Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 09:08
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mijn stufi (80 euro oid) mag ik houden als zakgeld (en van mijn opa krijg ik nog 25 euro per maand). Verder krijg ik nog kleedgeld, 100 euro in de maand.

Toen ik 15 was betaalden mijn ouders al mijn kleding (kleedgeld nu is op mijn verzoek), en kreeg ik ik geloof 30 euro zakgeld per maand.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 22:00
HFL!
HFL! is offline
ik krijg 7 euro per week en kleren krijg ik gewoon. misschien zou ik meer krijgen maar ik werk ook nog dus...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 16:29
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
kreeg vanaf mijn 16e kleedgeld was iets van 75 euro in de maan en dan jassen en schoenen betaalden hun... zakgeld kreeg ik 10 euri in de week... Krijg nu overigens geen kleedgeld meer omdat het bij mij allemaal op de grote hoop ging en ik het allemaal op maakte aan uitgaan en mijn ouders uiteindleijk nog mijn kleren betaalde... nu krijg ik 110 euro zakgeld... per maand... en mijn ouders betalen de belasting, verzekering en benzine voor de auto... jah en de kleren dan ook nog... maar krijg ook erg weinig van ib vergeleken mety andere... 57 euro
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 16:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 27-09-2005 @ 17:29 :
kreeg vanaf mijn 16e kleedgeld was iets van 75 euro in de maan en dan jassen en schoenen betaalden hun... zakgeld kreeg ik 10 euri in de week... Krijg nu overigens geen kleedgeld meer omdat het bij mij allemaal op de grote hoop ging en ik het allemaal op maakte aan uitgaan en mijn ouders uiteindleijk nog mijn kleren betaalde... nu krijg ik 110 euro zakgeld... per maand... en mijn ouders betalen de belasting, verzekering en benzine voor de auto... jah en de kleren dan ook nog... maar krijg ook erg weinig van ib vergeleken mety andere... 57 euro
Maar je krijgt minder omdat je mbo doet waarschijnlijk. En daarbij is dat kleine beetje wat jij minder krijgt echt niet op te wegen tegen de hoeveel geld jij krijgt.

Ik wou dat ik zoveel geld kreeg als sommige mensen hier... Ook al vind ik dat wat ik krijg meer dan genoeg is.

Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 17:31
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-09-2005 @ 15:04 :
tis de bedoeling dat, als je enkel recht hebt op de basisbeurs, je ouders ofwel het verschil betalen ofwel je studie voor je betalen. in principe heeft elke student (ik zeg, in principe) hetzelfde budget.
Nee, dat is de bedoeling mijn ouders betalen echt het verschil niet tussen iemand die een basis + aanvullende beurs (bovendien ken ik niemand die een aanvullende beurs heeft en verder niks krijgt van zijn/haar ouders).

Niet dat ik dat heel erg vind, maar niet er moet geen 'in principe...' staan, maar 'het is de bedoeling dat...'
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:43
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MB schreef op 27-09-2005 @ 18:31 :
Nee, dat is de bedoeling mijn ouders betalen echt het verschil niet tussen iemand die een basis + aanvullende beurs (bovendien ken ik niemand die een aanvullende beurs heeft en verder niks krijgt van zijn/haar ouders).

Niet dat ik dat heel erg vind, maar niet er moet geen 'in principe...' staan, maar 'het is de bedoeling dat...'
als je alleen de basisbeurs krijgt en je ouders helpen je verder niet, dan doen je ouders iets verkeerd. overigens ken ik zat mensen die niks van hun ouders krijgen, dus dat hangt er vooral vanaf wat voor mensen je kent.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 21:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
PV schreef op 23-09-2005 @ 21:11 :
10 gulden per week, geen kleedgeld. Kleren kreeg ik wanneer ik er om vroeg. En dan natuurlijk niet 5 keer per week om kleren vragen.
+ 40 gulden voor mijn telefoon
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 22:07
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-09-2005 @ 20:43 :
als je alleen de basisbeurs krijgt en je ouders helpen je verder niet, dan doen je ouders iets verkeerd. overigens ken ik zat mensen die niks van hun ouders krijgen, dus dat hangt er vooral vanaf wat voor mensen je kent.
Kan ook aan de leeftijd liggen misschien. En het ligt niet zozeer aan de ouders, maar ook aan het feit dat de overheid denkt dat als je ondernemer ben dat je nergens meer financiele steun bij nodig hebt ofzo... MAW als je ondernemer bent wordt je genaaid in Nederland, bijvoorbeeld ook met stufi
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 17:52
Paley
Paley is offline
ik ben 15 en krijg vanaf mijn 8e zakgeld en vanaf mijn 13e kleedgeld
ik krijg 50 euro per maand kleedgeld en daar moet ik alles van kopen
verder krijg ik 38 euro per 4 weken zakgeld
van me zakgeld moet ik cadeau kopen.. snacks.. eehm.. gewoon dingetjes die ik niet nodig heb voor school of echt nodig heb
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 13:33
Verwijderd
toen ik 15 was kreeg ik geloof ik 100 gulden kleedgeld en 50 gulden zakgeld per maand. Dat is dus ongeveer 45 en 22,50 euro. Per jaar werd 1 jas en 1 paar schoenen voor me betaald.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ben 16 en krijg geloof ik 73 euro per maand = kleedgeld+zakgeld
Verder worden mijn sportspullen door mijn ouders betaald
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:27
bob_vitesse
Avatar van bob_vitesse
bob_vitesse is offline
nou in ieder geval voor alle reacties tot nu toe, ik zal maar eens gaan overleggen
__________________
"nulla tenaci invia est via"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:14
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
boeken moet ik declareren, omdat dat elk blok weer anders is
collegegeld moet ik van mn stufi betalen (basisbeurs), wat mn ouders weer aanvullen omdat ik van 900 euro natuurlijk mn collegegeld niet kan betalen
uitgaan, telefoon e.d. moet ik zelf betalen
auto krijg ik mee als ik ver weg ergens moet zijn en mn ouders lief aan kijk, voor de rest heb ik een OV en een fiets
ouders betalen sportclub en muziek
ik krijg 20 euro zakgeld en 35 euro kleedgeld p/m
verder werk ik op oproepbasis
mijn ouders weigeren verder de wettelijke bijdrage van de IB-groep te betalen omdat ik nog thuis woon...kan ik ook moeilijk over gaan zeuren, want anders mag ik waarschijnlijk kostgeld gaan betalen en daar heb ik ook geen zin in
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:18
TRXD
TRXD is offline
Ik kreeg volgens mij toen ik 15 was een gulden of 7 (3,25 euro) per week maar daar hoefde ik geen kleren van te kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 19:37
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Ik krijg niets van m'n ouders. Als ik kleding/schoenen nodig heb betalen m'n ouders dat. De rest wat ik zelf wil hebben betaal ik gewoon zelf.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 09:46
Wawl
Wawl is offline
Ik krijg niets, behalve een huis om thuis te noemen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 10:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik krijg 6 euro per week, maar geen kleedgeld. Ik neem altijd m'n moeder mee als ik wil winkelen, of ik krijg het geld terug als ik iets heb gekocht. (Behalve als het kleine dingen zijn als sokken, riemen, sieraden, e.d.)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:06
Verwijderd
ik krijg 10 euro zakgeld per week,
ik werk ongeveer een 5 dagen per maand en verdien ongeveer iets meer dan 100 euro.
kleding mag ik 'declareren'.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 11:53
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik kreeg toen iets van 90 euro per maand, nu 150 geloof ik .
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 13:33
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ik kreeg op mijn 15e ongeveer 50 gulden (toen nog volgens mij per maand zakgeld en 1x in de 3 maand de kinderbijslag als kleedgeld dat was 500 gulden? of 400 gulden ofzo? weet ik niet meer...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:27
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik kreeg totdat ik ging werken zakgeld, eerst 25 gulden per maand en daarna 12,50 euro. Maar werk al vanaf mijn 15e dus das lang geleden!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:30
Verwijderd
5 euro per week, ouders betalen kleding (of wordt 'gedeclareerd')
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:40
Verwijderd
20 euro zakgeld, kleren krijg ik van mn ouders
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 09:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MB schreef op 27-09-2005 @ 23:07 :
Kan ook aan de leeftijd liggen misschien. En het ligt niet zozeer aan de ouders, maar ook aan het feit dat de overheid denkt dat als je ondernemer ben dat je nergens meer financiele steun bij nodig hebt ofzo... MAW als je ondernemer bent wordt je genaaid in Nederland, bijvoorbeeld ook met stufi
voor ondernemers wordt er dacht ik ook gewoon naar het belastbaar inkomen van je ouders gekeken. (overigens is het beleid van de overheid de laatste paar jaar, naar ondernemers toe, wel wat beter geworden. mn beide ouders zijn ondernemers, dus ik weet wel ongeveer wat je bedoelt.)

overigens, ik begon mn opmerking over het principe dat je ouders bijleggen als je minder krijgt, nota bene met 'het is de bedoeling', beetje vage 'verbetering' van mijn post imo.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 09:35
M'oek
Avatar van M'oek
M'oek is offline
Op mijn 15e kreeg ik 25 euro zakgeld per maand. Kleding werdt gewoon voor me betaald. Ik werkte die tijd ergens in de keuken en kreeg ongeveer 100 euro per maand daarvoor. Cadeautjes en snacks enzovoorts moest ik zelf betalen. Me telefoonkaarten kreeg ik wel.

Nu ben ik 17, ik krijg geen zakgeld meer (mocht wel maar vind ik niet meer nodig) me ouders betalen daarom wel me telefoon kosten. Ik werk en verdien daar bijna 300 euro per maand mee. Kleding betaal ik soms zelf en soms me ouders. Cadeau's etc. betaal ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 21:07
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik krijg nu 460 EUR per maand van mijn moeder! Kledij enzo betaald zij nog steeds! Voor de rest moet ik er alles zelf van betalen behalve dokters, medicijnen, kapper,...
Maar wel dus uitgaan, telefoonkaarten, benzine & DVD's!

Op mijn 15de kreeg ik 75 EUR per maand als ik me goed herinner.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 21:11
Verwijderd
Ik kreeg/krijg 75 euro in de maand kleedgeld. Alles moet ik ervan betalen, behalve mijn ondergoed en sokken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 01:32
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 27-09-2005 @ 23:07 :
Kan ook aan de leeftijd liggen misschien. En het ligt niet zozeer aan de ouders, maar ook aan het feit dat de overheid denkt dat als je ondernemer ben dat je nergens meer financiele steun bij nodig hebt ofzo... MAW als je ondernemer bent wordt je genaaid in Nederland, bijvoorbeeld ook met stufi
Mn vader is ook ondernemer en ik kreeg tot nu toe ook gewoon een basisbeurs, maar na wat gezeik bij de IB-groep krijg ik vanaf volgend jaar wel aanvullend Dus je wordt niet overal mee genaaid
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 10:49
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-10-2005 @ 22:07 :
Ik krijg nu 460 EUR per maand van mijn moeder! Kledij enzo betaald zij nog steeds! Voor de rest moet ik er alles zelf van betalen behalve dokters, medicijnen, kapper,...
Maar wel dus uitgaan, telefoonkaarten, benzine & DVD's!

Op mijn 15de kreeg ik 75 EUR per maand als ik me goed herinner.
jezus. wat veel.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:18
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik kreeg 100 gulden kleedgeld per maand plus 10 gulden zakgeld per week. Met de komst van de euro is het omgezet naar 50 euro per maand en 5 euro per week. Toen ik studiefinanciering op mijn 17e kreeg moest ik het daarvan betalen (mijn vader betaalt mijn collegegeld).
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 17:10
Verwijderd
Op m'n vijftien... Goh, da's lang geleden... Ik denk dat ik elke maand €30 zakgeld kreeg, kan ook minder zijn... Kleren kreeg ik zo (nu nog steeds trouwens).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 17:36
Verwijderd
Ik heb nog geen kleedgeld.. omdat ik het echt niet kan..
Ik krijg 6 euro zakgeld per week.. niet veel.. maar eerst kreeg ik
maar 3 euro dus ik ben met 6 euro al blij
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 10:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik kreeg niet veel zakgeld en geen kleedgeld, omdat mijn ouders dat niet konden missen. Kleren kreeg ik meestal van tantes enzo, die mijn maat hadden. Schoenen en jassen betaalden mijn ouders wel. Toen ik 17 was en een bijbaantje kreeg betaalde ik alles zelf, van schoolgeld tot shampoo.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Kawaii_ManOn* schreef op 23-10-2005 @ 18:36 :
Ik heb nog geen kleedgeld.. omdat ik het echt niet kan..
Ik krijg 6 euro zakgeld per week.. niet veel.. maar eerst kreeg ik
maar 3 euro dus ik ben met 6 euro al blij
maar kleedgeld krijgen is júist een manier om te leren met geld om te gaan en niet meer uit te geven dan je hebt . Dat kun je beter leren als je nog thuis woont en je niet jezelf in de schulden kunt werken .
Ik denk wel dat kleedgeld handiger is om pas te krijgen als je niet meer groeit. Mocht het dan gebeuren dat je een jaar lang bijvoorbeeld geen t-shirts koopt omdat al je kleedgeld op gaat aan schoenen, dan heb je aan het eind van het jaar tenminste niet het probleem dat je uit al je oude t-shirts bent gegroeid en er dus geen hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:24
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-10-2005 @ 22:07 :
Ik krijg nu 460 EUR per maand van mijn moeder! Kledij enzo betaald zij nog steeds! Voor de rest moet ik er alles zelf van betalen behalve dokters, medicijnen, kapper,...
Maar wel dus uitgaan, telefoonkaarten, benzine & DVD's!

Op mijn 15de kreeg ik 75 EUR per maand als ik me goed herinner.
Ga me nou niet wijsmaken dat je van 460 euro, (dus zo'n duizend gulden!), niet zelf ook je kleding kunt kopen en naar de kapper kunt?

Woon je al op jezelf, dat de huur er ook nog afmoet?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik op mijn 14e wat kleedgeld kreeg. 100 gulden, dacht ik zo. Maar daar deed ik andere dingen mee, dus dat wou ik ZELF niet meer. Toen betaalden ze gewoon kleren, wanneer ik dat zelf nodig had. Zakgeld kreeg ik daarvoor wel, maar vanaf het moment dat ik bijbaantjes kreeg, was dat ook afgelopen. Niet omdat ik het niet mocht, maar ik wou het zelf niet meer, kon mezelf wel redden. Wat was ik toch verstandig
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:50
Romie
Romie is offline
hmzz toen ik 15 was kreeg ik 5euro zakgeld in de week ongeveer, en 40euro kleedgeld in de maand. (grote uitgaven zoals een jas/bh`s enz. betaalt mn moeder dan wel)

tjah mijn moeder is gewoon zo: als t niet genoeg is ga je maar werken, wat ik dus ook wel doe.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:53
Romie
Romie is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-10-2005 @ 22:07 :
Ik krijg nu 460 EUR per maand van mijn moeder! Kledij enzo betaald zij nog steeds! Voor de rest moet ik er alles zelf van betalen behalve dokters, medicijnen, kapper,...
Maar wel dus uitgaan, telefoonkaarten, benzine & DVD's!

Op mijn 15de kreeg ik 75 EUR per maand als ik me goed herinner.
je Krijgt 460 euro per maand?! jezus zeg, en je moet er "alles" van betalen, uitgaan telefoonkaarten, benzine, dat moet volgens mij bijna iedereen wel zelf betalen hoor
of je doet even net alsof je van 460 euro niet rond kan komen in de maand.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 24-09-2005 @ 10:26 :
Lijkt me vrij normaal als je gewoon nog op de middelbare school zit
Citaat:
fractuur schreef op 23-09-2005 @ 23:20 :
Hou op. 55 euro; schoenen en jas wordt betaald. (leve mijn werk en de IB-groep!)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:16
Pool
Avatar van Pool
Pool is offline
Ik krijg 30 euro zakgeld per maand en geen kleedgeld (krijg kleren van me ouders )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:20
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
ik krijg mijn stufi, maar daar moet ik mijn verzekering van betalen (hou dan iets van 10 euro over) en dan 20 euro per maand van mn ouders, geen kleedgeld (gewoon lief aan mama vragen en ik krijg het als ik het nodig heb )
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:57
Verwijderd
100 euro zak en kleedgeld.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:08
Mara
Mara is offline
Ik krijg 75 euro per maand (kinderbijslag) en daar moet ik alles van betalen. Kleren, dus ook jassen en schoenen e.d. gewoon alles.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik krijg 100 euro zak en kleedgeld...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:52
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
ik kreeg altijd 150 gulden en had nog gemiddeld 500 gulden inkomen van mijn bijbaantje dus ik had niet te klagen...
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:07
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Romie schreef op 24-10-2005 @ 12:53 :
je Krijgt 460 euro per maand?! jezus zeg, en je moet er "alles" van betalen, uitgaan telefoonkaarten, benzine, dat moet volgens mij bijna iedereen wel zelf betalen hoor
of je doet even net alsof je van 460 euro niet rond kan komen in de maand.
kan ik ook niet

bezine: 200 EUR per maand
Uitgaan & cinema: 200 EUR per maand
telefoonkaart: 50 EUR per maand
Dan moet ik ook nog eten kopen voor op kot maar dat is maar een 100 EUR per maand.

Dus je ziet ik kom al geld tekort zonder extra dingen te kopen zoals DVD's, CD's... Laat staan dat ik zelf nog mijn kleren moest kopen & kapper
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:28
Verwijderd
Ik vind uitgaan en cinema wel onder extra vallen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:58
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als 15-jarige krijg ik €3,- zakgeld en per maand €35,- kleedgeld. Voorderest werk ik ook nog, dus kom niks te kort.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:08
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-11-2005 @ 16:07 :
kan ik ook niet

bezine: 200 EUR per maand
Uitgaan & cinema: 200 EUR per maand
telefoonkaart: 50 EUR per maand
Dan moet ik ook nog eten kopen voor op kot maar dat is maar een 100 EUR per maand.

Dus je ziet ik kom al geld tekort zonder extra dingen te kopen zoals DVD's, CD's... Laat staan dat ik zelf nog mijn kleren moest kopen & kapper
LUXEPROBLEEM
dat zie je zelf toch ook wel?

Je kunt behoorlijk wat bezuinigen, kijk eens naar de meeste mensen hier op het forum, met hoeveel zij moeten rondkomen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:16
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-11-2005 @ 16:07 :

Dus je ziet ik kom al geld tekort zonder extra dingen te kopen zoals DVD's, CD's... Laat staan dat ik zelf nog mijn kleren moest kopen & kapper
Ja stel je voor zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & zakgeld
Annet.
85 01-11-2010 06:21
De Kantine Weerwolfspel #54 deel 2
TopDrop
372 04-01-2009 14:52
Liefde & Relatie Geld voorschieten aan je lover
Lunaaaaa
77 16-08-2006 17:23
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: Geld
Ieke
0 02-02-2005 16:24
Werk, Geld & Recht maandelijks (zak)Geld voor op kamers
cedrikske
107 02-10-2004 09:08
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [Enquete] Koopgedrag onder jongeren (12-16 jaar)
Love_Fulfilled
10 02-06-2004 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.