Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 15:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat klopt er van deze uitspraak?

Ik weet nog wat Koen eens zei:
"Dat jij geen sociaal leven hebt is jouw zaak, maar ik heb dat wel."
Aldus Koen, Forumbaas+.

Dusss wat vinden jullie van de stelling?

Hebben forumbazen een sociaal leven of niet?

En miro, bedankt voor het idee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2002, 15:48
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
neeeeee, duhh, lekker afgezaagd topic

nee, natuurlijk niet, wilje bewijs?? de zon schijnt, en ik zit hier..
maaaaaar, dat zijn niet alleen fb's
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
wicce schreef:
neeeeee, duhh, lekker afgezaagd topic

nee, natuurlijk niet, wilje bewijs?? de zon schijnt, en ik zit hier..
maaaaaar, dat zijn niet alleen fb's
Nee, ook de adviseurs.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:58
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


Nee, ook de adviseurs.
ben je adviseur?
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
HAHA ik was lekker toch eerder
Ik poste hem om 16.41, en jij om 16.43... NANANANANA
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:02
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Je kunt het beter omdraaien; forumbazen zijn overwegend mensen die hun leven niet in al te grote mate gebruiken om een aan het sociale gebeuren deel te nemen, wat hen juist zo geschikt maakt om deze taak te vervullen. Veel forumbazen zijn forumbaas omdat ze hier altijd zitten.
Maar goed;
wat is er zo slecht aan geen sociaal leven hebben, en waarom worden `een leven hebben` en `een sociaal leven` hebben door elkaar gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:09
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Als hier nou een slot op gaat kan mijn topic weer open
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Doc schreef:
Als hier nou een slot op gaat kan mijn topic weer open
*heeft iets gemist*

?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
wicce schreef:
ben je adviseur?
Jazeker, zonder mij waren er heel wat onterecht open, onterecht gesloten, onterecht verplaatste en onterecht verwijderde topics geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik denk dat de meeste tot alle fb's een groter sociaal leven hebben dan Fleet Admiral.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik denk dat de meeste tot alle fb's een groter sociaal leven hebben dan Fleet Admiral.
Ouch..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik denk dat de meeste tot alle fb's een groter sociaal leven hebben dan Fleet Admiral.
Dank u, dank u!

Dat bewijst maar weer eens hoeveel meer ik om het forum geef dan sommige mensen. (Zoals een bepaalde ex-beheerder en ex-forumbaas van DK.)

En bovendien, de laatste weken zit ik nog maar hooguit een uurtje per dag op het forum.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
En bovendien, de laatste weken zit ik nog maar hooguit een uurtje per dag op het forum.
Korte dagen heb je dan..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:07
Verwijderd
Trouwens vind ik dit nogal afgezaagd. Hoe vaak willen jullie nog een topic openen over het sociale leven van forumbazen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik denk dat de meeste tot alle fb's een groter sociaal leven hebben dan Fleet Admiral.
Onderlinge contacten worden bij deze niet gezien als een social life

Verder kan ik er geen uitspraak over doen aangezien ik er geen ken.. dusj..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:51
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Ik kan me iig niet voorstellen dat Tofke_H een echt sociaal leven heeft gezien z'n aantal posts per dag.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:10
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:


Onderlinge contacten worden bij deze niet gezien als een social life

Verder kan ik er geen uitspraak over doen aangezien ik er geen ken.. dusj..
Onderlinge contacten? Je bedoelt contacten tussen fb'ers? Dus contact tussen leden is ook geen sociaal leven, ook al ken je elkaar voor het forum bestond?

Naja, maakt nie uit. Het is van November geleden dat ik een fb'er gezien heb.

Maar wat is sociaal leven? Iemand die elke weekdag naar school gaat en that's it heeft een geweldig sociaal leven, want die komt elke weekdag onder heel veel mensen. Ik vraag me dat eigenlijk al heel lang af, wat is sociaal leven? Als je sociaal contact hebt? En wat is de grens van het minimum aan contact dat je moet hebben om een sociaal leven te hebben. En moeten dat meerdere personen zijn en hoeveel minstens? En en en.. ???
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Ik kan me iig niet voorstellen dat Tofke_H een echt sociaal leven heeft gezien z'n aantal posts per dag.
Een gemiddelde van 135 posts per dag dat is toch niets? Stel 1 post per minuut op onzin, dat is dan 2h 15 min per dag. Maar ik post natuurlijk niet alleen op onzin dus ik moet ook lezen. Dus pak dat ik hier 3h 30min per dag online ben op het forum. Dat geeft nog 20h 30min per dag over. Daar gaat dan het slapen nog vanaf, dat is in mijn geval minder dan 8h per dag, maar tel gerust 8h. Dat geeft 12h en 30 min dat ik dagelijks iets anders zou kunnen doen.
Vermits ik mijn geld verdien via het internet is het toch logisch dat ik meer online ben dan iemand die naar school gaat of bandwerk doet?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2002, 18:18
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Een gemiddelde van 135 posts per dag dat is toch niets? Stel 1 post per minuut op onzin, dat is dan 2h 15 min per dag. Maar ik post natuurlijk niet alleen op onzin dus ik moet ook lezen. Dus pak dat ik hier 3h 30min per dag online ben op het forum. Dat geeft nog 20h 30min per dag over. Daar gaat dan het slapen nog vanaf, dat is in mijn geval minder dan 8h per dag, maar tel gerust 8h. Dat geeft 12h en 30 min dat ik dagelijks iets anders zou kunnen doen.
Vermits ik mijn geld verdien via het internet is het toch logisch dat ik meer online ben dan iemand die naar school gaat of bandwerk doet?
Berekeningen
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:22
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Onderlinge contacten? Je bedoelt contacten tussen fb'ers? Dus contact tussen leden is ook geen sociaal leven, ook al ken je elkaar voor het forum bestond?

Het was ook een grapje, nu moet jij lachen, haha
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:33
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
geez waar slaat dit op


begin een beetje te walgen van dit forum
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:42
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Jazeker, zonder mij waren er heel wat onterecht open, onterecht gesloten, onterecht verplaatste en onterecht verwijderde topics geweest.
God.. Nou, je bent echt helemaal geweldig hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:43
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik denk dat de meeste tot alle fb's een groter sociaal leven hebben dan Fleet Admiral.
Whiiiiiii! Mee eens!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:52
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik voel me op zekere punten verbonden met het Forum. Steek veel tijd in het Forum, en doe erg m'n best om goed te moderaten.

Echter, ik heb wel een sociaal leven, zoals jij al quotte Ik ga naar school, heb zat vrienden, ga genoeg uit en doe een heleboel andere sociale activiteiten. Dat is prima te combineren hoor, want Forumbazen kun je doen op het moment dat jij daar zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:53
Verwijderd
ik heb een sociaal leven hoor


tja als forumbaaszijnde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.