Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 01:41
wwcwwww
wwcwwww is offline
iks verdrietig..

Kben nu zo'n 8 maanden verliefd op 1 dezelfde jongen...hij had een vriendin, maar toch was het wederzijds..

We smste best vaak met elkaar.. Hij is 17, en ik 14.
Ik kan me een zo'n smsje nog goed herinneren: "Verliefdheid bij mij duurt lang, maar wacht jij daarop?" Nu is het uit tussen hem en zijn vriendin.. Dus ik was stiekem een beetje blij...nu een week later..heeft ie een andere vriendin..die een jaar jonger dan mij is.

Ik weet niet wat ik nu moet doen, dat smsje wat ik hierboven heb geschreven galmt alsmaar door mijn hoofd..
Mijn moeder zei dat ik hem moest vergeten, omdat hij al die 8 maanden mij aan het lijntje hield..maar dat kan ik niet, ik ben zo erg verliefd op die jongen..
Mijn beste vriendin zei ook...dat ik wel wat beters kon krijgen, dat ik zoiets niet verdien.. Dit is zo moeilijk! Ik neem aan dat hij mij nu niet meer ziet zitten..

Dus zou ik 'm het beste gewoon uit mijn hoofd kunnen zetten? Of wat zal ik doen? smsen? ik heb hem al een mailtje gestuurd..maar dat was toen ik het net gehoord had..en ik dus behoorlijk..'down' was als het ware.. Ik voel me echt k*t nu.. ik hoop op wat reacties..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 07:24
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
uhm, tsja, die gast doet nogal raar en houd je zeker aan het lijntje vast. Wedden dat als het met zijn ander vriendin ook uitgaat, hij bij jouw weer komt. Hij vind je meer un 2de keus. Als dat zo het geval is (wat je moeder ook denkt) dan moet je hem duidelijk maken dat je dat niet leuk vind!!! Maar het kan ook anders liggen. Bijv. dat hij dol op je was/is, maar hij niet durfde vragen. Toen vroeg zo'n wijf verkering aan hem en zei ie ja. In ieder geval; ga ff met 'm praten, da's ut beste!!! Good Luck!!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 09:33
love is life
love is life is offline
Wel ik denk dat 1) die gast je aan het lijntje houdt zoals je ma zei ofwel 2) Dat hij gewoon schrik heeft om het je terug te vragen omdat hij heeft ingezien dat hij je heel erg lang aan het lijntje heeft gehouden ... Praat met hem is de boodschap dan weet je het tenminste zeker anders ga je er achteraf spijt van hebben dat je nu niet met hem zal gepraat hebben ...
moed meissie!
greetzzzz ikke
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:46
wwcwwww
wwcwwww is offline
hmm thnx, maar goewd, kben dr nog niej egt uit..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:52
Angeles
Angeles is offline
Ik begrijp dat het moeilijk voor je is, want liefde maakt blind en je blijft toch vaak hoop houden, maar ik moet toch je moeder gelijk geven: hij houdt je inderdaad aan het lijntje. Als hij echt zo verliefd op je was dan was hij toch wel wat met jóu begonnen inplaats van met compleet iemand anders? Waarschijnlijk vindt hij het wel leuk, zo'n bewonderaarster, lekker voor zijn ego.

Je hebt al acht maanden aan hem verspild, het is toch zonde van je tijd om nog langer op hem te gaan zitten wachten? Om maar niet te spreken over wat het met jou doet. Dit is niet bepaald goed voor jouw zelfvertrouwen. Kom op, je bent 14, je moet plezier hebben in je leven, niet meer dan een half jaar op een jongen wachten. Je jeugd gaat te snel voorbij om te gaan zitten wachten op dat soort dingen. Zet hem uit je hoofd, hoe moeilijk dat ook is. Dit is echt heel zonde van je tijd.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:40
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
oeooeehhh, wat herken ik dit, bij mij is het precies hetzelfde alleen duurt het (nog) langer, kben al bijna een jaar verliefd op een jongen en toen hij mij ook leuk vond heeft die dat ook tegen me gezegd.........maar ik met me stomme kop heb er nie op gereageerd omdat ik daar veels te onzeker voor ben, we zijn nu een half jaar verder (na dat hij dat had gezegd) en hij heeft 2 vriendinnen gehad, met die ene is het bijna 2 weken uit en ik was daar best blij om ,.......en nou smst hij ook weer heel veel met me, kweet dus echt nie wat ik doen moet, hij weet nou wel weer het een en ander over mij (wat hij toen nie wist) maar kweet echt nie of ik nou wel of nie door moet gaan met smsen, want àls ik een jongen leuk vind.....dan vind ik hem ook ècht heeeeel leuk en duurt het heel lang eer ik over hem heen ben, dus tja als jullie ook wat tips voor mij hebben graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 21:17
Lichaam & Gezondheid Jeuk en eczeem; wat te doen?
Verwijderd
6 07-10-2006 14:28
Liefde & Relatie hmm wat nu
kimmel
9 27-08-2003 19:52
Psychologie Ik lieg over eten...
Verwijderd
51 28-05-2003 19:07
Lifestyle onze generatie is saai
Ninnoc
69 15-09-2002 14:44
Liefde & Relatie als je moeder je vriendje niet moet.. wa moek doen?!
Verwijderd
31 03-09-2002 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.