Oud 22-08-2019, 13:37
NLSE
NLSE is offline
Hi,

Ik heb enkele vraagjes voor de meiden:

-> vinden jullie het geil als een penis goed zichtbaar is in de broek? Meestal leg ik hem schuin. Ik draag geen ondergoed en word er echt zeer geil van. Het zou me NOG meer opwinden als ik zeker wist dat jullie hier ook echt echt geil van worden mmmm


Let me know


Laatst gewijzigd op 22-08-2019 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 14:52
Verwijderd
Je bent een smeerlap en dit is niet geil.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 14:53
Verwijderd
Je moet je piemel en je blote lijf niet aan anderen op deze manier opdringen. Prima dat jij er blij van wordt, maar op deze manier ben je gewoon een perverse vieze kerel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 14:59
Verwijderd
Het is
Citaat:
ik word
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:07
NLSE
NLSE is offline
Citaat:
Je bent een smeerlap en dit is niet geil.
pff, zo erg is het niet.
Jij bent een oma. Doe maar nooit geil dan
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:08
NLSE
NLSE is offline
Citaat:
Het is
thx!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:11
Verwijderd
De meeste mensen zijn niet gediend ban blote kerels in pashokjes. Dat heeft niks met geil te maken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:11
Verwijderd
Of met oma, for that matter.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
pff, zo erg is het niet.
Jij bent een oma. Doe maar nooit geil dan
dus jij besluit op dit forum te komen, iemand die je niet kent gelijk een oma te noemen en gelijk een heel apart topic te starten?

niet heel gek dat we zo reageren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:36
NLSE
NLSE is offline
Citaat:
dus jij besluit op dit forum te komen, iemand die je niet kent gelijk een oma te noemen en gelijk een heel apart topic te starten?

niet heel gek dat we zo reageren
Inderdaad dat heb ik zelf beslist, en iemand die me niet kent noemt me gelijk een smeerlap. Tot slot waren al de andere topics over dit onderwerp 9 jaar oud.

Daarnaast, jullie praten toch altijd maar naast het onderwerp. Het gaat nooit over het onderwerp. Gelijk nu.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dat maakt het niet minder raar, en daarnaast neemt het nog steeds niet weg dat jij in je eerste topic gelijk al iemand hebt beledigd. Goed bezig man
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 15:42
NLSE
NLSE is offline
Citaat:
dat maakt het niet minder raar, en daarnaast neemt het nog steeds niet weg dat jij in je eerste topic gelijk al iemand hebt beledigd. Goed bezig man
Een reactie op het woord "smeerlap".
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 16:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Beter doe je dit gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad dat heb ik zelf beslist, en iemand die me niet kent noemt me gelijk een smeerlap. Tot slot waren al de andere topics over dit onderwerp 9 jaar oud.

Daarnaast, jullie praten toch altijd maar naast het onderwerp. Het gaat nooit over het onderwerp. Gelijk nu.
En met goed recht dat ze je een smeerlap noemt. Voor zoiets heb je geen kennis nodig, dit is gewoon smeerlapperij punt uit. En welke sujetten zorgen ervoor dat smeerlapperij bestaat? Juist! Smeerlappen. Dus je bent een smeerlap.

Als je je gaat lopen prostitueren op een feestje waar dat de bedoeling is; prima. Maar jezelf ergens tentoonstellen op een manier dat mensen die daar verdomme niet op zitten te wachten dat kunnen zien; dat maakt je een smeerlap. Seksuele handelingen moeten ALTIJD plaatsvinden met goedkeuring van alle partijen die erbij betrokken zijn. Je kan niet op voorhand aannemen dat het wel okay is. Je kent die mensen niet, hou je smeerlapperij achter je eigen webcam ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 21:32
Een_jongen
Een_jongen is offline
Als iedereen weer on topic komt?
Een conclusie voor iedereen is dat jij het misschien geil vind om te doen maar zoals je hier ziet zitten er andere mensen niet op te wachten dus doe wat je niet laten kunt, maar val er andere niet mee lastig!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen weer on topic komt?
Een conclusie voor iedereen is dat jij het misschien geil vind om te doen maar zoals je hier ziet zitten er andere mensen niet op te wachten dus doe wat je niet laten kunt, maar val er andere niet mee lastig!
Ik ben ontopic. Als je fittie zoekt dan rapporteer je m'n post, gedraag je niet als een moderator, jochie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen weer on topic komt?
Een conclusie voor iedereen is dat jij het misschien geil vind om te doen maar zoals je hier ziet zitten er andere mensen niet op te wachten dus doe wat je niet laten kunt, maar val er andere niet mee lastig!
Het is hartstikke ontopic, snotaap. Er wordt gevraagd wat mensen er van vinden en mensen vinsen het smeerlapperij. Dit wordt niet begrepen door de ts dus legt deadlock het even uit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 21:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hi,

Ik heb enkele vraagjes voor de meiden:

-> vinden jullie het geil als een penis goed zichtbaar is in de broek? Meestal leg ik hem schuin. Ik draag geen ondergoed en word er echt zeer geil van. Het zou me NOG meer opwinden als ik zeker wist dat jullie hier ook echt echt geil van worden mmmm


Let me know

Ik zal je eens laten voelen wat ik ervan vind, kijken of je dan nog
Met citaat reageren
Oud 23-08-2019, 14:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Doe eens normaal joh. Niemand zit te wachten op jouw lul. Ik denk dat jij wellicht gewoon wanhopiger bent dan het gemiddelde
Met citaat reageren
Oud 23-08-2019, 18:25
Verwijderd
Citaat:
thx!
smeerlap
Met citaat reageren
Oud 26-08-2020, 13:01
Thyani
Thyani is offline
Ik vind het wel best geil
Met citaat reageren
Oud 26-08-2020, 13:17
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Moest je echt een topic van een jaar geleden uppen?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat maakt je geil en hoe kan je een meisje geil maken?
Verwijderd
16 20-02-2010 18:05
De Kantine Column: EK-geil!
USPalermo
17 17-06-2004 07:49
Seksualiteit Plassex geil of niet ?
Heartbeat
81 13-08-2002 21:05
Seksualiteit Probleem: ik word niet geil!???
HelpMePlease
36 08-07-2002 08:22
Seksualiteit Geil worden als je iemand ziet..
Verwijderd
32 17-06-2002 14:25
Seksualiteit Alarmnummer voor acute geilheid!
makaken
8 01-03-2002 23:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.