Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2014, 21:53
Zeeslag
Zeeslag is offline
Hoi iedereen, ik heb de afgelopen jaren steeds meer last van het idee dat ik nooit echt een vriendin heb gehad, ondertussen schieten de jaren voorbij en ben ik nu onderhand al een knul van 17 maar terwijl al mijn vrienden om me heen eindelijk de liefde vinden zit ik nog forever alone in het rond te klooien. Het grootste probleem voor mij is niet zozeer het aanspreken van meisjes maar vooral het vinden van meisjes, en de meisjes die ik wel kon vinden en leuk vond werd ik door gefriendzoned.
Ik heb al meer tips op het internet gevolgd maar nog steeds geen succes. In het openbaar loop ik altijd vrolijk en zelfverzekerd rond maar zodra ik thuis ben voel ik me eenzaam, verdrietig ,waardeloos en beschaamd, ik ben f*cking 17 en zit nog steeds alleen. Wat mis ik? Ben ik te klein? Ik voel me tussen de andere Nederlanders met m'n 1.78m soms een behoorlijke dwerg en ben de afgelopen paar jaar gaan fitnessen om me op z'n minst in de breedte een beetje groter te krijgen. Ben ik ongewild of te grof? Ik probeer met altijd zo aardig mogelijk te gedragen tegenover meiden, of is er wat met mijn humor? Ik moet toegeven dat mijn humor vaak wel erg droog of duister is.
Ik weet het echt niet meer maar wat ik wel weet is dat het feit dat niemand van mij houdt me steeds zwaarder begint te liggen, als een mes in mij hart soms als het ware haha het lijkt some wel een beetje het begin van een depressie te worden, maarja ik ben nu wel sowieso blij ff ergens mijn frustratie heb kwijtgeraakt en hoop dat iemand hier me weet te helpen

Laatst gewijzigd op 04-01-2014 om 22:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2014, 22:27
Verwijderd
Waarmee moeten we je helpen?
Je hebt geen vriendin so what? Weetje hoeveel mensen alleen zijn, je komt heus wel iemand tegen.
Als je eerst ook gelukkig ben met jezelf, dan kom je de juiste meid vanzelf tegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 22:32
Dylan4real
Dylan4real is offline
Je bent pas 17 je hebt nog een heel leven voor je.
__________________
Rejection is not fatal; it is merely someone’s opinion.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 01:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Met 1,78 ben je toch echt geen dwerg. Je bent gewoon nog geen meiden tegengekomen met wie het echt klikte. En geen wanhoop gaan uitstralen want een hoop meisjes hebben daar een 6e zintuig voor.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 09:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Je lengte is natuurlijk sowieso het probleem niet. Ten eerste willen niet alle meiden per se een groter vriendje (al geef ik toe, de meeste wel), ten tweede zijn er ontzettend veel meisjes die kleiner zijn dan jij.

Wat jouw probleem is en wat je een stuk onaantrekkelijker maakt dan je eventueel bent, is de wanhopigheid, het depressieverhaal en het feit dat je denkt het te moeten compenseren door te gaan fitnessen. Je bent 17, geen 58. Het is geen ramp nu geen vriendin te hebben. Ik snap dat je het graag wilt, maar door wanhopig te doen maak je je kansen niet groter.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 10:09
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik was 18 toen ik m'n eerste vriendin had...
Werken aan je fysiek trekt waarschijnlijk alleen meisjes aan die daar naar kijken (en vervolgens naar de volgende die net wat breder/langer/stoerder is).
Als je elke dag teleurgesteld thuiskomt met "wéér niet gelukt" lijkt het erop dat je op jacht bent op wie er ook maar haar kop boven het maaiveld uitsteekt.
Richt je pijlen eens op iemand waar je ècht in geïnteresseerd bent en laat haar merken dat het je duidelijk om meer gaat dan alleen maar vriendschap of omdat je moet laten zien dat je een chick kan scoren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 10:23
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
17 is nog pittug jong, kan je niet gewoon een keer alleen zoenen met een meisje op een avond? Je hoeft toch ook niet gelijk een vriendin? x
Met citaat reageren
Oud 05-01-2014, 11:37
Heer Wil
Heer Wil is offline
ik was 18 toen ik mijn eerste vriendin had en voelde me ongeveer als jij op mijn zeventiende. Geduld is een schone zaak. Je zo aardig mogelijk opstellen tegen meisjes is toch geen slijmen he? Gewoon normaal blijven doen en er zal vast wel een meisje zijn die jou leuk vindt. Probeer is om je heen te kijken of er een meisje is die jou misschien al leuk vindt, of probeer gewoon wat oogcontact te maken met nieuwe meiden en kijk of er iemand is die jou leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Studenten en eenzaamheid
Student22
22 17-09-2014 11:04
Psychologie Eenzaam zijn
OnderOns
0 11-09-2014 10:11
Verhalen & Gedichten Eenzaam
DaFrostyOne
11 25-09-2003 12:00
Psychologie Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent
wissie
9 01-09-2003 19:15
Verhalen & Gedichten Een strijd vol eenzaamheid
Green Day
2 27-12-2002 14:08
Verhalen & Gedichten [betoog] Eenzaamheid
Ieke
0 29-11-2002 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.