Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2001, 23:14
HipHopSter
HipHopSter is offline
Ik heb sinds kort min of meer iets met een jongen die ik al 1.5 jaar ken. Tot voor kort waren we niet meer goede vrienden, maar ineens hebben we iets...
En nou komt het: ik heb zo mijn twijfels of hij me wel echt leuk vind. Ik weet niet zeker of hij me echt leuk vind of dat het bij hem alleen om de sex gaat...
Nou heb ik dus deze brief geschreven naar hem en nou hoopte ik dat jullie konden vertellen of ik deze brief zo kan mailen naar hem want ik durf hem dit niet via de telefoon te vragen.
Alvast bedankt voor jullie reacties...

Lieve R,

Ik moet je even wat kwijt over mijn gevoelens en gedachten.
Ik heb de afgelopen dagen namelijk eens na zitten denken en ik
Ben tot de conclusie gekomen dat ik enige twijfels heb.
Ik weet namelijk niet precies wat je van me wil.
Voordat ik dat ga uitleggen moet ik je toch eerst even vermelden dat
ik heel veel om je geef en dat je erg speciaal voor me bent.
Ik heb geen idee hoe het met jou zit en jou gevoelens voor mij.
Mischien heb je al wel gemerkt dat ik wat onzeker ben over mezelf.
Ook daarom heb ik wat zekerheid van jou nodig voordat we eventueel wat verder
zouden kunnen gaan.
Ik kan me namelijk niet goed voorstellen dat je iemand als ik meer
dan leuk zou kunnen vinden. Ik bedoel, ik doe af en toe van die stomme
dingen…!
Onder andere daarom heb ik mijn twijfels of je me echt leuk vind of dat je
grofweg gezegd alleen ff wilt sexen.
Ik ben namelijk niet iemand die daar van houd. Van 1 x tje en daarna niks zeg maar.
Ik wil zeker weten dat er dan ook echt iets is daarna.
Ik wil je nergens toe verplichten ik wil gewoon weten of het je alleen om de
sex gaat of dat je me ook echt leuk vind.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben…ik heb er een gedichtje over geschreven
waardoor je hopelijk begrijpt hoe belangrijk het voor me is dat er duidelijkheid
is.

Liefs,

Anne

dat gedichtje zal ik hier verder niet bij zetten want dat boeit verder niet, maar vinden jullie dat ik dit zo op kan sturen? zo niet hoe moet ik het dan anders opschrijven, aangeven dat ik niet zeker weet of hij alleen wil sexen of dat hij meer wil?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2001, 23:21
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik vind het bewonderenswaardig dat je je inzet voor je relatie, in plaats van net als zoveel anderen (*vernietigende blik werpt*) er na een halve twijfel een eind aan te maken. De relatie, dus.

Het begin doet een beetje formeel aan - ongeveer de stijl van mijn eigen ex als ze weer aans aan de zin van het leven twijfelde. Argh...maar goed. Misschien kan je dat een beetje veranderen. Ik wens je in ieder geval veel succes, meisje.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 13:03
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:
Ik vind het bewonderenswaardig dat je je inzet voor je relatie, in plaats van net als zoveel anderen (*vernietigende blik werpt*) er na een halve twijfel een eind aan te maken. De relatie, dus.

Het begin doet een beetje formeel aan - ongeveer de stijl van mijn eigen ex als ze weer aans aan de zin van het leven twijfelde. Argh...maar goed. Misschien kan je dat een beetje veranderen. Ik wens je in ieder geval veel succes, meisje.
bedankt voor je compliment/reactie maar het probleem is juist dat we dus nog niet echt een relatie hebben...het is zo onduidelijk allemaal en hopelijk kan ik via deze brief wat meer duidelijkheid krijgen maar ja ik weet niet of ik alles wel goed geformuleerd heb.
Maar goed, bedankt voor je reactie in ieder geval

__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 13:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat mij betreft kun je die brief zonder probleem naar hem mailen. Ik denk ook dat het op deze manier makkelijker voor je is om er met hem over te praten dan dat je dat via de telefoon zou doen.
Ik hoop dat het hem niet alleen om de sex te doen is, maar dat hij net als jij ook meer wil. Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe en zal voor je duimen voor een goede afloop.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 11:43
shania
shania is offline

Gewoon opsturen. Het is belangrijk in een relatie dat je kunt praten over gevoelens.
En ook voor je echte relatie!
Ik hoop dat ie echt om je geeft. Laat je ons wel even weten hoe het is afgelopen???

Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:25
HipHopSter
HipHopSter is offline
ok ik heb het mailtje dus opgestuurd en hij heeft goed gereageerd gelukkig...das dus 1 ding, hij heeft me ook gezegd dat hij me leuk vind dus dat zit verder ook goed

het is alleen een probleem dat ik zo fucking onzeker ben...gek word ik er van.

als we bijvoorbeeld aan de telefoon zitten dan weet ik gewoon niet zo veel te zeggen, dan word ik weer onzeker omdat ik het gevoel heb dat ik saai ben.
en het is niet dat ik me niet op mijn gemak voel bij hem of zo maar ik weet niet wat het is.
pffff lastig uit te leggen...

ook als hij me persoonlijke vragen stelt klap ik helemaal dicht en komt er niks anders uit dan 'ja gewoon...' zucht

hoe kan ik van die onzekerheid af komen?
hij weet al dat ik onzeker ben want dat heb ik ook heel duidelijk nog in die brief gezet.
en hij zei dat hij ook al wel had gemerkt dat ik onzeker ben maar toch....

help me alsjeblieft, ik hoop dat ik zo duidelijk mogelijk ben geweest, zo niet stel me dan gerichte vragen dan zal ik proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden...

oh en dan nog iets ik wist niet zeker of dit bij liefde en relatie hoorde of bij psychologie dus vergeef me als deze topic hier niet hoort...

alvast bedankt voor jullie (verdere) reacties...
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:34
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Je schreef: "...ik wist niet zeker of dit bij liefde en relatie hoorde of bij psychologie". Ik denk dat het zowel met liefde en relaties als met psychologie te maken heeft. Je onzeker voelen is iets emotioneels, dus daar zit een psychologiekant aan. Als hij je leuk vindt is het mogelijk dat hij ook meer met jou wil dan alleen maar vriendschap, dus dat is de liefde-relatiekant die er aan vast zit.
Hij weet dat je onzeker bent en beschouwt dat waarschijnlijk niet als een probleem. Ik denk dat jullie gewoon eens samen met elkaar moeten praten om op die manier te proberen over je onzekerheid heen te komen. Als hij echt om jou geeft zal hij je daar vast wel bij willen helpen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:00
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
heb het ook dat onzekerheidsgevoel Maar ik weet dan wel dat men vriend echt om me geeft, en dat het niet om de sex draait... Maar toch zijn er soms van die kleine dingen waar ik me rot over pieker, maar dat valt eigenlijk alleen maar extreem voor in de periode voor men menstruatie, dan ben ik altijd veel gevoeliger en onzekerder...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Need your help! Agenda vragen..
Aidenb
3 10-10-2015 20:56
Software & Hardware .lnk I NEED HELP!!!!!!!!!
Carlos-Hathcock
1 03-01-2013 19:11
Algemene schoolzaken Help! I need to do a survey!
Yana81
5 26-05-2006 18:49
Lifestyle Help! I need to do a survey!
Yana81
4 26-05-2006 03:47
Muziek need your help
ninab85
2 06-10-2005 11:02
Muziek Jimi Hendrix, I need your help
pourlesyeux_
10 07-10-2004 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.