Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 22:57
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
T gaat echt niet goed met me.... k had toestraks n paniek aanval, en k heb net geprobeerd mn polsen door t snijden.. k kan t gewoon nie meer.. k ben totaal op! Eigenlijk wil k niemand uit mn omgeving laten merken dat het niet meer gaat, maar toch ook wel.. tis zo raar.. t liefst zou k nu meteen opgenomen worden zodat t gevaar voor mezelf n beetje wijkt, maar k durf de crisisdienst verdomme niet te bellen! T ging redelijjk goed.. maar nu kan k t echt nie meer.. de ene aanval na de andere, herrineringen aan wat gebeurd is.. k weet dat ik dit jaar op school misschien niet ga halen, maar dat probeer k toch nog te voorkomen.. en als k nu opgenomen word kan k t met school sowieso shaken...

Gisteravond n jankbui van weet ik niet hoe lang gehad.. ben toen ns gaan nadenken over mezelf enzo.. waar ben k toch godverdomme mee bezig?!?!?!? Ik wil er zo graag vanaf.. maar ik kan de stap tot de hulp niet maken.. al wil ik het zo zo graag.. ik durf niet te bellen.. ik durf niet te zeggen dat het niet meer gaat........ k ben zo'n hopeloos geval...

K wil er aan de ene kant zo graag een eind aan maken... eindelijk verlost van alle zooi.. nooit meer die eeuwige pijn... Maar aan de andere kant heb ik er ineens zon goeie vriend bij, die zich zoveel moeite doet om mij te helpen dat ik hem niet in de steek kan laten... maar het is zo moeilijk.. ik maak mezelf helemaal kapot op deze manier.. dit gaat echt niet langer... En als het dan al ns n keer voor de verandering beter gaat val ik even later nog 2 keer zo hard weer terug

Waarom.. waarom moet alles gvd op de manier gaan zo als het nu gaat.. waarom GVD WAAROM?!?!?! Ik heb t toch nooit zo gewild.. k heb er verdorie alles voor over om weer (redelijk) normaal te leven.. waarom lukt dan nix van wat ik probeer, en waarom durf ik verdorie geen actie te ondernemen??!! Een telefoontje is zo gemaakt.. maar ik durf het niet..!! En als je me zou vragen waarom ik dat niet durf.. GEEN FLAUW IDEE.. maar k durf het niet... kweenie waarom nie.. Het ligt dus echt niet aan t weigeren van hulp ofzo.. want k wil de hulp heel graag... alleen durf k dus nix............ K zit nu ook mn polsen te kijken.. waar nog steeds bloed vanaf drupt omdat k hendig diep gesneden heb.. en voel me meteen weer schuldig.. maar k weet dat als k dalijk mn kamer op loop ik zo weer opnieuw kan beginnen te snijden.. omdat de pijn me goed doet.....maar tis fout.. kweet het.. kweet het..

K zal nu kappen met dit gezeur, want jullie kunnen hier natuurlijk ook nix mee... *zucht*.. Just can't take it anymore.. alltough I really want to......

Waarom durf k GVD niet da ene telefoontje te maken WAAROM?!?!




*knuf*

Lau.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 06:01
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
*knuf*

Om te beginnen zeur je niet, tis alleen maar fijn als je je verhaal ergens kwijt kunt en het is ook goed dat je dat doet. Echt tips heb ik niet, 'k weet zelf hoe moeilijk dat soort dingen kunnen zijn, maar misschien in het vervolg voor het te laat is iemand bellen, op een moment dat je het nog wel durft dus? Of bel dan die vriend, dan heb je iig iemand bij je.

Sterkte.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Juliah schreef:
*knuf*

Om te beginnen zeur je niet, tis alleen maar fijn als je je verhaal ergens kwijt kunt en het is ook goed dat je dat doet. Echt tips heb ik niet, 'k weet zelf hoe moeilijk dat soort dingen kunnen zijn, maar misschien in het vervolg voor het te laat is iemand bellen, op een moment dat je het nog wel durft dus? Of bel dan die vriend, dan heb je iig iemand bij je.

Sterkte.

*knuffie trug*

K wilde die vriend er nie mee lastigvallen, hij had me namelijk ergens er tussedoor gsms-d dattie ging slapen duss... mjah... thx voor de reply anyway..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:28
::saraswati::
Avatar van ::saraswati::
::saraswati:: is offline
*wuif*

Ik weet niet waarom je 't niet durft. Misschien bang om die herinneringen op te moeten halen, aan iemand anders te vertellen?
't Is goed dat je iig echt 'beter' wil worden. Je moet 't jezelf gunnen te zijn, 't van jezelf mogen. En blijf niet in die depressieve gedachten. Soms zie je niet mmeer dan die zwarte waas, dan die diepe, donkere put waarin je vastzit.
Kijk naar leuke dingen. Bedenk wat je zal kunnen doen.
De dood komt toch nog wel..

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:29
Verwijderd
heej meis,
auw wat moet dit pijn doen bij je....
ik heb een idee...
misschien durf je mij wel te bellen op mun gsm? dan kan je mij bellen als het echt niet meer gaat en dan bel ik de crisisdienst oid voor je. Je kunt me natuurlijk ook een sms-je sturen. ik zal zorgen dat ik mun gsm aan laat staan.
meel me anders ff om het te laten weten.
heeeeeeele dikke knuffel.
hou je taai!
mir
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:30
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Je bent n skatje meis..

K heb net 3 (!!!) uur met 1 vm beste vrienduh aan de telefoon gehangen en, mjah, kweenie.. t gaat nog steeds nie goed.. maar ach... je suis hopeloos...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.