Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2018, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Dit is precies mijn punt. Als het echt zo'n despoot zou zijn, dan zouden de feiten toch voor zich moeten spreken? Maar het mediakartel is van mening dat nieuws niet hoeft te kloppen met de feiten, zolang het maar de mensen betreft die zij zelf als bad guys hebben bestempeld. Nou prima, doe dat vooral lekker. Maar noem jezelf dan geen journalist en doe het ook niet van mijn belastinggeld.
Die feiten zijn er niet wou je zeggen? Politieke tegenstanders die niet mogen meedoen aan verkiezingen en in het gevang komen, ongebreidelde corruptie en zelfverrijking. Wil je daar bewijs voor hebben of kan je zelf Google gebruiken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2018, 00:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Die feiten zijn er niet wou je zeggen? Politieke tegenstanders die niet mogen meedoen aan verkiezingen en in het gevang komen, ongebreidelde corruptie en zelfverrijking. Wil je daar bewijs voor hebben of kan je zelf Google gebruiken?
Ik heb de stelling dat Poetin een despoot is nooit aangevallen. Mijn punt is dat als dit allemaal zo overduidelijk is, waarom verspreid het mediakartel dan foutieve informatie? De realiteit lijkt mij dan toch ernstig genoeg, zodat aandikking met foutieve informatie niet nodig is.

Wel grappig om te zien hoe je reacties precies in lijn zijn met de ideologie van het mediakartel. Blijkbaar maakt jouw negatieve opinie over Putin en Trump dat jij het niet erg vindt als er foutieve informatie over deze personen wordt verspreid. Blijkbaar is alles geoorloofd om het volk tegen deze bad guys op te zetten. Puur het verspreiden van de feiten is blijkbaar niet genoeg. Politieke tegenstanders moeten koste wat het kost een kopje kleiner worden. En blijkbaar kun je het dan ook niet verkroppen als iemand iets zegt wat niet expliciet negatief is over de "bad guys", want dan ben je guilty by association.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de stelling dat Poetin een despoot is nooit aangevallen. Mijn punt is dat als dit allemaal zo overduidelijk is, waarom verspreid het mediakartel dan foutieve informatie? De realiteit lijkt mij dan toch ernstig genoeg, zodat aandikking met foutieve informatie niet nodig is.
Welke foute informatie heb je het precies over. Je komt met een berg met filmpjes maar je zegt niet waar we dan op moeten letten en wat er precies fout aan is.

Citaat:
Wel grappig om te zien hoe je reacties precies in lijn zijn met de ideologie van het mediakartel.
Wat een nonsens, iedereen die RT kijkt behoort tot dezelfde conclusie te komen en dat is de Russische staatspropagandamachine.

Citaat:
Blijkbaar maakt jouw negatieve opinie over Putin en Trump dat jij het niet erg vindt als er foutieve informatie over deze personen wordt verspreid.
Zoals ik zei; je hebt niet aangetoond dat er foutieve informatie verspreid wordt. Die is er ongetwijfeld, maar die is er ook over Rutte, Pechtold, Asscher en zelfs die mongool die fractievoorzitter van de SGP is.

Citaat:
Politieke tegenstanders moeten koste wat het kost een kopje kleiner worden. En blijkbaar kun je het dan ook niet verkroppen als iemand iets zegt wat niet expliciet negatief is over de "bad guys", want dan ben je guilty by association.
Je doet nu net als al die zielige idioten op reddit die ontzettend verbaasd waren dat "Liberals" het eens waren met de tweet over Pakistan en financiële hulp aan dat land. Wie informeert zich nou precies niet goed?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 00:24
Verwijderd
Of ga je nu een Jo Marney doen en zeggen dat NOS altijd 100% van alle beelden moet uitzenden (wie gaat de belastingverhoging meedelen aan de inwoners van NL voor de benodigde extra zenders trouwens?)?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 22:52
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Trump is koekkoek en hij verpest de natuur (hij is verdomme uit het klimaat akoord gestapt). Ik ben blij als die gek weg is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin trump gaat het gewoon flikken
Verwijderd
92 05-03-2022 16:31
Onzin Namen noemen Trump cabinet begonnen
df
4 11-11-2016 00:43
Onzin Trump drijft Dow Jones naar record hoogte
Mark52
0 10-11-2016 23:18
De Kantine Anders gaan we even generalisaaien #1952
ecnelis
500 28-09-2016 14:16
Muziek Schnappi
Voda
295 16-02-2005 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.