Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 16:25
Verwijderd
Ik ben écht erger hoor
Advertentie
Oud 02-10-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ze is echt VEEL erger

Ik denk dat ze nog steeds nooit van 4chan heeft gehoord.
Pfft en toen mij een beetje uitlachen?
Oud 02-10-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Pfft en toen mij een beetje uitlachen?
Toen wist ik niet dat het nog erger kon
Oud 02-10-2011, 16:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat vriendelijk allemaal
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:28
Verwijderd
Ach, ik geef het zelf toe

Ik lach ook wel graag om mezelf
Oud 02-10-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik geef het zelf toe

Ik lach ook wel graag om mezelf
Ach, een wijs man vertelde mij toen dat ik dankbaar moest zijn dat ik nog zo veel kon "ontdekken" op het internet, omdat het voor hem allemaal helemaal niet meer verrassend was.
Oud 02-10-2011, 16:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ah dat is sowieso positief dan weer Wat dat betreft moet ik ook niks zeggen aangezien ik wellicht nog dommer ben
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Mag ik stemmen?
Lijkt me een beetje krom he.
Oud 02-10-2011, 16:30
Verwijderd
Ik wil vetorecht!
Oud 02-10-2011, 16:30
Verwijderd
Ik heb niks over Apate & dom gezegd
Oud 02-10-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een beetje krom he.
Ik hoef ook niet te stemmen
Oud 02-10-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ah dat is sowieso positief dan weer Wat dat betreft moet ik ook niks zeggen aangezien ik wellicht nog dommer ben
Ik denk dat het zeer weinig met domheid te maken heeft, maar vooral met het totaal niet bekend zijn met de donkere hoekjes van het internet.
Oud 02-10-2011, 16:30
Verwijderd
Als iemand mij dom noemt is ie zelf ook dom . Ik ben niet dom, ik ben onwetend
Oud 02-10-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wil vetorecht!
Oud 02-10-2011, 16:31
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat bedoelde ik dus, wist alleen even niet hoe ik debiele kennis moest verwoorden. Sorry
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ze is echt VEEL erger

Ik denk dat ze nog steeds nooit van 4chan heeft gehoord.
Oud 02-10-2011, 16:35
Verwijderd
Aah, wat heb ik een hekel aan mijn kerncurriculum. Kies ik mijn studie zodat ik vooral niet te maken heb met hedendaagse geschiedenis waar gaat het over? Hedendaagse geschiedenis. Zo ontiegelijk saai.
Oud 02-10-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Aah, wat heb ik een hekel aan mijn kerncurriculum. Kies ik mijn studie zodat ik vooral niet te maken heb met hedendaagse geschiedenis waar gaat het over? Hedendaagse geschiedenis. Zo ontiegelijk saai.
Ik koos mijn studie zodat ik niet naar een lerarenopleiding zou gaan, krijg ik een vak wat practicum presenteren heet en moet ik workshops doen om op een bord te leren schrijven ARJKLASDFKLDSFJKLSDFJKLSDJFKLSDJFKLSDJ
Oud 02-10-2011, 16:36
Verwijderd
Onzinnige dingen dat inderdaad

Maar ach, ik vond Arabisch leren ook onzinnig, en dat doe ik nu ook half, dus ja even doorzetten denk ik
Oud 02-10-2011, 16:37
Verwijderd
Er zijn werkelijk workshops om op een bord te leren schrijven?
Oud 02-10-2011, 16:37
Verwijderd
Zulke dingen blijf je toch wel houden, dus even doorzetten inderdaad
Oud 02-10-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Er zijn werkelijk workshops om op een bord te leren schrijven?
tja, op HBO en dan ook nog eens in Brabant, DA KEN HIER GEWOON.
Oud 02-10-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Er zijn werkelijk workshops om op een bord te leren schrijven?
Op de Pabo is het een apart vak geloof ik zelfs.
Oud 02-10-2011, 16:38
Verwijderd
Nee, volgens mij is het na 2 weken afgelopen met Arabisch, en na dit semester als het goed is ook met dit gedoe over hedendaagse dingen
Oud 02-10-2011, 16:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik koos mijn studie zodat ik niet naar een lerarenopleiding zou gaan, krijg ik een vak wat practicum presenteren heet en moet ik workshops doen om op een bord te leren schrijven ARJKLASDFKLDSFJKLSDFJKLSDJFKLSDJFKLSDJ
Ach, ik heb een studie voor autisten gedaan en moest alsnog talloze praatjes geven.
Oud 02-10-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Op de Pabo is het een apart vak geloof ik zelfs.
Daar is liedjes zingen ook een apart vak.
Citaat:
Nee, volgens mij is het na 2 weken afgelopen met Arabisch, en na dit semester als het goed is ook met dit gedoe over hedendaagse dingen
Wat studeer je dan?
Oud 02-10-2011, 16:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
GTST.. Terugkijken? Vanaf het begin? Hoe lang is die flutserie nu al niet bezig?
Nee joh, alleen die van vrijdag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-10-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik heb een studie voor autisten gedaan en moest alsnog talloze praatjes geven.
Oud 02-10-2011, 16:40
Verwijderd
Ik studeer Oude Culturen van de Mediterrane wereld
Oud 02-10-2011, 16:40
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw studie panopticon! Tijdje geleden was ik naar precies zo'n studie op zoek!
Oud 02-10-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik studeer Oude Culturen van de Mediterrane wereld
Dan is het toch niet zo heel gek dat je Arabisch krijgt?
Oud 02-10-2011, 16:40
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Op mijn studie vallen de nutteloze vakken gelukkig mee. Semiotiek kwam een beetje onverwachts, maar was achteraf gezien best wel ok
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik studeer Oude Culturen van de Mediterrane wereld
Interessant
Oud 02-10-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw studie panopticon! Tijdje geleden was ik naar precies zo'n studie op zoek!
Ah ehmmm ja ik zit er net een paar weken maar ik weet al een hele hoop, dus vertel, wat wil je weten?
Oud 02-10-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dan is het toch niet zo heel gek dat je Arabisch krijgt?
Jawel want Arabisch is pas ontstaan toen wat ik bestudeer al weg was
Oud 02-10-2011, 16:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb niet echt nutteloze vakken gehad. Wel saaie/vervelende.
Oud 02-10-2011, 16:41
Verwijderd
Kun je met die studie pastoraal werker worden zonder 1 bepaald geloof oid aan te hangen?
Oud 02-10-2011, 16:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Klinkt inderdaad behoorlijk interessant, de studies van Panopticon en van Apate...
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Kun je met die studie pastoraal werker worden zonder 1 bepaald geloof oid aan te hangen?
Mijn studie ?
Oud 02-10-2011, 16:42
Verwijderd
En waar wordt die studie allemaal gegeven? En welke vakken heb je nu? Vertel vertel!
Oud 02-10-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn studie ?
nee die van panopticon
Oud 02-10-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Jawel want Arabisch is pas ontstaan toen wat ik bestudeer al weg was
Ah.
Citaat:
Kun je met die studie pastoraal werker worden zonder 1 bepaald geloof oid aan te hangen?
Er zitten 11 mensen in mijn klas (en we zitten trouwens samen met de lerarenopleiding), waarvan er 2 gelovig zijn, en 1 daarvan gaat naar de kerk. Dus ja, het kan makkelijk. En je wordt niet echt pastoraal werker, dat kan wel. Maar je kunt ook gaan werken bij stichtingen die vanuit een of andere geloofsovertuiging mensen helpen, of geestelijk verzorger worden, of bij een of andere (semi)-overheidsinstelling gaan werken als raadgever. Ik denk dat het juist handig is als je niet gelovig bent.
Oud 02-10-2011, 16:43
Verwijderd
Ik dacht al
Oud 02-10-2011, 16:44
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Je zou maar "Oude Culturen van de Mediterrane wereld" studeren om pastoraal werker te worden
__________________
Forumdownie
Oud 02-10-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ah.

Er zitten 11 mensen in mijn klas (en we zitten trouwens samen met de lerarenopleiding), waarvan er 2 gelovig zijn, en 1 daarvan gaat naar de kerk. Dus ja, het kan makkelijk. En je wordt niet echt pastoraal werker, dat kan wel. Maar je kunt ook gaan werken bij stichtingen die vanuit een of andere geloofsovertuiging mensen helpen, of geestelijk verzorger worden, of bij een of andere (semi)-overheidsinstelling gaan werken als raadgever. Ik denk dat het juist handig is als je niet gelovig bent.
optoptop, dat vind ik tof En dat is alleen in brabant?
Oud 02-10-2011, 16:45
Verwijderd
Antihistorie het klinkt grappig
Oud 02-10-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
En waar wordt die studie allemaal gegeven? En welke vakken heb je nu? Vertel vertel!
Naar mijn weten in Tilburg en in Utrecht, beide door de Fontys. En ik zit in Tilburg.
Vakken die ik nu heb zijn Basisbegrippen Levensbeschouwing, daar krijg ik dingen over hoe mensen geestelijk gezien in elkaar zitten en vanuit daar gaan we op zoek naar verschillende verklaringen waarom mensen gelovig zijn of daar de drang toe hebben. Ook krijgen we dingen uitgelegd over het wetenschappelijk debat hoe dat in elkaar steekt (en daarom durf ik bijna niet meer op W&L te reageren). Ehm, verder nog practicum presenteren, daar leer je presenteren op een goede manier en blablabla. Dan hebben we nog Wereldreligies A, daar werken we aan beeldvorming over religies (dus elke week krantenartikelen meenemen, in de klas documentaires kijken, etc), en dan hebben we nog Heilige Boeken. Daar bespreken we de Bijbel en leren we hoe je de verschillende verhalen op kunt vatten.
Oud 02-10-2011, 16:45
Verwijderd
oh en wat is nou precies het verschil tussen pastoraal werker en geestelijk verzorger?
Oud 02-10-2011, 16:46
Verwijderd
Maar om te weten of het ook in Utrecht is zou je even op de site van de Fontys moeten kijken.
Oud 02-10-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
oh en wat is nou precies het verschil tussen pastoraal werker en geestelijk verzorger?
Verschillende benaming van hetzelfde eigenlijk. Vroeger heette de opleiding pastoraal werker en nu noemen ze het binnen de Fontys 'Levensbeschouwelijk Werker'.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.