Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2013, 22:27
Niek321
Niek321 is offline
Hey,

Ik heb laatst een leuke meid ontmoet. (en ja ik weet het, hartstikke stom) Maar ik heb dus gelogen over mijn leeftijd. Ik heb haar wijs gemaakt dat ik dus al 19 was, maar eigenlijk word ik woensdag pas 18 -,-

Nu ga ik het haar nog wel vertellen, maar aangezien ik haar op facebook heb zal ze er op die manier achter kunnen komen. Mijn geboorte datum heb ik voor haar niet zichtbaar gemaakt, en ook haar vriendinnen kunnen het niet zien Dit betekend dus dat mijn verjaardag niet om hun facebook zal verschijnen, maar ik ben dus bang dat ze op mijn tijdlijn alle felicitaties zal zien....

Ik hoef geen antwoorden dat ik het haar beter nu kan vertellen,want daar ben ik nu nog niet klaar voor. Tips om het te verbergen zijn welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2013, 23:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
niet verbergen en gewoon zeggen. zo erg is het ook weer niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 05:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom heb je er precies om gelogen? Wat maakt dat ene jaartje nou uit?

Nou ja, kijk, als ik haar was had ik er sowieso geen zin meer in gehad als ik erachter zou komen dat je had gelogen. Als je over zoiets doms al liegt.. Maar mocht je per ongeluk toch nog een kans maken, dan maak je die kans alleen maar kleiner als je die leugen langer volhoudt. Dus ga het nou niet verbergen en zeg het gewoon eerlijk (ja, ik weet dat je dit antwoord niet wilt, maar dit is echt het enige logische antwoord).
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 06:30
Verwijderd
@ vowel: 17 en 19 is gevoelsmatig nogal wat als je het meisje 19+ is. Ik zou het zelf bijvoorbeeld afkappen bij 17, en nog even nadenken over 19. Ook omdat je op 18/19 behoorlijk wat kán meemaken aan zelfstandigheid. Op 17 gewoon niet.

Verder zou ik de leugen wel stom vinden. En of je het wil horen of niet, vertel het ffs. Verbergen? Ben je 13?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 13:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@ vowel: 17 en 19 is gevoelsmatig nogal wat als je het meisje 19+ is. Ik zou het zelf bijvoorbeeld afkappen bij 17, en nog even nadenken over 19. Ook omdat je op 18/19 behoorlijk wat kán meemaken aan zelfstandigheid. Op 17 gewoon niet.
Ja, natuurlijk is dat zo, ik zou op mijn 19/20ste ook geen relatie hebben gewild met een joch van 17. En op dit moment natuurlijk sowieso niets meer van <20.

Maar goed, ik heb ten eerste geen idee hoe oud dat meisje nu eigenlijk is (de TS heeft daarover niets gezegd) en ten tweede het idee dat een eventuele relatie sowieso geen kans van slagen heeft als het eerste dat hij tegen haar heeft gezegd een leugen was. Hoe lang kan hij dat volhouden?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 16:19
Verwijderd
Typische vrouwenretoriek. Ik heb meisjes van 17 gebalt die een stuk volwassener waren dan bitches van 25. Het gaat om het persoon, leeftijd is maar een menselijke constructie waar teveel aandacht aan besteed is.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 17:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Vrouwenretoriek ja? Jij hebt dus geen leeftijdsgrens waaronder je niet zou gaan zitten qua vriendin/neukertje?

In dit geval is het verder natuurlijk vrij duidelijk dat niet per se zijn leeftijd het probleem is, maar het feit dat hij erover liegt (ik neem tenminste aan dat het meisje in kwestie ook tot die conclusie zal komen).
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 20:29
Niek321
Niek321 is offline
Ze is 2 maanden geleden 18 geworden
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 20:29
Niek321
Niek321 is offline
Nog 2.5 uurtjes en dan ben ik jarig...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 20:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nog 2˝ uur om haar de waarheid te vertellen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 20:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Biecht het gewoon eerlijk op! Zeg dat je haar een leuke meid vind en dat je bang was dat ze je te jong zou vinden (of wat jouw motivatie om te liegen ook was). Geef toe dat het stom (en onnodig) was om over je leeftijd te liegen en bied je excuses aan.

Als ze jou leuk vind of vond zal ze echt geen probleem hebben met het leeftijdsverschil (was sowieso al behoorlijk klein is). Een leugen is lastiger mee om te gaan, zeker zo in het begin.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 05:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dus het ging niet eens om jaren, maar om 2 maanden...

Eh, je moet het gewoon eerlijk zeggen. Hoe langer je dit voor je houdt, hoe erger het wordt. Maar even iets anders, heeft zij eigenlijk wel laten blijken dat ze interesse heeft? Zo niet, dan maak je je sowieso druk om niets, want dan maakt je leeftijd ook niets meer uit.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 18:14
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
zeg gewoon iets van, oh zei ik 19? ik bedoelde 18....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 23:46
Niek321
Niek321 is offline
Ja, de interesse was wederzijds. En geloof het of niet, maar ik heb mijn verjaardag verborgen weten te houden voor haar
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Vrouwenretoriek ja? Jij hebt dus geen leeftijdsgrens waaronder je niet zou gaan zitten qua vriendin/neukertje?
Legaal is legaal. Niet dat ik me daar verder voor interesseer maar vanaf 18 is het per definitie open season.

En ja. Als een meisje van 18 zich op een bepaalde manier gedraagt, wat zeldzaam is, wil ik daar allicht eerder de cock of destiny aan doneren dan wanneer het een 25 jarige is die zich op een zekere manier manifesteert. Het gaat allemaal om persoonlijkheid (en bil). Leeftijd is maar een getal wat mensen hebben bedacht om iets makkelijker te categoriseren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 04:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tja, dat is hartstikke fijn voor je, maar dat andere mensen voorkeuren hebben heeft vrij weinig te maken met "vrouwenretoriek" Ik heb nooit vriendjes gehad onder de 18. Vanaf mijn 17e was het altijd 24+. Ik kan er verder ook niets aan doen dat ik niets heb met van die jonge knaapjes. Komt verder geen retoriek bij aan te pas. Het is niet dat ik besluit 'hey joh, vanaf nu ga ik niemand meer leuk vinden die jong is'. Zo werkt het niet. Het is gewoon zo. En ik weet dat ik zei "niets meer onder de 20" maar volgens mij ligt die grens behoorlijk wat hoger nu, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ook maar enige interesse heb gehad voor iemand die jonger was dan ik.

Edit, gemist:

Citaat:
Ja, de interesse was wederzijds. En geloof het of niet, maar ik heb mijn verjaardag verborgen weten te houden voor haar
Dude, vertel het haar nu gewoon. Wat ben je nu van plan? Al 3 jaar een relatie hebben en dan moeten toegeven dat je jaren geleden hebt gelogen? Of laat je haar er zelf achterkomen, als iemand anders per ongeluk een keer een opmerking maakt over je verjaardag of zo?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 15:08
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als het iets wordt komt ze er inderdaad achter, alhoewel zij waarschijnlijk zal denken dat ze het verkkeerd heeft verstaan aangezien het nogal vreemd is dat iemand een jaartje erbij liegt......
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 13:17
Jus00
Jus00 is offline
ZEG HET

DOMBO
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik sluit mezelf buiten
Charina
22 06-10-2007 17:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Zembla] Hirsi Ali loog over asielverleden
Levitating Nun
500 16-05-2006 16:48
Films, TV & Radio (afzeik)topic Date my mom
Verwijderd
29 28-12-2005 12:59
Liefde & Relatie verliefd op een leraar! HELP!
j3nnif3r
47 23-11-2004 22:28
Verhalen & Gedichten Maart & Maartje
*~SaBoTaGe~*
15 10-09-2004 17:20
Liefde & Relatie Nog steeds hongerig op zoek naar de ware liefde in het nachtleven van Amsterdam ,....
Verwijderd
26 31-03-2004 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.