Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 16:08
bartvanlent
bartvanlent is offline
hallo mensen zijn er mensen die na hun mavo naar de cios zijn gegaan?? ik zit nu in 4 mavo en wil ook graag naar de cios, is het moeilijk, moet je je nu al in schrijven en hoe is de toelaatingstest?? moeilijk makkelijk enz. enz. enne nog tips voor me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 16:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wellicht vind je hier een heleboel informatie: http://ciosgoes.roczeeland.nl/ enne, Goes is een leuke stad hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:57
Verwijderd
Goes is zeker een leuke stad..

Kwoon er =).. En het CIOS heeft pas een nieuw (mooi) en groot gebouw! Zeker de moeite waard het CIOS. Ik heb er ook les van.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 23:48
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
S&S --> Studiekeuze
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:09
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Mijn broertje doet nu de opleiding Sport&Bewegen aan het ROC van Amsterdam. Deze opleiding is volledig hetzelfde als de CIOS-opleiding, het diploma is helemaal gelijkwaardig. De toelatingstest is ook hetzelfde, en bestaat uit een fysieke test, waarbij je moet denken aan het uitvoeren van een handstand, een radslag, jezelf optrekken aan een rekstok en blijven hangen, ik weet het ook niet allemaal precies, en een intake-gesprek. Aan de hand daarvan bepalen ze wie er geschikt zijn voor de opleiding.
Het grote verschil is dat er bij het CIOS voor iedere opleidingsplek 6 aanmeldingen zijn, en bij het ROC 'maar' 2. Bij het ROC heb je dus een grotere kans om aangenomen te worden.
Ik weet niet precies bij welke vestigingen van het ROC deze opleiding gegeven wordt. Mijn broertje zit in Hilversum.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.