Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2013, 12:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij is 20 (en jij 17). Denk je dat hij geen behoeften heeft ofzo? En wat stelt zoenen nou helemaal voor.
Ze moet zich niet verplicht voelen hem te zoenen als zij daar nog niet aan toe is. Maar het maakt het wel lastig inderdaad, omdat hij die behoefte wel heeft. Hij zou een vent moeten zijn en dat aan moeten geven bij haar, i.p.v. dan maar met een 12-jarig vriendinnetje van zijn vriendin te gaan zoenen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2013, 13:43
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ja ja ja ik weet t..
Ik heb een soort van angst om tr zoenen ofzo ....
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 13:55
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Ze moet zich niet verplicht voelen hem te zoenen als zij daar nog niet aan toe is. Maar het maakt het wel lastig inderdaad, omdat hij die behoefte wel heeft. Hij zou een vent moeten zijn en dat aan moeten geven bij haar, i.p.v. dan maar met een 12-jarig vriendinnetje van zijn vriendin te gaan zoenen.
Dit ja..

Brunette, alle eerste keren zijn eng, bij mij heeft het ook 3maand geduurd voor ik met hem durfde te zoenen, maar daarna snapte ik echt niet waarom ik ooit zolang gewacht had
Gewoon proberen, maar of het verstandig is omdat nu nog met hem te doen, moet jij bepalen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:40
Popcorn
Avatar van Popcorn
Popcorn is offline
Als hij moeite heeft met het feit dat je niet zoent is dat geen reden om dan maar een ander te zoenen.
Vreemdgaan kan gebeuren en zou ik kunnen vergeven maar verzwijgen en liegen niet.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ze moet zich niet verplicht voelen hem te zoenen als zij daar nog niet aan toe is. Maar het maakt het wel lastig inderdaad, omdat hij die behoefte wel heeft. Hij zou een vent moeten zijn en dat aan moeten geven bij haar, i.p.v. dan maar met een 12-jarig vriendinnetje van zijn vriendin te gaan zoenen.
Je weet niet hoevaak hij het aangegeven heeft, vast wel eens in ieder geval.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie een relatie kregen dan, aangezien je op die leeftijd niet echt meer vraagt of je verkering wilt hebben. En je verder niet echt iets speciaals doet wat stelletjes doen.

Laatst gewijzigd op 27-05-2013 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 19:56
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik vind niet datje iemand kan vergeven als die vreemdgaat, het is echt niet iets datje buiten bewustzijn doet en iemand die dat doet kan je zeker niet vertrouwen.. voor vreemdgaan is geen excuus, alsje zo graag met een ander dingen wil doen maakje het maar uit
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 21:52
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik vind niet datje iemand kan vergeven als die vreemdgaat, het is echt niet iets datje buiten bewustzijn doet en iemand die dat doet kan je zeker niet vertrouwen.. voor vreemdgaan is geen excuus, alsje zo graag met een ander dingen wil doen maakje het maar uit
Mee eens.
Sowieso als er één van de twee vreemdgaat en het komt uiteindelijk goed, dan zal de relatie nooit meer hetzelfde zijn en is de kans groot dat het later uitgaat..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 06:44
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Mee eens.
Sowieso als er één van de twee vreemdgaat en het komt uiteindelijk goed, dan zal de relatie nooit meer hetzelfde zijn en is de kans groot dat het later uitgaat..
Bron? We hebben het over een zoen, na een goed gesprek zou een situatie als deze zelfs de relatie kunnen verdiepen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 06:48
feniks
feniks is offline
Ik wil absoluut niet goed praten dat jouw vent een 12 jarig meisje zoent.

Maar hoe kun je wel 'toe zijn' aan een relatie met wie dan ook, als je angst hebt om te zoenen? Zoenen en seks horen gewoon bij een relatie. En als jij daar niet klaar voor bent, moet je niet met een relatie beginnen. Zeker niet met iemand van 20, want die is daar in de regel al heel erg klaar voor.
Als ik jouw vriend was geweest, had ik met seks nog wel willen wachten, maar als ik langer dan 1 dag had moeten wachten op een zoen, had ik je gedumpt. Want dat was voor jou en voor iedereen het eerlijkste geweest.

Ik denk dat jij nu het uit moet maken, om bij jezelf na te gaan of jij wel klaar bent voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 07:14
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Bron? We hebben het over een zoen, na een goed gesprek zou een situatie als deze zelfs de relatie kunnen verdiepen.
Waarom zou je een bron nodig moeten hebben als je rationeel kunt nadenken? Het verstand gaat echt wel verder dan onbetrouwbare bronnen van het internet en bovendien zeg ik dat er een kans is. Als je het niet eens bent met mijn stelling, of de stelling van anderen, ga dan niet gelijk vragen naar een bron.. Maar kom met tegenargumenten
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:08
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Als je het niet eens bent met mijn stelling, of de stelling van anderen, ga dan niet gelijk vragen naar een bron.. Maar kom met tegenargumenten
Je hebt het over een grote kans, dat impliceert iets van.. 70%? Bij sexueel vreemdgaan
kan ik me daar iets bij voorstellen, maar bij één zoen.

En ja, relaties veranderen continue, vooral tijdens de puberjaren; de vlinders verdwijnen, er moet gewerkt worden, de euforie van samen gaan wonen gaat over in sleur etc etc.
Een goed gesprek over hoe ze zich voelt doet wonderen, dus deze kans om te praten over zoenen moet ze nu niet laten schieten. Dumpen kan altijd nog.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 16:39
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Je hebt het over een grote kans, dat impliceert iets van.. 70%? Bij sexueel vreemdgaan
kan ik me daar iets bij voorstellen, maar bij één zoen.
Jij denkt daadwerkelijk dat die vriend het van haar gaat houden op één zoen? Zij geeft hem zoveel vrijheid en tegelijkertijd helemaal niks dat ik het goed zou snappen als hij een stapje verder zou gaan.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 17:38
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Bron? We hebben het over een zoen, na een goed gesprek zou een situatie als deze zelfs de relatie kunnen verdiepen.
dus als jou vriendin een paar kerels aflebbert vind je het oke? ik zie op geen enkele manier hoe iemand anders zoenen je relatie zou kunnen verbeteren
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 21:10
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Had vandaag weer met hem afgesproken . Want ik wilde heb wel weer proberen. Want als ik t zo lees lag t ook aan mij aangezien ik hem niks van mezelf geef.

Ik heb hem vandaag geprobeerd om terug te zoenen maar weer trok ik mezelf terug. En alweer zonder enige redenen
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 23:16
Verwijderd
Waar ben je bang voor? Dat hij het niet lekker gaat vinden/dat je het niet goed doet?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 07:08
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ik vind het grotendeels gwn vies
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 07:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het grotendeels gwn vies
Technisch gezien heb je daar ook groot gelijk in. MAAR als je hem leuk vind, van hem houd en een relatie met hem hebt is er vaak ook wel enige seksuele aantrekkingskracht. Daardoor verkiezen mensen het fijne van zoenen boven het vieze ervan.
Als jij die aantrekkingskracht mist, vraag ik me een beetje af waar jullie verkering dan op gebaseerd is...
Of heb je verder wel enige aantrekkingskracht tot hem, waardoor je bijvoorbeeld graag zijn hand vast houdt of het prettig vind als hij je aangeraakt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het grotendeels gwn vies
Je hebt het nog nooit gedaan dus dat kan je niet concluderen.

Maargoed, als je hem niet snel begint te zoenen kan ik je garanderen dat hij binnenkort met een andere bitch ervandoor gaat. Zelf weten of je de hele tijd een lafaard blijft.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 13:22
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Misschien moet je eens nagaan waarom je zoenen vies vindt. Vind het het gevoel niet lekker? Ben je bang voor bacteriën/ziektes? Het lijkt me namelijk nogal vreemd om een vriendje te hebben waar je zo vies van bent dat je er niet mee wilt zoenen. Weet je zeker dat je hem dan wel leuk genoeg vindt? Voel je je verder wel lichamelijk tot hem aangetrokken?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 14:48
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
als hij later vreemd zou kunnen gaan, om welke reden dan ook, kanjet beter meteen uitmaken pff..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 15:58
Verwijderd
Knap om op je 17e een 'basisschool' relatie te hebben. Wat is er vies aan? Als jeje toetsenbord aanraakt is het ook vies. Je mobiele scherm. Je aansteker. Deurknop. Afstandsbediening. Wat is er zoveel viezer aan zoenen? En dan heb ik het over gewoon zoenen, niet tongen, aangezien bij tongen wel wat meer speeksel vrijkomt.

En hoe laten jullie je liefde eigenlijk aan elkaar en de rest zien? Wat kan je nu meer doen dan wat goede vrienden doen..?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 16:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
als hij later vreemd zou kunnen gaan, om welke reden dan ook, kanjet beter meteen uitmaken pff..
Iedereen voldoet aan deze eis.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 16:44
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Mijn eerste zoen: Het voelde eerst een beetje vies, raar, maar ik vond het vrij snel toch wel erg fijn om te doen. Er is niets vies aan zoenen, zeker als jullie beiden eerst jullie tanden gaan poetsen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 17:18
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Hij vind het af en toe wel grappig om mn mond te likken of ergens anders in mn gezicht en dat vind ik al vies. Vrienden en familie mogen het eigenlijk niet weten het zijn maar een paar vrienden die t weten ( zijn vrienden en familie mag t wel weten maar ik ben moslim en hij niet. In de islam is het verboden om een vriend voor je huwelijk te hebben ).
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 17:34
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gezicht/mond likken is niet hetzelfde als zoenen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Hij vind het af en toe wel grappig om mn mond te likken of ergens anders in mn gezicht en dat vind ik al vies. Vrienden en familie mogen het eigenlijk niet weten het zijn maar een paar vrienden die t weten ( zijn vrienden en familie mag t wel weten maar ik ben moslim en hij niet. In de islam is het verboden om een vriend voor je huwelijk te hebben ).
Ja, nou, ik heb al een hele tijd een vriend en woon met hem samen, maar als hij mij een beetje random mijn gezicht gaat likken, vind ik dat ook vies hoor. Dat is niet zo vreemd, imho.
Verder is het natuurlijk niet zo tof dat hij vreemd gaat.
Wat betreft dat zoenen - probeer het eens. Ik kan me voorstellen dat het idee vies lijkt en de eerste (paar) keer zal het wel vreemd zijn, maar wie weet ga je het nog leuk vinden. Ik ken niemand die het de eerste keer heel leuk vond, voor iedereen was het vreemd. Gewoon proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 06:58
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Iedereen voldoet aan deze eis.
ik bedoel als hij later vreemd zou gaan.. niet iedereen gaat vreemd hoor
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 07:20
Verwijderd
Citaat:
ik bedoel als hij later vreemd zou gaan.. niet iedereen gaat vreemd hoor
Iedereen kan wel vreemd gaan. Hoe weet jij hoe de toekomst eruit ziet?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:02
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nouja blijkbaar kanik niemand vertrouwen dan..
Ik wil niet graag met iemand waarvan ik weet dat hij vreemd zal gaan alsik hem niet zoen..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:10
Verwijderd
Uiteraard wil je dat niet graag. En dan los van het zoengedeelte. Je wilt niet met iemand waarvan je weet dat hij vreemd zal gaan, om welke reden dan ook.

Probleem is dat je dat niet van te voren weet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja blijkbaar kanik niemand vertrouwen dan..
Ik wil niet graag met iemand waarvan ik weet dat hij vreemd zal gaan alsik hem niet zoen..
Dat zijn dus vrijwel alle jongens, op den duur.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 06:34
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Weer heb ik t geprobeerd en t lukte niet
Af en toe word ik ook zie van mezelf..
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 07:15
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Weer heb ik t geprobeerd en t lukte niet
Af en toe word ik ook zie van mezelf..
Misschien is hij ook wel meteen een beetje TE enthousiast, waardoor jij je overrompeld voelt. Vraag 'm of hij het de eerste 10 keer voorzichtig aan doet (zoals die enge oom van vroeger ) en het beetje bij beetje wil opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 11:56
Verwijderd
Het is geen kwestie van lukken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 12:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is geen kwestie van lukken.
Idd. Een jezelf dwingen lijkt me ook geen geweldige aanpak... je zet jezelf onder druk waardoor die zoen echt een big issue wordt, het is veel prettiger om het gewoon te laten gebeuren.

Geef je je vriend wel eens gewoon een kus op de mond? Dat maakt de stap naar zoenen ook al minder groot en eng.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 15:24
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Ja hij kust me constant
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 10:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
volg je gevoel, niet je verstand
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 17:07
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
ik wil t wel. maar t gaat gwn niet.
terwijl ik er echt klaar voor ben.
ik wil ook niet alleen maar handjes vasthouden
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 21:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Tja meer advies dan toch gewoon doen kunnen wij ook niet meer geven .

Als hij je al kusjes op je mond geeft, dan ga je over in tongzoenen. Zo moeilijk, of eng, kan dat toch niet zijn.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 07:29
Sammie22
Sammie22 is offline
Citaat:
Ik heb idd nog nooit gezoend, maar niet zoenen in een relatie is toch wel oké?
Ja want die van jou gaat zo goed op het moment
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 22:45
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb idd nog nooit gezoend, maar niet zoenen in een relatie is toch wel oké?
nou het zou voor mij een aardige dealbreaker zijn hoor.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 01:41
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Update: heb een keer gezoend. Ik doe t nooit meer van mn levensdagen
Omg dat Is dat dat goor. Net een verlepte rauwe biefstuk die je aan t likken bent. Ik hou t wel bij kusjes geven.
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 08:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Update: heb een keer gezoend. Ik doe t nooit meer van mn levensdagen
Omg dat Is dat dat goor. Net een verlepte rauwe biefstuk die je aan t likken bent. Ik hou t wel bij kusjes geven.
iedereen zoent natuurlijk anders he. schrijf het niet te snel af.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 10:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Heb je gezoend met iemand waar je smoorverliefd op was en waar je het echt mee wilde? Anders kan ik mw goed voorstellen dat je het niks vond. En idd, iedereen zoent anders.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Update: heb een keer gezoend. Ik doe t nooit meer van mn levensdagen
Omg dat Is dat dat goor. Net een verlepte rauwe biefstuk die je aan t likken bent. Ik hou t wel bij kusjes geven.
Bewaar deze post zodat je later nog eens om jezelf kan lachen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 20:27
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik ga met Volk mee!

Laat je niet opjutten door de mensen uit dit topic. Zoen wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent. Dit moment is voor iedereen anders, de een is er wat eerder mee dan de ander. Niks om je voor te schamen.

Weet je vriend dat je hiermee worstelt?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 22:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Sommige mensen zoenen ook veel eh, beter dan anderen. En je moet vooral heel veel wennen aan elkaar, de eerste keer zoenen met wie dan ook is best wel vaak raar en wennen, net alsof je moet knuffelen terwijl je niet weet hoe je iemand vast kan pakken en hoe hard of zoiets. Je leert vanzelf wat beter gaat, dat niet de één heel volhardend alles gaat likken en de ander niets doet (want dán is zoenen niet leuk) maar dat meer op elkaar afgestemd raakt. Probeer bijvoorbeeld wat meer likjes te geven (niet te likken, het is geen ijsje, het is een liefkozing) of af te wisselen en vooral ook te wennen. En het is niet alleen tongworstelen, het is ook gewoon kusjes geven enzo. Let op wat de ander doet/niet doet (ik heb één keer gezoend met iemand die de hele tijd dezelfde beweging maakte, dat vond ik ook niet leuk ) en durf te bespreken wat wel/niet fijn voelt. Dat deze eerste keer zoenen niet fijn was, zegt niets over al je toekomstige ervaringen met zoenen en als je nóóit wil zoenen, denk ik dat je daarmee een hele hoop mannen gaat teleurstellen/wegjagen. Ik zou het in ieder geval enorm stom vinden als mijn vriendje niet zou willen zoenen, zeker als we het niet eerst honderd keer gezoend hebben ter proberen.

Verder was dat niet per se een advies voor je huidige vriendje (want je moet nog even bedenken of hij wel betrouwbaar genoeg is, denk ik ) maar ook (vooral?) voor in de toekomst.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Seksualiteit ben jij weleens perongeluk naakt geweest voor anderen
erikdebruin
20 01-07-2011 10:50
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Lichaam & Gezondheid Was mijn zwangerschapstest betrouwbaar?
spunky
5 16-08-2003 13:17
Liefde & Relatie Mijn vriend bleek al een vriendin te hebben.
Rah Digga
9 20-04-2003 13:24
Liefde & Relatie ben ik the only one?!
browneyes
9 04-05-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.