Oud 11-02-2004, 14:51
jungle_m
jungle_m is offline
Hallo allemaal,

Tijdens het uitgaan drijft mijn vriendin mij vaak tot positieve waanzin door enorm uitdagend te werk te gaan. Soms door uitdagende kleding, soms door juist het ontbreken van een onderdeel van die kleding (ja, het slipje heren).

Soms ook juist niet door kleding maar door gedrag. Allemaal dingen die het uitgaan meer waard maken en tot een betere ervaring leiden. Eigenlijk is uitgaan voor ons vaak een groot voorspel dat uiteindelijk in bed (als we dat redden) tot een groot climax leidt.

Nu loop ik met de vraag rond hoe ik dergerlijk uitdagend terug kan zijn. Kijk bij dames weten we ondertussen allemaal wel dat het dragen van geen slipje (ik ben dan wel de enige die dat weet) de man op kan winden. Maar dames kunnen ook de rest van hun lichaam daarvoor gebruiken.

Ik ga ook wel eens terwijl ik mijn ondergoed thuis laat liggen. Maar nu stel ik de vraag aan jullie, wat kan ik nog meer doen om mijn vriendin tot (positieve) waanzin te drijven? (Ik kan namelijk niet veel meer bedenken)

Ik wil eigenlijk zo gek maken dat ze me aan mijn haren meesleept naar huis. Tips, trucs en ervaringen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 15:04
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
van het dragen van geen ondergoed word ik iig niet opgewonden hoor
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:10
sita15
Avatar van sita15
sita15 is offline
kook nie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:17
Verwijderd
ik ook niet!

Je moet haar verleiden met dansen, maar ja dan moet je wel kunnen dansen!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Stoute dingen in haar oor fluisteren
Sexy dansen (eventueel tegen elkaar aan).
Erotisch drinken (met je tong langs het glas gaan enzo).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:32
Verwijderd
Goede tips van spekkie! Als je in dr oor fluistert heel even op dr oorlelletje zuigen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:42
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik heb ooit op tv gezien dat er op afstand bedienbare viboratereitjes zijn. Dan moet je haar die voor het uitgaan aan laten doen en dan neem jij de afstandbediening mee. Vervolgens kan jij bepalen wanneer het kleine eitje aan gaat en hoe hard

Het kost waarschijnlijk wel wat, maar dan heb je ook wel wat. Ik weet overigens niet waar je zoiets kan kopen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:44
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Als zij tegen de bar/muur staat, je hand achterlangs in dr slipje steken, en wat je dan moet doen weet je zelf ook wel.
Wel leuk, en niemand die het ziet als je t goed doet.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:49
Susanne
Susanne is offline
Iig niet achter haar gaan dansen zodat je goed zicht hebt op 'r kont, maar zodat zij jouw gezicht niet kan zien.. dat is zooo ergerlijk en kinderachtig. dans dan gewoon voor me denk ik dan, kan ik tenminste zien hoe je er verder uitziet..

Dat van Inf Mushroom vind ik echt belachelijk om te doen in een discotheek, geen woorden voor eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:53
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
L&R levert je misschien meer op...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:05
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
jungle_m schreef op 11-02-2004 @ 15:51:
soms door juist het ontbreken van een onderdeel van die kleding (ja, het slipje heren).
Als mij zoiets zou overkomen dan kan ze echt vertrekken...achterbuurtmeisjes....bah
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:11
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-02-2004 @ 16:49:
Iig niet achter haar gaan dansen zodat je goed zicht hebt op 'r kont, maar zodat zij jouw gezicht niet kan zien.. dat is zooo ergerlijk en kinderachtig. dans dan gewoon voor me denk ik dan, kan ik tenminste zien hoe je er verder uitziet..

Dat van Inf Mushroom vind ik echt belachelijk om te doen in een discotheek, geen woorden voor eigenlijk
Van mij hoeft t niet hoor
Zoiets wou de TS waarschijnlijk horen denk ik.
En trouwens, áls je dat doet, dan ziet niemand t..tenminste, dat is de bedoeling.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:42
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-02-2004 @ 16:21:
Stoute dingen in haar oor fluisteren
Sexy dansen (eventueel tegen elkaar aan).
Erotisch drinken (met je tong langs het glas gaan enzo).
De laatste lijkt me meer komisch dan erotisch
Ik weet niet of iemand hier die Sex and the City aflevering heeft gezien met Mr. Pussy...

De tweede gaat ook niet voor alle jongens op, sommige kunnen proberen wat ze willen, maar sexy is het niet

Maar de eerste tip is top
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 11-02-2004 @ 16:44:
Als zij tegen de bar/muur staat, je hand achterlangs in dr slipje steken, en wat je dan moet doen weet je zelf ook wel.
Wel leuk, en niemand die het ziet als je t goed doet.


En sowieso, aanrakingen . Als niemand oplet een stiekeme streling, prrr. Niks mis met een beetje exhibiotisme
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-02-2004 @ 17:05:
streling, prrr. Niks mis met een beetje exhibiotisme
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-02-2004 @ 16:42:
Ik heb ooit op tv gezien dat er op afstand bedienbare viboratereitjes zijn. Dan moet je haar die voor het uitgaan aan laten doen en dan neem jij de afstandbediening mee. Vervolgens kan jij bepalen wanneer het kleine eitje aan gaat en hoe hard

Het kost waarschijnlijk wel wat, maar dan heb je ook wel wat. Ik weet overigens niet waar je zoiets kan kopen.
ha, dat heb ik ook gezien, is alweer maanden geleden, ik keek dat met mn vriend geloofik. Het leek me wel leuk maar of ik er echt opgewonden van wordt? Eerder krijg ik een lachbui.
In haar nek zoenen tijdens het dansen werkt wel denk ik. (bij mij iig wel )
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
af en toe in dr oor fluisteren wat je met dr wil gaan doen, als jullie thuis zijn, en daarbij even dr oorlelletje in je mond nemen.
haar lang aankijken, als je niet dicht bij dr staat.
Dat soort dingen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:29
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
te te te als mijn vriendin uit zou gaan en geen slipje zou dragen... pfff ik zou dr een klets geven
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-02-2004, 13:28
Verwijderd
In combinatie met andere dingen: een erectie krijgen (denk aan seks ofzo, dat lukt wel) en die tegen haar heup/bil/whatever drukken, dus zo dat zij het uitstekend voelt máár niemand ziet dat je een erectie hebt want dat staat ook weer zo dom...

Ik neem aan dat je haar zo af en toe een kus geeft; eventjes het puntje van je tong tussen haar lippen door laten glijden en dan weer gewoon gaan dansen/praten, dat even later weer doen, enzovoort.

Haar aangeschoten voeren, niet dronken, dat is juist vooral onhandig, maar aangeschoten dus . Alleen met haar toestemming uiteraard.

Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:00
QueenY
QueenY is offline
GHB in d'r drankje gooien, maar niet teveel he?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 15:26
Studentje
Studentje is offline
Als het al je vriendin is, gewoon de hele avond vertellen wat je allemaal met haar uit gaat spoken als je weer thuis bent. Volgens mij werkt dat altijd.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:47
...LaY-d...
Avatar van ...LaY-d...
...LaY-d... is offline
Bij mij werkt t meestal wel als ie tijden t dansen kusjes in mn nek geeft, of op mn oorlelletje.
Ik vind het ook erg leuk als ik andere meisjes naar m zie kijken, omdat ik weet dat hij met Mij mee naar huis gaat.Hebben jullie dat ook?
__________________
||I've Got So Much Honey, The Bees Envy Me||
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 18:03
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Inderdaad.
Gewoon dingen doen waarvan anderen vaak zeggen: 'Kijk wat hun nou doen!'
Zoals lekker dicht tegen elkaar aan dansen, zij voor, hij achter Elkaar dingen vertellen waar niemand anders iets mee te maken heeft
En af en toe heel geniepig in haar nek zoenen, of oorlel sabbelen...Rrr...
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 18:04
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
...LaY-d... schreef op 12-02-2004 @ 17:47:
Ik vind het ook erg leuk als ik andere meisjes naar m zie kijken, omdat ik weet dat hij met Mij mee naar huis gaat.Hebben jullie dat ook?
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
...LaY-d... schreef op 12-02-2004 @ 17:47:
Bij mij werkt t meestal wel als ie tijden t dansen kusjes in mn nek geeft, of op mn oorlelletje.
Ik vind het ook erg leuk als ik andere meisjes naar m zie kijken, omdat ik weet dat hij met Mij mee naar huis gaat.Hebben jullie dat ook?
Vooral als ik een van die meisjes ben die weet dat jij wel met hem naar huis gaat, maar niet wat hij in de plee in de disco deed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 19:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 11-02-2004 @ 16:42:
Ik heb ooit op tv gezien dat er op afstand bedienbare viboratereitjes zijn. Dan moet je haar die voor het uitgaan aan laten doen en dan neem jij de afstandbediening mee. Vervolgens kan jij bepalen wanneer het kleine eitje aan gaat en hoe hard

Het kost waarschijnlijk wel wat, maar dan heb je ook wel wat. Ik weet overigens niet waar je zoiets kan kopen.
Heheh, dat lijkt me wel grappig.

@ nare man:
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
QueenY schreef op 12-02-2004 @ 15:00:
GHB in d'r drankje gooien, maar niet teveel he?
Natuurlijk, GHB met mate !

Wat s zegt, een beetje met een erectie tegen haar aanrijden, lijkt me nou niet echt opwindend voor haar...

@ TS, doe een strakke string aan, en tijdens het dansen, pak haar hand en stop in je broek op je bilpartij

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 08:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-02-2004 @ 08:42:
Natuurlijk, GHB met mate !

Wat s zegt, een beetje met een erectie tegen haar aanrijden, lijkt me nou niet echt opwindend voor haar...
in tegendeel, een stijve tegen je aan is zeer opwindend hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:57
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
lekker tegen me aan dansen, heel ontdeugend kijken terwijl hij van zn drankje zuipt, heel zachtjes dingetjes in me oor fluisteren... men hand pakken en me meenemen waarever
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 11:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het persoonlijk het meest opwindend om te merken dat een man opgewonden van mij raakt. Nouja, alleen als het een man is die ik leuk vind dat natuurlijk Dus als je haar laat merken dat je haar opwindend vindt, door geile woordjes te zeggen bevoorbeeld, of door tegen haar aan te dansen lijkt me dat voor haar best opwindend.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:50
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Achjah, mijn vriendje kan dr wel wat van eh
-geile woordjes fluisteren
-ksujes in mn nek geven
-met zn hand in mn broek/rok als we midden in de kroeg staan/zitten (wel zodat niemand t kan zien)
- Of soms dan duwt ie me tegen een muur aan begint me hevig te zoenen... en dan voel ik zn...

Zo moeilijk is da toch nie?
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:41
pienie
wat mij opwind is de geur...
mannelijkheid, dus euhm, tsjah hoe beshrijf je dat?!...
en lachen!, lachen is vreselijk opwindend!, als er niet gelachen word, dan ist saai, en als het saai is wil je slapen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-02-2004 @ 16:49:
Iig niet achter haar gaan dansen zodat je goed zicht hebt op 'r kont, maar zodat zij jouw gezicht niet kan zien.. dat is zooo ergerlijk en kinderachtig. dans dan gewoon voor me denk ik dan, kan ik tenminste zien hoe je er verder uitziet..
ik mag toch hopen dat ze wel weet hoe hij er uitziet!
Het is juist wel spannend als je niet weet wat hij gaat doen, maar het wel voelt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Coral schreef op 13-02-2004 @ 13:50:
Achjah, mijn vriendje kan dr wel wat van eh
-geile woordjes fluisteren
-ksujes in mn nek geven
-met zn hand in mn broek/rok als we midden in de kroeg staan/zitten (wel zodat niemand t kan zien)
- Of soms dan duwt ie me tegen een muur aan begint me hevig te zoenen... en dan voel ik zn...

Zo moeilijk is da toch nie?
*sleurt vriend van Coral mee om cursus te geven aan vriend van Loontjuh*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:12
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
als mijn vriend me in me nek zoent vind ik het super dus dat mag ie ook wel doen met uitgaan hoowr!! en verder met dansen dicht tege mekaar aan staan, hmmm
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:57
Avondel
Avondel is offline
Mannen kunnen ook erg sexy door hun houding zijn vind ik. Zij hoeven zich dan niet sexy te kleden, maar gewoon mooi rechtop staan en je met heel veel zelfvertrouwen aankijken en dan zijn de rest van de tips er ook erg handig bij. Kusje in de nek en tegen je aan dansen.
De erectie van je vriend tegen je aan voelen vind ik ook opwindend. Je weet dan dat je vriend je sexy vind.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2004, 14:05
Verwijderd
Lichte, strelende aanrakingen, nauwelijks merkbaar, maar wel te voelen. Heel nonchalant even langs haar borst, even met je lippen haar nek beroeren, maar alles heel delicaat .
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-02-2004 @ 09:42:
Wat s zegt, een beetje met een erectie tegen haar aanrijden, lijkt me nou niet echt opwindend voor haar...
tegen haar aan rijden is idd héél fout. Maar dat zei ik dan ook niet, ik zei 'tegen haar aan drukken'. En dát is geil. Als je kunt voelen dat hij opgewonden is.

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 18:26
*$tylo*
Avatar van *$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
QueenY schreef op 12-02-2004 @ 15:00:
GHB in d'r drankje gooien, maar niet teveel he?
haha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Bin Laden offers Europe truce"
Not for Sale
108 21-04-2004 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.