Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 18:47
Verwijderd
Zie topic titel. Ik sta gemiddeld voor wiskunde een 5 (4vwo). Is het dan verstandig om M&O te gaan doen? Ik heb gehoord dat M&O erg moeilijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2002, 19:13
Verwijderd
Nee vind ik niet echt. Ik sta een 7, maar het is voornamelijk boekhouden. Dus het is niet echt extreem wiskundig. Ik weet niet wat je voor economie staat dat lijkt er wel het meest op. Maar bij mij in de klas zitten allemaal wiskunde A1 of A12 leerlingen. Dit kon je wellicht beter op school posten.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Nee vind ik niet echt. Ik sta een 7, maar het is voornamelijk boekhouden. Dus het is niet echt extreem wiskundig. Ik weet niet wat je voor economie staat dat lijkt er wel het meest op. Maar bij mij in de klas zitten allemaal wiskunde A1 of A12 leerlingen. Dit kon je wellicht beter op school posten.
Ik sta voor economie gemiddeld een 6, maar dat wordt waarschijnlijk aan het einde van dit jaar een 7. Dus als je voor economie een beetje goed staat, dan is M&O wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 22:58
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik vond M&O totaal niet wiskundig, maar het is niet aan mij dat te beoordelen omdat ik wel een beetje wiskundig ben ingesteld...

Het is naar mijn mening veel meer boekhouden, ternmen vatten en wel veel rekenen, veel optellen, afterekken en vermenigvuldigen. In het hele vak zitten misschien maar één of 2 stukjes echter 'zwaardere' wiskunde
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 09:24
Verwijderd
Ik was in de derde zeer slecht in wiskunde en toch heb ik gekozen voor M&O. Ik kan niet zeggen dat er veel wiskunde in zit. Je moet een groot aantal formules weten en twee standaardformules (a/totaalx100% en nieuw-oud/oudx100) kunnen toepassen, maar verder is het veel theorie vind ik. Je gebruikt die standaardformules en optellen/aftrekken het meeste. Je hoeft dus geen wiskundig inzicht te hebben, zou trouwens wel handig zijn, maar is geen vereiste.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Ik was in de derde zeer slecht in wiskunde en toch heb ik gekozen voor M&O. Ik kan niet zeggen dat er veel wiskunde in zit. Je moet een groot aantal formules weten en twee standaardformules (a/totaalx100% en nieuw-oud/oudx100) kunnen toepassen, maar verder is het veel theorie vind ik. Je gebruikt die standaardformules en optellen/aftrekken het meeste. Je hoeft dus geen wiskundig inzicht te hebben, zou trouwens wel handig zijn, maar is geen vereiste.
Ja van die kleine formules moeten wij ook uit ons hoofd weten. Maar formules om bijvoorbeeld de Contante Waarde uit te rekenen bij een storting in elke periode kregen we op een formuleblad
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:58
M-King
M-King is offline
Het wiskunde is idd vooral aftrekken optellen vermenigvuldigen en delen.. en soms eens tot de macht iets......
Je hoeft dus echt geen moeilijke vergelijkingen oplossen en als het toch eens moeilijk word krijg je er wel een formule bij. Ik vind het zelf een vooral beetje wiskunde van de 1ste klas
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:51
Verwijderd
Bedankt voor al jullie reacties!

Ik heb besloten om toch M&O te gaan doen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:26
Lowlands2002
Avatar van Lowlands2002
Lowlands2002 is offline
Het is best een nuttig vak voor als je een eigen bedrijfje gaat beginnen... Het is zoals al eerder gezegd een soort boekhouden voor beginners ik had me er meer van voorgesteld (meer ook marketing etc.. maar helaas zat dat er niet bij)
__________________
..:: Ergo Cogito Sum ::.. - ..:: Geniet, en drink met je maten! ::..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:26
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Lowlands2002 schreef:
Het is best een nuttig vak voor als je een eigen bedrijfje gaat beginnen... Het is zoals al eerder gezegd een soort boekhouden voor beginners ik had me er meer van voorgesteld (meer ook marketing etc.. maar helaas zat dat er niet bij)
het is ook zeer nuttig als je jezelf verdienstelijk wil maken in het verenigingsleven
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:05
inaaa
inaaa is offline
domm...........
m&o heeft meer te maken met economie.......wiskunde niet echt hoor..........
__________________
:p
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
inaaa schreef:
domm...........
m&o heeft meer te maken met economie.......wiskunde niet echt hoor..........
En hiervoor up jij een 4 maanden oud topic?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.