Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 14:21
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Je zult versteld staan...
oehhh vertel
...
oh nee doe maar niet trouwens, das niet leuk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Oud 30-11-2002, 15:11
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ik kan niet wachten tot dat hele connor gedoe, en gunn en fred zijn echt prachtig samen
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 01-12-2002, 15:14
Verwijderd
zijn er al mensen seizoen 7 van buffy aan t kijken??? HIM is echt geweldig maar de rest is best wel creepy!! Wel erg sterk, maar dat hele geestegedoe is wel beeetje naar vooral dat gedoe met spike... (heb nou t/m 7x09)
Oud 01-12-2002, 22:48
Verwijderd
Jaaaah ikke. Heel lekker vaag enzo en evil!! En vette seizoen 3 flashbacks
Oud 02-12-2002, 21:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
zijn er al mensen seizoen 7 van buffy aan t kijken???
Ja, allang.

*
*
*
S
P
O
I
L
E
R
S
P
A
C
E
*
*
*

Ik hoop maar dat Giles niet dood is (want het gerucht gaat dat hij is vermoord en de ShapeShifter zich als hem vermomt en zo in de Scooby Gang infiltreert).....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 04-12-2002, 14:07
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
blabla spoiler......

*
*
*
*
*
*



ja, giles!! ik zat op het eind van die aflevering echt te gillen.... nee.. giles kijk uit... kijk uit!!! GILES!!!...NEEEE AAHH!!! maar het kan bijna niet dat ie nog leeft want je zag die bijl echt bijna zn hoofd raken en er is gewoon geen mogelijkheid dat ie daar nog aan ontsnapt is...

maar ik had ook al bedacht idd dat je nu voorlopig waarschijnlijk niks meer te zien krijgt over hoe t met m af is gelopen (grr) en dat giles dan opeens opduikt in sunnydale maar dat t niet giles is maar n evil iets.... maar dan op t eind komt de echte giles toch alles redden want hij was helemaal niet dood!!! (hoop ik hoop ik )

ik vind dit echt kutafleveringen!! ik wil weten wat t allemaal te betekenen heeft en t duurt nog twee weken langer voor de nieuwe komt want ze zijn nu in amerika alles aan het herhalen... arrggg!! hoe ga ik dit de komende weken overleven!!!

*
*
*
*
Oud 04-12-2002, 21:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Exactly the same here. *sigh* Ik leid al aan withdrawal symptomen.

Maar ja, met Kerstmis krijg ik de DVD-box van seizoen 5, dus daar zal ik me dan voorlopig wel even zoet mee kunnen houden.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-12-2002, 16:29
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ehhh, kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd?
ik heb gewoon om half negen de timer ingesteld, ik heb dus iets van sinterklaas opgenomen
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 05-12-2002, 17:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
ehhh, kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd?
ik heb gewoon om half negen de timer ingesteld, ik heb dus iets van sinterklaas opgenomen
ja stom heh? zit ik helemaal klaar voor de tv, komt I love sinterklaas ineens...!
maj anywayz, Anya en Xander zouden gaan trouwen, maar toen kwam er ineens een oude man, die tegen Xander vertelde dat hij uit de toekomst kwam en hem dus was. Hij liet Xander toen allerlei toekomstbeelden zien, waarin Anya een verschrikkelijk mens was, met vervelende kinderen en hijzelf was ook stom en bla bla slecht dus, naja toen ging tie weglopen en waren ze m kwijt
toen kwam Anya dr achter en werd ze heel boos, en toen bleek die 'Xander' uit de toekomst helemaal niet Xander te zijn, maar een of andere demon die Anya vroeger ooit eens gestraft had, dus die wou wraak nemen. naja toen gingen ze dus vechten en uiteindelijk wassie dood, toen kwam Xander terug en verwachtte iedereen dat ze zouden gaan trouwen, omdat dat van de toekomst toch maar een leugen was (ik dacht dus ook dat ze alsnog zouden gaan trouwen) maar toen wilde Xander ineens niet meer, omdat ie er nog niet klaar voor zou zijn ofso...naja en dat wasset wel zo'n beetje...oowja en aan t eind werd aan Anya gevraagd of ze niet weer de baas wou gaan spelen met veel macht en bla dus of ze niet weer een demon zou willen worden...
uhm verder nam Spike een of andere del mee naar de bruiloft om Buffy jaloers te maken, wat dus ook lukte, en dat zei ze dus ook tegen hem, dus toen ging tie maar naar huis.
whaha en Dawn, Buffy, Tara en Willow hadden echt verschrikkelijke jurken aan! ze leken net zeemeerminnen ofso whaha echt grappig, maar Anya vond ze kei-mooi, dus die was helemaal blij

ja dat wasset wel denk ik zo...haha nu ben je weer op de hoogte
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-12-2002, 18:49
Verwijderd
De scene waar Buffy de gasten probeert te vermaken met Hints en jongleren, een woord: GEWELDIG!!
Oud 05-12-2002, 20:08
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Sookie schreef:
De scene waar Buffy de gasten probeert te vermaken met Hints en jongleren, een woord: GEWELDIG!!
jaaaaaa! dat was zo grappig!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 05-12-2002, 20:44
runningwild
runningwild is offline
heyhey
Zit al een tijdje rond te zoeken op internet, en heb gezien dat Vincent ''Connor'' in Angel speelt, maar dat is in amerika nu al dus geweest(denk ik) ik weet alleen niet hoe het zit in nederland. En zou die afleveringen wel graag willen zien, dus zou iemand me kunnen vertellen of die al geweest zijn en als ze nog komen, of aan de gang zijn..WANNEER
Oud 06-12-2002, 09:11
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Kaya schreef:
heyhey
Zit al een tijdje rond te zoeken op internet, en heb gezien dat Vincent ''Connor'' in Angel speelt, maar dat is in amerika nu al dus geweest(denk ik) ik weet alleen niet hoe het zit in nederland. En zou die afleveringen wel graag willen zien, dus zou iemand me kunnen vertellen of die al geweest zijn en als ze nog komen, of aan de gang zijn..WANNEER
Anders verklap je niet even alles.... kijk

spoiler....













































































niet iedereen weet dat stuk over connor al dus heel leuk dat jij het al gezien hebt enzo maar houd er effe rekening mee.
Oud 11-12-2002, 20:33
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Hier is ook lang niet meer op gereageerd
Zo wat vonden we van Normal Again?
Vond hem zelf heel erg goed
Wel een open einde want je weet nou niet of ze echt de slayer is of niet...
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 11-12-2002, 21:31
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Wel een open einde want je weet nou niet of ze echt de slayer is of niet...
Als je goed oplet dan weet je het op zich wel hoor

Maar idd. een leuke paranoia aflevering

En spike met z'n "dus we zijn niet echt volgens haar? Lekker egoïstisch"
Oud 11-12-2002, 22:32
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Als je goed oplet dan weet je het op zich wel hoor
Maar is ze nou echt de slayer of was ze nou echt gewoon gek
AAARGH! vervelend
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 11-12-2002, 22:46
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Hier is ook lang niet meer op gereageerd
Zo wat vonden we van Normal Again?
Vond hem zelf heel erg goed
Wel een open einde want je weet nou niet of ze echt de slayer is of niet...
yep hele sterke aflevering, khad alleen wel zowiets van ow dit zou wel een leuk onderwerp voor een allerlaatste aflevering zijn...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 11-12-2002, 22:52
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Roxy schreef:
yep hele sterke aflevering, khad alleen wel zowiets van ow dit zou wel een leuk onderwerp voor een allerlaatste aflevering zijn...
wahahah ja ik had het er al met maartje over , van stel dat het zo is en dat je vanaf nu alleen maar saaie "buffy in het gesticht"afleveringen te zien krijgt
Zou wel lol zijnl
Oud 12-12-2002, 10:54
Verwijderd
Ik vond Buffy écht super goed! Vooral toen die dokter zei dat Dawn haar zusje was die ze er later bij had bedacht, super sterk gewoon!! Wauw...
Oud 12-12-2002, 14:16
Verwijderd
Wat een KUTaflevering!!! They burst my bubble!! *pout*

Ik vind dit helemaal niet aardig. Ze suggereren dus dat het allemaal maar een soort droom van Buffy is en niet 'echt'. Argh! Dat vind ik zooooo lame als je dat doet in een fantasy/serie ofzo, achteraf blijkt het maar een droom te zijn. *gromt*

Wat denken jullie nou eigenlijk, was het echt, die andere wereld, of niet?
Oud 12-12-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Wat een KUTaflevering!!! They burst my bubble!! *pout*

Ik vind dit helemaal niet aardig. Ze suggereren dus dat het allemaal maar een soort droom van Buffy is en niet 'echt'. Argh! Dat vind ik zooooo lame als je dat doet in een fantasy/serie ofzo, achteraf blijkt het maar een droom te zijn. *gromt*

Wat denken jullie nou eigenlijk, was het echt, die andere wereld, of niet?
Ik denk dat haar wereld (dus niet die kliniek) echt is. Ze was gestoken door die demon en, buiten Buffy om, hadden die drie jochies het daarover.. Dat zij dat zo goed gepland hadden, en dat ze nu fijn zou hallucineren etc.. Daardoor ben ik er echt van overtuigd dat Buffy bij Willow, Dawn, Xander en de rest echt thuis hoort en dat dát de echte wereld is
Oud 12-12-2002, 15:58
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik vond t ook een hele goede aflevering! alleen ik schrok idd ook wel, ik dacht o jee t is toch niet de laatste aflevering ofso heh? maar gelukkig niet

wat is er trouwens met de vader van Buffy gebeurd? want dat weet ik helemaal niet eigenlijk...dr moeder is dood en ze waren gescheiden die ouders, maar waar is die vader dan?? kan een van jullie mij vast wel vertellen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 12-12-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik vond t ook een hele goede aflevering! alleen ik schrok idd ook wel, ik dacht o jee t is toch niet de laatste aflevering ofso heh? maar gelukkig niet

wat is er trouwens met de vader van Buffy gebeurd? want dat weet ik helemaal niet eigenlijk...dr moeder is dood en ze waren gescheiden die ouders, maar waar is die vader dan?? kan een van jullie mij vast wel vertellen
Die zit nog in LA... ze bezoekt hem af en toe.
Oud 12-12-2002, 19:41
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
wahahah ja ik had het er al met maartje over , van stel dat het zo is en dat je vanaf nu alleen maar saaie "buffy in het gesticht"afleveringen te zien krijgt
Zou wel lol zijnl
zou wel apart zijn maar idd erg saai

verders denk ik trouwens dat het idd een droomwereld is waar ze in leeft maar dat komt denk ik vooral door de laatste scene...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 12-12-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
zou wel apart zijn maar idd erg saai

verders denk ik trouwens dat het idd een droomwereld is waar ze in leeft maar dat komt denk ik vooral door de laatste scene...
Ik denk trouwens dat geen van beide werelden echt is, het is precies de bedoeling dat men zich nu af vraagt welke wereld echt is
Oud 13-12-2002, 19:04
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Zou ook goed kunnen ja... kunnen de fans zelf uitmaken welke wereld wel of niet echt was...

wat dat betreft was de aflevering van vorige week nog wel aardig... maar tot nu toe vind ik dat seizoen 6 nogal flink is...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 13-12-2002, 19:17
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
maar ik had wel het gevoel dat ze de serie zelf een beetje in de zeik namen, ik weet niet waarom, maja...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.

Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 19:19.
Oud 13-12-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
CABAL schreef:
Zou ook goed kunnen ja... kunnen de fans zelf uitmaken welke wereld wel of niet echt was...

wat dat betreft was de aflevering van vorige week nog wel aardig... maar tot nu toe vind ik dat seizoen 6 nogal flink is...
Tot en met Tabula Rasa 6x08 was het seizoen erg goed, daarna ging het echter bergafwaarts. Vanaf 6x17 Normal Again begint het gelukkig weer spannend en leuk te worden. Moet je maar opletten
Seizoen 6 is niet bepaald mijn favoriete seizoen. Dat Spuffy gezwam is erg Maare, denk maar niet dat Buffy vanaf dat seizoen slechter wordt, integendeel. Seizoen 7 is tot nu SUPER!!
Oud 14-12-2002, 00:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Seizoen 7 is tot nu SUPER!!
Ja, inderdaad! En heb je de promo voor volgende week al gezien? ASH! Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 14-12-2002, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Ja, inderdaad! En heb je de promo voor volgende week al gezien? ASH! Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!

Ripper
Jajaja!!!

Enne, heb je de promo op de officiële buffysite gezien? Het schijnt dat ze nu een andere promo hebben, minder humoristisch zeg maar. Want UPN laat iedere keer met een promo suggeren dat het een grappige aflevering moet zijn... misleidend heet dat Naja, ik vond altijd dat de WB's promo's veel beter waren.
Oud 14-12-2002, 16:00
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Roxy schreef:
zou wel apart zijn maar idd erg saai

verders denk ik trouwens dat het idd een droomwereld is waar ze in leeft maar dat komt denk ik vooral door de laatste scene...
hoezo dan? *is de laatste scene vergeten*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-12-2002, 23:58
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
maar ik had wel het gevoel dat ze de serie zelf een beetje in de zeik namen, ik weet niet waarom, maja...
dat deden ze ook:

"What's more real? A sick girl in an institution, or some kind of supergirl, chosen to fight demons and save the world? That's ridiculous!"

haha geweldig juist...
Oud 18-12-2002, 11:38
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
hoezo dan? *is de laatste scene vergeten*
nah op het einde beslist zij dat ze toch dr vrienden gaan redden en ze verslaat die demon enzow en dan is daar iedereen weer bij en dan is de laatste scene dat dr ouders in dat ziekenhuis staat en dat die dokter zegt i'm afraid we've lost her again...
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 18-12-2002, 16:42
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
ik vind het in normal again echt zoo zielig als buffy's moeder er ineens weer is... ik vind dat SMG trouwens best goed speelt in deze ep! ("mom...?" )

trouwens, als het allemaal buffy's fantasie is dan zou angel ook niet echt bestaan en die hele serie zou dan ook een fantasie moeten zijn... maar ja, wiens fantasie dan? dus je kunt wel aannemen dat sunnydale gewoon de 'echte' wereld is. maar om ons te pesten doen ze er dan nog net zo'n laatste scene in waardoor je het weer niet zeker weet...

(maarja das juist typisch buffy... net zo'n actie als wanneer buffy en angel afgesproken hebben en je niet ziet wat er gebeurd is, of wanneer het niet duidelijk is in de laatste aflevering van seizoen 4 wat die kaasman er nou in godsnaam mee te maken heeft.)


aaahh vanavond komt entropy...

die is leuk!

ben benieuwd wat er in angel gaat gebeuren (dat heb ik namelijk allemaal nog niet gezien) en ik vind alias ook steeds leuker worden (leuker dan charmed..)

ik krijg voor kerst waarschijnlijk n buffy DVD box jeh! mn moeder is ook buffy fan haha ze heeft laatst een hitkrant gekocht omdat er iets over buffy in stond

oeh en ik ben nu aflevering 10 van buffy seizoen 7 aant downloaden... heb al een stukje gezien...

soort van spoiler.....




is het echt giles??? ik geloof er geen zak van! maar hij heeft tot nu toe nog geen rare dingen gezegd of gedaan... en die opmerking van giles dat the first zich alleen kan manifesteren in overleden mensen is ook zo lekker dubbelzinnig...

verder vind ik het wel cool met al die slayers in training! en arme willow... whaaa ik wil weten hoe dit seizoen gaat aflopen!!

en ik heb net op de buffy site van UPN gezien dat ze de komende 2 weken WEER herhalingen gaan uitzenden GRRR dus dat wordt weer lang wachten op de volgende GRRRRRRRRRRR








*****
Oud 19-12-2002, 21:00
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
wiehh leuke aflevering !!
Tara en Willow zijn weer vriendinnetjes *blij*
en Anya die ineens met Spike lag te flikflooien terwijl iedereen t kon volgen ghehe wel lollig maar Anya is dus nu weer een demon geworden ofso?
en eindelijk weet zo ongeveer iedereen dat spike en buffy een soort van seksrelatie hadden Xander vond t maar stom, mja Xander is dan ook een sukkel (vind ik dus heh)

oow wat is trouwens het doel van die 3 jongens? waarom willen ze Buffy vangen/doodmaken whatever?? want dat vat ik toch niet helemaal
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 19-12-2002, 22:18
Verwijderd
Jaaaaa lief he? Ik vonnut een coole aflevering *is helemaal fan van Tara en Willow *
Oud 20-12-2002, 10:22
Verwijderd
*is ook fan *

@ vis: Ik weet niet precies wat de troika willen, volgens mij Sunnydale overnemen. Wat nog niet echt lukt
Oud 20-12-2002, 10:44
Verwijderd
Ik vond Tara en Willow ook zó lief, 'k zat met traantjes op de bank *snif* En toen natuurlijk mijn vriend er door:'Er zoenen twee meisjes! Er zoenen twee meisjes!' whehe

Verder vond ik het wel een geinige aflevering, leuk gefilmd zo toen Anya mensen over probeerde te halen iets slechts over Xander te wensen, geinig
En ook toen Spike op het laatste bijna een wens deed, en toen ze hem stopte.. dat vond ik lief... alleen moet Xander dat nog zien...
Hmm...

En Angel vond ik ook wel leuk, niet super, 'k vind het nu een beetje chaotisch en ik mis Cordelia... Weet iemand of Connor terug komt ofzo? (een spoiler dus ) want ik mis hem ook wel...
Oud 20-12-2002, 10:46
Verwijderd
Oh, en Alias vind ik ook wel leuk Steeds leuker
Ik vind het altijd zo geinig wanneer Sydney op het punt staat een opdracht uit te voeren en dan nog lekker rustig staat te bellen met die vriendin over háár problemen, echt leuk
Maar 't is wel érg druk en snel, ik begrijp niet altijd wat ze nu moet doen en voor wie ze dat doet (SD6 of CIA) maar ja... Ik vond het ook erg lullig toen haar vader haar liet zitten trouwens, auw, dat was pijnlijk...
Oud 20-12-2002, 11:09
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*is ook fan *

@ vis: Ik weet niet precies wat de troika willen, volgens mij Sunnydale overnemen. Wat nog niet echt lukt
oow ze hebben ook echt een naam 'de troika' hehe ach ja t zijn gewoon een stelletje gekken, kvinnet opzich wel lollig

*ook Tara&Willow fan! ze zijn zo lief samen!*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 20-12-2002, 11:25
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
www.cassienewton.com
Oud 20-12-2002, 11:27
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
^
|



voor mensen die seizoen 7 al aan het kijken zijn: de internet site van cassie newton!
Oud 20-12-2002, 13:18
Verwijderd
Weird.












spoiler



















ja, volgens mij komt Connor terug... heb gelezen in een interview met David dat hij vertelde dat zijn eigen zoontje leerde lopen en Connor op de set ook... zoiets. Dus dan moet hij wel terugkomen, toch?
Oud 20-12-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

*spoiler-knip*

Dank je
Oud 21-12-2002, 10:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
oow ze hebben ook echt een naam 'de troika' hehe ach ja t zijn gewoon een stelletje gekken, kvinnet opzich wel lollig

*ook Tara&Willow fan! ze zijn zo lief samen!*
Op de site van de BBC of en andere Buffy-site werden ze The Nerdtrio genoemd. LOL.

En volgens mij wilden ze toch de helem wereld in hun macht krijgen.

Volgende week geen Buffy ivm kerst . En daarna komt echt zooooooo´n zielige aflevering
Oud 21-12-2002, 11:36
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Breg schreef:
Op de site van de BBC of en andere Buffy-site werden ze The Nerdtrio genoemd. LOL.

En volgens mij wilden ze toch de helem wereld in hun macht krijgen.

Volgende week geen Buffy ivm kerst . En daarna komt echt zooooooo´n zielige aflevering
haha naja dan weet k ook nie hoe ze heten mja...en kweet ook niet helemaal pcies wta ze nou willen, maar volgens mij weet niemand dat precies (zijzelf volgens mij ook niet eens )

oeh niet verklappen hoor!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-12-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
Op de site van de BBC of en andere Buffy-site werden ze The Nerdtrio genoemd. LOL.

En volgens mij wilden ze toch de helem wereld in hun macht krijgen.

Volgende week geen Buffy ivm kerst . En daarna komt echt zooooooo´n zielige aflevering
Ze willen volgens mij alleen maar evil nemesisses van Buffy zijn omdat dat cool is, en een heleboel geld en chicks hebben... Njah, behalve Warren dan misschien, maar die spoort echt niet helemaal.
Oud 22-12-2002, 00:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Just throwing in a newsbit... Joss Whedon en zijn vrouw Kai Cole zijn de trotse ouders geworden van een zoontje, wier naam vooralsnog onbekend is op dit moment.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 22-12-2002, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Just throwing in a newsbit... Joss Whedon en zijn vrouw Kai Cole zijn de trotse ouders geworden van een zoontje, wier naam vooralsnog onbekend is op dit moment.

Ripper
Gefeliciteerd!!! Een Joss jr.
Oud 26-12-2002, 14:34
Verwijderd
Heeeej, dat was Dawn in Richie Rich 2! Ik heb maar een klein stukje gezien, maar dat meisje was zeker weten Dawn! Wat klein en schattig en make-uploos was ze toen nog!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 14:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.