Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 13:30
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tjah ik heb van dat forum niks meegekregen.. kijk net ook voor t eerst in een aantal weken weer op die site van cati.. er staat dat toekennen van derde fase (haljfaarlijkse) en 4e fase (onbep. tijd) contracten gebaseerd worden op je beoordeling.. nou gelukkig moet ik mn 1e verleningn nog krijgen maar toch ben pas 2keer beoordeeld en dat was 4nov voor t laast
en ze kijken naar beschikbaarheid bla bla bla maar goed ben afgelopen maanden een paar keer goed ziek geweest (vooral mn keel en dan kun je gewoon niet goed bellen) en nu zit ik dus met die verhuizing die in principe klaar is behalve de achterbouw waar de pcs komen (kep t zelf niet voor t zeggen woon bij mn schoonouders in ) khad gezegd 3wk niet beschikbaar ongeveer maar dit is mn 3e week al.. vind het kut hoop niet dat ze me buiten werken!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 16:25
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 29-02-2004 @ 14:30:
tjah ik heb van dat forum niks meegekregen.. kijk net ook voor t eerst in een aantal weken weer op die site van cati.. er staat dat toekennen van derde fase (haljfaarlijkse) en 4e fase (onbep. tijd) contracten gebaseerd worden op je beoordeling.. nou gelukkig moet ik mn 1e verleningn nog krijgen maar toch ben pas 2keer beoordeeld en dat was 4nov voor t laast
en ze kijken naar beschikbaarheid bla bla bla maar goed ben afgelopen maanden een paar keer goed ziek geweest (vooral mn keel en dan kun je gewoon niet goed bellen) en nu zit ik dus met die verhuizing die in principe klaar is behalve de achterbouw waar de pcs komen (kep t zelf niet voor t zeggen woon bij mn schoonouders in ) khad gezegd 3wk niet beschikbaar ongeveer maar dit is mn 3e week al.. vind het kut hoop niet dat ze me buiten werken!!!!
Nou ik hoop voor je dat je zometeen ff goed kunt presteren want ze zijn echt heel streng heb ik gehoord
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ting voor ik ging verhuizen wel goed alleen khad ook een week keelontsteking dat was wel ff klote omdat ik nu ook een paar weken dat geld mis

enne kvind er ook verschil inzitten hoor welk onderzoek ik heb!! als ik 3x werk en ik heb 3x zon klote onderzoek dan duren die 3u lang en ben ik niet echt gemotiveerd maar in principe waren mijn 2 beoordelingen gewoon redelijk maar ze zei zelf dat dat gewoon goed was....

en die paar puntjes die ze op te merken hadden heb ik ook meteen op gelet zodat ik dat minder zou doen
enne eerst had ik liever bedrijfsonderzoeken maar nu ik een aantal maanden alleen savonds kon werken vind ik die consumentenonderzoeken eigenlijk veel gezelliger
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 10:33
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 29-02-2004 @ 21:29:
ting voor ik ging verhuizen wel goed alleen khad ook een week keelontsteking dat was wel ff klote omdat ik nu ook een paar weken dat geld mis

enne kvind er ook verschil inzitten hoor welk onderzoek ik heb!! als ik 3x werk en ik heb 3x zon klote onderzoek dan duren die 3u lang en ben ik niet echt gemotiveerd maar in principe waren mijn 2 beoordelingen gewoon redelijk maar ze zei zelf dat dat gewoon goed was....

en die paar puntjes die ze op te merken hadden heb ik ook meteen op gelet zodat ik dat minder zou doen
enne eerst had ik liever bedrijfsonderzoeken maar nu ik een aantal maanden alleen savonds kon werken vind ik die consumentenonderzoeken eigenlijk veel gezelliger
Ach ja die avond ging het bij mij ook **** dus toen ik gebeld werd net nadat ik was gestopt ik hevig hopen dat het niet 1 van hun was, wel dus

En ach ja met die punten kun je ook altijd wel wat, alleen viel me wel op dat je eeeeeerst de hemel in geprezen word (ik helemaal verbaasd) en DAN komen alle slechte punten nog eens hehe..

Consumentenonderzoek is opzich wel beter alleen dan niet tussen 6 en 7 want dan flippen mensen wat omdat ze dan aan het eten zijn enzo.....snap ik ook wel, zelf ook een schijthekel aan
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:02
Verwijderd
's middags werken roeleert.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:13
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
kakelkip schreef op 01-03-2004 @ 11:33:
Ach ja die avond ging het bij mij ook **** dus toen ik gebeld werd net nadat ik was gestopt ik hevig hopen dat het niet 1 van hun was, wel dus

En ach ja met die punten kun je ook altijd wel wat, alleen viel me wel op dat je eeeeeerst de hemel in geprezen word (ik helemaal verbaasd) en DAN komen alle slechte punten nog eens hehe..

Consumentenonderzoek is opzich wel beter alleen dan niet tussen 6 en 7 want dan flippen mensen wat omdat ze dan aan het eten zijn enzo.....snap ik ook wel, zelf ook een schijthekel aan
jah ik ook maar moet zeggen dat het tot nu toe erg meeviel hoor de reacties.. maar tblijft gewoon een rottijd alhoewel ik moet zeggen dat ik ook vaak mensen spreek die om 8u nog bezig zijn met eten (maken)

ow en btw moet nipo effe bellen want hoor dus net dat kpn de telefoon pas 9mrt (volgende week) aan komt sluiten maar de electriciteit (we hebeb nu nog noodstroom dus niet alles mag tegelijk) komt pas rond 19mrt dus dat duurt nog zon 3wk
en dan weet ik dus nog niet eens of t kantoor echt klaar is ik hoop dus dat ze zorgen dat die week t echt allemaal erin kan (de pcs) maare ik kan hier niks aan doen tis overmacht voor mij dat is het kutte ik kan heel die dingen niet maken zoals de vloer en de muren en de electriciteit enzo aansluiten
ben wel een beetje schijt om te bellen en baal er sowieso van loop toch elke week dat geld mis
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:24
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 01-03-2004 @ 16:13:

ben wel een beetje schijt om te bellen en baal er sowieso van loop toch elke week dat geld mis
tsja jij kan er ook niks aan doen maar ook succes
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
en t ligt er ook aan wie ik aan de lijn krijg sommige mensen zijn zo sjagerijnig en bitcherig (zal geen namen noemen )
en anderen zijn heel begripvol...

ik bel mr gmiddag even denk ik dus ik laat t wel weten ik zie wel ik kan er niks aan doen maar tzou toch klote zijn mochten ze me daarom ontslaan!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:18
Verwijderd
Wat zijn bedrijvenonderzoeken vervelend.
"Nee, hij heeft geen tijd." "Nee hoor, daar heeft hij geen zin in."
"Ik zal u even doorverbinden. (5 min later met resp) Nee hoor, daar heb ik geen trek in. Goede dag. "

Consumentenonderzoeken (l)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:27
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Jadie schreef op 02-03-2004 @ 17:18:
Wat zijn bedrijvenonderzoeken vervelend.
"Nee, hij heeft geen tijd." "Nee hoor, daar heeft hij geen zin in."
"Ik zal u even doorverbinden. (5 min later met resp) Nee hoor, daar heb ik geen trek in. Goede dag. "

Consumentenonderzoeken (l)
Sja meeste wat ik er bij bedrijvenonderzoeken uitsleep is afspraken maarja beter dan niks, dacht ik zo!
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:37
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah maar eerst had ik echt een paar maanden regelmatig een onderzoek onder lagere scholen die wilden wel tijd maken die vond ik dan wel leuk

maar idd vaak tig keer doorverbonden en dan nej geen tijd tuut tuut tuut...

ow btw khad gebeld enne ze zeiden: is overmacht succes met verbouwen verder uitgelegd dat t aan kpn en essent ligt.. ze deed niet moeilijk gelukkig nu hoop ik wel dat ik na volgende week aan de slag kan maar zit er denk ik niet in
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:10
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 02-03-2004 @ 18:37:

ow btw khad gebeld enne ze zeiden: is overmacht succes met verbouwen verder uitgelegd dat t aan kpn en essent ligt.. ze deed niet moeilijk gelukkig nu hoop ik wel dat ik na volgende week aan de slag kan maar zit er denk ik niet in

Hmm nou succes! Ik moet gisteravond en vanavond eigenlijk werken maar de avonden gaan niet door deze week

Ze zitten in een rustige periode (miss dat ze het daarom ook niet erg vond ) en ze zouden nu ook eventjes geen nieuw personeel aan nemen.
Nou ja we zien het wel!

trouwens hoe snel kreeg jij eigenlijk uitbetaald?
bedoel stel je voor dat je t voor vrijdag bij nipo hebt ingeleverd.. wanneer kan ik het dan ongeveer verwachten?
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:50
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
in principe lopen ze 2wk achter dus stuur je m mrg op dan heb je niet volgende week donderdag maar die donderdag daarop je geld van deze week....

enne idd heb ik ff geluk dat ze in een rustige periode zitten...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind het wel een beetje raar: je bent dus niet verzekerd van werk omdat het zomaar opeens rustig kan zijn? Lekker is dat...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:57
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-03-2004 @ 19:55:
Ik vind het wel een beetje raar: je bent dus niet verzekerd van werk omdat het zomaar opeens rustig kan zijn? Lekker is dat...
Nope je bent ook oproepkracht.
Jij kan bepalen wanneer je wilt werken maar andersom kunnen zij ook eens een week zeggen van het komt ons niet uit.
Geeft voor mij niet zoveel problemen alleen jammer dat ik nu vakantie heb en juist wel wat extra uurtjes kon draaien
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:06
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Overigens heb ik na een jaar daar werken ontslag genomen. Jammer dat ik de telefoon terug moet sturen .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 07:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ekki schreef op 04-03-2004 @ 22:06:
Overigens heb ik na een jaar daar werken ontslag genomen. Jammer dat ik de telefoon terug moet sturen .
Hoezo heb je ontslag genomen?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 09:37
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
ekki schreef op 04-03-2004 @ 22:06:
Overigens heb ik na een jaar daar werken ontslag genomen. Jammer dat ik de telefoon terug moet sturen .
Heb je onslag genomen!!!!! Nouja zeg
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 12:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jeetje echt stom dat ze nu weer te weinig werk hebben kan ik over 2wk misschien weer werken... zul je zien dat hun allene overdag werk hebben terwijl k liever 2 avonden werk nu aangezien ik overag maar 2middagen vrij heb wanneer ik ook wil zwemmen

enne ekki vond je t niet meer leuk?? ik vind het ook niet zo superboeiend tenzij er leuke onderzoeken zijn maar ja geld verzoent de arbeid...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 17:30
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 05-03-2004 @ 13:48:

enne ekki vond je t niet meer leuk?? ik vind het ook niet zo superboeiend tenzij er leuke onderzoeken zijn maar ja geld verzoent de arbeid...
idd ik heb vanmiddag 2 uur naar faxtonen en overgaan van de telefoon kunnen luisteren....grrrrrr
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:20
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
gezellig is dat he vind ik ook verschrikkelijk geef mij dan maar sjagerijnige mensen die niet mee willen werken is nog beter dan die irritante piep in mn oren!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 21:00
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 05-03-2004 @ 19:20:
gezellig is dat he vind ik ook verschrikkelijk geef mij dan maar sjagerijnige mensen die niet mee willen werken is nog beter dan die irritante piep in mn oren!!
idd hoorde m na een paar uur nog
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow wat heb ik toch weer zin om te beginnen NOT haha
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:24
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik ben gestopt omdat ik een ander bijbaantje heb dat 1. meer verdient en 2. beter bij mijn studie past. Het is invalwerk, dus in feite net zo flexibel (hoewel het ook wel is dat zo werk voor me moeten hebben). Ik heb nu gewoonweg geen tijd meer voor het Nipo.

Wel jammer dat ik die headset terug moet geven, ik vond het wel handig.

Maar ik vond het werk verder prima, geen probleem.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 18:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind dat ding ook wel handig idd kunt tijdens het computeren makkelijk bellen evt hahaha
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:47
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
ik heb een vraagje. de telefoonkosten worden voor 25 % vergoed? of helemaal? en je krijgt ook een telefoon? of alleen een headset?

ik snap het dus niet echt

en.. kosten v/d kabel worden voor 25% vergoed? wij hebben adsl... word dat ook vergoed dan? of moet je kunnen bewijzen dat je kabel hebt, een rekening sturen ofzo van de kabel?


.. help. het lijkt me heel leuk werk. maar met een salaris van 7 euro vraag ik me af waar t addertje zit. enquets lijkt me nl. veel leuker dan telefonische verkoop, en dat doe ik nu. daarvoor moet ik een uur erheen reizen, en verdien ik maar 5 euri
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
flipvla schreef op 09-03-2004 @ 21:47:
1.de telefoonkosten worden voor 25 % vergoed? of helemaal? 2.en je krijgt ook een telefoon? of alleen een headset?
3. en.. kosten v/d kabel worden voor 25% vergoed? wij hebben adsl... word dat ook vergoed dan? of moet je kunnen bewijzen dat je kabel hebt, een rekening sturen ofzo van de kabel?
.. help. het lijkt me heel leuk werk. 4. maar met een salaris van 7 euro vraag ik me af waar t addertje zit. enquets lijkt me nl. veel leuker dan telefonische verkoop, en dat doe ik nu. daarvoor moet ik een uur erheen reizen, en verdien ik maar 5 euri
1. Je hebt geen telefoonkosten omdat je naar de centrale belt. De centrale belt een respondent voor jou. 2. Je krijgt een soort telefoontje en een headset. Die moet je op elkaar aansluiten en op de telefoonlijn. 3. Voor Adsl wordt 25% van het basisabonnement vergoed. Ik heb niets gehoord over het bewijzen dat je adsl hebt. 4. Het addertje is dat je chagrijnige en gehaaste mensen aan de telefoon krijgt. Mensen zijn snel geirriteerd als ze met iets bezig zijn en dat moeten onderbreken voor zoiets onbelangrijks als een enquete. Soms zitten er hele vrolijke mensen tussen maar dat gebeurt niet vaak. (imho)

Je verdient 5 euro per uur en moet een uur reizen? Volgens mij ben je dan je hele salaris kwijt aan het openbaar vervoer.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 05-03-2004 @ 13:48:
jeetje echt stom dat ze nu weer te weinig werk hebben kan ik over 2wk misschien weer werken... zul je zien dat hun allene overdag werk hebben terwijl k liever 2 avonden werk nu aangezien ik overag maar 2middagen vrij heb wanneer ik ook wil zwemmen

enne ekki vond je t niet meer leuk?? ik vind het ook niet zo superboeiend tenzij er leuke onderzoeken zijn maar ja geld verzoent de arbeid...
ze hadden juist alleen 's avonds werk hoor. Maar goed, ik zit donderdagmorgen bij de telefoon om als eerste een werkafspraak te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zo doe k dat ook altijd idd.. gwoon meteen sochtends bellen om 10u.. alleen een paar keer had ik cursus toen ben ik snel ff naar de wc gegaan maar dan waren ze constant in gesprek :@ grrr
hoop dat ik binnen nu en 2 weken weer kan beginnen anders heb ik er weinig zin meer in (vind het wel lekker zo minder werken maar mis t geld wel )
hoe zit t nu met t werk????
nog steeds weinig of niet?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:01
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
Citaat:
Je verdient 5 euro per uur en moet een uur reizen? Volgens mij ben je dan je hele salaris kwijt aan het openbaar vervoer.
.. nee hoor, ik krijg naturlijk wel reisvergoeding.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 14:38
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Jadie schreef op 10-03-2004 @ 13:17:
4. Het addertje is dat je chagrijnige en gehaaste mensen aan de telefoon krijgt. Mensen zijn snel geirriteerd als ze met iets bezig zijn en dat moeten onderbreken voor zoiets onbelangrijks als een enquete. Soms zitten er hele vrolijke mensen tussen maar dat gebeurt niet vaak. (imho)
.

Bij verkoop lijkt me zoiets nog uuuh erger eigenlijk?
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:18
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah mij ook ik heb ook gezegd toen ik een aantal jaar geleden verkoop deed via telefoon dat ik dat nooit meer zou doen maar alleen enquetes en daarbij vind ik ook minder erg omdat mensen zelf beslissen of t ze een leuk onderwerp lijkt of niet... zo niet even goede vrienden..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
kakelkip schreef op 13-03-2004 @ 15:38:
Bij verkoop lijkt me zoiets nog uuuh erger eigenlijk?
Ja . Maar goed, het was voor mij een openbaring dat mensen zo onbeschoft kunnen reageren terwijl ik vriendelijk was.
Zodoende.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:58
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Jadie schreef op 13-03-2004 @ 18:46:
Ja . Maar goed, het was voor mij een openbaring dat mensen zo onbeschoft kunnen reageren terwijl ik vriendelijk was.
Zodoende.
Oh daar heb ik nog niet zoveel last van gehad, al heb je wel een paar van die moeilijkdoende persoontjes maarja dan is het simpel, toedels!!! ik lig dr niet wakker van
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:26
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je moet daar ook niet wakker van liggen anders word je knettergek
je kunt nl best avondjes of dagjes hebben dat er 10 mensen achter elkaar heel sjagerijnig doen maar goed je kunt niet door de telefoon kijken waarom ze zo doen tzelfde geld hebben ze een sterfgeval in de familie of kookt heel t eten over op dat moment... dus ik ga daar maar luchtig mee om...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:46
Verwijderd
Okee, 3 weken geleden mijn gegevens opgestuurd naar Creyff. Hebben ze nog niets ontvangen. Lalalala ik ben niet boos of geergerd..

Ik word een beetje kriegel van chagrijnige mensen. Het is toch niet mijn schuld dat ze een rotdag hebben? Ik lig er niet wakker van, maar het maakt het werk niet leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 12:13
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
Jadie schreef op 18-03-2004 @ 10:46:
Okee, 3 weken geleden mijn gegevens opgestuurd naar Creyff. Hebben ze nog niets ontvangen. Lalalala ik ben niet boos of geergerd..

Ik word een beetje kriegel van chagrijnige mensen. Het is toch niet mijn schuld dat ze een rotdag hebben? Ik lig er niet wakker van, maar het maakt het werk niet leuker.
Creyff is idd een beetje zeikerig.....
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:10
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
en ze zijn niet echt snel met je tegemoet komen als HUN een fout maken met betalen grrrrr en telkens als ik bel neemt er of niemand op of dat mens die nipo uitbetalingen regelt neemt niet op
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:22
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 19-03-2004 @ 17:10:
en ze zijn niet echt snel met je tegemoet komen als HUN een fout maken met betalen grrrrr en telkens als ik bel neemt er of niemand op of dat mens die nipo uitbetalingen regelt neemt niet op
heb deze week een brief gekregen van mn internetkostenvergoeding en dat het gestort wordt, wanneer kan ik het dan verwachten want dat gaat niet via creyff toch?
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:03
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb t weleens 2 dagen later gehad maar ook weleens een week later.. deze keer was het geloof ik een paar daagjes maar...
maar ook daar zit verschil in want nipo is ook niet altijd even vlot
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 15:21
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ga van de week kappen met nipo denk ik..
kan iemand mij zeggen hoe lang t duurt eer ik dan mn vakantietegoed en snipperdagen uitbetaald krijg? want dat zei ze toen dat je dat bij einde dienstverband of in mei kreeg..
ben benieuwd hoe lang ik ongeveer moet wachten
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:38
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Als je ontslag neemt wordt alles in 1x uitbetaald. Hou wel rekening met de belasting die nog van je snipperdagen wordt ingehouden. Vakantiegeld krijg je gewoon zonder aftrek uitbetaald.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:59
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat van die snipperdagen weet ik want heb dat al 2 keer eerder een aantal uur uit laten betalen en daar ging een beetje vanaf idd.. maar was neit zoveel (khou toch sowieso maar 5euro p uur over dus dat is de moeite eigenlijk al niet )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:53
Ingemar
Ingemar is offline
ik ben ook van plan om te stoppen, maar ik moet helaas nog een maand.
Maar kan je dan gelijk stoppen? En hoe kan je dat andere geld dan krijgen?
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:42
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow is er een opzegtermijn dan??

daar heb ik dus echt geen zin in.. (heb al 2mnd nie tgewerkt)
en daarbij ik kan nog steeds niet werken want t computerhok is nog niet klaar (nog geen stroom te verstaan)
dus dan zeg ik wel dat t wegens geldgebrek nog zeker een paar maanden duurt en dat ik nu alleen op kamer kan internetten (met toetsenbord op schoot)
dat is ook de reden dat t langer duurt we hebben wel internet maar nog niet in dat hok zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-03-2004 @ 16:42 :
ow is er een opzegtermijn dan??
Volgens mij wel. Dat is zo een beetje standaard in elk contract.

Mijn beoordeling was over het algemeen vrij goed. Het grootste minpunt vind ik dat ze mijn stem als zeer chagrijnig typeerde. *sputtert ende moppert.*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:42
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
das wel balen
maar ze hebben volgens mij bijna altijd wel een opmerking hoor!
ze willen natuurlijk dat iedereen zn best blijft doen

kep vandaag te horen gekregen dat er op zn vroegst pas dit weekend stroom komt in t computerhok hier
begin er de balen van te krijgen op bed zittend puteren

opzegtermijn kon ik zo snel niet in t contract vinden hoor!
maar kzeg gewoon dat t geld op is (woon in bij schoonouders dus is niet mijn schuld )
en dat t nog ff kan duren aangezien we wel kunnen computeren en dat voor hun ff voldoende is zo..

kijk wel wat ze zeggen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:18
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik kon direct stoppen geloof ik. Gewoon ff brief sturen of mailtje ofzo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep ze vandaag ff gesproken sowieso ff uitgelegd wrom ik niets liet horen want t word elke keer vooruit geschoven.. tis mijn huis niet dus ik beslis niks he...
ze had alle begrip moest ff op de hoogte houden.. zie volgende week of de week erna wel of ik toch nog een paar weken wil werken of dat ik echt kap.. denk t wel...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:30
Ingemar
Ingemar is offline
Maar als je nog een maand moet (van de 6 maanden), kan je dan ook gelijk stoppen?
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Waarom meeste banen 18 jaar en ouder?
XzeoN
13 14-04-2007 22:25
Werk, Geld & Recht Wat voor werk doe jij?
suusch
51 31-07-2004 05:24
Werk, Geld & Recht sollicitatiebrief
Daantje_0705
14 08-09-2003 13:14
Werk, Geld & Recht Een cv maken.
Verwijderd
19 28-07-2003 17:08
Werk, Geld & Recht Cv
Trimm Trabb
10 18-06-2003 21:36
Werk, Geld & Recht Callcenters in Amsterdam
Cola_Light
5 03-06-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.