaamssappen van hun partner hebben juist opwindend/aantrekkelijk vinden.

Voor de rest zou ik nooit helemaal kaal willen zijn daar beneden en ik vind het vaag als mensen dat supergraag lijken te willen. Ook hierbij weer: het idee is toch juist dat je kunt zien dat iemand secundaire geslachtskenmerken heeft, anders lijkt het net of je nog niet in de puberteit bent gekomen.
Ja inderdaad ben ik het wel mee eens. Maar jullie zeggen dus allemaal dat de lichaamsappen dus zijn eigen geur hebben die de meeste mensen zelfs opwindend vinden, maar mijn vraag was dus, hoe horen die lichaamssappen te ruiken? Ik vind zelf mijn vagina niet stinken maar ik ruik dus wel een bepaalde geur, dus ik vraag mij af, ervaart iedereen dit gewoon als de lichaamsgeur? Of is het toch abnormaal dat ik het zelf een beetje ruik? (ook al stinkt het niet)
Oud 09-02-2007, 15:59
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Naojan schreef op 08-02-2007 @ 23:10 :
gebruik gewoon een beker water, en giet een beetje over jezelf heen als je hebt geplast, dan ruik je de hele dag fris!

En elke man heeft zo zijn eigen voorkeur wat de groei van schaamhaar betreft..
Doe je dat echt??

Lijkt me nog al een gedoe!
Oud 09-02-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 09-02-2007 @ 00:07 :
Lichaamssappen hoeven ook helemaal niet te stinken, zelfs niet voor de fijnproevers, zolang iemand gewoon heel schoon is op zichzelf. Maargoed als ik wel eens hoor dat er meisjes zijn die hun vagina slechts om de dag een keertje schoon maken, vind ik het ook niet zo vreemd dat er eveneens mannen bestaan die hun neus ervoor ophalen en spreken van 'een stinkende grot'. *rilt*

Ik heb zo snel geen bronnen kunnen vinden, maar och... Ik heb (op bovenstaande situatie na) eigenlijk nog nooit mensen gesproken die het tegendeel beweerde.
Nou, mijn moeder vindt mijn zweet altijd stinken hoor. Terwijl mijn vriendin het uiteraard geil vindt. Het is dus niet alleen afhankelijk van hoe goed je je wast.
Oud 11-02-2007, 22:21
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-02-2007 @ 11:32 :
Ik vind het vooral erg als ze wel helemaal kaal is beneden. Als ik een kale kut wil bef ik wel een kleuter.
leve het schaamhaar (bijgewerkt dan wel)!
ik voel me ook echt net m'n zusje als ik alles weghaal..
maar het is wel zo netjes om geen hele bos te laten staan..
een streepje of 'n iets breder streepje vind ik het mooiste staan.
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 11-02-2007, 23:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kaal =

Maar niet kaal is ook niet erg.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 11-02-2007, 23:24
Verwijderd
no bushes please!

bad Bush, bad bush
Oud 12-02-2007, 00:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-02-2007 @ 16:13 :
Nou, mijn moeder vindt mijn zweet altijd stinken hoor. Terwijl mijn vriendin het uiteraard geil vindt. Het is dus niet alleen afhankelijk van hoe goed je je wast.
Ja hey, ik neem aan dat jouw moeder ook niet tussen je benen snuffelt? Althans ik houd in mijn verhaal geen rekening met anderen personen dan mijn vriend, die eventuele geurtjes niet weten te waarderen. Juist omdat partners elkaars lichaamsgeuren vaak als geil/opwindend ervaren, is goed wassen over het algemeen voldoende om het 'fris' te houden.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 12-02-2007, 00:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 09-02-2007 @ 15:59 :
Doe je dat echt??

Lijkt me nog al een gedoe!
Ik ken redelijk wat meisjes die serieus na elk toilet-bezoek met een flesje water in de weer gaan, om alles weer fris te krijgen. Een flesje water gaat mij persoonlijk wat ver, maar ook mij zul je het toilet zeer zelden zien verlaten zonder 'frissigheid'. Vochtige doekjes zijn een stuk idealer dan normaal toilet-papier.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 12-02-2007, 00:13
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik vind heel weinig erg, ik houd van mijn vriendin hoe dan ook. Ik zou wel een beetje kijken als ze ineens een bos heeft, maar zelfs dan heb ik daar geen problemen mee
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 12-02-2007, 00:51
lidnummerzoveel
lidnummerzoveel is offline
Ik vind kaal het mooiste, of mooi bijgehouden. Het belangrijkste vind ik dat de lippen kaal zijn. Maar ik zou er verder niet op afknappen denk ik.

Natuurlijk ruikt het daar een beetje, maar wat is daar nou erg aan? Zolang het niet erg stikt (wat zelden voorkomt) heb ik liever een beetje natuurlijke geur dan dat je het idee hebt dat je aan een blok zeep aan het likken bent.
Oud 12-02-2007, 18:02
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
iK was me daar een keer per dag, maar ik zorg er wel voor dat het vlak voor de seks net is gewassen. In mijn ogen kan het dan nooit viezig gaan ruiken. Ik probeer met een schaartje alles te knippen, en in de zomer scheer ik tot een klein driehoekje.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 12-02-2007, 18:36
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Een stinkkut is echt het meeste vieze wat er is.
Heb ook een keer een vriendin gehad die niet zo lekker rook van beneden, wat een afgang. Kwam vooral omdat zij te weinig water dronk (eigenlijk helemaal niet) en sowieso te weinig dronk. Gewoon goed schoon houden die shizzle!
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 12-02-2007, 19:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
adon1s schreef op 12-02-2007 @ 18:36 :
Een stinkkut is echt het meeste vieze wat er is.
Heb ook een keer een vriendin gehad die niet zo lekker rook van beneden, wat een afgang. Kwam vooral omdat zij te weinig water dronk (eigenlijk helemaal niet) en sowieso te weinig dronk. Gewoon goed schoon houden die shizzle!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-02-2007, 19:55
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 19:00 :
ik schoot in de lach.

vaginasap heeft van nature een geur. als je jezelf schoon houdt, dan lijkt me dat die geur natuurlijk blijft. ik kan me er iets bij voorstellen dat dat opwindend is voor het andere geslacht. je hoeft het zelf niet lekker te vinden, denk ik, maar het is ook niet voor jouw hoofd bedoeld natuurlijk.
Oud 12-02-2007, 20:54
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
niets aan de hand als je gewoon schoon houd en daarnaast boeit het me niet of het kaal is of whatever als ik maar niet me flosdraad erbij hoef te pakken
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 14-02-2007, 16:27
Jamesss
Jamesss is offline
Citaat:
Maxxine schreef op 08-02-2007 @ 21:58 :
vinden jullie jongens het heeel erg als je vriendin niet helemaal kaal is beneden?
Ik vind helemaal kaal niet zo mooi uit zien....streepje is wel sexy. Ik heb verder geen voorkeur voor de keuze van 'kapsel' op het poesje.... Liefst een beetje bijgewerkt als het iemand is met erg wilde beharing.
__________________
...Niet gevist is nooit gevangen...
Oud 14-02-2007, 16:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sommige mensen schijnen echt te denken dat er een fucking afro groeit als je het niet knipt ofzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-02-2007, 04:05
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Ik weiger om mezelf helemaal kaal te scheren (het idee al.. iew.), maar ik weiger net zo hard om een muts te laten groeien. Gewoon schaamlippen zo kort mogelijk en van boven af en toe wat bijhouden is mijn devies. Beft wel het makkelijkst ook, en sowieso vind ik het zelf wel prettig.

Van dat hele kale gaat meteen weer prikken na 1 dag, dus zou ik me dan elke dag moeten scheren (wat ik vertik, ben ik te lui voor) als ik meer dan 1 dag bij vriendje ben. Dan laat ik het liever iets langer, dat het dus geen stoppeltjes meer zijn.

Over geur: Ik gebruik sinds kort Lactacyd maar ik vind het geen aanrader, het ruikt best wel naar gewone zeep en ik heb ook het idee dat het nu meteen niet lekker meer ruikt als ik het een keer niet gebruik ofzo. Dat als ik een keer gewoon water gebruik, dat ineens niet meer genoeg is. Dus ik ga dat spul maar niet meer gebruiken.

Normale geur is echt niet vies als je elke dag doucht, vind ik. Zelfde idee als met zweet, als ik net heb gesport stinkt mijn zweet ook niet, alleen als ik daarna niet zou douchen wel, maar dat vind ik sowieso niet prettig, dus.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 04:14.
Oud 22-02-2007, 09:24
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-02-2007 @ 16:13 :
Nou, mijn moeder vindt mijn zweet altijd stinken hoor. Terwijl mijn vriendin het uiteraard geil vindt. Het is dus niet alleen afhankelijk van hoe goed je je wast.
Dat is genetisch bepaald. Bloedsverwanten vinden elkaars zweet vaker stinken; een leuk ideetje van moeder natuur om incest te voorkomen.
__________________
Relativeren is een werkwoord
Oud 22-02-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Monchoutaart schreef op 22-02-2007 @ 04:05 :
maar ik weiger net zo hard om een muts te laten groeien. Gewoon schaamlippen zo kort mogelijk en van boven af en toe wat bijhouden is mijn devies. Beft wel het makkelijkst ook, en sowieso vind ik het zelf wel prettig.
Yep, precies goed
Kaal hoeft heus niet, maar wel gewoon goed bijgehouden. en als je perse artistiek wil doen, dan si een streepje toch het mooist
Oud 22-02-2007, 10:33
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 22-02-2007 @ 09:24 :
Dat is genetisch bepaald. Bloedsverwanten vinden elkaars zweet vaker stinken; een leuk ideetje van moeder natuur om incest te voorkomen.
Daarbij komt ook nog wat je eet is wat je zweet. Veel gekruid eten is een

Citaat:
Ik weiger om mezelf helemaal kaal te scheren (het idee al.. iew.), maar ik weiger net zo hard om een muts te laten groeien. Gewoon schaamlippen zo kort mogelijk en van boven af en toe wat bijhouden is mijn devies. Beft wel het makkelijkst ook, en sowieso vind ik het zelf wel prettig.
Heb je daar ook zulk mooi krullend haar?
Oud 23-02-2007, 03:28
knir
Avatar van knir
knir is offline
Citaat:
adon1s schreef op 12-02-2007 @ 18:36 :
Kwam vooral omdat zij te weinig water dronk (eigenlijk helemaal niet) en sowieso te weinig dronk.
Ehhh nou ben ik heel benieuwd, wat heeft dát er in godsnaam mee te maken?
__________________
i am not a nugget
Oud 23-02-2007, 03:33
Verwijderd
wat een gekut eigenlijk allemaal in dit topic
Oud 23-02-2007, 11:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 23-02-2007 @ 03:33 :
wat een gekut eigenlijk allemaal in dit topic
Oud 01-03-2007, 11:12
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Waarom is dit onderwerp alleen over vagina's?
Ik vind het ook wel prettig als er rond de penis geschoren is eigelijk. Ooit schaamhaar tussen je tanden gehad na het pijpen?
Dan vind je je vriend heel erg lief als hij er even een scheermes langs haald.

Hoeft van mij niet glad, en zeker geen figuurtje in Maar gewoon dat het niet dan een centimeter lang is.


Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-02-2007 @ 22:46 :
En dus VOORAL niet met zeep wassen, want dan gaat het JUIST stinken.

Wat betreft die eerste vraag, IK vind het niet zo'n probleem, zolang het maar enigszins bijgehouden wordt. Kaal is wel het mooiste, vind ik.
Ik blijft trouw aan m'n lactacyd ^-^
Gelukkig zijn er dingen als dat die er voor zorgen dat poesje nog mooi en fris blijft
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside
Oud 01-03-2007, 14:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Volgens mij is lactacyd ook niet echt goed hoor, en in ieder geval wél onnodig.
Oud 01-03-2007, 14:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-03-2007 @ 14:29 :
Volgens mij is lactacyd ook niet echt goed hoor, en in ieder geval wél onnodig.
Idd.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-03-2007, 17:03
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-03-2007 @ 14:29 :
Volgens mij is lactacyd ook niet echt goed hoor, en in ieder geval wél onnodig.
Daar ben ik dus ook achter gekomen. Gebruik het nu al een tijd niet meer en ik ruik nu veel lekkerder. Het werkt trouwens ook om niet altijd maar met slipjes aan te lopen, maar gewoon een tijdje met niks als je toch de hele dag op je kamer blijft, bijvoorbeeld, ik denk dat het dan meer ademt ofzo.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Oud 02-03-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-02-2007 @ 10:23 :
Yep, precies goed
Kaal hoeft heus niet, maar wel gewoon goed bijgehouden. en als je perse artistiek wil doen, dan si een streepje toch het mooist
Dan krijg ik soms te horen dat het prikt! Ja hallo, ik ga niet elke halve dag met een scheermesje erlangs Maar volgens mij overschatten mensen hier ook hoe zo'n enorme bos het wordt als je het 'laat gaan'... volgens mij zit er bij mij niet veel verschil tussen kort en gewoon.
Oud 02-03-2007, 19:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-03-2007 @ 00:21 :
Dan krijg ik soms te horen dat het prikt! Ja hallo, ik ga niet elke halve dag met een scheermesje erlangs Maar volgens mij overschatten mensen hier ook hoe zo'n enorme bos het wordt als je het 'laat gaan'... volgens mij zit er bij mij niet veel verschil tussen kort en gewoon.
Dat kan ook wat zeggen over jouw manier van kort.
Oud 02-03-2007, 19:50
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Yaris schreef op 22-02-2007 @ 10:33 :




Heb je daar ook zulk mooi krullend haar?
Dude
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Oud 02-03-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-03-2007 @ 19:44 :
Dat kan ook wat zeggen over jouw manier van kort.
Nou ja, ik had het over de bikinilijn (of de delen die eraf gaan als je een streepje maakt), die zijn natuurlijk niet kort maar kaal. Of een poging tot.
Oud 02-03-2007, 21:53
Verwijderd
Als je je vagina elke dag met water wast en geen infectie hebt (dus geen soa en geen schimmel), dan stinkt-ie niet.
En als een jongen zeurt over je schaamhaar terwijl het er wel gewoon netjes uitziet, dan is-ie stom .
Oud 04-03-2007, 15:42
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Wie opent het topic over zoute zweet- en pispikken? Of de muffe smegmapiemel?
Oud 04-03-2007, 21:51
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 15:42 :
Wie opent het topic over zoute zweet- en pispikken? Of de muffe smegmapiemel?
Brrrrrr

Ontopic: ik heb het bij mezelf nooit weten stinken en was me gewoon met water elke dag onder de douche Zeep en lactacyd-toestanden zijn bij mij overbodig.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Speciale verf moet vagina rozer kleuren
supergirl#1
17 21-03-2010 20:10
Lichaam & Gezondheid Jeukende/pijnlijke vagina met bultjes
kita
19 01-06-2007 22:36
Seksualiteit Vagina vs. Penis
Blueper
69 23-12-2006 19:44
Lichaam & Gezondheid Vagina
ipe
33 23-01-2006 22:11
Seksualiteit vraagje over vagina
Jimmm
20 03-04-2004 18:30
Seksualiteit Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin?
Verwijderd
55 06-01-2004 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.