Oud 16-05-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-05-2006 @ 17:44 :
3,59 als verkoper A of vulploegmedewerker
4,30 als verkoper B
en wat is het verschil tussen verkoper A en B ?
Advertentie
Oud 16-05-2006, 18:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 16-05-2006 @ 17:01 :
en wat is het verschil tussen verkoper A en B ?
Een verkoper B is minimaal 1 jaar in dienst en kan zelfstandigwerkzaamheden verrichten, verder kan die met de systemen omgaan en zo nodig een vulploeg leiden.
Beet je de invulling die er bij ons aan gegeven word
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-05-2006, 02:10
Verwijderd
Ik heb even een vraagje over contracten,

Toen ik bij de albert heijn begon kreeg ik een half jaar contract, dat is toen verlengt met een jaar contract, en nu weer verlengt met een half jaar.
Dit half jaarcontract loopt af in november. Ik kreeg te horen van een vriendin dat je contract maximaal 2x verlengt mag worden, en dat je daarna OF ontslagen word OF dat je een OT'tje moet worden.
Aangezien ze bij ons filiaal niet aan OT'tjes doen, moet ik vast gaan zoeken naar een andere baan of bestaat de kans dat ik nog een contractverlenging krijg?

x Cha
Oud 18-05-2006, 07:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 18-05-2006 @ 02:10 :
Ik heb even een vraagje over contracten,

Toen ik bij de albert heijn begon kreeg ik een half jaar contract, dat is toen verlengt met een jaar contract, en nu weer verlengt met een half jaar.
Dit half jaarcontract loopt af in november. Ik kreeg te horen van een vriendin dat je contract maximaal 2x verlengt mag worden, en dat je daarna OF ontslagen word OF dat je een OT'tje moet worden.
Aangezien ze bij ons filiaal niet aan OT'tjes doen, moet ik vast gaan zoeken naar een andere baan of bestaat de kans dat ik nog een contractverlenging krijg?

x Cha
Je vriendin zit er naast je kan namelijke maximaal 3 contract verleningen krijgen. Verder is het laatste contract onwettig, aangezien je contract minimaal met de zelfde termijn verlengt moet worden .
1ste half jaar
2de jaar
3de half jaar --> MAG NIET! moet minimaal een jaar zijn
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-05-2006, 11:10
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
lekker veel salaris he vakantietoeslag + bonuskaart enz
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-05-2006, 12:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-05-2006 @ 11:10 :
lekker veel salaris he vakantietoeslag + bonuskaart enz
JEPS dat schoot lekker op vooral als je een contract van 24 uur hebt
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-05-2006, 13:09
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
even een vraagje tussendoor: ligt de opzegtermijn op 1 maand als ik ontslag neem? het is de bedoeling dat ik tot 1 augustus werk, dus dan moet ik denk ik 1 juli ontslag nemen he?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 19-05-2006, 13:18
fractuur
fractuur is offline
Jeuh! Werd gebeld of ik in pure nood van 19.00u tot sluit op de counter wilde staan, met een uurtje inwerken. Zo wordt je bevolen geen stap buiten je kassa te doen, en dan dit. Ik krijg echt geen hoogte van dat bedrijf.

Naja, ik heb weer wat "uitdaging", bovendien hoop ik binnenkort mijn opzegtermijn te laten ingaan vanwege een andere baan.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-05-2006, 16:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-05-2006 @ 13:09 :
even een vraagje tussendoor: ligt de opzegtermijn op 1 maand als ik ontslag neem? het is de bedoeling dat ik tot 1 augustus werk, dus dan moet ik denk ik 1 juli ontslag nemen he?
je kan altijd zeggen van i kwil per 1 augustus ontslag nemen en dat kan je nu dus al doen!

Citaat:
fractuur schreef op 19-05-2006 @ 13:18 :
Jeuh! Werd gebeld of ik in pure nood van 19.00u tot sluit op de counter wilde staan, met een uurtje inwerken. Zo wordt je bevolen geen stap buiten je kassa te doen, en dan dit. Ik krijg echt geen hoogte van dat bedrijf.

Naja, ik heb weer wat "uitdaging", bovendien hoop ik binnenkort mijn opzegtermijn te laten ingaan vanwege een andere baan.
Tja al lopen sommige casseires wel erg veel hoor. Ach blijkbaar hebben ze toch wel een beetje hoge pet van je op :-p
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 20-05-2006, 00:07
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 19-05-2006 @ 16:38 :
je kan altijd zeggen van i kwil per 1 augustus ontslag nemen en dat kan je nu dus al doen!
is natuurlijk wel netjes ivm met het zoeken van vervanging, maar op dit moment werk ik ongeveer 24 uur in de week, zouden ze me dan niet ineens minder inplannen omdat het ze zo kosten scheelt? in de trant van 'die gaat toch wel dus we willen liever anderen laten bijleren' ?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 20-05-2006, 00:10
MickeyV
MickeyV is offline
Heel gewetensvol.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 20-05-2006, 01:52
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-05-2006 @ 07:44 :
Je vriendin zit er naast je kan namelijke maximaal 3 contract verleningen krijgen. Verder is het laatste contract onwettig, aangezien je contract minimaal met de zelfde termijn verlengt moet worden .
1ste half jaar
2de jaar
3de half jaar --> MAG NIET! moet minimaal een jaar zijn
Staat dat ook ergens aangegeven?
Want ik heb het geprobeert op te zoeken, maar kan het nergens vinden...
Of ik kan gewoon niet zoeken

x cha
Oud 20-05-2006, 10:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 20-05-2006 @ 00:07 :
is natuurlijk wel netjes ivm met het zoeken van vervanging, maar op dit moment werk ik ongeveer 24 uur in de week, zouden ze me dan niet ineens minder inplannen omdat het ze zo kosten scheelt? in de trant van 'die gaat toch wel dus we willen liever anderen laten bijleren' ?
Ik kan niet in het hoofd van je baas kijken, hoeveel uren contract heb je?

Citaat:
Chalyneoin schreef op 20-05-2006 @ 01:52 :
Staat dat ook ergens aangegeven?
Want ik heb het geprobeert op te zoeken, maar kan het nergens vinden...
Of ik kan gewoon niet zoeken

x cha
Dit staat in de wet geregeld.
Hiervoor zou ik even in de boeken moeten duiken, en daar heb ik nu geen tijd voor aangezien ik moet gaan werken (bij AH dus).
Waar je dit kan vinden hou je van mij nog te goed. Herrinner me er desnoods nog effe aan

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 21-05-2006, 11:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 19-05-2006 @ 16:38 :
Tja al lopen sommige casseires wel erg veel hoor. Ach blijkbaar hebben ze toch wel een beetje hoge pet van je op :-p
Ik zorg altijd dat ik heel veel loop, en desnoods iemand een paar minuten mag overnemen op de counter. Niet iedereen is er even blij mee (jaloerse blikken van andere cassières..), maar ja. Een vriendinnetje van me zei dat ik gewoon moest vragen om ingewerkt te worden. Alleen heb ik volgende week een sollicitatiegesprek ergens anders, dus dan maakt het me niet meer uit ook eigenlijk.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-05-2006, 12:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-05-2006 @ 11:25 :
Ik zorg altijd dat ik heel veel loop, en desnoods iemand een paar minuten mag overnemen op de counter. Niet iedereen is er even blij mee (jaloerse blikken van andere cassières..), maar ja. Een vriendinnetje van me zei dat ik gewoon moest vragen om ingewerkt te worden. Alleen heb ik volgende week een sollicitatiegesprek ergens anders, dus dan maakt het me niet meer uit ook eigenlijk.
Als je vraagt of je weg mag achter ej kassa is er niks mis mee, het word alleen vervelend als er 6 kassa open zijn en opeens 2 cassaires weg zijn En de rijen bij de rest van de kassa's zo snel groeien dat er behalve die 2 andere cassaires ook nog 2 man van andere afdelingen bij moeten BAD!

Btw. Eerst zien aangenomen te worden he bij dat nieuwe baantje
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-05-2006, 12:52
dan1985
dan1985 is offline
ikbenschipper, ik heb een vraagje aan je

ik werk nu 3 jaar bij de ah, ben 20 jaar
en heb een contract van onbepaalde tijd van 24 uur per week

nu heb ik nog reeds 250 tot 300 vakantieuren, adv en verekende uren.

Nu moet ik vanaf juli tot sept ( 3 maanden) op verplichte vakantie

mag dit zomaar ?
of kan ik hier tegen protesteren

ik moet nu dus in de zomervakantie als ik kan werken ook ik verplicht thuis zitten, terwijl dat ze me bijna elke week bellen ik elke week en ik dus meestal meer als 30 uur werk. Vind dat beetje lullig want ze hebben ook gezegt dan steeds als ze me opbelden dat ik wat meer uren steeds mocht maken
__________________
life is good
Oud 23-05-2006, 16:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 23-05-2006 @ 12:52 :
ikbenschipper, ik heb een vraagje aan je

ik werk nu 3 jaar bij de ah, ben 20 jaar
en heb een contract van onbepaalde tijd van 24 uur per week

nu heb ik nog reeds 250 tot 300 vakantieuren, adv en verekende uren.

Nu moet ik vanaf juli tot sept ( 3 maanden) op verplichte vakantie

mag dit zomaar ?
of kan ik hier tegen protesteren

ik moet nu dus in de zomervakantie als ik kan werken ook ik verplicht thuis zitten, terwijl dat ze me bijna elke week bellen ik elke week en ik dus meestal meer als 30 uur werk. Vind dat beetje lullig want ze hebben ook gezegt dan steeds als ze me opbelden dat ik wat meer uren steeds mocht maken
Vakantie kunnen ze je niet verplichten, ze kunnen maximaal met je een regeling treffen om deze uren af te bouwen.

Ik loop zelf nu stage en werk maar 8 uur in de week (24 uurs contract). Ze hebben me de afgelopen periodes verschillende keren gebeld waardoor ik b.v. met koninginnendag omgerekend 48 uur betaald krijg. Dit is hun verantwoording en daardoor heb ik me uren minder snel afgebouwd.

Ze kunnen je niet verplichten vrij te nemen, denk er wel aan dat je in princiepe je uren maar maximaal 5 jaar kan meenemen. En laat altijd eerst je ADV uren opmaken voor je vakantieuren, ADV uren hoeven ze je namelijk niet mee te laten nemen.

I.i.g mag hetgeen ze doen niet.

Verder, laat ze de TV-uren maar uitbetalen, als dit TV-uren zijn van meer als 6 maanden terug moet dit zelfs! Jammer dat sommige BL's en VM's niet zoveel verstand hebben van werknemersrechten en dus af gaan tegen HBO studenten die arbeidsrecht bij hun studie krijgen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-05-2006, 20:27
dan1985
dan1985 is offline
ivo jan en marc bedankt voor je informatie

de te verekenen uren willen ze niet uitbetalen omdat ik 20 jaar ben dus mag ik officieel alleen mijn contract uren werken.
Echter zoals ik al mededeelde, werk meer weken boven mijn contract dan gelijk aan of onder mijn contract. De laaste 6 weken zelfs aan een stuk rond de 30 uur.


Ik kan dus als ik het goed begrijp een soort van regeling voorstellen waardoor ik bv 10 uur per week werk en de rest de uren afbouw.
__________________
life is good
Oud 23-05-2006, 21:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 23-05-2006 @ 20:27 :
ivo jan en marc bedankt voor je informatie

de te verekenen uren willen ze niet uitbetalen omdat ik 20 jaar ben dus mag ik officieel alleen mijn contract uren werken.
Echter zoals ik al mededeelde, werk meer weken boven mijn contract dan gelijk aan of onder mijn contract. De laaste 6 weken zelfs aan een stuk rond de 30 uur.


Ik kan dus als ik het goed begrijp een soort van regeling voorstellen waardoor ik bv 10 uur per week werk en de rest de uren afbouw.
Het moet in ieder geval in overleg gaan met degene over wiens uren het gaat ben je het er niet mee eens hebben zij pech.

Werk je overigens meer dan 13 weken meer dan je contract word verondersteld dat je contract het gemiddelde van die 13 weken is.

Wat betreft je TV-uren als die langer blijven staan dan 6 maanden MOETEN ze deze uitbetalen (wet).

Bij ons is overigens het hele leeftijdsgebeuren van de baan ivm te kort aan mensen en het laagste jeugd werkeloosheidspijl van het land
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-06-2006, 22:36
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Heeft iemand al de 'Wub Holland Wub' reclame gezien? Ik vind 'm echt geweldig

Edit: hij's nog niet op TV maar als het goed is heeft je AH een dvd'tje ervan
Oud 04-06-2006, 11:18
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 01-06-2006 @ 22:36 :
Heeft iemand al de 'Wub Holland Wub' reclame gezien? Ik vind 'm echt geweldig

Edit: hij's nog niet op TV maar als het goed is heeft je AH een dvd'tje ervan
Ik heb gisteren de CD single gezien, doch nog niet gehoord. Wij gaan er op wUppen de komende weken.

Ikzelf wil de grote wup hebben Super toll!!!!

Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 11:21.
Oud 04-06-2006, 11:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
we krijgen ook wup petten he die kunnen de medewerkers op zetten
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-06-2006, 11:47
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 04-06-2006 @ 11:42 :
we krijgen ook wup petten he die kunnen de medewerkers op zetten
Leuk, leuk, leuk

Wordt de CD trouwens commercieel uitgebracht? Want ik wil hem wel hebben.... Of iemand al toevallig al tegengekomen via internet???
Oud 04-06-2006, 13:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 04-06-2006 @ 11:47 :
Leuk, leuk, leuk

Wordt de CD trouwens commercieel uitgebracht? Want ik wil hem wel hebben.... Of iemand al toevallig al tegengekomen via internet???
Dat denk ik niet.
Je zou hem even kunnen lenen van de appie en kopieren natuurlijk ;-)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-06-2006, 21:10
fractuur
fractuur is offline
Gisteravond het hele kassapark verwupperiseerd, en het ziet er leuk uit. Vooral die grote Oranje is lief. <3
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-06-2006, 01:00
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-06-2006 @ 21:10 :
Gisteravond het hele kassapark verwupperiseerd, en het ziet er leuk uit. Vooral die grote Oranje is lief. <3
Lol had het zelf ook graag gedaan alle promo van de wups gedaan helaas liet onze bezetting dat niet toe en heeft onze SM per uitzondering het uitgesteld, maar hij wou het niet nog eens doen we moesten maar langer doorwerken dan (gebeurt al te veel, gek geval) :-p
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-06-2006, 11:53
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
joepie lekker elke dag wuppies jatten hahaha lol zzz.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 09-06-2006, 10:38
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Dit hoor je al vaker in het nieuws:

18 jarigen komen nauwelijks aan het werk in een supermarkt, omdat ze te oud zijn en dus duur.

Hebben jullie het gemerkt? Of heeft AH het liefst wat oudere mensen, omdat die socialer zijn?

Trouwens, wat is het salaris voor een 18 jarige/19 jarige?
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 10-06-2006, 10:16
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
Relief schreef op 09-06-2006 @ 10:38 :
Dit hoor je al vaker in het nieuws:

18 jarigen komen nauwelijks aan het werk in een supermarkt, omdat ze te oud zijn en dus duur.

Hebben jullie het gemerkt? Of heeft AH het liefst wat oudere mensen, omdat die socialer zijn?

Trouwens, wat is het salaris voor een 18 jarige/19 jarige?

Een 18- jarige krijgt (nog) genoeg kansen bij AH, het word pas problematisch wanneer je 19/20 wordt. De redenen:

1. Vanaf je twintigste mag je ALLEEN je contracturen werken. Dus als jij een contract van 32 uur in de week hebt, mag je geen uur meer werken. Wanneer je dit toch doet, krijg je deze extra uren niet uitbetaald, maar worden deze omgezet naar vakantieuren. Dit vorige geldt niet voor werknemers onder de 20 jaar. Dan mag je per maand bijvoorbeeld 120 uur werken en deze worden vervolgens dan ook nog eens netjes uitbetaald.

2. AH hanteert de ONGESCHREVEN regel dat wanneer een parttimer 20 wordt, hij te duur is geworden en geen contractsverlenging meer krijgt. De 20-jarigen die er wel nog werken, hebben dan dus ook meestal een vast contract. De kans dat je een vast contract krijgt is nihil, wanneer je echter geluk hebt is het wel degelijk mogelijk (ligt namelijk ook aan het management van het filiaal/franchiser).

Conclusie:
Het loont zich zeker om eens navraag te gaan doen, verwacht echter niet dat je er achter twee jaar nog werkt. Maar AH is zeker een goede (vakantie)werkgever. Je loon zal overigens ongeveer 4 Euro zijn (weet het niet precies). Ik ben zelf 19,99 en verdien 4,73. En dat vinden zij al duur..... kun je nagaan.....

Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 11:10.
Oud 10-06-2006, 14:23
Verwijderd
*zak vol met wuppies heeft*
Oud 10-06-2006, 16:17
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 10-06-2006 @ 10:16 :
2. AH hanteert de ONGESCHREVEN regel dat wanneer een parttimer 20 wordt, hij te duur is geworden en geen contractsverlenging meer krijgt. De 20-jarigen die er wel nog werken, hebben dan dus ook meestal een vast contract. De kans dat je een vast contract krijgt is nihil, wanneer je echter geluk hebt is het wel degelijk mogelijk (ligt namelijk ook aan het management van het filiaal/franchiser).
Jij zegt dat het nihil is cben i khet niet mee eens als je goed functioneerd en wat kan bereiken, binnen het bedrijf zal je contractverlening krijgen en desnoods een vast contract.

Je zult alleen wel moeten laten zien dat je een toegevoegde waarde bent voor het bedrijf, doorsnee mensen zitten er al voldoende.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-06-2006, 21:42
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 10-06-2006 @ 16:17 :
Jij zegt dat het nihil is cben i khet niet mee eens als je goed functioneerd en wat kan bereiken, binnen het bedrijf zal je contractverlening krijgen en desnoods een vast contract.

Je zult alleen wel moeten laten zien dat je een toegevoegde waarde bent voor het bedrijf, doorsnee mensen zitten er al voldoende.
Ik ben het er niet meer eens, maar wat vinden de mede forumleden, wat is jullie AH ervaring?
Oud 10-06-2006, 22:07
dan1985
dan1985 is offline
Citaat:
coolz schreef op 10-06-2006 @ 21:42 :
Ik ben het er niet meer eens, maar wat vinden de mede forumleden, wat is jullie AH ervaring?
hahah ik kan niks zeggen, ik ben die uitzondering waarover ikbenschipper het over heeft
__________________
life is good
Oud 11-06-2006, 13:23
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 10-06-2006 @ 22:07 :
hahah ik kan niks zeggen, ik ben die uitzondering waarover ikbenschipper het over heeft
Uitzondering bevestigt de regel Euh verplichte vakantie?
Oud 11-06-2006, 13:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 10-06-2006 @ 22:07 :
hahah ik kan niks zeggen, ik ben die uitzondering waarover ikbenschipper het over heeft
Bij ons geld in princiepe momenteel de hele 20+ regel niet omdat we geen personeel kunnen krijgen en het verloop te hoog is. Dus ik ken gevallen van mensen die 20+ zijn die aangenomen zijn en die contract uitbereiding hebben gehad bij ons en dat zijn er meer dan 1
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 11-06-2006, 18:57
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 11-06-2006 @ 13:48 :
Bij ons geld in princiepe momenteel de hele 20+ regel niet omdat we geen personeel kunnen krijgen en het verloop te hoog is. Dus ik ken gevallen van mensen die 20+ zijn die aangenomen zijn en die contract uitbereiding hebben gehad bij ons en dat zijn er meer dan 1
Amstelveen he....... Ik zoek nog vakantiewerk, wanneer ik kan overnachten in de kelder ga ik er werken als vakantiekracht Dan moeten jullie daar wel geinterresseerd zijn in afgedanke AH-medewerkers uit Limburg (met de kwaliteit en vaardigheden is overigens niks mis). Vakantiewerk is altijd welkom.
Oud 11-06-2006, 19:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 11-06-2006 @ 18:57 :
Amstelveen he....... Ik zoek nog vakantiewerk, wanneer ik kan overnachten in de kelder ga ik er werken als vakantiekracht Dan moeten jullie daar wel geinterresseerd zijn in afgedanke AH-medewerkers uit Limburg (met de kwaliteit en vaardigheden is overigens niks mis). Vakantiewerk is altijd welkom.
Ik raad je mijn filiaal anders niet aan met de supermarktmanager die er zit. Klikt niet zo tussen personeel en hem.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-06-2006, 00:42
dan1985
dan1985 is offline
Citaat:
coolz schreef op 11-06-2006 @ 13:23 :
Uitzondering bevestigt de regel Euh verplichte vakantie?
how rude
ik werk gewoon minder tot me verrekende uren op zijn daarna mag ik weer werken, en mijn vakantie uren van rond de 250 blijven dus gewoon staan
__________________
life is good
Oud 12-06-2006, 08:37
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 12-06-2006 @ 00:42 :
how rude
ik werk gewoon minder tot me verrekende uren op zijn daarna mag ik weer werken, en mijn vakantie uren van rond de 250 blijven dus gewoon staan
Er worden weer een aantal nieuwe jongeren losgelaten in onze supermarkt, ik ben dan ook benieuwd of J. en H. (en niet te vergeten J.4hour) de ouderen kan missen. Ik denk van wel Danny....... voor jou 2 (w)uppies in de plaats.
Oud 12-06-2006, 10:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 12-06-2006 @ 08:37 :
Er worden weer een aantal nieuwe jongeren losgelaten in onze supermarkt, ik ben dan ook benieuwd of J. en H. (en niet te vergeten J.4hour) de ouderen kan missen. Ik denk van wel Danny....... voor jou 2 (w)uppies in de plaats.
Ach het komt bij ons niet door onze SMM dat er ouderen worden aangenomen en contracten verhoogt.
Onze VM's hebben wat druk gezet omdat werk uitvoeren zonder mensen erg moeilijker. Terwijl andere meer willen werken of er oudere aangenomen kunnen worden. Dus hij had weinig keuze, krediet heeft hij bij ons iig niet meer.
En ach een beetje zagen kan geen kwaad aangezien het toch maar een bijbaantje voor me is
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-06-2006, 19:24
dan1985
dan1985 is offline
Citaat:
coolz schreef op 12-06-2006 @ 08:37 :
Er worden weer een aantal nieuwe jongeren losgelaten in onze supermarkt, ik ben dan ook benieuwd of J. en H. (en niet te vergeten J.4hour) de ouderen kan missen. Ik denk van wel Danny....... voor jou 2 (w)uppies in de plaats.
whahah jah joh doe eens aardig
als ze me weg willen hebben so be it
voorals nog werk ik er nog met plezier (meestal dan )
en ik ben ook nog niet van plan weg te gaan
wat moet ik anders gaan doen
__________________
life is good
Oud 12-06-2006, 19:31
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
dan1985 schreef op 12-06-2006 @ 19:24 :
whahah jah joh doe eens aardig
als ze me weg willen hebben so be it
voorals nog werk ik er nog met plezier (meestal dan )
en ik ben ook nog niet van plan weg te gaan
wat moet ik anders gaan doen
Dat idee had ik ook tot een paar maanden terug.......
Oud 12-06-2006, 23:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 12-06-2006 @ 19:31 :
Dat idee had ik ook tot een paar maanden terug.......
Als je een OT hebt dan word het al heel erg lastig moeten ze een goed dossier opbouwen en dat is best lastig hoor.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-06-2006, 23:46
whizzygirl
whizzygirl is offline
haay ff een vraagje,

door problemen met mijn werkgever word mijn contract bij de AH niet verlengd. deze loopt pas af op 07-08-2006.
ik ben vanaf deze week niet meer ingeroosterd en zal ook niet meer ingeroosterd worden.

kan ik per direct ontslag nemen omdat ik toch niet meer word ingeroosterd? ( ze hebben al heel veel nieuwe mensen aangenomen en ingewerkt). of zitten hier nog oge en haken aan?
want bij een andere ah kan ik meteen beginnen maar ze zeiden dan moet je zelf ontslag nemen en als dat geregeld is kan je mij maandag weer bereiken.


alvast bedankt
Oud 17-06-2006, 01:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
whizzygirl schreef op 16-06-2006 @ 23:46 :
haay ff een vraagje,

door problemen met mijn werkgever word mijn contract bij de AH niet verlengd. deze loopt pas af op 07-08-2006.
ik ben vanaf deze week niet meer ingeroosterd en zal ook niet meer ingeroosterd worden.

kan ik per direct ontslag nemen omdat ik toch niet meer word ingeroosterd? ( ze hebben al heel veel nieuwe mensen aangenomen en ingewerkt). of zitten hier nog oge en haken aan?
want bij een andere ah kan ik meteen beginnen maar ze zeiden dan moet je zelf ontslag nemen en als dat geregeld is kan je mij maandag weer bereiken.


alvast bedankt
Ze kunnen je gewoon over plaatsen van filiaal A naar B.
Btw, ze mogen je niet zomaar niet meer inplannen moetn toch echt wel goede redenen voor zijn.
Neem gewoon per direct ontslag zullen ze niet om janken aangezien je toch niet meer hoeft te komen.
Alleen juridische heb je dan niks om nog geld te eisen nu zou je eigelijk recht hebben op salaris omdat ze verplicht zijn je je contracturen te laten werken
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 17-06-2006, 12:19
whizzygirl
whizzygirl is offline
heb net mijn baas gebeld om te vragen of hij mij per direct ontslag wil verlenen.
hij zei: dat gaat zeker over de discussie die bij de andere AH loopt waar je zou kunnen werken?
ik zo ja.

hij gaat nu met de baas van de andere AH bellen waar ik zou kunnen werken om het kort te sluiten en dan word ik terug gebeld dus ik hoop dat alles goed gaat
Oud 17-06-2006, 12:35
whizzygirl
whizzygirl is offline
mijn per directe ontslag is goed gekeurd
nof ff de brief straks afgeven en dan kan ik volgende week een telefoontje van mijn nieuwe werkgever ontvangen
Oud 17-06-2006, 17:00
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 17-06-2006 @ 01:01 :
Ze kunnen je gewoon over plaatsen van filiaal A naar B.
Btw, ze mogen je niet zomaar niet meer inplannen moetn toch echt wel goede redenen voor zijn.
Neem gewoon per direct ontslag zullen ze niet om janken aangezien je toch niet meer hoeft te komen.
Alleen juridische heb je dan niks om nog geld te eisen nu zou je eigelijk recht hebben op salaris omdat ze verplicht zijn je je contracturen te laten werken
Zo zie je maar weer, in de praktijk is het WEL degelijk mogelijk. Goed van whizzygirl dat ze weer werk heeft!!!!! Hulde aan de harde werkers

I'll be back
Oud 18-06-2006, 03:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 17-06-2006 @ 17:00 :
Zo zie je maar weer, in de praktijk is het WEL degelijk mogelijk. Goed van whizzygirl dat ze weer werk heeft!!!!! Hulde aan de harde werkers

I'll be back
Blijkbaar had deze supermarktmanager goede wil, en enig verstand van recht dat die anders in princiepe salaris had moeten doorbetalen.
Gelukkig voor har en perfect dat er dus ook nog managers zijn die meedenken
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-06-2006, 14:32
pearl&shine
pearl&shine is offline
hoeveel verdien ik per uur bij de AH als 16jarige?
Of hangt dat ook af van je functie? gewoon kassa dan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.