Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 14:37
Comebackkid
Comebackkid is offline
gast, je moet echt geen contact meer opnemen met de politie. Dat kan alleen maar meer problemen geven. Wie weet is er wel helemaal geen aangifte gedaan en zei die agent dat het wel zo was om jou aan het praten te krijgen zodat ie jou er bij kan naaien als je een woord verkeerd zegt. Sex met mensen onder de 16 is verboden in Nl, of je moet zelf ook onder 16 zijn.

Sowiso, ook al is er geen bewijs, Wanneer het tot een proces komt wordt je waarschijnlijk toch veroordeeld zolang die chick haar verhaal volhoud. Er worden in nederland heel veel mannen onschuldig veroordeeld voor verkrachting e.d. doordat ze ruzie hebben met hun ex. Verkrachting binnen de relatie is ook verkrachting namelijk. Vrouwen kunnen hysterisch doen en zo heel geloofwaardig overkomen. Je zit in een slechte positie omdat je een jong meisje genomen hebt, zij wordt gezien als zwak en wekt dus sympatie op.

Als het echt serieus wordt komt de politie wel met een paar wagens naar je huis om je op te laden. Ik zou daar op wachten, misschien komt die dag wel nooit. En anders: je onschuld volhouden, je nooit om laten praten door agenten, en bij het proeces steeds weer in hoger beroep gaan.
__________________
www.superaction.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2005, 15:36
dit is nietfijn
dit is nietfijn is offline
Als er geen aangifte is gedaan, hoezo zou die agent me dan uberhaupt ooit opgebeld hebben.. ze gaan toch niet at random mensen bellen om maar uit te vogelen of ze wat gedaan hebben.

Mezelf om laten praten lag ook niet in de planning, en ik ben sowieso geestelijk en lichamelijk niet in staat om uberhaupt iemand te verkrachten. en dat kan ik nog wel laten verklaren door een heleboel mensen..
maar dat jongerdan16 gebeuren heb jij weer gelijk in. neemt niet weg dat op die manier ieder meisje met kwaad in de zin zich gewoon voor kan doen voor iemand van 18, een jongen mee naar bed nemen, en hem daarna aanklagen. Dat vind ik nogsteeds achterlijk. Hoe goed dat rechtssysteem ook bedoeld is.
maar we zullen het wel merken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht kapper aanklagen
Sangria
12 04-01-2004 16:37
Werk, Geld & Recht Kan je iemand op deze gronde aanklagen?
G.T.C.
22 21-12-2003 10:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Opnieuw Amerikaanse agent aangeklaagd
Buzzzfuzzz.vs
46 30-07-2002 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.