Oud 21-07-2019, 20:09
lightskin princ
lightskin princ is offline
hallo
ik ben sinds kort seks aan het hebben met mijn nieuwe vriendin
dit is niet mijn eerste sexuele relatie btw ik heb daarvoor al een paar keer sex gehad alle meisjes waar ik sex mee heb gehad hadden orgasmes maar met mijn nieuwe vriendin i dat niet zo na meerde keren keer sex hebben gehad heeft ze nogsteeds geen orgasme gehad
ik heb voorgesteld dat ze moet vingeren om te kijken wat ze fijn vindt maar dat wilt ze niet aangezien ze vingeren raar vindt voelen toen stelde ik voor een dildo of sexspeeltje te proberen ze wilt dat ook niet doen omdat ze dat in een manier net als vreemd gaan vindt voelen


ik heb geen ideeen meer en sta open voor suggesties
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 20:30
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie?

Stop met het zeggen van "moet", daarmee kom je al een heel eind. Verder, seks kan fantastisch zijn zonder orgasme. Daarnaast kunnen vrouwen op twee manieren, of zelfs meerdere manieren orgasmes beleven, kan zijn dat je vriendin het nog niet precies weet en wat ze lekker vindt. Dat is niet erg. Dat komt vanzelf wel.

Ik denk dat de eerste stap is om gewoon van elkaar te genieten, zonder prestatiedruk. Het zegt niets over haar en ook niets over jou als ze geen orgasme heeft. Behalve in het geval dat je nul aandacht aan haar genot besteedt natuurlijk en alleen maar denkt aan je eigen orgasme.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2019, 13:21
lightskin princ
lightskin princ is offline
Citaat:
Hoe oud zijn jullie?

Stop met het zeggen van "moet", daarmee kom je al een heel eind. Verder, seks kan fantastisch zijn zonder orgasme. Daarnaast kunnen vrouwen op twee manieren, of zelfs meerdere manieren orgasmes beleven, kan zijn dat je vriendin het nog niet precies weet en wat ze lekker vindt. Dat is niet erg. Dat komt vanzelf wel.

Ik denk dat de eerste stap is om gewoon van elkaar te genieten, zonder prestatiedruk. Het zegt niets over haar en ook niets over jou als ze geen orgasme heeft. Behalve in het geval dat je nul aandacht aan haar genot besteedt natuurlijk en alleen maar denkt aan je eigen orgasme.
ik ben sinds kort 17 en zei is 16
en ik toon sowieso wel aandacht aan haar ik stop het erin 15 20 minuten en ik ben klaargekomen voor mij gaat dat makkelijk dus als ik sex heb met een vrouw is het mijn doel haar te bevredigen omdat dat meestal lastiger is
Met citaat reageren
Oud 23-07-2019, 13:26
Verwijderd
Citaat:
is het mijn doel haar te bevredigen omdat dat meestal lastiger is
Laat dat doel eens varen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2019, 22:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2019, 02:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
ik ben sinds kort 17 en zei is 16
en ik toon sowieso wel aandacht aan haar ik stop het erin 15 20 minuten en ik ben klaargekomen voor mij gaat dat makkelijk dus als ik sex heb met een vrouw is het mijn doel haar te bevredigen omdat dat meestal lastiger is
Oei je focust te veel geeft stress gewoon relaxt doen. Is voor haar ook relaxter. En klinkt dat zij nog niet helemaal klaar is voor seks in mijn oren
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 15:39
AnoniemHelper
AnoniemHelper is offline
Maar stop je het er alleen in? Want voor een vrouw is de clitoris vooral belangrijk. Je kan dan wel 20 minuten in haar stoten maar voor ons is de clitoris stimuleren veel belangrijker. Probeer daar anders wat mee ipv alleen een beetje te stoten (:
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vragenlijst (deze heeft het nooit gehaald)
Anoniemmmxxxxxx
2 22-09-2018 11:23
Seksualiteit 17, nog geen orgasme gehad
love-in-the-air
7 26-08-2016 23:04
Seksualiteit Geen gevoelige clitoris
Confus1oN
11 27-10-2008 20:51
Seksualiteit Vrouwelijk orgasme (ejaculatie)
Boebsie
44 16-01-2007 15:34
Seksualiteit als meisje te vlug klaarkomen
sunshine1982
28 13-03-2003 13:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Mopje
Deugenietje
11 07-03-2001 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.