Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 16:11
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
zijn er hier wel eens mensen naar opwekking geweest ???????????????????????????????????????????????????????????

voor degene die niet weten wat opwekking is
dat is een conferentie voor christelijke mensen / jeugd en dat word meestal in het pinksterweeken gedaan naast het terein van six flags
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 16:12
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
en voor diegene die er weleens zijn geweest wat vonden jullie er van
wat vond je heel leuk en wat vond je minder leuk
en ga je dit jaar weer
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik ga dit jaar voor het eerst. Maar ik denk niet dat dit op Filosofie & Levensbeschouwing hoort?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:55
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
ooh lachen
en heb je er een beetje zin in
ik ben er al 5 x geweest
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:16
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Moah.....ik ga niet... ga wel naar Eojongerendag

Met pasen gaan wij altijd weekend weg met de jeugdclub en met Pinsteren is er dan geloof in belijdenis ofz.
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:38
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
ooh dat kan ook ik ga dit jaar ook niet
ik moet sparen
maar wat vind je dan ervan
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:41
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Moah...hoeft van mij allemaal niet...

Best zo
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:02
HarmenM
HarmenM is offline
Ik ga dit jaar voor de 4e keer


en ik vind het elk jaar super cool
__________________
HarmenM?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:09
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
vorig jaar vond ik het wel minder maar ja dat kwam ook door me vriend
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:12
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik ben nog nooit geweest, maar heb wel die afschuwelijke liedjes gehoord. Wat een ontzettend blij en ondoordacht gedoe. Ik vind het net zo quasi diepzinnig als de liedjes van Marco Borsato. Ik word er zelf overigens ook niet bepaald opgewekt van.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 24-02-2004 @ 23:12:
Ik ben nog nooit geweest, maar heb wel die afschuwelijke liedjes gehoord. Wat een ontzettend blij en ondoordacht gedoe. Ik vind het net zo quasi diepzinnig als de liedjes van Marco Borsato. Ik word er zelf overigens ook niet bepaald opgewekt van.
En hier ben ik het nou eens roerend mee eens.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 08:51
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
dat kan ieder heeft zn eigen mening
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 11:34
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 25-02-2004 @ 09:51:
dat kan ieder heeft zn eigen mening
Nou nee hoor
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:46
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 24-02-2004 @ 23:12:
Ik ben nog nooit geweest, maar heb wel die afschuwelijke liedjes gehoord. Wat een ontzettend blij en ondoordacht gedoe. Ik vind het net zo quasi diepzinnig als de liedjes van Marco Borsato. Ik word er zelf overigens ook niet bepaald opgewekt van.
iemand ergens een paar lyrics van die liedejs?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:49
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
nee kijk anders eens op www.opwekking.nl
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
debotjuh schreef op 24-02-2004 @ 17:11:
zijn er hier wel eens mensen naar opwekking geweest ???????????????????????????????????????????????????????????

voor degene die niet weten wat opwekking is
dat is een conferentie voor christelijke mensen / jeugd en dat word meestal in het pinksterweeken gedaan naast het terein van six flags
al zo vaak. vroeger bij gemeenschap emmanuel (katholiek) en bij bijeenkomsten van de EO. Altijd wel mooi geeft een goed gevoel zoveel jongeren met hetzelfde geloof die bij elkaar komen en zingen. Wat mij opvalt is dat iedereen hetzelfde is dan.
Ik doe er alleen niet meer aan omdatik geen zin meer heb ik een geloof. maar opwekking was altijd erg mooi en geeft goede gevoelens!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
debotjuh schreef op 25-02-2004 @ 09:51:
dat kan ieder heeft zn eigen mening
Echt niet. Dat Opwekkingsvolk heeft geen eigen mening, die laten zich rustig indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden zodat ze niet zelf problemen hoeven op te lossen. Lekker makkelijk, moet ik toegeven.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2004 @ 18:16:
Echt niet. Dat Opwekkingsvolk heeft geen eigen mening, die laten zich rustig indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden zodat ze niet zelf problemen hoeven op te lossen. Lekker makkelijk, moet ik toegeven.
echt niet.......er zijn zat mensen die zich helemaal niet laten leriden door de bijbel. wat ben je een oetlul als je dat denkt Zeg :2
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2004, 18:41
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2004 @ 18:16:
Echt niet. Dat Opwekkingsvolk heeft geen eigen mening, die laten zich rustig indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden zodat ze niet zelf problemen hoeven op te lossen. Lekker makkelijk, moet ik toegeven.
Sorry? Respect?

Kijk, dat je het een beetje vreemd volk vindt, okay, maar zulke lulkoek verkopen, dan ga je iets te ver! Je moet die mensen wel in hun waarde laten!
Ik geloof ook, in dezelfde God als zij, maar voor mij is al dat 'opwekking-gedoe' te zweverig, je moet wel nuchter blijven.
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 19:27
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
Bertine schreef op 25-02-2004 @ 19:41:
Sorry? Respect?
kijk, dat je het een beetje vreemd volk vindt, okay, maar zulke lulkoek verkopen, dan ga je iets te ver! Je moet die mensen wel in hun waarde laten!
Ik geloof ook, in dezelfde God als zij, maar voor mij is al dat 'opwekking-gedoe' te zweverig, je moet wel nuchter blijven.
Zweverig? Sorry, respect?

'mensen in hun waarde laten', wat een onzin. Als je iets debiel vindt kun je het beter gewoon zeggen. Misschien breng je iemand op de juiste gedachte, wordt de wereld weer wat liever.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
actionhank schreef op 25-02-2004 @ 20:27:
Zweverig? Sorry, respect?

'mensen in hun waarde laten', wat een onzin. Als je iets debiel vindt kun je het beter gewoon zeggen. Misschien breng je iemand op de juiste gedachte, wordt de wereld weer wat liever.
ik denk juist dat de wereld met mensen zoals jij, die anders mensen niet in hun waarde laten, erg snel achteruit gaat
en de wereld wordt er zeker niet liever van.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:59
actionhank
actionhank is offline
Dude, verklaar: 'mensen in hun waarde laten'
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
actionhank schreef op 25-02-2004 @ 21:59:
Dude, verklaar: 'mensen in hun waarde laten'
nou dude, de mening van andere mensen respecteren, mening=waarden. dus andere mensen in hun waarde laten :\ dat je dat nie weer
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik word altijd zo depressief van zo'n opwekking (terwijl het toch een fijne ervaring is, aan hun gezichten te zien). Duizenden jonge mensen die gebrainwashed worden om de eeuwenoude doctrine van de Kerk (maarkt niet uit welke) in stand te houden.
Ik zou zo graag eens willen dat mensen RATIONEEL (dus met je hoofd) nagaan wat geloof inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 23:16
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 25-02-2004 @ 22:39:
nou dude, de mening van andere mensen respecteren, mening=waarden. dus andere mensen in hun waarde laten :\ dat je dat nie weer
Ja, en ben je het niet met me eens dat je daar geen controle over hebt? Je kunt toch niet zomaar kiezen wat je van iemand vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 23:24
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Bertine schreef op 25-02-2004 @ 19:41:
Sorry? Respect?

Kijk, dat je het een beetje vreemd volk vindt, okay, maar zulke lulkoek verkopen, dan ga je iets te ver! Je moet die mensen wel in hun waarde laten!
Ik geloof ook, in dezelfde God als zij, maar voor mij is al dat 'opwekking-gedoe' te zweverig, je moet wel nuchter blijven.
Goed, dan stel ik nu twee vragen en ik ben oprecht benieuwd naar jullie antwoord.

1. Wie/wat is God?
2. Hoe waarheidsgetrouw is de bijbel?

P.S. Nare man heet natuurlijk niet voor niets zo.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 23:26
actionhank
actionhank is offline
Ja meesterlijk inderdaad, dat een gelovige een scheiding weet te maken tussen zweverig en nuchter
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
actionhank schreef op 26-02-2004 @ 00:16:
Ja, en ben je het niet met me eens dat je daar geen controle over hebt? Je kunt toch niet zomaar kiezen wat je van iemand vindt?
ja maar je kan ook nadenken over wat je zegt. daar kan je wel controle over hebben
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:18
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2004 @ 18:16:
Echt niet. Dat Opwekkingsvolk heeft geen eigen mening, die laten zich rustig indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden zodat ze niet zelf problemen hoeven op te lossen. Lekker makkelijk, moet ik toegeven.
Tsja, wat lastig dat zoveel mensen het niet met je eens zijn. Het 'opwekkingsvolk' bestaat over het algemeen uit mensen die groot fan zijn van lelijke beeldspraak. Wat dat betreft lijken de lyrics ook veel te veel op die van marco borsato. Om echter alle gelovigen over een kam te scheren en ze tot dom vee te degraderen vind ik wat kortzichtig. Over het algemeen laten gelovigen zich niet makkelijk indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden. Gelovigen halen bepaalde leefregels uit dat enge boek. Dat jij die regels gewoon hebt geleerd zonder bijbel is leuk, maar vergeet niet dat zonder de bijbel de wereld van tegenwoordig heel wat minder leefregels had gehad.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 14:45
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
alle mensen hebben eigen meningen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 15:41
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 26-02-2004 @ 15:45:
alle mensen hebben eigen meningen
Wat betreft kleren, muziek enz. Maar als het gaat om belangrijke levensvragen, dan is het vaak: even opzoeken in de bijbel.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:37
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 26-02-2004 @ 16:41:
Wat betreft kleren, muziek enz. Maar als het gaat om belangrijke levensvragen, dan is het vaak: even opzoeken in de bijbel.
En jij hebt al je antwoorden op levensvragen helemaal zelf verzonnen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 26-02-2004 @ 16:41:
Wat betreft kleren, muziek enz. Maar als het gaat om belangrijke levensvragen, dan is het vaak: even opzoeken in de bijbel.
de bijbel slaat ook nergens op sinds wanneer kan iemand lopen over water enzo
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:47
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 26-02-2004 @ 15:45:
alle mensen hebben eigen meningen
Dit vind ik echt de grappigste.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 18:54
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 26-02-2004 @ 17:37:
En jij hebt al je antwoorden op levensvragen helemaal zelf verzonnen natuurlijk
Nee, je mening vorm je d.m.v. wat je leest, wat je meemaakt, enz. Maar er is wel een verschil tussen een mening en een verwijzing.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:41
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 26-02-2004 @ 19:54:
Nee, je mening vorm je d.m.v. wat je leest, wat je meemaakt, enz. Maar er is wel een verschil tussen een mening en een verwijzing.
Hierbij neem ik aan dat je bedoelt dat christenen in hun antwoorden op levensvragen verwijzen naar de bijbel. De bijbel is voor vele verschillende uitleggen vatbaar. Het geloof van tegenwoordig heeft zich ook aangepast, is niet gebleven zoals het 50 jaar geleden was (enkele gemeenten daar gelaten). De uitleg die aan de bijbel wordt gegeven is afhankelijk van de tijd en plaats waar gepreekt wordt. Zodoende vormen kerkgangers zich een mening over bepaalde zaken. Dat gebeurt zeker niet alleen door de bijbel. (temeer omdat niet de hele bijbel gelezen wordt, bepaalde dingen hoor je nooit) De uitleg die er door verschillende predikanten (en anderen die de bijbel uitleggen) aan gegeven wordt is eigenlijk nog het meest van belang. Voor mij is de kerk zeker niet het enige dat mijn mening omtrend levensvragen vormt, natuurlijk wordt ik ook beďnvloed door wat ik lees en meemaak, zoals alle kerkgangers. Binnen de kerk zijn ook zeer veel verschillende mensen. Echt niet alleen van het type dat de andere wang toedraait bij een mep. (probeer het niet uit, want ze slaan weldegelijk terug )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2004, 09:18
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
mooi gezegt cartman
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:19
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 27-02-2004 @ 10:18:
mooi gezegt cartman
Dat bedoel ik nou! Ik heb jou nog niks horen zeggen in je eigen woorden.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 14:48
charmedgirl
Avatar van charmedgirl
charmedgirl is offline
ik ben vorig jaar een daggie naar soulsurvivor geweest en dat was echt heel tof.. dit jaar ga ik misschien heel het festival maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik nog ff moet sparen enzo
maar het is wel heel gaaf. .en zeker goed voor je geloof..

ik vind het altijd raar als mensen christenen zien als mensen die opeens niet meer voor zichzelf denken maar zomaar alles zouden doen wat iemand zegt. Je verliest je verstand niet hoor!!! ik leef gewoon hetzelfde als eerst alleen denk ik nu veel meer na over dingen wat zou daar mis mee zijn. Het geloof geeft heel veel blijdschap en ik zou niet zonder kunnen
__________________
'love me for what I am, dont hate me for what I'm not'
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 15:02
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
soul survivor is ook wel lache ben er vorig jaar ook 1 dagje geweest alleen was wel een rare ervaring dat sommige mensen daar in de heilige geest vallen
dat had ik verder nog nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 15:05
charmedgirl
Avatar van charmedgirl
charmedgirl is offline
ik moest er ook best aan wennen.. heb niet gezien dat mensen in de geest vielen.. maar ik ben al dat gedoe niet echt gewend omdat ik uit de hervormde kerk kom (pkn..) maar het was wel cool. ik ken ook mensen die heel veel van dat soort dingen mee maken..
__________________
'love me for what I am, dont hate me for what I'm not'
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 02:09
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
Citaat:
charmedgirl schreef op 27-02-2004 @ 16:05:
ik moest er ook best aan wennen.. heb niet gezien dat mensen in de geest vielen.. maar ik ben al dat gedoe niet echt gewend omdat ik uit de hervormde kerk kom (pkn..) maar het was wel cool. ik ken ook mensen die heel veel van dat soort dingen mee maken..

ja en dan schrik je wel hoor !!!!!!!!!!
net zoals in de berea in amsterdam daar gebeurd dus meestal ook dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:48
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:54
debotjuh
Avatar van debotjuh
debotjuh is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 28-02-2004 @ 10:48:
Veel plezier

jij ook
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:20
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 28-02-2004 @ 19:54:
jij ook
En ik niet!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:47
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2004 @ 18:16:
Echt niet. Dat Opwekkingsvolk heeft geen eigen mening, die laten zich rustig indoctrineren door verhaaltjes van eeuwen geleden zodat ze niet zelf problemen hoeven op te lossen. Lekker makkelijk, moet ik toegeven.
wat vind ik jou een ontzettend zielig mannetje zeg,
wat nou geen eigen mening? wat weet jij daarvan, ben je iemand van 't opwekkingsvolk.. ? NEE !, dus je kan dat onmogelijk weten..
en wij lossen onze eigen problemen heus wel op hoor, alleen we pakke ze ff anders aan dan de meeste niet christene, je weetwel, zonder meteen drop los te slaan enzo..
ik denk toch echt ff dat je die "ik-voel-me-verheven-boven-'t-opwekkingsvolk"-houding ergens anders heen nemen moet .. vind je ook niet

*sukkeltje*
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:56
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
ik ga dit jaar voor de 4de keer naar opwekking..

't is onwijs gezellig en heus niet zo zweverig als sommige hier denke,
de eerste keer dat ik ging geloofde ik zelf niet eens, ik keek er heel negatief tegenaan,.. tot ik met mn eigen ogen zag wat de kracht van god wel niet aarichten kan.. het is gewoon zo aanwezig daar dat je er niet meer omheen kan..



__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Noodle-boi schreef op 29-02-2004 @ 22:47:
wat vind ik jou een ontzettend zielig mannetje zeg,
wat nou geen eigen mening? wat weet jij daarvan, ben je iemand van 't opwekkingsvolk.. ? NEE !, dus je kan dat onmogelijk weten..
en wij lossen onze eigen problemen heus wel op hoor, alleen we pakke ze ff anders aan dan de meeste niet christene, je weetwel, zonder meteen drop los te slaan enzo..
ik denk toch echt ff dat je die "ik-voel-me-verheven-boven-'t-opwekkingsvolk"-houding ergens anders heen nemen moet .. vind je ook niet

*sukkeltje*
ach, zeik toch niet, hij heeft gelijk.

als de dominee/pastor/paus "af" zegt, doen jullie dat ook nog.

ik los ook niet álles op door er op los te slaan.

ik probeer dingen echter ook niet te verklaren aan de hand van een, wat zal het zijn; 1500 jaar oud boek, dat oorspronkelijk geschreven was als zoethoudertje voor het "klootjesvolk", en de reden dat we ongeveer 1000 jaar technologisch praktisch stilgestaan hebben.

ik ga niet meteen zeggen: "god bestaat niet".
misschien wel, misschien niet.

hopelijk niet te snel if you get my point.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:08
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
MarKel schreef op 25-02-2004 @ 22:54:
Ik zou zo graag eens willen dat mensen RATIONEEL (dus met je hoofd) nagaan wat geloof inhoudt.
waarom?
Wat levert jou dat in hemelsnaam op?

Damn, je druk maken om hoe mensen geloven


Ik vind opwekking verschrikkelijk trouwens. Ik ben er nooit geweest, maar ik heb een aantal opwekkingscd's voor iemand moeten kopieëren, en ik hou er niet van. Ik ga dus niet.
Verder heb ik daar ook weinig te zoeken.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:09
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 29-02-2004 @ 22:47:
wat vind ik jou een ontzettend zielig mannetje zeg,
wat nou geen eigen mening? wat weet jij daarvan, ben je iemand van 't opwekkingsvolk.. ? NEE !, dus je kan dat onmogelijk weten..
en wij lossen onze eigen problemen heus wel op hoor, alleen we pakke ze ff anders aan dan de meeste niet christene, je weetwel, zonder meteen drop los te slaan enzo..
ik denk toch echt ff dat je die "ik-voel-me-verheven-boven-'t-opwekkingsvolk"-houding ergens anders heen nemen moet .. vind je ook niet

*sukkeltje*
mag ik je er even op wijzen dat niet elke niet-christen er gelijk op los slaat. Kortzichtigheid. Ok nu was nare man ietwat bot maar deels gelijk heeft hij.

En hij is nog zo sociaal geen nare opmerkingen aan het eind van zijn post te geven.
__________________
"the truth is a waste of time"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Menstruatie opwekken/uitstellen?
foreveryoung16
20 28-01-2013 17:57
Levensbeschouwing & Filosofie Wie was er bij Opwekking 2009?
RupertTM
13 07-06-2009 12:05
Psychologie Opwekkende muziek
DiSiLLUSiON
55 01-09-2004 01:00
Levensbeschouwing & Filosofie opwekking
debotjuh
27 03-07-2003 10:09
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus.
Mujahideen
56 29-01-2002 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.