Oud 19-11-2012, 17:59
Verwijderd
er gaat even iets mis met de grootte
Advertentie
Oud 19-11-2012, 17:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
er gaat even iets mis met de grootte
That's what she said.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-11-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
er gaat even iets mis met de grootte
Ik vind 'm anders wel stijlvol zo
Oud 19-11-2012, 18:01
Verwijderd
Met rood vlees is ook niets mis, onderzoeken waaruit bleek dat mensen die veel rood vlees eten meer kans hebben op hart&vaatziekten gingen uit van Amerikaanse vleesporties van 250 gram. Bovendien is het wat raar om in 1 bericht eerst te zeggen dat rood vlees ongezond is en dan dat tartaar gezond is
Oud 19-11-2012, 18:01
Verwijderd
Hm, ik dacht ook dat kip (en wit vlees in het algemeen) gezonder was, maar rood vlees heeft meer voedingsstoffen, aldus het internet. Verder zegt het internet dat het afhangt van hoeveel je ervan eet en hoe je het bereidt. Bedankt, kapitein vanzelfsprekend van de USS Open Deur.
Oud 19-11-2012, 18:02
Verwijderd
Ah, dokter Sarah weet het antwoord.
Oud 19-11-2012, 18:03
Verwijderd
Gewoon geen 250 gram vlees per dag eten dus!
Oud 19-11-2012, 18:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb me een tijdje geleden opgegeven voor het schaakclubje van de natuurkundeleraar van onze school, en vandaag was ik daar voor het eerst heengegaan. Schakershumor is tamelijk bizar. Het gaat zo:

"Haha, kijk dan, deze wordt gedekt door dit pionnetje." ""Hahahhaha." "Hahahhaa." "Hahaha."

En zo:

Ik: "Waarom deed u dit en dit en dit? Oprechte interesse, want ik kan niet zo goed schaken." Hij: "O, hij was de hele tijd aan het rokkeren." Derde: "hahahaha." Tweede: "Hahahaha." Ik: "O, okee."

En zo:

"Wat een grappige stelling!" "Ja, vooral deze toren, hahahah." "Hahahhaah." "Haahahahha."
Ha, zulks hoorde ik vroeger vaak van vrienden die Magic of DnD speelden. "Kwam hij met zijn vijf panna, nou, ik gooide er gewoon een shakra zeventien tegenaan, wat denk je? Had ie al die tijd een wizard met achttien damage! LOL!"
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
panna,
mana
Oud 19-11-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ha, zulks hoorde ik vroeger vaak van vrienden die Magic of DnD speelden. "Kwam hij met zijn vijf panna, nou, ik gooide er gewoon een shakra zeventien tegenaan, wat denk je? Had ie al die tijd een wizard met achttien damage! LOL!"
Citaat:
mana
Oud 19-11-2012, 18:07
Verwijderd
Zo.
Oud 19-11-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
mana
Oud 19-11-2012, 18:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oeh, in het bedankpaketje van mijn stage zat een handcrème waar mijn lippen supersuperzacht van worden ^^ Het ruikt een beetje naar toiletverfrisser, maar een kniesoor die daar op let.

Knuffels, kusjes en thee met scones/chocoladekoekjes voor Frayne en Trimm Trabb!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:08
Verwijderd
Tenzij Uices vrienden een inside grapje hadden waarbij ze panna zeiden, natuurlijk.
Oud 19-11-2012, 18:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
mana
Oh ja! Bijbelse referentie. Panna was dat je elkaar tegen de balzak mocht trappen als je een blikje tussen andermans benen door wist te schoppen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jawel, een.... goede muzieksmaak!

[afbeelding]
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja! Bijbelse referentie. Panna was dat je elkaar tegen de balzak mocht trappen als je een blikje tussen andermans benen door wist te schoppen.
oh dat heette bij ons op school gewoon 'poorten'
Oud 19-11-2012, 18:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hmm, mijn Sintava is niet geheel duidelijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:13
Verwijderd
haha ik heb nog een ek ava
Oud 19-11-2012, 18:14
Verwijderd
Bij ons heette het panne en wij werden niet in de balzak getrapt want we hadden er geen.
Oud 19-11-2012, 18:15
Verwijderd
Misschien zijn paarden met mijters wel leuker. Hm.
Oud 19-11-2012, 18:15
Verwijderd
Mijn vriendje is bij me tot mijn vader me ophaalt <3
Oud 19-11-2012, 18:15
Verwijderd
Of ik ga gewoon m'n onderzoeksopzet schrijven
Oud 19-11-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Of ik ga gewoon m'n onderzoeksopzet schrijven
Ja, weet je al of er cijfers bekend zijn?
Oud 19-11-2012, 18:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bovendien is het wat raar om in 1 bericht eerst te zeggen dat rood vlees ongezond is en dan dat tartaar gezond is
Nja, dat is de uitzondering op de regel Maar oke, rood vlees kan dus ook?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-11-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet je al of er cijfers bekend zijn?
Nee, ze heeft nog niet gereageerd. Ik kan ook gewoon zelf gaan zoeken, maar dan moet ik iets gaan doen enzo

Ik moet ook nog aan de opzet voor m'n moraliteitsdingesding, maar meh ook geen zin
Oud 19-11-2012, 18:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bij ons heette het panne en wij werden niet in de balzak getrapt want we hadden er geen.
In de baarmoeder, dan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Nja, dat is de uitzondering op de regel Maar oke, rood vlees kan dus ook?
ja, zo lang je er normale porties van eet.
Oud 19-11-2012, 18:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Bij ons heette het trouwens misschien ook wel panne, maar ik verstond altijd panna. Ik heb het nooit gespeeld. Althans, niet vrijwillig.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:19
Verwijderd
Ik weet niet meer waar ik m'n moraliteitspaper over ging schrijven Dwergwerpen? PARA HALP
Oud 19-11-2012, 18:19
Verwijderd
Wij werden ook niet in de balzak getrapt maar tegen de bovenarm gestompt.
Oud 19-11-2012, 18:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ja, zo lang je er normale porties van eet.
Maakt het nog iets uit hoe rood je 'm bakt?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Wij werden ook niet in de balzak getrapt maar tegen de bovenarm gestompt.
Bij ons ook. Het oosten is duidelijk wat menselijker
Oud 19-11-2012, 18:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wij werden ook niet in de balzak getrapt maar tegen de bovenarm gestompt.
Nou ja, het was bij ons ook niet per se de balzak, meer de schenen en kuiten enzo.

Wel hadden we een kantinebaas, Frits, die een keer tegen een leerling zei, nadat die leerling iets kapot had gemaakt en gezegd dat het per ongeluk ging: "Ja, ik kan jou ook wel tussen je kloten schoppen en dan zeggen: dat ging per ongeluk!"
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:21
Verwijderd
Gezond in welk opzicht, is ook wel relevant Kip is vooral een relatief energiearm..
Oud 19-11-2012, 18:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Maar kip is ook heel veelzijdig, hè jongens.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Maakt het nog iets uit hoe rood je 'm bakt?
voor de hart&vaatziekten niet, mogelijk wel voor maag- en darmkanker maar daar is nog discussie over, om darmparasieten en e.coli te voorkomen moet het wel allemaal goed verhit zijn!
Oud 19-11-2012, 18:24
Verwijderd
Ik had laatst een discussie met een amerikaan die vond dat kip per definitie niet gezond was, vanwege het beslag en het frituurvet.

Toen ik zei dat je kip ook gewoon kunt bakken vond hij dat niet realistisch en gaf me als voorbeeld de kipsalades van mcdonalds en applebees.
Oud 19-11-2012, 18:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik had laatst een discussie met een amerikaan die vond dat kip per definitie niet gezond was, vanwege het beslag en het frituurvet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:26
Verwijderd
Oud 19-11-2012, 18:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
voor de hart&vaatziekten niet, mogelijk wel voor maag- en darmkanker maar daar is nog discussie over, om darmparasieten en e.coli te voorkomen moet het wel allemaal goed verhit zijn!
Ja, goed verhitten, daar doe ik wel aan.

Zonet had ik een lauwe rookworst, bah. Ik kijk in het vervolg wel uit!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst een discussie met een amerikaan die vond dat kip per definitie niet gezond was, vanwege het beslag en het frituurvet.

Toen ik zei dat je kip ook gewoon kunt bakken vond hij dat niet realistisch en gaf me als voorbeeld de kipsalades van mcdonalds en applebees.
Oud 19-11-2012, 18:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij ons ook. Het oosten is duidelijk wat menselijker
En het noorden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 18:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had laatst een discussie met een amerikaan die vond dat kip per definitie niet gezond was, vanwege het beslag en het frituurvet.

Toen ik zei dat je kip ook gewoon kunt bakken vond hij dat niet realistisch en gaf me als voorbeeld de kipsalades van mcdonalds en applebees.
OMG

Jongens, ik ben echt heel erg aan het soggen. En ooggen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:31
Verwijderd
wat is mijn avatar?
Oud 19-11-2012, 18:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn nichtje zei dit: "Sinterklaas is al heel oud. Nog voordat de die, disau, disaurussen op aarde waren, was hij er al. En hij loopt op de daken. Ja, het is een heel bijzondere man. Heel oud, op de daken lopen: een héél bijzóndere man."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
wat is mijn avatar?
Een poezebeest.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 18:35
Verwijderd
Oud 19-11-2012, 18:36
Verwijderd
ja
Oud 19-11-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
wat is mijn avatar?
Het herinnert me aan iets uit een film/boek, maar ik kan er de vinger niet opleggen wat precies. Ik weet wel nog dat ik het lang geleden bekeken/gelezen heb en toen het nogal eng vond.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.