Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 11:36
Sarax3
Sarax3 is offline
kort & bondig?

ik zit echt met een probleem.
ik heb een vriend, & ben daar heel gelukkig mee, de enigste steunpaal nog in mijn leven, ik zie en hou erg veel van hem. je zou zegen wat is het probleem?.

wel..

thuis? accepteren ze dat niet, ze willen dat ik geen vriend heb & als ik dat heb dat ze me dan vermoorden. DIT WIL IK NIET! Constant als ik naar zijn thuis ga, want hij woont zelf ook nog met mama en papa, moet ik alles zo stiekem mogelijk doen, ik ben het beu, ik wil eerlijk tegen ze zijn, & zegen ik heb een vriend ik ben er gelukkig mee, waarom begrijpen jullie dit niet? .. Nu, zit er niks anders op dan weglopen, maar lopen? kan ik niet blijven doen, ik wil bij hem gaan wonen en tegen mijn ouders zegen dat ik dit niet meer wil, ik wil niet meer met de gedachten rondlopen ik word vermoord als ze me zienn..

is dit een verstandige keuze??

Help.

jullie gaan waarschijnlijk denken, hmm dat van dat vermoorden dat is wel een beetje overdreven. maar serieus mijn neven en familie zijn egt wel toe instaat om levenslang in de gevangenis te zitten, .. --'

ik ben namelijk Marokaans ;(
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2013, 11:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op Liefde en Relaties. Ik verplaats het daarheen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2013, 12:51
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Lastige situatie, zolang je bij je ouders woont zul je je aan hun regels moeten houden.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik kan me zo voorstellen dat, als je ooit het huis uitgaat, je je familie nooit meer zou willen zien. Da's dan ook weer jammer (voor beide partijen)

In een normale situatie zou ik zeggen juist je vriendje aan je ouders voor te stellen zodat ze kunnen zien dat het een "nette jongen" is (àls dat zo is ), maar in jouw situatie zie ik dat slecht aflopen...

Belangrijk is te weten waaròm je geen vriendje mag; vinden ze je te jong, is hij van een ander /geen geloof of hebben ze misschien zelfs al iemand anders voor je gepland (komt ook nog voor...)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2013, 23:09
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2013, 12:59
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
geef ze aan als ze jou willen vermoorden sporen ze niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jouw favoriete songtekst/gedicht/korte tekst/quotes etc.
Verwijderd
27 15-10-2007 16:08
Psychologie Muziektopic #6
rare kwast
494 26-06-2007 18:19
Psychologie Muziektopic #4
coopergirl
487 05-03-2006 20:23
Muziek [Lo-fi] MAYDAY - I KNOW YOUR TROUBLES BEEN LONG
machina82
7 22-01-2004 14:07
Lifestyle Hoe staan jullie tegenover skinheads?
)Vampje(
106 10-10-2003 22:09
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Bespreking- Trouble - Coldplay
Stoetel
4 04-01-2002 01:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.