Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 15:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ze gaan echt snel. De vorige is hier te vinden.

En ik voel me goed vandaag.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 21-12-2005, 15:59
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, net ff een soort van "ruzie" bijgelegd. Allebei op t zelfde moment een kuthumeur en tja dan hoeft er maar eentje iets te zeggen waar je geen zin in hebt he.......

Nja, beiden bijgetrokken gelukkig. En nu maar hoipen dat ik vanaaf wél naar oma kan. Gister was ze er niet zo lekker aan duss......

En morgen nog maar een paar uurtjes naar school he
Oud 21-12-2005, 16:27
Verwijderd
Ik voel me een beetje vaag vandaag. Het ene moment blij, het volgende helemaal verdrietig, zonder reden.
Op het moment blij

Ik heb geen zin in vrijdag. Toch wel. Nee, toch niet. Of wel?
Oud 21-12-2005, 16:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 21-12-2005 @ 17:27 :
Ik heb geen zin in vrijdag. Toch wel. Nee, toch niet. Of wel?
Wel, al mag ik daar niet over beslissen.

Ontopic: Het is vreemd om terug te komen op mijn oude school. Het is vreemd om hard muziek aan te hebben staan als er niemand thuis is. Het is vreemd om het gevoel te hebben dat je niet kunt praten. Het is vreemd om hier te zitten, alleen, het is vreemd om niet te weten wat je wilt. Het is nog veel vreemder om wel te weten wat je wilt, te weten dat het goed zit, maar er toch over te twijfelen. Kon ik maar stoppen met denken.

Jezus, lang geleden dat ik zo heb gedacht.

Ik wil dat die brief er morgen is. Punt. Ik wíl dat. Post kan toch wel opschieten, ook al is het bijna Kerst? Die brief moet er morgen zijn. Ik houd niet van dingen uitstellen. Als ik iets naar hem schrijf, wil ik dat hij het zo snel mogelijk weet. Punt. Kom op, alsjeblieft?

Nou ja, morgen leest hij het toch wel. Desnoods hier en het komt allemaal goed.

(Somebody, somebody hear me.
Lift off and take me away.

Ik had dit liedje twee maanden geleden moeten kennen.)

Maak je geen zorgen, oké? Het komt goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-12-2005, 16:56
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
nog1 schooldag en ik ben het zo zat
morgen jarig en het wordt écht niet boeiend want ik ga toch niets leuks doen.

maar toch ben ik vrolijk enzo
__________________
droeftoeter
Oud 21-12-2005, 16:57
Redhair
Redhair is offline
Pfeh. M. is bezig met stoppen. Hij wil niet meer. Zou ik ook moeten doen. Ja, dat zou ik ook moeten doen. Komt wel.

Overmorgen is R. 3 jaar dood. Fucking overdosis. Overdosis van iets wat ik destijds haatte, verafschuwde. Hypocriete imbeciel.

Het voelde wel goed even naar school te gaan. Morgen ga ik de hele dag. Niet langer vluchten.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 17:17
Verwijderd
Ik ben zo blij met hem en ik heb al helemaal zin in de vakantie!

Ik had vandaag mijn concentratie probleem uitgelegd en de leraar vatte het heel goed op! Hij zei dat hij me begrijpt en dat hij een beetje weet hoe het is! Ik zou eigenlijk heel erg in de problemen komen, maar hij helpt me en zei dat het dan ook wel iets later ingeleverd kon worden en hij 't dan meteen na zou kijken. Echt een toffe gast! Ik ga vanavond dan ook echt proberen het werk (zo ver mogelijk) af te krijgen!
Oud 21-12-2005, 17:19
Verwijderd
Kreng.
Oud 21-12-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 21-12-2005 @ 18:19 :
Kreng.
dank je.

ontopic: wat een rotdag zeg. hele dag zitten werken, en daar word een mens stram en lui van. MAar goed, ik heb wel werk verzet. Straks misschien toch maar even sporten. Beweging is goed. En verder zien we wel. Veel beter kan vandaag niet worden.
Oud 21-12-2005, 17:55
Fides
Fides is offline
Als ik nou eerst eens wat normaler leer reageren...
Oud 21-12-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 17:57 :
Pfeh. M. is bezig met stoppen. Hij wil niet meer. Zou ik ook moeten doen. Ja, dat zou ik ook moeten doen. Komt wel.

Overmorgen is R. 3 jaar dood. Fucking overdosis. Overdosis van iets wat ik destijds haatte, verafschuwde. Hypocriete imbeciel.
Knuf.

Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 17:57 :
Het voelde wel goed even naar school te gaan. Morgen ga ik de hele dag. Niet langer vluchten.
Dat ken ik, maar toch blijf ik vluchten. Niet naar school gaan is makkelijker dan wel naar school gaan. Ik hou niet van confrontatie, ik wil het niet.
Oud 21-12-2005, 18:29
Verwijderd
Ik baal.

Ik wil eigenlijk gewoon even "someone to hold me", maar dat zal er wel niet zo inzitten.

Straks maar even een beetje lezen, vroeg slapen en morgen bijtijds op. Alles zal vast wel een keer in mijn voordeel kantelen...
Oud 21-12-2005, 19:03
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Ave schreef op 21-12-2005 @ 19:20 :

Dat ken ik, maar toch blijf ik vluchten. Niet naar school gaan is makkelijker dan wel naar school gaan. Ik hou niet van confrontatie, ik wil het niet.
Mja, alleen het rare in mijn geval is dat school beter is dan thuis. Thuis een gehandicapte vader, eten, veel meer confrontatie.
Op school vriendinnen, geouwehoer, maar bij sommige mensen kan ik me ook gewoon kut voelen. Ik haal geen slechte cijfers, ben vrij populair. En toch zit ik liever midden in de confrontatie mijn ritme en lichaam te verpesten en mezelf zielig te vinden. Vandaag besefte ik even wat voor geluk ik heb met mijn klas. Dat ik socialer ben, aardig wat 'vrienden' heb op school. Ik doe nooit aan goede voornemens voor het nieuwe jaar, vind ik hypocriet, maar nu wel. Niet toegeven aan mijn negatieve gevoel. Naar school gaan. Nog 5 maanden, dan examens. Ik kan het.
Ooee, voel de positiviteit!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 20:03 :
Mja, alleen het rare in mijn geval is dat school beter is dan thuis. Thuis een gehandicapte vader, eten, veel meer confrontatie.
Op school vriendinnen, geouwehoer, maar bij sommige mensen kan ik me ook gewoon kut voelen. Ik haal geen slechte cijfers, ben vrij populair. En toch zit ik liever midden in de confrontatie mijn ritme en lichaam te verpesten en mezelf zielig te vinden. Vandaag besefte ik even wat voor geluk ik heb met mijn klas. Dat ik socialer ben, aardig wat 'vrienden' heb op school. Ik doe nooit aan goede voornemens voor het nieuwe jaar, vind ik hypocriet, maar nu wel. Niet toegeven aan mijn negatieve gevoel. Naar school gaan. Nog 5 maanden, dan examens. Ik kan het.
Ooee, voel de positiviteit!
En dat herken ik dan niet

Op school moet ik het lieve altijd vrolijke meisje, dat nu probeert onder school uit te komen, gewoon omdat ik andere dingen wil doen. Vriendinnen heb ik op zich wel, maar ik ben niet 'ik' daar.

Thuis ben ik al helemaal het altijd vrolijke meisje,dus het liefst zit ik in het huis van mijn vriend. Alleen, met eenboek of helemaal niets.
Alle confrontatie vermijdend, en op deze manier ga ik natuurlijk mijn tentamens/examens allemaal niet halen enzo. Fun.

Was eht maar vast 1 januari, even weg met hem naar Barcelona.
Oud 21-12-2005, 19:17
Verwijderd
Steeds als ik lees over eetstoornissen word de drang om af te vallen nog groter. Ik wil het zó graag!
Oud 21-12-2005, 19:28
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Ave schreef op 21-12-2005 @ 20:17 :
En dat herken ik dan niet

Op school moet ik het lieve altijd vrolijke meisje, dat nu probeert onder school uit te komen, gewoon omdat ik andere dingen wil doen. Vriendinnen heb ik op zich wel, maar ik ben niet 'ik' daar.

Thuis ben ik al helemaal het altijd vrolijke meisje,dus het liefst zit ik in het huis van mijn vriend. Alleen, met eenboek of helemaal niets.
Alle confrontatie vermijdend, en op deze manier ga ik natuurlijk mijn tentamens/examens allemaal niet halen enzo. Fun.

Was eht maar vast 1 januari, even weg met hem naar Barcelona.
Hmm, dat heb ik ook een poos gedaan ja. Het vrolijke meisje. Nu ben ik best mezelf daar. Kan lacherig zijn, kan bot zijn. Van mijn klasgenoten weet bijna iedereen van mijn eetstoornis. In ieder geval weet iedereen dat ik 'ziek' ben. Ik heb er schijt aan gekregen. Dit ben ik nou eenmaal. Dat heeft, gek genoeg, een vrij goede werking op mijn klasgenoten/vriendinnen. Ze snappen dan meer mijn grillen, waarom ik opeens bot en kort af kan zijn, wat dus beter voor de sfeer is. Geen irritatie van hun kant, nu weten ze dat ze me dan gewoon even moeten laten. Ben er echt blij mee.
Maar heb je hulp? Vooral op school, leerlingbegeleider bijvoorbeeld? Dat werkt voor mij heel goed. En waarom kan je thuis niet jezelf zijn? Kan ik ook niet echt hoor, maar toch, waarom niet?

Enne, Barcelona? Met je vriend? WAUW!

@Sonho, meisje, wees sterk! Je hebt het afvallen niet nodig. Knuf!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 20:28 :
Hmm, dat heb ik ook een poos gedaan ja. Het vrolijke meisje. Nu ben ik best mezelf daar. Kan lacherig zijn, kan bot zijn. Van mijn klasgenoten weet bijna iedereen van mijn eetstoornis. In ieder geval weet iedereen dat ik 'ziek' ben. Ik heb er schijt aan gekregen. Dit ben ik nou eenmaal. Dat heeft, gek genoeg, een vrij goede werking op mijn klasgenoten/vriendinnen. Ze snappen dan meer mijn grillen, waarom ik opeens bot en kort af kan zijn, wat dus beter voor de sfeer is. Geen irritatie van hun kant, nu weten ze dat ze me dan gewoon even moeten laten. Ben er echt blij mee.
Maar heb je hulp? Vooral op school, leerlingbegeleider bijvoorbeeld? Dat werkt voor mij heel goed. En waarom kan je thuis niet jezelf zijn? Kan ik ook niet echt hoor, maar toch, waarom niet?

Enne, Barcelona? Met je vriend? WAUW!

@Sonho, meisje, wees sterk! Je hebt het afvallen niet nodig. Knuf!
Nee, geen hulp, wil ik ook niet. Ik bén ook wel dat vrolijke meisje, maar ik heb meer kanten.
Tegenwoordig weet ik zelf niet eens meer wie of wat ik echt ben, ik ben verstrikt geraakt in mijn eigen smoesjes en ik ben de weg een beetje kwijt.

Heb mezelf beloofd na de kerstvakantie een nieuwe start te maken, maar ik denk toch niet dat dat lukt.

En wat loop ik ook eigenlijk te zeuren? Ik heb mensen om me heen die om me geven, genoeg hersens om het gymnasium met gemak af te ronden, een lief vriendje en het enige wat ik zie zijn alle negatieve dingen.

Waar heb ik last van? Mezelf.
Oud 21-12-2005, 19:39
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Ave schreef op 21-12-2005 @ 20:33 :
Nee, geen hulp, wil ik ook niet. Ik bén ook wel dat vrolijke meisje, maar ik heb meer kanten.
Tegenwoordig weet ik zelf niet eens meer wie of wat ik echt ben, ik ben verstrikt geraakt in mijn eigen smoesjes en ik ben de weg een beetje kwijt.

Heb mezelf beloofd na de kerstvakantie een nieuwe start te maken, maar ik denk toch niet dat dat lukt.

En wat loop ik ook eigenlijk te zeuren? Ik heb mensen om me heen die om me geven, genoeg hersens om het gymnasium met gemak af te ronden, een lief vriendje en het enige wat ik zie zijn alle negatieve dingen.

Waar heb ik last van? Mezelf.
Alles kan zo mooi lijken, qua kennis, liefde, vriendje, maar het draait toch allemaal om je gevoel. En die kan verrot zijn, no matter what. Al komt je droomwens uit, als jij in een depressie oid zit, kan je je nog kut voelen. Je hebt last van je gevoel, waar je niets aan kan doen, maar wat je wel kan veranderen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Ads door Google
Oud 21-12-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 20:28 :
@Sonho, meisje, wees sterk! Je hebt het afvallen niet nodig. Knuf!
Ik ben niet sterk.
Ik kan niet meer leven met dit gevreet, ik kan niet meer leven met deze honderden kilo's aan vet. Dun zijn, een kilo of dertig, dan ben ik gelukkig. (nee sonho dat is niet zo, denk toch eens na!)

Sorry, beetje derpi en wanhopig hier..
Oud 21-12-2005, 19:46
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-12-2005 @ 20:42 :
Ik ben niet sterk.
Ik kan niet meer leven met dit gevreet, ik kan niet meer leven met deze honderden kilo's aan vet. Dun zijn, een kilo of dertig, dan ben ik gelukkig. (nee sonho dat is niet zo, denk toch eens na!)

Sorry, beetje derpi en wanhopig hier..
Je zegt het zelf al, dan ben je niet gelukkig. Maar ja, dat kutgevoel altijd he? Die verschillende kanten? Knuf.
Heb je (nog) hulp?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 21-12-2005 @ 20:46 :
Je zegt het zelf al, dan ben je niet gelukkig. Maar ja, dat kutgevoel altijd he? Die verschillende kanten? Knuf.
Heb je (nog) hulp?
Jep, fucking kut gevoel.

Heb hulp ja. Start in februari aan eetstoornissen therapiegroep.
Oud 21-12-2005, 19:53
Redhair
Redhair is offline
Veel succes daarmee dan!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2005, 19:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh nog een nachtje slapen. Ik ga maar vroeg naar bed, want dan is het sneller morgen. Eindelijk kan ik me voegen bij het clubje 16-jarigen, eindelijk ben ik niet meer de jongste van mijn jaar, eindelijk kan ik met mijn vrienden naar feestjes waar ik eerst niet heen mocht, eindelijk..

Gek genoeg ben ik niet zo zenuwachtig als de voorgaande jaren, het lijkt gewoon te worden, zo'n verjaardag.
Oud 21-12-2005, 20:12
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Kon ik hem maar even zien.. Gewoon aanraken, knuffelen, wat dan ook.. Als ie maar weet dat ie zo lief is, dat ik m wel voor altijd vast zou willen houden.. Misschien vertel ik m dat volgende keer
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 21-12-2005, 20:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet het echt niet meer, ik kom er niet meer uit. Ik moet hulp zoeken want ik red het zelf niet. Het lukt me niet meer. Ik ben bezig om alles af te breken wat ik net had opgebouwd en ik moet nu stoppen, voor het te laat is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 21-12-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-12-2005 @ 21:45 :
Ik weet het echt niet meer, ik kom er niet meer uit. Ik moet hulp zoeken want ik red het zelf niet. Het lukt me niet meer. Ik ben bezig om alles af te breken wat ik net had opgebouwd en ik moet nu stoppen, voor het te laat is.
Ik weet niet wat er is, want ik ben een tijdje niet op LJ geweest en heb het hier ook niet zo in de gaten gehouden, maar sterkte! *knuf*
Oud 21-12-2005, 21:19
♪
♪ is offline
Oeps.
Oud 21-12-2005, 21:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-12-2005 @ 20:58 :
*knip*
Alvast gefeliciteerd!

En nu is opeens die lijst offline. Vaag. Moet wel weer online komen, anders kan ik geen opdracht maken. Was er een deadline om een keuze te maken? Niets van gezien in ieder geval, dus dat zou heus wel even bekend zijn gemaakt als dat zo was.

En morgen werken, nog even de stad in... En das best oké, want als je maar tot 2 uur hoeft te werken heb je nog eens wat aan je dag.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-12-2005, 21:25
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ah ik voel me echt stom op dit moment, ik heb een nogal domme opmerking gemaakt waar ik helemaal niet over nagedacht heb. Het ergste is nog dat het zegmaar in een andere context viel dan waarin ik het normaal gebruik. Die mensen darr zullen me nu wel vreselijk arrogant vinden.
Oud 21-12-2005, 21:31
Verwijderd
Het is raar als er zoveel scheldwoorden in je zitten, maar je niet weet waarom. Dat je haast geen zin kan typen zonder er een schunnig woord in te zetten en er heel veel uitroeptekens achteraan te plakken, maar je niet weet waarom. Toch is het in mijn hoofd heel rustig, op het enge af, zo ken ik mezelf niet. Er gaat niks in, er komt ook niks zinnigs uit en ik word gewoon iedere 24 uur een dag ouder. Ik wil een antwoord en wel nu, voor alles weer gaat draaien. Vlak, egaal, onverschillig. Ik dacht dat dat fijn was maar het valt vies tegen.
Oud 21-12-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 21-12-2005 @ 18:30 :
dank je.
JIj weet heus wel dat dat niet tegen jou was.


En mijn hoofd is zo vreselijk moe. Alles aan mij eigenlijk. Maar slapen kan niet. Om de een of andere reden. Ik snap er niets van.

En mijn oog is weer begonnen met ontsteken! Jeuj!

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 22:01.
Oud 21-12-2005, 21:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nog 1 dag leren... nog 1, nog ff volhouden, maar morgen lukt het wel denk ik.

Net Sjaak Bral, was leuk, heerlijk als ze Balkenede afzeiken en dat kutkabinet .

En ik wil liefde, vervanging voor hem. Ik probeer een goed gevoel te halen uit oude verliefdheden, misschien gaat het dan gemakkelijker, misschien word ik afgeleid en mis ik hem niet zo. Misschien kom ik dan sneller over hem heen. Ik hoop het, want dat die verliefdheden misschien nergens toe leiden maakt niet uit, dat liefdesverdriet zal niets zijn vergeleken met nu... ik heb 2,5 jaar gedaan om op dit punt te komen, om dit om hem te geven, hoe lang duurt het dan voordat het weer weg is? Langer?

Eerst maar m'n tentamen halen, dan verder zien. Met kerst ben ik alleen. Niet echt, maar toch.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-12-2005, 22:03
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik voel me rot rot rot slecht! En ook weer een beetje blij. Ik denk dat ik mezelf gewoon niet toelaat om gelukkig te zijn, want er is gewoon niets om gelukkig om te zijn
Het zwemmen lukt me echt niet.. Volgens mijn testen ben ik gewoon stil blijven staan, maar ik weet goed genoeg dat stilstaan = achteruitgaan. Dan mijn examens.. Die waren een ramp! Oké, ik zal het pas vrijdag echt weten, maar een gevoel zegt al veel hé.. En eigenlijk weet ik goed genoeg door wat het komt. HIJ. Hij zit in mijn hoofd, wilt er niet uit en als er iets vervelends gebeurt, dan moet ik direct aan hem denken..

Ik ben echt blij met (sommige van) mijn vrienden..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 22-12-2005, 07:16
farai
Avatar van farai
farai is offline
ben ziek maar het lijkt nu toch btje beter te gaan dan de voorbije dagen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 22-12-2005, 07:26
Verwijderd
Duivelaartje gefeliciteerd!


Blegh *slaat zichzelf voor hoofd* was vanochtend te moe om uit bed te komen, dus ben net pas opgestaan. En ik was nog wel zo van plan om naar school te gaan vandaag. Morgen dan maar.
Oud 22-12-2005, 07:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Duif, gefeliciteerd. Nu hoor je niet meer bij de Grote Mensen der Vijftien.

Ontopic: Jeuj! Ik krijg net te horen dat dit mijn laatste les informatiekunde is. Na de vakantie heb ik nog een toets, maar voortaan wordt het dus uitslapen op donderdag.

Gisterenavond, oppassen. Jezus, ik word echt niet goed van mezelf. Ik heb mijn dagboek vanaf vijftien oktober herlezen. Dat was best... confronterend. Het was niet echt de beste tijd, of zo.

Dat ik daar gewoon gestaan heb. Ik besef het niet helemaal, geloof ik. Was ík dat? Ik? Dat kan niet, ik was altijd sterk. Ik zou dat niet doen, het moet iemand anders zijn geweest, iemand die mij over had genomen.

- Nee, ik was het wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 22-12-2005, 09:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Over een half uur gaat mijn vriend kijken voor een kamer. Ik hoop dat het wordt wat hij wil en dat het onze relatie alleen maar ten goede komt.

Ik zit weer aan de pillen want anders trek ik het niet. Om kwart voor twaalf ga ik met de trein, naar de verjaardag van een vriendin, hopelijk is het leuk en geeft het wat afleiding.

En dan morgen nog een ochtendje school en dan vakantie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2005, 09:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-12-2005 @ 22:51 :


Net Sjaak Bral, was leuk, heerlijk als ze Balkenede afzeiken en dat kutkabinet .
Daar ben ik ook een keer geweest, was toen ook erg leuk. Alleen al hoe hij praatte


Vanmiddag naar een vriendin, heb ik wel zin in. Eventjes weg hier, want ik word echt gek anders
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-12-2005, 10:05
Verwijderd
Het was een bagger nacht, echt vreselijk. En nu ben ik dus ziek thuis. Eigenlijk wilde ik wel eens een dagje legaal ziek zijn. Maar niet vandaag...
Oud 22-12-2005, 11:23
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Aargh, waarom valt wiskunde nu niet uit?
Iedereen heeft om 1 uur vrij, behalve wij uit HAVO 4 die wiskunde B1 hebben

Het scheelt dat het niet meer zo lang duurt, het is nog maar tot 20 over 2. Nu min of meer an het luisteren naar een mondeling over kunstmest, is heel erg vaag en kan er niets van volgen. Niemand doet er ook moeite toe, maar het is ook niet verstandig om zoiets in het computerlokaal te doen

Ik was vanmorgen niet uit bed te slaan en was daardoor wel 40 minuten te laat. Ik was niet moe ofzo, maar had gewoon niet de wil om op te staan. Gelukkig was het de eerste keer deze periode dus kreeg ik geen stress met de coördinator .

Nu dus nog 2 uurtjes en dan vakantie, morgen klassenreunie, en dan zondag en maandag kerst. En volgende week zaterdag is het alweer oudjaarsdag, en dus al bijna 2006
Oud 22-12-2005, 11:55
Verwijderd
Ik was pas om 11:45 wakker Ik schrok er zelf van. Net maar mijn stukken voor school ingeleverd. En dan kan ik me nu gaan voorbereiden op mijn vakantie. Want ik ga morgen al weg En ik heb er zin in. Oh! Ik moet naar de bieb!Anders moet ik de rest gaan vervelen
Oud 22-12-2005, 12:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het is lang geleden maar:

I feel good !

Lekker tentamens aan het maken en het gaat nog best aardig. Ik heb het gevoel dat ik de stof nog niet echt beheers, veel hiaten in m'n kennis doordat ik 2 weken niet goed heb geleerd door het uitgaan met m'n ex. Maar toch 1e tentamen al de helft goed en 2e zelfs 2/3 . Hopelijk kan ik hiermee toch morgen dat tentamen halen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-12-2005, 12:52
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Enge shit mn moeder heeft opeens een msn adres en me toegevoegd.Echt rot op met je schijnheilige praatjes! je liegt de hele boel bij elkaar en ondertussen probeer je alles goed te praten.Het is wel duidelijk geworden dat je voor hem gekozen hebt en ons totaal onbelangrijk vind
zo dat is eruit.

edit: en op eddy inrammen voelde heerlijk,ook al was het heel eng om totaal geen controle meer over jezelf te hebben.Is nou al de 2e keer dat ik een waas voor mn ogen krijg en later pas doorheb waar ik mee bezig ben.

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 13:00.
Oud 22-12-2005, 13:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De post is vaag, komt iets wat later verstuurd is eerder aan dan iets dat twee dagen eerder op de bus is gegaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2005, 14:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Begin nu langzaam m'n motivatie en concentratie kwijt te raken... ff uurtje pauze en dan hopelijk om 5 uur nog wat tentamens maken. Heb er nu pas 3 gemaakt ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-12-2005, 15:04
Verwijderd
Ha, ik wil nu fatsoenlijk nummer produceren maar het valt vooralsnog even tegen. Straks er weer tegenaan.
Oud 22-12-2005, 15:52
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
woohoo, eindelijk vakantie

Morgen vroeg eruit om ff naar begin de dag met een dansje te luisteren en daarna weer lekker slapen. Als hetr meezit ga ik morgenmiddag lekker reetfietsen en smorgens mss even TV kijken. Dan heb ik savonds klassenreunie, zaterdagmorgen mijn kamer opruimen en dan op zondag gaan we lekker kerst vieren.

En vandaag sprak ik mijn ex weer eens na een paar weken zelf pissig zijn geweest. Ze kwam in eerste instantie nogal bot over, maar ze trok snel bij, Blijkbaar was zij ook pissed ofzo, dat mag joost weten. Ik ben iig weer bijgetrokken en heb de laatste tijd sowieso al de nodige dingen rechtgezet.

Dus t valt te zien dat bij mij de kerststemming al goed erin zit

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 15:55.
Oud 22-12-2005, 16:09
Redhair
Redhair is offline
Naar school gegaan vanmorgen, yeah. Had maar twee uur les, daarna heb ik een uurtje gehangen met wat klasgenoten, twee tussentoetsen ingehaald en naar huis gegaan. Morgenochtend kerstontbijt. Ik moet daarvoor naar de markt om verse broodjes te halen. Heb zin om met mijn klasgenoten te kloten, maar geen zin in de druk op het eten. Ach, het word vast leuk.

En ik heb het steeds zo fucking koud. Tot op het bot. Ik voel dat mijn kamer verwarmd is, maar het blijft koud. Mijn schouder ziet er eng uit.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-12-2005, 18:01
Verwijderd
Zoo. Mn teksten zijn goedgekeurd. Gelukkig maar. Moet een ervan nog wat langer maken. Maar nu heb ik even vakantie. Morgen ga ik weg. Naar Drenthe. Maar ik baal als een stekker, want ik kan morgen niet naar Youp van 't Hek in de schouwburg. Hij was vanmiddag op 3fm en t schijnt dak heel wat mis. Echt wel balen. Ik zit overigens echt vast aan de radio door dat hele gedoe in dat glazen huis. Erg goed en leuk enzo. Naja. Vanavond naar Mushu en dan samen naar shocking X-mas. Ik ben benieuwd
En ik heb heel raar gedroomd en dat was niet leuk en toch wel en...bah. It's all coming back to me now.
Oud 22-12-2005, 18:05
Verwijderd
Nou moet ik alsnog morgen naar dat kerstontbijt, en omdat ik door mijn telaatkomgedrag om 7:30 op school moet zijn word ik ook geacht mee te helpen met de opbouw van het hele kerstontbijt. Nou, ik hoop dat het een beetje meevalt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.