Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2013, 12:06
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik zit een beetje met een dilemma.
Ik heb al sinds 5 maanden een leuke vriend en vertrouwde. Alleen nu komt het probleem.
In de mei vakantie is hij naar de camping gegaan. En hoorde van vriendinnen die ik ook van de camping ken allemaal verhalen. Zoals dat hij had gezoend met een meisje. Hij zei tegen mij dat hij haar had weg geduwd omdat zij opeens uit de hoek sprong. Van dat meisje( is vraagt altijd aandacht en verzint dingen enzo) en een vriend zeiden dat het niet zo was en dat hij gwn door ging zoenen. Later op de dag of een paar dagen verder. Was zij bij zijn tent (alleen, ze ging wat aan hem vragen) en vertelde aan mij dat ze met hem gezoend heeft. Volgens haar vroeg hij ook aan haar in de auto of ze seks met hem wilde. ( dat geloof ik niet) ook vertelde ze dat hij met zijn hand in haar broek zat. En een vriend van me bevestigde dat alleen toen hij hoorde dat ik een vriend had heeft hij bekend dat hij me leuk vond en echt hoopte tussen een relatie tussen ons. Ik weet nou niet of ze liegen of niet want ik weet wel dat ze mijn vriend niet goed keuren. Ik vroeg het toen aan een andere vriendinA die ik goed vertrouw en alles kan vertellen. Die zei dat het allemaal niet waar was maar dat met die zoen kon ze niet bevestigen want ze was er niet. Maar ze zei wel tegen me dat ik erg moest oppassen met hem (ze kent hem al veeel langer dan mij) en dat hij het ook kon spelen dat hij mij leuk vond, ik zelf vind hem daar het type niet voor!
Ik wil liever niet met mn vriend praten want ik weet niet hoe hij gaat reageren.

En als hij het allemaal zou spelen lijkt het mij dat hij een meisje neemt met minder bagage (ik heb nogal wat meegemaakt) ik vertel hem ook allemaal wat er op dit moment gebeurt zoals ik ben uit huis getrapt. Hij is hartstikke lief en behulpzaam en staat altijd klaar voor me maakt niet uit hoelaat.

Maar wat moet ik nu doen want als hij het allemaal speelt en liegt dan walg ik echt van hem. Als die vriendin die hem gezoend heeft gelijk heeft dan wil ik niks meer met hem te maken hebben.
Maar straks verzinnen ze het allemaal omdat ze heeft verzonnen omdat ze mijn vriend niet goedkeuren.

Ik ben 17 en mijn vriend 20 die vriendin die hem gezoend heeft is 8 jaar jonger
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2013, 12:11
Verwijderd
Hij zoent met een meisje van 12? wut?


Wat een onduidelijk verhaal verder. Wat wil je nou weten?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 12:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als meerdere mensen het bevestigen, en hij zelf eigenlijk ook, alleen zegt hij dat hij haar heeft weggeduwd, dan lijkt het mij geen zuivere koffie. Dumpen dus. Of altijd maar hopen dat er niks gebeurt als hij ergens heen gaat.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 16:04
Verwijderd
Verbreek de relatie. Als meerdere mensen het verhaal bevestigen en hij de enige persoon is die het ontkend, kun je ervan uit gaan dat het niet in de haak is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 16:48
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Die vriendin die hem gezoend had is al een jaar verliefd op hem en die vriend vind mij leuk dus daarom twijfel
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 21:49
thesombrero
Avatar van thesombrero
thesombrero is offline
Citaat:
Die vriendin die hem gezoend had is al een jaar verliefd op hem en die vriend vind mij leuk dus daarom twijfel
Geen waardevolle toevoeging.

Als meerdere mensen dit met een serieuze blik vertellen, moet je hem echt dumpen. Ookal ontkent hij het. Er is 100% zeker dan iets gebeurt waar jij heel erg niet vrolijk van wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 21:59
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik snap het niet helemaal. Van wie is het meisje van 12 een vriendin, van jou of van hem? Als het een vriendin van jou is vraag ik me af hoe goed de vriendschap is als ze met je vriend gaat zoenen. Als het een vriendin van hem is vraag ik me af waarom hij in godsnaam omgaat met een meisje van 12.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 07:08
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
t is een vriendin van mij
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 08:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praat met hem hierover, confronteer hem met wat je gehoord hebt en vraag hoe het zit. Je moet niet bang zijn voor zijn reactie, want in het beste geval legt hij alles uit, biedt hij zijn verontschuldigingen aan voor de verwarring en kan jij daarna bepalen of je hem nog kunt vertrouwen, in het slechtste geval wordt hij boos en ontkent hij alles. In dat laatste geval zou ik er niet zo blij mee zijn dat hij nog je vriend is. Binnen een relatie hoor je elkaar te kunnen vertrouwen, toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 14:42
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik vind dat dat op 1 moet staan.
Wat is een relatie zonder vertrouwen
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat dat op 1 moet staan.
Wat is een relatie zonder vertrouwen
Als je dit echt vindt, weet je eigenlijk al wat je moet doen denk ik. Als je hem echt vertrouwt zou het niet nodig moeten zijn dat je dit forum om hulp vraagt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 15:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dat meisje( is vraagt altijd aandacht en verzint dingen enzo)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 20:42
Verwijderd
Als je al niet meer zeker weet of je hem kan vertrouwen dan is de relatie eigenlijk al beschadigd. En je zegt het zelf, vertrouwen staat bij jou op 1. En als dat nu dus al flink beschadigd is, dan zou ik het in jou geval dus uit maken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 21:30
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik ga het hem vrijdag vragen. En als hij liegt dan is t over
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 15:31
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
En hoe weet je zeker dat ie liegt? Want dat is juist het punt toch? Of snap ik het nou niet meer..
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 16:16
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik neem aan dat je wel van het gezicht kan aflezen of iemand glas hard staat te liegen
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 16:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dat kan ja, maar hoeft niet. Als hij het gewoon kan doen zonder slag of stoot zie je dat echt niet hoor.
Maar zoals jij het hebt uitgelegd lijkt het mij duidelijk. dumpen. Wat hij ook zegt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 16:00
NiemAno
NiemAno is offline
Ik snap er geen bal van. In iedergeval zou ik me afvragen wat voor vrienden je eigenlijk hebt. Óf je vriend bedriegt jou met jouw vriendin, een meisje van 12..... Óf jouw vrienden/vriendinnnen bedriegen jou door het vertellen van een eventuele, vreselijke, leugen..... Allebei niet echt prettig lijkt me.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2013, 18:01
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Hij heeft alles opgebiecht.
We hadden 6 maanden een relatie en nog steeds niet gezoend (hij is echt een verslaafd aan zoenen)
Hij zei dat ze idd 1x hebben gezoend maar dat zij hem heeft meegetrokken (in gedrag van andere..ik weet niet precies hoe ik t moet uitleggen maar ik begreep t) en hij wilde t wel vertellen maar hij durfde niet omdat hij wist dat ik boos zou worden en teleurgesteld zal zijn..

ALleen nu nog. Ik vind hem hem nog steeds ontzettend leuk en hou nog echt van hem (vreemd genoeg vond ik t niet heel erg en wilde ik alles vergeten en vergeven..
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald

Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 18:03
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Das niet heel vreemd, das omdat je van hem houd.. Maar houdt hij ook nog van jou?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 19:33
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Hij zegt van wel en dat het heel erg fout van hem was. En dat hij het echt niet zo had gewild en dat hij me terug wilt
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 19:35
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
oke.. dan moet je dat gewoon proberen denk ik..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 19:52
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Dat wil ik ook wel alleen ik wil hem het echt duidelijk maken dat als hij me dit nog eens flikt dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben en ik wil dat hij er moeite voor gaat doen om te laten zien dat hij het echt echt echt meent. Want hij zegt nu wel steeds ja ik snap het/begrijp het/ ik kan het me ook voorstellen/ het ligt aan jou of jij nog wat met me wilt zo niet dan begrijp ik t volledig
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:00
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Snap ik, zeg dat maa tegen hem, en ik denk dat ie dat zelf ook wel doorheeft en anders is die wel beetje fout bezig.. Laat hem maar moeite doen hoor, niet teveel praten, wacht tot hij begint, als hij je echt lief heeft vecht ie wel zo hard dat ie je niet kwijt raakt..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 21:32
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Oke thanx.

GiSter durfde hij niet tegen me te praten omdat ik hem nogal ren uitbrander had gegeven dus nu nog de vraag of hij t nu wel kan..
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2013, 22:48
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Ach... de naďviteit van vrouwen..
Als je zo blijft denken kan die vent gewoon lekker zijn gang gaan...
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 08:50
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Je bedoelt dat hij weer vreemd zal gaan?
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 08:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Die kans is aanwezig ja. Begrijp dat je misschien nog gevoelens voor hem hebt, maar hij is blijkbaar dus niet te vertrouwen. Als ik jou was zou ik voor mezelf kiezen, en het uitmaken. Je verdient toch iemand die voor jou gaat, en voor de volle 100%, en niet als het zo uit komt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 09:11
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Oke thnx
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 09:26
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
bierkoning, dat is idd zo makkelijk gezegd, maar als je echt daarvan houd geef je steeds weer nieuwe en nieuwe kansen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 09:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
bierkoning, dat is idd zo makkelijk gezegd, maar als je echt daarvan houd geef je steeds weer nieuwe en nieuwe kansen..
En daardoor weet hij, nou ja dan kan ik het nog wel is doen. Ach wacht even, misschien kan seks hebben dan ook wel. Ze geeft me toch altijd een nieuwe kans.

Uiteraard hoeft een zoen met een ander niet direct te betekenen dat het uit gaat. Maar hij heeft er ook over gelogen/verborgen gehouden. Hij heeft het nu verteld en toegegeven omdat hij zowat werd gedwongen. Hij is blijkbaar nog niet volwassen genoeg om een monogame relatie aan te gaan, en vol te houden.

brunettespy je moet het zelf weten. Maar wees niet te vergevensgezind.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 10:10
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
uhuh, ik snap je ook wel, en ik zou ook absoluut hetzelfde gezegd hebben, en bij mij had ie echt geen kans gekregen maar ik ga nu even uit van haar verhaal en haar gevoel.. Idd je moet het zelf weten meid! Succes
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:10
A$AP
Avatar van A$AP
A$AP is offline
Lastig, lastig. Een ding moet je weten, geloof niemand in zo'n situatie, vaak ook niet je beste vrienden. Ze proberen allemaal fabeltjes te verzinnen enzo, maar je zult er nooit achter komen wat daarvan waar is. Het zou heel goed kunnen dat hij daar dingen heeft gedaan, het is immers een camping (gebeuren bizarre dingen). Praat met hem, als je niet verder dan dat komt, dan is het aan jouw. Verder gaan of uit maken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 09:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat mij direct opvalt is day hij het niet heeft opgebiecht. .Hij wilde het verzwijgen. Als anderen het niet hadden gezegd had hij het je waarschijnlijk niet verteld. Hij is dus Niet Te Vertrouwen. Nu weet hij ook dat je toch bij hem blijft als hij vreemd gaat dus kan hij het vaker gaan doen. Hij vond zoenen met een ander belangrijker dan rekening houden met jou. Zoenen met een ander was ook belangrijker dan de relatie met jou. Hij koos namelijk voor haar en niet voor jou, hij kwetst liever jou dan die ander want anders had hij haar wel afgewezen.

Je kunt bij hem blijven maar besef dan wel dat jij niet zo belangrijk bent voor hem.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 12:38
Verwijderd
Waarom zou je 6 maanden een relatie hebben en niet zoenen?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 14:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom zou je 6 maanden een relatie hebben en niet zoenen?
Dat gebeurt vooral bij fictieve vriendjes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2013, 15:16
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
once a cheater, always a cheater.
kzout denkik uitmaken maarja, tis jou keus
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 17:08
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Citaat:
Dat gebeurt vooral bij fictieve vriendjes.
Zo fictief is hij niet kijk maar in mijn andere aangemaakte topics van maanden geleden.

Dat zoenen. Tja ik vind dat t moment is er nog niet van gekomen
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 17:10
Verwijderd
Beetje scheef van hem om dan een relatie aan te gaan (en een beetje vreemd van jou om er zo moeilijk over te doen). Maar dat maakt zijn kant van het verhaal wel een stuk begrijpelijker.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 18:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begrijp ik het nu goed? Jij hebt al een half jaar een relatie met hem en jullie hebben nog niet gezoend. Maar hij heeft wel met een vriendin van jou gezoend. *Alarmbel*

Als zoenen in jullie relatie blijkbaar nogal een "big issue" is, maar hij er iets te weinig moeite mee heeft om buiten zijn relatie met jou om met andere meiden te zoenen, dan zou ik me toch serieus afvragen wat jullie relatie waard is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 17:21
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
HIj probeert het wel steeds maar ik trek me zonder enige reden terug ondanks dat ik het wel wil
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 18:35
Verwijderd
Dan is het niet vreemd dat hij elders gaat zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 20:15
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Heb je nog nooit gezoend? Dan snap ik je wel, maar als je daar met hem over had gepraat, en hij vond je echt leuk, had ie daar respect voor, en wacht ie tot jij er aan toe bent. Zoniet, is die jou niet waard. Als je niks hebt gezegd, is zijn reactie wel beetje logischer, want misschien denkt hij wel dat je hem niet leuk vind.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:37
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Dan is het niet vreemd dat hij elders gaat zoeken.
Dit dus
Je doet hem alleen maar tekort..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Heb je nog nooit gezoend? Dan snap ik je wel, maar als je daar met hem over had gepraat, en hij vond je echt leuk, had ie daar respect voor, en wacht ie tot jij er aan toe bent. Zoniet, is die jou niet waard. Als je niks hebt gezegd, is zijn reactie wel beetje logischer, want misschien denkt hij wel dat je hem niet leuk vind.
Ja, of zij is hem niet waard.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 22:44
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik heb idd nog nooit gezoend, maar niet zoenen in een relatie is toch wel oké?
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 03:08
Verwijderd
Blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 06:53
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb idd nog nooit gezoend, maar niet zoenen in een relatie is toch wel oké?
Wiskundig gezien is wel zoenen buiten een relatie dan ook oké.. ;-)
Ik vraag me af wat voor relatie jullie al hadden vóórdat hij je vriendin zoende. Als jij weet dat hij "verslaafd is aan zoenen", waarom ontneem je dat dan al 5 maanden van hem? Gemeen wicht ! Je bent toch geen 12 meer?
Hij geeft blijkbaar al 5 maanden zóveel om jou dat hij je daarvoor niet zelf dumpt. (pas op; ik heb 't nog niet over seks, alleen zoenen.)

Eén ding is wčl duidelijk, je zal je 12-jarige vriendin ook even de waarheid moeten vertellen (als die in ieder geval wčl overtuigd was dat jullie een soort van relatie hadden)

Laatst gewijzigd op 27-05-2013 om 07:04.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 07:16
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
We waren vooral aan t stoeien en elkaar een beetje aan het pesten xD
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 12:03
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Hij is 20 (en jij 17). Denk je dat hij geen behoeften heeft ofzo? En wat stelt zoenen nou helemaal voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Seksualiteit ben jij weleens perongeluk naakt geweest voor anderen
erikdebruin
20 01-07-2011 10:50
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Lichaam & Gezondheid Was mijn zwangerschapstest betrouwbaar?
spunky
5 16-08-2003 13:17
Liefde & Relatie Mijn vriend bleek al een vriendin te hebben.
Rah Digga
9 20-04-2003 13:24
Liefde & Relatie ben ik the only one?!
browneyes
9 04-05-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.