Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 19:54
elledc
elledc is offline
Citaat:
BBEM schreef op 13-02-2005 @ 13:57 :
hoe komen mensen nou aan bedragen van 19000 euro sparen jullie al sinds je eerste krante wijk non stop zonder ook maar iets uit te geven ofzo ?
Vraag ik me ook af...
Advertentie
Oud 13-02-2005, 20:49
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 13-02-2005 @ 20:54 :
Vraag ik me ook af...
ouders he.

ik heb denk ik zo'n 400 euro op mijn rekening. En heb geen spaarrekening. (weird?)
Oud 14-02-2005, 12:30
Ivo
Ivo is offline
Ik heb nu zo'n 1500 euro op m'n betaalrekening staan. Hier gaat alleen binnenkort wel een aanbetaling van m'n vakantie af en de grote beurt+apk van m'n auto...
Wat er op m'n spaarrekeningen staat gaat niemand iets aan.
Oud 14-02-2005, 15:03
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
M'n jongerenrekening 2200 euro ongeveer. Spaarrekening die opengaat als ik 18 wordt zo'n 1900 euro. En nog ergens 1100 euro voor rijbewijs, gaat ook open op 18e.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 14-02-2005, 18:56
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Gewone rekening 425 e
Eigen spaarrekening (net geopend) 175e
Ouders spaarrekening weet ik niet.
__________________
qkw <3
Oud 14-02-2005, 21:15
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
BBEM schreef op 13-02-2005 @ 13:57 :
hoe komen mensen nou aan bedragen van 19000 euro sparen jullie al sinds je eerste krante wijk non stop zonder ook maar iets uit te geven ofzo ?
Ik ben een sobere mens. Mijn laatste aankoop > 100 dateert van 2003. Het is niet echt mijn bedoeling om veel geld te hebben. Ik wil zo snel mogelijk alleen gaan wonen. En huren = geld weggooien. Het beste kan men beginnen met een heel klein appartementje/studiootje te kopen en dan verhuizen naar wat groters. Ik vind het niet echt slim om nu bakken geld weg te gooien aan reizen/kleren/schoenen/uitgaan.

Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 21:20.
Oud 14-02-2005, 21:20
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 13-02-2005 @ 20:51 :
Als je 'n voltijdse job hebt kom je inderdaad aan zo'n bedrag maar als je de huur moet betalen van een appartement en aangenaam wil leven dan schiet er al snel niet zoveel meer over, geloof me
Werk is indd moeilijk te vinden, ik zoek al maanden naar een gepaste job,... en dan heb je eens een diploma en kom je niet verder dan oproepjes om in een supermarkt achter de kassa te staan.
Maar je zegt dat je niet per se geld nodig hebt, wel een job... hoewel beiden toch hand in hand samen gaan? Ik heb zoiets van, ik werk voor het geld (vooral nu ik het nodig heb).
en ik zou dan werken voor het plezier ofzo
Oud 14-02-2005, 23:43
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
150 euro
en ik heb geen spaarrekening
én geen baan
__________________
jaaaaa jaaa
Oud 14-02-2005, 23:55
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 14-02-2005 @ 22:15 :
Ik ben een sobere mens. Mijn laatste aankoop > 100 dateert van 2003. Het is niet echt mijn bedoeling om veel geld te hebben. Ik wil zo snel mogelijk alleen gaan wonen. En huren = geld weggooien. Het beste kan men beginnen met een heel klein appartementje/studiootje te kopen en dan verhuizen naar wat groters. Ik vind het niet echt slim om nu bakken geld weg te gooien aan reizen/kleren/schoenen/uitgaan.

Nee, beter zit je elke dag thuis voor de tv ipv een leuk leven te leiden wat later niemand je meer afpakt...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 15-02-2005, 02:18
flamez
flamez is offline
- 900 euro op mijn lopende rekening, op mijn spaarrekening ongeveer 1500 euro. Plus nog de rekening die mijn ouders voor me hebben lopen, maar die heb ik vast gezet tot 2010.
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Oud 15-02-2005, 02:19
flamez
flamez is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 14-02-2005 @ 22:15 :
Ik ben een sobere mens. Mijn laatste aankoop > 100 dateert van 2003. Het is niet echt mijn bedoeling om veel geld te hebben. Ik wil zo snel mogelijk alleen gaan wonen. En huren = geld weggooien. Het beste kan men beginnen met een heel klein appartementje/studiootje te kopen en dan verhuizen naar wat groters. Ik vind het niet echt slim om nu bakken geld weg te gooien aan reizen/kleren/schoenen/uitgaan.
als je op kamers gaat moet je wel huren..
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Oud 15-02-2005, 14:24
elledc
elledc is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 14-02-2005 @ 22:20 :
en ik zou dan werken voor het plezier ofzo
Dat bedoel ik niet PER se...
Er bestaan mensen die werken voor hun plezier hoor.
Ik zou bijvoorbeeld graag een job hebben die ik graag doe, waarbij ik de job doe in eerste instantie omdat ik het graag doe en pas tweede instantie voor het geld, helaas heb ik zo'n job nog niet gevonden.

Citaat:
Gambokkur schreef op 14-02-2005 @ 22:15 :
Ik ben een sobere mens. Mijn laatste aankoop > 100 dateert van 2003. Het is niet echt mijn bedoeling om veel geld te hebben. Ik wil zo snel mogelijk alleen gaan wonen. En huren = geld weggooien. Het beste kan men beginnen met een heel klein appartementje/studiootje te kopen en dan verhuizen naar wat groters. Ik vind het niet echt slim om nu bakken geld weg te gooien aan reizen/kleren/schoenen/uitgaan.
Waarom is dit niet erg slim?
Weet je, nu je jong bent moet je ervan profiteren. Later zal je toch zelf je geld verdienen dus waarom hoef je nu vandaag de dag zo te sparen en niks doen?
Mijn ouders hebben ook altijd die ingesteldheid gehad, zeer sober en zuinig bestaan, niet veel weggaan, niet veel uitgeven. En nu zijn ze 50 en ze leven nog steeds zo. Op een dag zal het gedaan zijn en zullen ze er spijt van hebben gehad zo geleefd te hebben, daar ben ik zeker van.
Mijn leuze is: pluk de dag, want later is te laat

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 14:31.
Oud 15-02-2005, 14:35
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
Gaat niemand iets aan
__________________
-vul zelf maar in-
Oud 15-02-2005, 14:39
Verwijderd
Geen idee. Ik schat rond de 25 euro en ik heb nog 50 euro in mijn portomonnee zitten die ik binnekort op mijn rekening ga storten
Oud 15-02-2005, 14:43
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
212,73 euro op betaalrekening.. tijdelijk spaarrekening omdat ik voor een nieuwe pc spaar...

echte spaarrekening.. geen idee maar geloof in de 4000 euro
Oud 15-02-2005, 14:47
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ook altijd willen weten hoeveel geld =zwart wit= op haar bankrekening heeft staan?

pm nu!

---

boeiend mensen, weinig interessant voor de algemene forummer. en voor mij is het ook helemaal niet interessant, zo'n bankrekening.
Oud 15-02-2005, 16:41
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
pin rekening denk iets van 0.57
spaar rekening abn 25000 door ouders gespaard
andere spaar rekening abn zon 7500 van opa..
en dan nog aandelen via een of ander fonds preciese bedrag weet ik niet, regel ik zlef niet
bij elkaar toch een leuk bedrag mja kan zelf alleen bij die 0.57 en die 1800 de rest moet ik handtekening van ouders hebben
Oud 15-02-2005, 19:30
Experiment
Experiment is offline
Pff ik krijg echt jeuk van het uniforme 'wat er op mijn spaarrekening staat gaat niemand iets aan' geneuzel. Blijkbaar is het enorm veel geld, nouja, reageer dan niet, maar aub niet van die wazige toespelingen..

Ontopic: betaal 110 komma zoveel
Spaarrekening: 750
Spaarrekening van ouders, voor studie e.d. 5000 ofzo
Oud 16-02-2005, 07:47
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
761 op mn normale rekening
en 3700 0p mn spaarrekening
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 16-02-2005, 10:27
Mindfields
Mindfields is offline
eeeh 20 euro ofzo, en 100 thuis
spaarrekening hebben alleen mijn ouders voor me en dat krijg ik nog lang niet. ben niet zo'n spaarder, live by the day
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 16-02-2005, 13:57
Verwijderd
0,15
Oud 16-02-2005, 16:18
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 15-02-2005 @ 00:55 :
Nee, beter zit je elke dag thuis voor de tv ipv een leuk leven te leiden wat later niemand je meer afpakt...
Je kan ook met relatief weinig uit te geven een mooi leven leiden
Dit is nu typisch de mentaliteit van tegenwoordig : geef veel geld uit en alleen zo word je gelukkig. Ze drammen het er al in van kleinsaf. Niet dat ik dat een probleem vind, alleen laat ik mij daar niet aan vangen
Tegenwoordig kan je met weinig geld een véél beter leven leiden dan honderd jaar terug, toen men alles móest uitgeven. Mensen lijken te denken : "We hebben veel meer geld dan vroeger, dus we gaan het ook uitgeven" ipv gewoon minder te gaan werken. Dit is zo contradictorisch : Velen geloven dat ze gelukkiger zijn als ze vaak nieuwe kleren of apparaten gaan kopen. "Ach ja, want ik heb zo hard gewerkt". Mij lijkt het dat dezen gelukkiger zouden zijn als ze deeltijds werkten en wat soberder zouden leven. Waarom niet gewoon profiteren van de vooruitgang en met weinig werk een mooi leven leiden ?
Oud 16-02-2005, 16:26
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Op mn girorekening: €245,80
(dat is heel veel voor mijn doen!!)

Wat er op mn spaarrekening staat zou ik echt niet weten.. Mijn ouders storten er geregeld geld op, ik zelf zelden iets eigenlijk en ik heb er nog nooit wat vanaf gehaald..
*verwend is*
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 16-02-2005, 16:33
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 15-02-2005 @ 15:24 :
Ik zou bijvoorbeeld graag een job hebben die ik graag doe, waarbij ik de job doe in eerste instantie omdat ik het graag doe en pas tweede instantie voor het geld, helaas heb ik zo'n job nog niet gevonden.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de job wilt die je het minst haat
Ga 's morgens eens op een perron van een station van een grote stad staan en je ziet enkel norse, zwijgende gezichten.
Aanschouw diezelfde menigte in de avond en je ziet enkel lachende en pratende mensen.
Conclusie : werken is per definitie ambetant. Tenzij je tot die schaarse groep uitzonderingen zal behoren.
Die kans is wel klein; Je hoort veel mensen verklaren dat ze hun job graag doen (vooral leraars zijn hier sterk in), ik zie hen echter nooit reppen naar hun werk omdat ze het toch "zo graag" doen
Oud 16-02-2005, 16:36
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Stelletje rijckaerds. Kom ik aan met iets van -300

Wie helpt? Ik ben heel lief, nooit lastig en geef fijne kusjes.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 16-02-2005, 16:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 16-02-2005 @ 17:33 :

Die kans is wel klein; Je hoort veel mensen verklaren dat ze hun job graag doen (vooral leraars zijn hier sterk in), ik zie hen echter nooit reppen naar hun werk omdat ze het toch "zo graag" doen
Ik ga zeker wel met plezier naar mn werk! Tis eigenlijk nog nooit voor gekomen dat ik een avond geen zin had om te gaan werken!! (Ik werk overigens in de horeca)
Ik doe dit werk niet alleen maar vanwege het geld, maar ook zeker omdat ik het er gewoon super naar mn zin heb!!

Ennuh hopelijk ga ik later al lerares ook echt met plezier naar mn werk
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 16-02-2005, 16:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 16-02-2005 @ 17:36 :
Stelletje rijckaerds. Kom ik aan met iets van -300

Wie helpt? Ik ben heel lief, nooit lastig en geef fijne kusjes.
ik wil wel een bod uitbrengen
Heb alleen niet genoeg om je schulden mee af te betalen
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 16-02-2005, 16:39
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-02-2005 @ 17:38 :
ik wil wel een bod uitbrengen
Heb alleen niet genoeg om je schulden mee af te betalen
Ach er valt iets te regelen, ben de kwaadste niet
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 16-02-2005, 16:40
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-02-2005 @ 17:38 :
Ik ga zeker wel met plezier naar mn werk! Tis eigenlijk nog nooit voor gekomen dat ik een avond geen zin had om te gaan werken!! (Ik werk overigens in de horeca)
Ik doe dit werk niet alleen maar vanwege het geld, maar ook zeker omdat ik het er gewoon super naar mn zin heb!!

Ennuh hopelijk ga ik later al lerares ook echt met plezier naar mn werk
Over 5 jaar wil ik u nog eens horen
Oud 16-02-2005, 16:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 16-02-2005 @ 17:40 :
Over 5 jaar wil ik u nog eens horen
Dan ben ik wellicht nog aant studeren, dat is mijn plan tenminste


Mja ik hoop dat toch niet iedereen werk doet wat ie eik helemaal niet ziet zitten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 16-02-2005, 20:40
knir
Avatar van knir
knir is offline
nog iets van 66 ct op m'n rekening en 1,10 euro in de portemonnee, en daar moet ik nog mee tot de 24e

maar aangezien iedereen hier zo rijk is, voel je vrij te doneren!
__________________
i am not a nugget
Oud 16-02-2005, 20:57
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 16-02-2005 @ 17:18 :
Je kan ook met relatief weinig uit te geven een mooi leven leiden
Dit is nu typisch de mentaliteit van tegenwoordig : geef veel geld uit en alleen zo word je gelukkig. Ze drammen het er al in van kleinsaf. Niet dat ik dat een probleem vind, alleen laat ik mij daar niet aan vangen
Tegenwoordig kan je met weinig geld een véél beter leven leiden dan honderd jaar terug, toen men alles móest uitgeven. Mensen lijken te denken : "We hebben veel meer geld dan vroeger, dus we gaan het ook uitgeven" ipv gewoon minder te gaan werken. Dit is zo contradictorisch : Velen geloven dat ze gelukkiger zijn als ze vaak nieuwe kleren of apparaten gaan kopen. "Ach ja, want ik heb zo hard gewerkt". Mij lijkt het dat dezen gelukkiger zouden zijn als ze deeltijds werkten en wat soberder zouden leven. Waarom niet gewoon profiteren van de vooruitgang en met weinig werk een mooi leven leiden ?
ik leid een mooi leven. Ga minstens 2 keer per jaar op vakantie. Ga elke week wel een paar keer uit. Heb een eigen kamer en genoeg om van te leven...

Omdat ik veel werk naast m'n studie
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 20:58
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
En bovendien haal je je (naar mijn idee) gemiste jeugd echt niet meer in na je 25e...


"wat heb jij vroeger allemaal uitgespookt dan?"

-"eh....ik heb gtst 10 jaar lang gevolgd!"
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 20:59
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-02-2005 @ 17:38 :
Ik ga zeker wel met plezier naar mn werk! Tis eigenlijk nog nooit voor gekomen dat ik een avond geen zin had om te gaan werken!! (Ik werk overigens in de horeca)
Ik doe dit werk niet alleen maar vanwege het geld, maar ook zeker omdat ik het er gewoon super naar mn zin heb!!

Ennuh hopelijk ga ik later al lerares ook echt met plezier naar mn werk

hier sluit ik me helemaal bij aan...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 21:01
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
flamez schreef op 15-02-2005 @ 03:19 :
als je op kamers gaat moet je wel huren..

en dit is ook onzin...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-02-2005, 21:07
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ik heb alleen zakgeld(€4,40 ongeveer)
Oud 16-02-2005, 22:20
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
1 eurocent, maar ben er best tevreden mee, want heb wel net al m'n schulden betaald, onee, bijna allemaal, maar toch, en over een weekje komt m'n salaris weer
__________________
God open your eyes
Oud 16-02-2005, 22:33
Misery
Avatar van Misery
Misery is offline
tweeduizend en 70 euro





Jahaa.

Nouja, normaal gesproken ook zomaar anderhalve cent ofzo, maar ik ga weg en dan is het wel makkelijk een beetje zooi te verplaatsen naar je lopende rekening he.
__________________
NEE.
Oud 16-02-2005, 23:38
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
1463,87 euro.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 17-02-2005, 11:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-02-2005 @ 13:32 :
15000 is zo veel niet. Eens je werk hebt, heb je zo'n bedrag na 10 maanden al. Het is niet meer dan een ruggesteuntje en echt nodig heb ik het niet. Werk daarentegen wel, en das moeilijk te vinden
Mijn ouders waren relatief oud toen ze trouwden, ze hadden allebei al dik 10 jaar gespaard, dat scheelt.
welles ! (sorry). 15000 is natuurlijk wel veel. en als je 1500 euro p/m verdient, hou je dat dus niet over he. (tenzij je in een doos woont.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 17-02-2005, 11:11
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
+/- 450,-
spaarrekening=>8000
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 17-02-2005, 20:58
Verwijderd
Studierekening van 40.000,00 euro.
Eigen rekening van 0,86 euro.
Oud 17-02-2005, 23:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
424,13 op 'gewone rekening', 155,38 op spaarrekening.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 17-02-2005, 23:05
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
21,34

en daar moet ik nog tot het einde van de maand mee doen
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 18-02-2005, 16:52
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Op me gewone rekening 21,27 euro.
Een spaarrekening heb ik niet (ben ik ook bijna de enige mee hier ).
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Oud 18-02-2005, 16:58
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
Crystall Girl schreef op 18-02-2005 @ 17:52 :
Op me gewone rekening 21,27 euro.
Een spaarrekening heb ik niet (ben ik ook bijna de enige mee hier ).
ik heb er ook geen
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 18-02-2005, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 18-02-2005 @ 00:05 :
21,34

en daar moet ik nog tot het einde van de maand mee doen
Je hebt geluk dat februari de kortste maand van het jaar is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-02-2005, 11:05
fractuur
fractuur is offline
3,71..

Normaal is het wel iets hoger, maar ik heb veel verjaardagen en dagejs uit gehad de afgelopen twee maanden. En er komen nog verjaardagen aan ook.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-02-2005, 11:34
Verwijderd
500 ofzo bij elkaar,
krijg nog 200e terug trouwens, zal ik es ff achteraan gaan
Oud 19-02-2005, 16:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Rekening waar mijn geld van studiefinanciering en werk wordt gestort: ong. 1850.

Spaarrekening voor stage in het buitenland en backpacken: ong. 2500 waar binnenkort 1500 van die andere rekening op komt
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4
Verwijderd
500 15-05-2011 01:05
De Kantine vragentopic
Verwijderd
13 12-07-2009 22:47
De Kantine vraag maar raak
Verwijderd
500 16-11-2008 12:26
Werk, Geld & Recht Wat is je banksaldo? 3
ramonneke2
60 10-12-2007 19:41
Werk, Geld & Recht Wat is je banksaldo? #2
Tim
186 08-06-2007 12:35
Werk, Geld & Recht Wat is je banksaldo?
ramonneke
500 22-01-2007 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.