Oud 31-07-2022, 18:03
C.A.L.
Avatar van C.A.L.
C.A.L. is offline
Hallo allemaal!

Vanmiddag zat ik, 17 jaar oud, met mijn zusje van 11 op de bank. Ik had een korte broek aan. Op een gegeven moment keek ze me aan en zei: "Zus, jouw bovenbenen lijken op de beenham die boven de slager hangt bij de Jumbo!" Ik moest eerst heel hard lachen. Maar achteraf gezien was dit toch een gekke uitspraak. Waar haalt ze dit vandaan? Als mijn benen niet zo lijken, waarom associeert ze het dan met beenham? Of moet ik het gewoon zien als een gekkigheid van mijn zusje die ik met een korreltje zout moet nemen?

Wat denken jullie??...

Groetjes,
Eva
Met citaat reageren
Oud 01-08-2022, 00:06
Kelly078
Kelly078 is offline
Haha snap ook niet waar ze het vandaan haalt.. heb zelf ook wel n dillema m’n zusje van 13 slaapt bij mij om de kamer maar ze loopt nu al n week in de zelfde onderbroek zo vies maar vind het sneu om er wat van te zeggen maar ze slaapt wel in mijn bed
Met citaat reageren
Oud 01-08-2022, 16:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik zou het gewoon als geintje zien
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2022, 22:26
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hoe is dit zorgwekkend?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2022, 09:04
C.A.L.
Avatar van C.A.L.
C.A.L. is offline
Ze maakt deze vergelijking in de zin van dat mijn bovenbenen zo vet zijn als beenham...haha...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2022, 19:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Haha snap ook niet waar ze het vandaan haalt.. heb zelf ook wel n dillema m’n zusje van 13 slaapt bij mij om de kamer maar ze loopt nu al n week in de zelfde onderbroek zo vies maar vind het sneu om er wat van te zeggen maar ze slaapt wel in mijn bed
Dat moet je gewoon zeggen... Schimmel infectie risico zo
Met citaat reageren
Oud 03-08-2022, 19:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ze maakt deze vergelijking in de zin van dat mijn bovenbenen zo vet zijn als beenham...haha...
Beenham is niet vet...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.