Oud 05-07-2018, 11:54
Liv123
Liv123 is offline
Hoi allemaal,

Ik ga na de zomer studeren in Tilburg en ben daarom druk bezig met het zoeken van een kamer. Nu is het probleem dat ik denk dat mijn reacties niet leuk/goed genoeg zijn omdat ik geen berichten terug krijg of juist berichten waarin ik afgewezen wordt.

.. Daarom hebben jullie nog tips voor me? Ik verstuur ongeveer het volgende berichtje:



Ik ben die en die, zo oud, en dit ga ik studeren. Ik speel saxofoon in een orkest (niet van plan deze mee te nemem) en voetbal bij mijn lokale vereniging. Daarnaast hou ik van reizen, eerst volgende geplande reis is naar Tanzania volgende zomer, en chillen met vrienden. Ook ben ik niet vies van het binge watchen van een serie.

Het lijkt mij het leuk om een band te krijgen met mijn huisgenoten en samen dingen te doen, maar ik vind het ook fijn om ook mijn eigen ding te kunnen doen.

Ik woon nu in daar en daar en omdat ik niet elke dag zo'n twee uur heen en dan nog eens twee uur terug wil reizen, ben ik geïnteresseerd in de kamer.

Ik hoop dat ik nu wel genoeg over mezelf verteld heb, en zou het leuk vinden om eens langs te komen.



Hoop dat jullie kunnen helpen, alle feedback is welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2018, 13:03
Verwijderd
Saxofoon in orkest weglaten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 13:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen zin hebben in reizen weglaten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 13:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat geen zin in reizen suggereert dat het jou geen drol kan schelen waar of bij wie je in huis komt, maar dat je vooral voor je eigen gemak daar wil wonen. Je kunt beter kijken naar de buurt of het huis en daar wat over zeggen, waarom je het zo leuk lijkt om daar te wonen. Benader het positief! Of jij nu uit de buurt of van heel ver weg komt kan hun waarschijnlijk weinig schelen, men wil een leuke huisgenoot, geen "zielig" verhaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 23:11
Liv123
Liv123 is offline
Zo heb ik er zelf nooit over nagedacht, goed dat jullie het zeggen. Ik ga de reistijd er uit halen en er iets anders neer zetten over een specifieke kamer. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 23:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je mag de reistijd best benoemen hoor, maar dan wel ff met een positieve draai eraan. Maar dat moet je eigenlijk met alles doen in je hospimail.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weer Londen, of loos alarm?
THC1
181 28-07-2005 14:49
Verhalen & Gedichten John & Ego
Een Tweeling
23 24-05-2004 20:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.