Oud 04-12-2004, 18:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe is het jou over het algemeen vergaan in het jaar 2004? Was het een leuk, relaxed jaar? Of heb je het zwaar gehad? Heb je nog belangrijke hoogtepunten gekend? Op welke gebieden (school, gezondheid, liefde, werk, hobby's) is het goed gegaan en op welke gebieden minder goed?

Maak er eventueel een verslagje van en vertel het allemaal hier in het "jouw 2004-topic!"
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2004, 18:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut.

Ik kom er later nog wel een keer uitgebreider op terug.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:58
jet
Avatar van jet
jet is offline
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:00
Verwijderd
hmm, de vierde klas was iig een relaxed jaar Niet echt moeilijk gehad, ik merk wel nu ik in de vijfde klas zit wat een verschil het is met de 4e.

Ik heb geleerd het huishouden te doen, te koken etc.
Ik denk ook dat ik de laatste tijd meer mensenkennis krijg, ik kan redelijk goed karakters doorzien en handelingen voorspellen.

Ik heb een nieuwe baan waar ik heel tevreden mee ben en wat erg goed gaat. In tegenstelling tot mijn vorige baantjes achten ze me hoog en vertrouwen ze op me.

Ik ben weer wat actiever gaan doen op het forum

ik ben me wat meer gaan concentreren op mijn toekomst, wat wil ik studeren, wat verwacht ik van op kamers gaan, studie en mijn werken/leven etc

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:01
Verwijderd
't Was wederom een mix van goede en minder goede dingen. Al met al ben ik heel tevreden Natuurlijk zouden er sommige dingen beter kunnen, maar ik denk dat wanneer er af en toe iets minder goed gebeurt, de goede dingen extra fijn zijn. Dus ik ben heel blij
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:05
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
September - december 2004 heeft veel goed gemaakt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:08
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Het was echt een kutjaar, met weinig leuke uitzonderingen daarop.

In januari begon het meteen al geweldig: op 9 januari stierf mijn hond.
Mijn ouders liggen in scheiding en de dingen die door mijn vader beweerd worden zijn echt te belachelijk voor woorden. Gevolg: het proces loopt nu al onnodig lang, vertraagt zich iedere keer weer en kost superveel geld. Ook weet hij altijd weer leuke dingen te verzinnen om ons te dwarsbomen (onder andere te weinig alimentatie overmaken en dergelijke).
Door onder andere deze omstandigheden kreeg ik 3 studiepunten te weinig waardoor ik een negatief bindend studieadvies van de universiteit kreeg. Door mijn omstandigheden aan de commisie van de universiteit duidelijk te maken, mocht ik toch door naar het tweede jaar.
Nu in het tweede jaar aangekomen, kwam ik erachter toen de resultaten van de eerste toets van dit jaar ophingen: mijn toets is ongeldig omdat ik in het eerste jaar nog geen 30 studiepunten gehaald heb.

De leuke dingen in dit jaar:
- Mijn vakantie naar Egypte: die was helemaal geweldig!
- Het fitnessen: daardoor ben ik nu 15,5 kilo kwijt en ik voel me goed.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:13
Verwijderd
Ssssuper
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
kut.
in vergelijking met vorige twee jaren, erg goed.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Wisselend succes
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:57
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Kut klote was het. Heb totaal geen zin in de kerst en nieuwjaar.
Twas een stink zooi.
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het was een kutjaar voor het grootste deel..
Positief:
- Heb veel bereikt met m'n toneel'carrière' dat was echt heel erg leuk, ook ontzettend leuke groep gehad!
- Heb ook ontzettend genoten van mijn vorige schooljaar, echt supergezellige klas, enorm gelachen altijd. Heel goeie band opgebouwt met aantal mensen.
- Leuk kamp gehad
- Ben een stuk zelfstandiger geworden

Negatief:
- M'n stoornis en alles wat daaraan vastkleeft
- Stomme verjaardag gehad
- Stomme zomervakantie gehad
- Enorme kloteklas gekregen
- Ontzettende tegenslag moeten verwerken toen ik hoorde dat ik naar havo moest, ik kon mezelf wel voor mn kop slaan omdat ik wist dat ik niets had gedaan.
- Heb afscheid moeten nemen van vele personen die mij ontzettend dierbaar waren.
- Heb een aantal mensen leren kennen die ik liever niet had leren kennen.
- Heb mezelf echt goed hard een diep dal ingetrapt
- Stomme herfstvakantie gehad

Kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar heb ieder geval genoeg reden om naar 31 dec uit te kijken. Een nieuw begin
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:05
Verwijderd
2004:

Wat doe ik nu het liefst? waarom groeit hier midden in de stad een grassprietje? Wat voel ik? Waar ga ik naartoe? Waarom overkomt mij dit? Hoe ga ik hiermee om? Waarom heb ik haast? Waarom vind ik geel de mooiste kleur? Hoe winnen mensen mijn vertrouwen in?

Maar de laatste vraag die constant door mijn hoofd ging was toch wel "wat is wijsheid?" en waar basseren wij deze op?

Emoties als geluk liefde en fijn werden opgevolgd door verdriet verwarring en pijn. Waarom bezit de mens zoveel emoties en gevoelens?

Op sommige vragen kunnen wij beter geen antwoord hebben, misschien is ervaring veel beter. Althans dat is mijn conclusie uit dit prachtige jaar 2004.

Dukko.

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:12
Verwijderd
In 1 woord te omschrijven: Klote (met grote K)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:16
11568
11568 is offline
De tweede helft was kut.
De eerste ook bedenk ik mij nu :/

Gewoon kut dus, dit zal ook wel verder gaan in 2005.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:21
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Iedereen zijn jaar is tot nu toe kut geweest
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 04-12-2004 @ 21:21 :
Iedereen zijn jaar is tot nu toe kut geweest
Solero, per piacere en Andijvie's jaar toch niet? De anderen leggen meestal niet uit waarom, dus misschien is dat maar een tijdelijk idee.

Mijn 2004 viel wel mee en het blijft leuker worden
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:36
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ja, misschien.

Bij mij maakten de laatste 3 maanden veel goed , maar december kan alles weer verpesten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2004, 20:36
Verwijderd
het ging
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:47
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
januari: maand zoals een ander

februari: twee leuke personen leren kennen

maart - mei: maanden zoals een ander

juni: verliefd geworden op één van die twee personen, probleem was dat hij al iemand had, en ik probeerde het dus te onderdrukken. Later bleek dat het wederzijds was en heeft hij het uitgemaakt voor mij.

juli - oktober: zalige maanden met hem beleefd

november: het werd moeilijk (volgens hem, ik vond dat als we er alletwee aan werkten dat er geen probleem zou zijn...) en eind november heeft hij het uitgemaakt.

december: tot nu toe voel ik me dus superslecht...


in het algemeen viel mijn jaar dus mee, alleen het einde is superklote, en ik kijk ook helemaal niet uit naar de feestdagen
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:52
the tourist
the tourist is offline
Er is in ieder geval meer in gebeurt als in 2003.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Positief:
- Vakantie (m'n nichtjes eindelijk weer gezien!)
- School: geslaagd!!!
- School: bleek veel makkelijker te zijn dan ik dacht. Ik rekende op zware examens terwijl ik er enorm makkelijk doorheen ben gekomen.
- School: nieuwe opleiding, eindelijk eens verandering.
- Werk: naar mezelf geluisterd en ontslag genomen van hetgeen waar ik geen zin meer in had.
- Gezondheid: sinds jaren ging het eindelijk weer een heel stuk beter met me.
- Nieuwe hobby: scoutingleiding. Erg leuk en veel gezellige mensen leren kennen.

Negatief:
- Oude hobby's: eigenlijk overal zo'n beetje mee gestopt..
- Vrienden: veel vriendschappen verwaterd. Maar dat was wel voorspelbaar. Toch ging het een heel stuk harder en botter dan ik had verwacht.

Voornamelijk positief dus
Verder ging het jaar mega snel voor m'n gevoel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:53
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-12-2004 @ 22:48 :

Verder ging het jaar mega snel voor m'n gevoel.
Bij mij ook , voor je het weet ben ik afgestudeerd
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:02
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Eigenlijk ging het het meeste wel goed, geloof ik.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Even kijken, 2004 begon met me volslagen belachelijk te maken tegenover een aantal vrienden tijdens het uitgaan en een poging om die ene vriendin te zoenen waar ik al zolang verliefd op was, maar die al een relatie had met m'n beste vriend. Daarna ruzie gezocht met m'n beste vriend. De volgende dag tot 5 uur in bed blijven liggen omdat ik geen daglicht kon verdragen. Ik was zo ziek, dat ik wenste dat ik dood was. Drank. Welkom, 2004.

Het ging z'n gebruikelijke klote-gangetje, tot het uitging tussen die vriendin en die vriend. Ikke blij, want ik herinnerde me nog haar woorden: "Als ik niks met *** had gehad, zouden wij samen iets gehad hebben". We gingen samen naar de bios, we kregen weer fysiek contact, we spraken weer samen af. Ik dacht, dit gaat goed, maar opeens had ze heel snel weer een andere vriend.

Ik besloot de confrontatie met hen uit de weg te gaan. Ik kon er niet mee omgaan dat vriendje-lief iedere pauze meekwam naar onze vriendengroep. Ik ging over op de concentreer-je-op-anderen-en-laat-hen-links-liggen-tactiek. Gevolg: zij ontiegelijk kwaad op mij. Half jaar elkaar amper gesproken, terwijl ze een jaar geleden nog m'n beste vriendin was. Het contact herstelt zich ondertussen weer.

Toen gebeurde het ondenkbare: er werd een meisje verliefd op me. Zei ze. Dus Mark kreeg voor het eerst een 'relatie'. Mark blij natuurlijk. Een maand duurde het, waarvan ze de helft van de tijd met haar ouders op vakantie was. Een maand daarna heeft ze alweer iets met een 'vriend' van me. Op wie ze al verliefd was geweest voordat ze iets met mij kreeg. Die volgens een vriend van me "toch altijd al in de wacht had gestaan". Nou, dan begin je toch ook te denken dat het meiske niet helemaal oprechte bedoelingen met je had.

Ondertussen moest ik gedwongen afscheid nemen van mijn middelbare school, waar ik zo'n ontzettend fijne tijd heb gehad. Adieu, coole leraren. Adios, redactie van het schoolblad. Au revoir, twee pauzes op een dag met je beste vrienden. Welkom in Utrecht! Je kiest de studie Geschiedenis omdat het je op de middelbare school zo mateloos boeide en dan kom je op de univ en dan slaat de ontnuchtering toe. Wat een kolere-zooi. Maar ik heb geen alternatief.

Ook een nieuw bijbaantje gevonden. Met vakkenvullen had ik het wel gehad. Schoonmaken dan maar. Iedere dag 2 uurtjes 's avonds na school. Geen moeilijk of hard werk, verdiend zeer goed. Niks aan het handje dus, behalve dan dat je je na een paar maanden als één of andere robot aan de lopende band voelt. Niks is zo geestdodend als mijn bijbaantje.

Goed, dan nadert 2004 zijn eind en dan kom je erachter dat, sinds je vertrek van de middelbare school, je illusie van het perfecte vriendengroepje als een kaartenhuis in mekaar dondert. Die lult over die, die heeft ruzie met die, dat groepje sluit dat groepje buiten, nee, dát groepje zeurt juist teveel. Mark ertussenin en die mag het gaan oplossen, want die wil beide 'partijen' niet kwijt. Dat wordt dus op eieren lopen. Ook leuk, vlak voor de kerst.

En inmiddels zijn ál mijn vrienden alweer bezet. In een relatie. Knus met z'n tweetjes onder de boom. Daar zit je dan tussen. Tussen het gevrij. Tussen het gezoen. Tussen het schatje en het liefje. Je behoorlijk overbodig te voelen. En eenzaam. Had ik al verteld dat ik de kerstdagen haat?

Ja, 2004 was niet echt je-van-het.

*Een medaille voor wie al dit geblaat heeft gelezen. Het is al een A4-tje*

Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 00:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2004, 22:11
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
*geeft knuffel aan Mark*
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Positief:
- geslaagd voor mijn examen terwijl ik dat echt niet had gedacht
- mijn vriend leren kennen en er een hele goede relatie mee opgebouwd
- hele fijne maar wel te lange vakantie gehad
- aan nieuwe studie begonnen wat goed bevalt
- verhuist naar een nieuwe stad en nieuw land en op eigen benen gaan staan
- veel nieuwe leuke mensen leren kennen
- heb mezelf wel leren kennen door alles wat er gebeurd is

Negatief:
- heb me best heel lang heel rot gevoeld
- ben nog altijd niet helemaal stabiel

Vind het een heel geslaagd jaar, ik zag er best wel tegenop tegen alle verandering omdat ik daar niet heel goed tegen kan maar het is allemaal heel vlot en goed verlopen en ik ben heel blij dat ik deze stappen gezet heb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Kutjaar. Maar alles is sinds de eeuwwisseling bij mij ook kutter geworden. Deze eeuw is doomed.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
perfectme schreef op 04-12-2004 @ 23:11 :
*geeft knuffel aan Mark*
Ik knuffel normaal gezien alleen met meiden, maar ehm toch bedankt. *Geeft Perfectme een stevige hand*

*Geeft Perfectme ook een medialle, aangezien hij de hele tekst gelezen heeft*
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Severus schreef op 04-12-2004 @ 23:17 :
Kutjaar. Maar alles is sinds de eeuwwisseling bij mij ook kutter geworden. Deze eeuw is doomed.
Goh, waar ken ik dat nou van??
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:35
Wawl
Wawl is offline
Mwah, echte hoogtepunten of diepe dalen heb ik niet meegemaakt. Alleen dat deze zomer mijn opa & onze hond zijn overleden stemde me minder gelukkig.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:04
Verwijderd
Afwisselend leuk en minder leuk.

Qua school van januari tot juni/juli veel gestresst of ik mijn propedeuse zou halen of niet; uiteindelijk gehaald met een laatste (her-her)tentamen (8.5 als cijfer)

Daarna een uiterst relaxte zomervakantie gehad, zonder veel noemenwaardige dingen, maar het was best lekker luieren. Half juli begonnen met een gemakkelijke stage zonder veel werkdruk

Van september tot eind oktober harder gewerkt aan stage, soms stressen, soms relaxen, dus over het algemeen best te doen.

En nu vooral relaxen, feestdagen tegemoet zien. Bevalt me allemaal prima.

Best een leuk jaar geweest dus. Geen noemenswaardige dingen, maar gewoon lekker gelopen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 23:04 :
*verhaal*
Aw. Dat vind ik stiekem toch wel heel zielig.

Wanneer krijg ik m'n medaille?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:58
Verwijderd
Mijn jaar dan maar.

Tja. In principe valt er weinig over te vertellen. Het jaar begon wel redelijk, en tot ongeveer juni gebeurde er weinig noemenswaardigs. In juli en augustus kwam natuurlijk weer de gebruikelijke verveling (god, wat haat ik de zomervakantie), en verhuisde ik. Het 5e jaar van het VWO zag ik niet echt zitten, en dat bleek terecht. Ik ging vrolijk verder met het profiel E&M, wat een domme keuze was. Economie ging slecht, en wiskunde al helemaal. M'n motivatie ging naar het niveau 0, voor zowat alle vakken. Ik kwam veel te vaak te laat, werd er af en toe zelfs uitgestuurd ( ) en bracht zowat alle leraren tot wanhoop. M'n relatie met sommige klasgenoten bleef euh... gespannen, om het zo maar uit te drukken. Ondertussen was ik tot inzicht gekomen dat E&M niet mijn profiel was, en heb ik een aanvraag tot profielwisseling gedaan. Dat bleek heel wat voeten in de aarde te hebben, en niet iedereen was onverdeeld gelukkig met m'n aanvraag. Uiteindelijk kreeg ik het er toch door, en begon ik met C&M. Economie, wiskunde A2 en aardrijkskunde gingen er uit, en frans2, duits2 en ckv3 kwamen erin. M'n motivatie bleef ietwat laag. M'n mentrix maakte zich zorgen om me (wat ik eergisteren met een 2 uur lang mentorgesprek heb gemerkt). Persoonlijk vond ik de 2e helft van 2004 echt kut. Niet alleen op het schoolvlak, maar ook psychisch. Hopen maar dat 2005 beter wordt en dat ik wat meer motivatie voor school krijg.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 00:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-12-2004 @ 00:50 :
Aw. Dat vind ik stiekem toch wel heel zielig.

Wanneer krijg ik m'n medaille?
*Pint Sylph zijn medaille op*
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 01:04 :
*Pint Sylph zijn medaille op*
Mijn dank is groot.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2004, 00:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verdomd klote..

positief:
- enkele leuke mensen leren kennen
- een nieuwe wedstrijdknol
- Begin eindelijk weer een beetje mezelf te vinden
- M'n broer is er weer helemaal bovenop en voelt zich gelukkiger dan ooit
- veel van m'n vrienden zijn gelukkig
- Met m'n oude paardje gaat het goed, finally.
- Ben eindelijk van die klote exvriend af

negatief:
- heb maanden in een dip gezeten/mezelf niet geweest
- Herhaaldelijk overhoop gelegen met m'n moeder
- M'n paard is een tijd uit de running geweest
- wederom heb ik ook dit gehele jaar niets van mn vader vernomen
- ben blijven zitten
- zit nu in een behoorlijke kutklas
- ben nog lakser geworden dan voorheen...

en zo kunnen we nog wel even doorgaan
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 01:11
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 19:56 :
Kut.

Ik kom er later nog wel een keer uitgebreider op terug.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 07:14
Barmhartige
Barmhartige is offline
Januari: Zwaar depressief, psychosomatische klachten

Februari: Eindelijk huisarts geweest

Maart: Begin behandeling bij de studentenpsycholoog. Diagnose autisme spectrum stoornis.

April: Langzaam maar zeker krabbel ik op uit een diep dal. Ik heb Sloveense logees. Ik begin weer met roken.

Mei: M'n geestelijke gesteldheid begint echt te verbeteren. Campagne voeren voor de faculteitsraadsverkiezingen, helaas niet verkozen.

Juni: Mooie maand geweest, weinig bijzonderheden.

Juli: Vakantie in praag. Ik heb geweldig genoten en heb die vakantie echt nodig gehad. Praag was een ontzettend mooie stad met prachtige historische gebouwen. Na Praag een tijdje gewerkt op de groente- en fruitveiling.

Augustus: Lekker vakantie gevierd.

September: Meegeweest als begeleider op het introductiekamp van rechten. Begonnen bij m'n studentenroeivereniging. Geweldig kamp gehad van m'n vereniging.

Oktober: Veel geroeid

November: Nog meer geroeid en op een meeting van het forum in Groningen een aantal erg gave forummensjes ontmoet. AngelLena, Wolter, Herby, Murwari, Silent Enigma, Boogie, het was gezellig.

December: Net de sinterklaasviering achter de rug, weer veel leuke cadeaus gekregen van de goedheiligman.



Kortom: Jaar slecht begonnen, maar door een ongelooflijk sterke wil ben ik er bovenop gekomen. Mezelf overwonnen.

Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 07:16.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:20
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
- Naar de middelbare school, wat ik nodig had, had het helemaal gehad op de basis,
- Nieuwe mensen ontmoet,
- Goed rapport,
- Niet veel tegenslagen gehad,
- Heel veel tijd doorgebracht met de dochter van mijn zus.

Nou.. het was wel een fijn jaartje..
Tenminste.. Na Juli.
voor Juli was het de basisschool, waar ik niks meer aan vond. Nu een nieuwe school, die ik ook niet altijd leuk vind, maar ik heb er nog geen genoeg van.
Veel doorgebracht met de dochter van mijn zus, zooo'n lief meisje, echt een schatje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:25
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Barmhartige schreef op 05-12-2004 @ 08:14 :
Januari: Zwaar depressief, psychosomatische klachten

Februari: Eindelijk huisarts geweest

Maart: Begin behandeling bij de studentenpsycholoog. Diagnose autisme spectrum stoornis.

April: Langzaam maar zeker krabbel ik op uit een diep dal. Ik heb Sloveense logees. Ik begin weer met roken.

Mei: M'n geestelijke gesteldheid begint echt te verbeteren. Campagne voeren voor de faculteitsraadsverkiezingen, helaas niet verkozen.

Juni: Mooie maand geweest, weinig bijzonderheden.

Juli: Vakantie in praag. Ik heb geweldig genoten en heb die vakantie echt nodig gehad. Praag was een ontzettend mooie stad met prachtige historische gebouwen. Na Praag een tijdje gewerkt op de groente- en fruitveiling.

Augustus: Lekker vakantie gevierd.

September: Meegeweest als begeleider op het introductiekamp van rechten. Begonnen bij m'n studentenroeivereniging. Geweldig kamp gehad van m'n vereniging.

Oktober: Veel geroeid

November: Nog meer geroeid en op een meeting van het forum in Groningen een aantal erg gave forummensjes ontmoet. AngelLena, Wolter, Herby, Murwari, Silent Enigma, Boogie, het was gezellig.

December: Net de sinterklaasviering achter de rug, weer veel leuke cadeaus gekregen van de goedheiligman.



Kortom: Jaar slecht begonnen, maar door een ongelooflijk sterke wil ben ik er bovenop gekomen. Mezelf overwonnen.
Je houdt zeker een heel dagboek bij, dat je dit nog allemaal weet. Klinkt in ieder geval zeer slaapverwekkend
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:36
Verwijderd
het was een geweldig jaar. om een heleboel redenen. o.a. verhuisd van hengelo naar utrecht, studie gaat perfect, ik verdien bakken met geld met mn hobby waardoor ik samen met mn broertje een zeer ruim appartement kan betalen... op vakantie geweest naar australie en de vs
verder een hoop maffe dingen meegemaakt

alleen jammer dat het uit is gegaan met mn vriendin
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:38
Barmhartige
Barmhartige is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-12-2004 @ 10:25 :
Je houdt zeker een heel dagboek bij, dat je dit nog allemaal weet. Klinkt in ieder geval zeer slaapverwekkend
Ook bedankt!

Nee, ik houd geen dagboek bij. Zijn gewoon de belangrijkste puntjes even
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 09:51
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Barmhartige schreef op 05-12-2004 @ 10:38 :
Ook bedankt!

Nee, ik houd geen dagboek bij. Zijn gewoon de belangrijkste puntjes even
een depressie noem ik niet noemenswaardig. De rest ook niet. Een samenvatting van enkele woorden zou al voldoende geweest zijn. Alsof iemand het ook maar iets interesseert of leest.
Nee ik las het ook niet, alleen enkele punten. De hele waslijst betekent ook al een stille kreet der aandacht/hulp
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:00
Barmhartige
Barmhartige is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-12-2004 @ 10:51 :
een depressie noem ik niet noemenswaardig. De rest ook niet. Een samenvatting van enkele woorden zou al voldoende geweest zijn. Alsof iemand het ook maar iets interesseert of leest.
Nee ik las het ook niet, alleen enkele punten. De hele waslijst betekent ook al een stille kreet der aandacht/hulp
Het is toch de bedoeling van dit topic om te vertellen hoe je je jaar beleefd hebt?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-12-2004 @ 10:51 :
een depressie noem ik niet noemenswaardig. De rest ook niet. Een samenvatting van enkele woorden zou al voldoende geweest zijn. Alsof iemand het ook maar iets interesseert of leest.
Nee ik las het ook niet, alleen enkele punten. De hele waslijst betekent ook al een stille kreet der aandacht/hulp
Jij zou ook eens het spreekwoord 'If you can't say anything nice, don't say anything at all' ter harte moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:03
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
2004 was een klote jaar met hier en daar een hoogtepunt. Had gehoopt dat ik eindelijk een naam voor mijn klachten zou hebben. Maar in plaats daarvan ben ik 9 maanden bij een revalidatiecentrum onder behandeling geweest, waarvan 6 weken opgenomen. Heeft allemaal niets geholpen, mijn klachten zijn er zelfs erger van geworden. Vriendschappen zijn verwaterd omdat ik niet zoveel meer kan. Weet nu wel wie mijn echte vrienden zijn. Heb een leuke, rustige vakantie gehad in Friesland. Ben een paar weken geleden bij een nieuwe fysiotherapeut begonnen en ik heb een vermoeden dat dat misschien wel kan gaan werken. Sta op de wachtlijst bij de reumatoloog, wat veelste lang duurt. Ben ook nog ontslagen op mijn werk, omdat ze daar niet van zieke mensen houden.. Heb een leuke jongen ontmoet. En ben er achter gekomen dat ook al kan je niet alles het leven toch nog heel erg leuk kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:04
Barmhartige
Barmhartige is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 11:01 :
Jij zou ook eens het spreekwoord 'If you can't say anything nice, don't say anything at all' ter harte moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:05
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Mjin jaartje was vrij positief;
Heb 4 vwo goed afgesloten, en 5 vwo lukt tot nu toe ook prima! Met mijn familie gaat het op dit moment redelijk goed, met vrienden gaat het ook prima. Ik ben er eindelijk achter wie ik beschouw als vriendinnen en wie ik ook daadwerkelijk kan vertrouwen. Verder heb ik nu net een vriend, gaat nu ook nog allemaal super! Dus voor mij was het wat dat betreft een goed jaar!

Negatieve puntjes..mijn oom heeft in februari in 't ziekenhuis gelegen om een bepaalde reden, en heeft daarna bij ons in huis gewoond. En ik ben een vriendin kwijtgeraakt, omdat bleek dat ze me niet steunde toen ik het moeilijk had, ze was alleen over me aan het roddelen.

Maar over het algemeen een goed jaar! en ik heb zin in 2005!
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 10:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Positief:
  • Ben opener naar anderen geworden
  • Heb een aantal maanden een relatie gehad
  • Heb een aantal hele aardige mensen leren kennen
  • Ben verhuisd naar een heel gezellig studentenhuis
  • Heb m'n vriendengroep van de middelbare school nogsteeds
  • Heb een aantal angsten ovewonnen
  • Heb een aantal goede gedischten en een verhaal geschreven
  • Merk dat een aantal mensen me vertrouwen en persoonlijke dingen bij me kwijt kunnen
  • Heb mn muziekintresse verbreed
  • Heb nu al een ruim jaar geen last van mn darmen
  • Ben niet meer bang om zomaar iemand aan te spreken
  • Eindelijk geen ondergewicht meer

Negatief:
  • Relatie is stukgelopen
  • Heb mn propedeuse nog niet
  • Ben bijna een vriendin kwijtgeraakt door stom te zijn
  • Heb af en toe flink aan mezelf lopen twijfelen
  • Ben nogsteeds te makkelijk met leren
  • Omdat ik aangekomen ben, pas ik sommige kleren niet echt goed meer

Al met al is dit een jaar waarin ik een heleboel nieuwe dingen heb geleerd en overwegend positief is verlopen. Ik ben er tevreden over
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.