Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 14:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb werkelijk geen idee ik hoop t wel ik wil oko meteen weg als t kan..
maar ik wacht eerst ff af tot t pc hok bij ons echt klaar is dan bel ik want moest ze op de hoogte houden dus.. dan hoor ik t wel..
er is toch nog steeds niet genoeg werk of al weer wel???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 16:03
Ingemar
Ingemar is offline
nou dat weet ik eigenlijk niet, want ik kwam vanmorgen niet door de drukte heen om een afspraak te maken. Maar ik bel vanavond als het lukt en dan hoor ik dat dus. Ik hoop dat er te weinig werk is (!) zodat ik maar 1 keer kan werken. Verleden week was er iig nog steeds weinig werk.
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:55
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hahaha ik heb ook een paar weken gehad dat ik t nie terg vond dat er weinig werk was
hoop voor je dat je maar 1 keer hoeft
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 01:31
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-03-2004 @ 16:42 :
ow is er een opzegtermijn dan??

Lang geleden dat ik hier heb gepost.

Bij mij ging het stoppen zo:

Hm, bla ik heb geen zin om te werken deze week. Niet bellen.

week erop: nah ik bel morgen wel

volgende dag: nah ik bel morgen wel

zodoende niet gebelt.

3 weken later krijgt mn moeder een telefoontje met het verzoek of ik hen even wil terugbellen.

Niet gedaan.

anderhalve maand later gaat mijn mobiel. "ja waarom neem je geen contact op"
- eh ik wil stoppen
"beetje onbeschoft he?"
-ja sorry
"nou oke dan weet ik genoeg, je moet de zooi terugsturen naar dit adres: blaat"
-oke doei
"doei"

Zo hoort het niet, maar zo ging het wel. Kwam doordat ik lui was. Stom I know.. maar ik had het helemaal gehad (met alles, my life included) en deed niks meer.

__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 08:21
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah maar ik kan nu gewoon nog niet werken..
alst goed is komt vandaag elektriciteit in t pc hok...
dan kan mn vriend morgen avond alles in ruimen mar ik bel gewoon over n weekje of misschien 2 (zodat ik echt zeker weet dat k wil stoppen) dat ik eigenlijk geen tijd meer heb..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 08:50
Ingemar
Ingemar is offline
Ja, ik weet wel dat het zo ook kan! (zie AJMouse) Maar idd, wat hun al zeiden, das een beetje onbeschoft en dat wil ik dus niet op die manier doen he.
Maar nou weet ik nog steeds niet of ik nu al op een normale manier kan stoppen. Weet echt niemand dat? Ekki misschien?
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 10:36
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb t contract ff doorgekeken maar k kon t niet vinden..
maar ik denk van wel en de reden is omdat je op uitzendbasis werkt en mijn ervaringen met uitzendbureaus zijn dat je meteen kunt stoppen...

je moet gewoon ff bellen of als je dat liever neit doet mailen...
zeggen dat je echt meteen wilt stoppen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 18:33
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Je kan gewoon ontslag nemen wanneer jij wil. Dan betalen ze al je reserveringen en vakantiegeld uit. En dan is het klaar.

Je bent niet verbonden aan een bepaalde termijn. Je hebt inderdaad een halfjaarcontract denk ik. Dat zegt niks over dat je die 6 maanden moet volmaken. Je kan er na 1 week al mee kappen.

Dus gewoon opbellen en zeggen dat je ontslag neemt. Is er ook weer meer werk voor anderen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 20:49
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 03-04-2004 @ 19:33 :
Je kan gewoon ontslag nemen wanneer jij wil. Dan betalen ze al je reserveringen en vakantiegeld uit. En dan is het klaar.

Je bent niet verbonden aan een bepaalde termijn. Je hebt inderdaad een halfjaarcontract denk ik. Dat zegt niks over dat je die 6 maanden moet volmaken. Je kan er na 1 week al mee kappen.

Dus gewoon opbellen en zeggen dat je ontslag neemt. Is er ook weer meer werk voor anderen
Ja dat laatste dacht ik ook idd. Zeker omdat er nu dus weinig werk is, moet het niet zo'n groot probleem zijn dacht ik.
Maar oke, fijn dat ik het nu weet iig.
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 21:07
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ok dan bel ik denk ik van de week ff wel fijn om te weten dat het in elk geval zo kan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:29
Ingemar
Ingemar is offline
Ik heb maandag gebeld, was echt heeeeel makkelijk. Ik zei dat ik wilde stoppen omdat ik te weinig tijd had om te werken. Toen zei die (het was Roy, gelukkig niet Christa, die vind ik echt niet aardig) ja das goed, dan zal ik het gelijk even in de computer zetten. En of ik dan die dingen op wilde sturen enz. Nou klaar.
As simple as that!

Ben blij dat ik er vanaf ben
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:40
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hahaha k ook
gelukkig ook een jongen (dacht ook roy weet niet zeker)
was blij dat ik ook geen christa aan de lijn had
(valt wel op dat niemand haar aardig vind )

ook heel simpel..
stuur vandweek meteen die headset op. klaar .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 08:10
Ingemar
Ingemar is offline
die dingen moet ik nog steeds opsturen, moet ik even morgen doen. En nog het uitzendbureau bellen, maar ik wilde eerst mijn geld hebben en dan meld ik me daar af. Anders gaat dat weer mis. Maar goed dat je ook gebeld heb, hoef je er lekker niet meer aan te denken!
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:27
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Ingemar schreef op 14-04-2004 @ 09:10 :
die dingen moet ik nog steeds opsturen, moet ik even morgen doen. En nog het uitzendbureau bellen, maar ik wilde eerst mijn geld hebben en dan meld ik me daar af. Anders gaat dat weer mis. Maar goed dat je ook gebeld heb, hoef je er lekker niet meer aan te denken!
Ik moet het ook nog steeds versturen (het staat al een paar weken klaar in een doosje, ben te lui om naar het postkantoor te gaan).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik doe mee met capi @ home en vraag me af of iemand kan zeggen hoe lang het duurt voor de punten op je saldo worden geschreven. Ik heb inmiddels aan zo'n 6 onderzoeken meegewerkt en er zijn er slechts 2 binnen. Ik maak me er niet ongerust op, omdat ik heb gemerkt dat het er sowieso langzaam gaat. Maar gewoon voor het idee: wanneer zijn die punten bijgeschreven en kan ik m'n cadeaubon verwachten (want daar gaat het natuurlijk om )?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:32
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
1 x per maand werken ze capi @home bij dan krijg je een saldo overzicht je moet geloof ik 66 punten hebben voor 1 bon...

dus je weet wel ongeveer wat je nu bij elkaar hebt neem ik aan ??

enne ik denk dat je je geld (reserveringen van vakantie ed) echt pas krijgt als je je hebt afgemeld bij uitzendbureau ik moest nl een mail sturen of brief dat ik die uitbetaald wou krijgen..
of heb je tover salaris dat nog te goed si??
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:32
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 14-04-2004 @ 14:27 :
Ik moet het ook nog steeds versturen (het staat al een paar weken klaar in een doosje, ben te lui om naar het postkantoor te gaan).
hij zei tegen mij wacht daar niet te lang mee anders krijg je weer ene brief thuisgestuurd dat je t op moet sturen bla die bla
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 14-04-2004 @ 14:27 :
Ik moet het ook nog steeds versturen (het staat al een paar weken klaar in een doosje, ben te lui om naar het postkantoor te gaan).
Ik moet nog steeds de kapotte headset terugsturen.
Dat was trouwens ook leuk: op de trainingsdag geven ze me een kapotte headset mee en als ik om een andere set vraag, krijg ik een kapotte telefoon toegestuurd. Gelukkig werkte de headset uit het ene set en de telefoon uit de andere set wel bij elkaar.
Maar het belangrijkste is dat ik kan werken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 14-04-2004 @ 16:32 :
1 x per maand werken ze capi @home bij dan krijg je een saldo overzicht je moet geloof ik 66 punten hebben voor 1 bon...

dus je weet wel ongeveer wat je nu bij elkaar hebt neem ik aan ??
oh, één keer per maand? Vandaar
en ik weet wel ongeveer hoeveel ik heb idd. In ieder geval genoeg voor een bon.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:40
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb deze maand ok nog geen overzicht gehad heb intussen ook weer een bon
dus zla niet lang meer duren denk ik!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 21:16
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-04-2004 @ 16:03 :
Ik doe mee met capi @ home en vraag me af of iemand kan zeggen hoe lang het duurt voor de punten op je saldo worden geschreven. Ik heb inmiddels aan zo'n 6 onderzoeken meegewerkt en er zijn er slechts 2 binnen. Ik maak me er niet ongerust op, omdat ik heb gemerkt dat het er sowieso langzaam gaat. Maar gewoon voor het idee: wanneer zijn die punten bijgeschreven en kan ik m'n cadeaubon verwachten (want daar gaat het natuurlijk om )?

dat wil ik ook wel doen.. is dat gewoon enquetes invullen dmv email ofzo?? ik heb op de site wel gezocht, maar kon niets vinden om me op te geven, maar misschien ligt dat ook wel gewoon aan mij
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 14-04-2004 @ 22:16 :
dat wil ik ook wel doen.. is dat gewoon enquetes invullen dmv email ofzo?? ik heb op de site wel gezocht, maar kon niets vinden om me op te geven, maar misschien ligt dat ook wel gewoon aan mij
Dat is idd gewoon enquetes invullen op internet.
Daarvoor moet je een mailtje sturen naar capi.home@tns-nipo.com
Schrijf er gewoon in dat je wil meewerken met Capi @ Home. Ze sturen je dan een formulier via email die je in moet vullen. Daarna krijg je een pakket thuis gestuurd met een diskette en een handleiding. Vervolgens ontvang je via mail of post uitnodigingen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:19
Verwijderd
Hebben jullie soms ook het idee dan je in de telefoonterreur van Robert Jensen belandt ben?
Ik zal niet in details treden (dat mag niet ) maar ik had vanavond echt hele vreemde gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
weleens gehad idd..
ben nu gekapt dus nu niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Waarom meeste banen 18 jaar en ouder?
XzeoN
13 14-04-2007 22:25
Werk, Geld & Recht Wat voor werk doe jij?
suusch
51 31-07-2004 05:24
Werk, Geld & Recht sollicitatiebrief
Daantje_0705
14 08-09-2003 13:14
Werk, Geld & Recht Een cv maken.
Verwijderd
19 28-07-2003 17:08
Werk, Geld & Recht Cv
Trimm Trabb
10 18-06-2003 21:36
Werk, Geld & Recht Callcenters in Amsterdam
Cola_Light
5 03-06-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.