Oud 06-11-2006, 15:23
Verwijderd
't Vriendje is een grote smiecht en mijn vrienden ook, dat ze zoiets geheim houden! Maar wel ontzettend leuk. Kom ik op m'n kamer, heeft ie m'n deur geschilderd in schoolbordverf (mijn grote plan voor het ding, want hij zag er niet uit) en een spiegel gekocht die ik, al dan niet in stukjes, erop kan plakken, en krijtjes, en nu snap ik opeens waarom ik alleen een paar sponzen en een bakje kreeg Stiekemerds.
Advertentie
Oud 06-11-2006, 15:48
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Nog een paar dagen en dan is ie eindelijk weer terug. Ga hem lekker van het vliegveld halen. Zie er alleen een beetje tegen op om dan zijn familie te ontmoeten. Heb tot nu toe alleen zijn moeder en ene broer ontmoet. En vooral bij het ontmoeten van zijn moeder voelde dat behoorlijk ongemakkelijk... Maar ik ben wel superblij dat hij alweer bijna terug is want ik heb hem echt vreselijk gemist!
Oud 06-11-2006, 15:51
Crimson
Crimson is offline
heh gelukkig zie ik hem woensdag weer en das al bijna
Oud 06-11-2006, 16:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-11-2006 @ 16:01 :
@ Thee Muts: Is de uitslag al binnen? Iig sterkte meis! *knuv*
Helaas moet ik tot 13 december wachten totdat ik overal de uitslag van krijg; stomme wachtlijsten Dus dat is voor nu ook even het moeilijkste, maarja. De weken vliegen wat dat betreft wel voorbij, dus komt wel goed allemaal

En jeetje, zoveel reacties had ik helemaal niet verwacht op mijn berichtjes
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-11-2006, 16:10
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Over een weekje hebben we het een jaar!
Ik heb er echt zo'n zin in. We gaan de hele dag samen iets doen. Wat weten we nog niet precies, maar dat komt allemaal wel goed!
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 06-11-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-11-2006 @ 17:05 :
Helaas moet ik tot 13 december wachten totdat ik overal de uitslag van krijg; stomme wachtlijsten Dus dat is voor nu ook even het moeilijkste, maarja. De weken vliegen wat dat betreft wel voorbij, dus komt wel goed allemaal

En jeetje, zoveel reacties had ik helemaal niet verwacht op mijn berichtjes
Joh, iedereen maakt zich wel een beetje bezorgd, we zijn forumnerds
Oud 06-11-2006, 16:14
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-11-2006 @ 17:10 :
Joh, iedereen maakt zich wel een beetje bezorgd, we zijn forumnerds
Dat is ook wel weer zo natuurlijk.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-11-2006, 16:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-11-2006 @ 17:05 :
Helaas moet ik tot 13 december wachten totdat ik overal de uitslag van krijg; stomme wachtlijsten Dus dat is voor nu ook even het moeilijkste, maarja. De weken vliegen wat dat betreft wel voorbij, dus komt wel goed allemaal

En jeetje, zoveel reacties had ik helemaal niet verwacht op mijn berichtjes
Oh balen, dat duurt nog diklang... Maar idd, je hebt niet veel keus Nogmaals: Sterkte!

En natuurlijk reageren we allemaal! Forumnerds 4-ever!!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-11-2006, 16:20
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
@ Theemuts; Heel veel sterkte, vind het echt kut voor je enz

Met vriendlief is alles weer goed (Naja niet dat het tussen ons slecht ging maar hij had het thuis niet echt makkelijk), vanmiddag na college lekker film gekeken en lekker klef gedaan en daarna nog ff samen gedoucht. Hij is nou weer naar huis, zie hem morgen weer. Ben blij met hem, dat besef ik elke keer maar weer
__________________
I am..
Oud 06-11-2006, 17:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Thee Muts
Dat is nou het voordeel van forummer zijn

Yum, heb trek in de tortillas (met zure room en kaas!) die ik zo voor mij en mijn vriend ga maken
__________________
<):o)
Oud 06-11-2006, 17:33
carmen_46
Avatar van carmen_46
carmen_46 is offline
Oh ben zo boos krijg net een smsje van een 'scharrel' dat ik toch niet aan zijn ex kan tippen omdat die bloedmooi is. Tot zover boeiend. Maar dan beweert ie ook nog dat ik achter zijn reet aan loop! terwijl hij mij hele nachten wakker smst.
__________________
"Being human that is my crime''
Oud 06-11-2006, 18:30
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Jezus, ik ben een hoer.
Oud 06-11-2006, 18:45
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Halflight schreef op 06-11-2006 @ 19:30 :
Jezus, ik ben een hoer.
hoeveel kost je?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-11-2006, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij komt vanavond langs
Oud 06-11-2006, 19:21
Verwijderd
O bah! Als je een probleem hebt moet je niet op mij gaan zeuren! Ik kan er toch niets aan doen dat mij dat verteld wordt? Hoe denk je dat het voor mij is om zulke dingen te horen en dan weer te horen van 'nou, daar klopt dus helemaal niets van'. En dat alsmaar, waarover en over wie het ook gaat. En ondertussen lullen ze wel allemaal over mij. Ja, dan voel je je fijn, denk je niet? Dus voordat je tegen mij gaat mopperen ga dan eens na bij jezelf hoe het zit en stap ook eens op iemand af. Ik ben het zat!
Oud 06-11-2006, 19:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
carmen_46 schreef op 06-11-2006 @ 18:33 :
Oh ben zo boos krijg net een smsje van een 'scharrel' dat ik toch niet aan zijn ex kan tippen omdat die bloedmooi is. Tot zover boeiend. Maar dan beweert ie ook nog dat ik achter zijn reet aan loop! terwijl hij mij hele nachten wakker smst.
Wat is dat nou weer voor hufter?

OT: Nog steeds dringt het geloof ik niet helemaal door dat het over is
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-11-2006, 20:01
Verwijderd
Beetje opschudding is lekker. Zo achteraf gezien had ik het zeker nodig om weer eens lieve kusjes te krijgen en goed vastgehouden te worden en eigenlijk kan ik niet wachten tot ik hem weer zie

hihi

Bah, het is vervelend om vriendinnen duidelijk te moeten maken dat hun vriend verkeerd bezig is..
Oud 06-11-2006, 20:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmm... Ik wil 'm weer spreken vanaaf! Maar helaas... Mja, stiekem wil ik gewoon naast 'm kruipen, maar dat is er sowieso niet in
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-11-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 06-11-2006 @ 21:06 :
Hmm... Ik wil 'm weer spreken vanaaf! Maar helaas... Mja, stiekem wil ik gewoon naast 'm kruipen, maar dat is er sowieso niet in
oh oh!!!
Oud 06-11-2006, 20:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Pff we hebben het allebei zo druk de laatste, we moeten echt proppen om elkaar te zien deze week heel erg frustrerend.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-11-2006, 21:24
Verwijderd
Aaargh. Gezeik allemaal! Over familiefeesten waar ik heen moet, stom stom stom. En breken met een vriendin, wat eerst oplucht en daarna kut voelt.
Oud 06-11-2006, 21:24
Verwijderd
Ik ben heel blij dat ze zoveel vertrouwen in me heeft, dat doet me toch wel goed, merk ik. Ondanks dat de boodschap niet zo leuk was, is het toch fijn om te merken dat mensen vinden dat ik het goed doe. Ik ga volgende week echt wel bellen, ik ben die jongens echt spuugzat.

En whoei, ze vertrouwt me echt. Ik straal rust uit en ben precies wat ze nodig heeft.

@ICU: Oeoeoeoeh, wat dat dan? Ik loop achter geloof ik!
Oud 06-11-2006, 21:46
vedetje
vedetje is offline
haha, hij gaat rugby beginnen spelen, na volley en tennis nu ook rugby, ik zie hem niet echt in het veld, lang en slank, niet breed en gedrongen haha

en oh, wat ben ik verliefd, maar hij ook, dus alles is goed!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 06-11-2006, 22:29
Verwijderd
ik moet zeggen, afgeleid worden tijdens je tentamen omdat ie dichtbij zit en je maar wat zit te staren is niet erg handig . maar voor de rest, jeeeej .
Oud 06-11-2006, 22:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Anneka schreef op 06-11-2006 @ 23:29 :
ik moet zeggen, afgeleid worden tijdens je tentamen omdat ie dichtbij zit en je maar wat zit te staren is niet erg handig . maar voor de rest, jeeeej .
jij gaat ook van de een naar de ander
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-11-2006, 22:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
damn, wat is ze een achterlijk dom mens. als je al veren in m'n reet wilt steken, doe t dan om iets waar ik echt moeite voor moet doen, en niet om zoiets onbenulligs, iedere idioot kan dit weten.

daarnaast, het zit toch al direct, bij voorbaad, niet goed, als nu al ongelooflijk botte geintjes naar haar maak? alleen maar om haar te etteren en irriteren? ze wordt dan boos, logisch, en ik vind dat alleen maar leuk. ik erger me DOOD aan haar domheid. ze is een richtingloos, ongeleid projectiel.

oh god, nu snap ik waarom 'zij' DE forumuitspraak heeft op doen wekken bij ons...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 07-11-2006 om 00:41.
Oud 06-11-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 06-11-2006 @ 23:56 :
jij gaat ook van de een naar de ander
tjsa, kan snel gaan soms.
Oud 06-11-2006, 23:36
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
oh jeej, en je vindt dus NU het juiste moment, om dat even eruit te gooien? why don't you immediately put a noose around my neck...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 07-11-2006, 02:10
Verwijderd
Heerlijk.
Oud 07-11-2006, 06:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Nachtelijke smsjes . Maar verder lijkt het allemaal ver weg. Ik heb geen idee meer van hoe het gaat lopen als ik weer terug ben. We hebben al zoveel gepraat, zoveel gezegd... Er moet nu iets gaan gebéuren voordat ik geloof dat het echt is. Maar anders ga ik door, daar heb ik inmiddels ook wel vertrouwen in.

Dus wederom mijn mantra van de afgelopen maanden: "We zien wel " (over 8 weken)

@ Theemuts; een beetje laat maar wilde je toch nog even veel sterkte wensen. Vervelend dat je zo lang moet wachten .
Oud 07-11-2006, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 06-11-2006 @ 23:58 :
damn, wat is ze een achterlijk dom mens. als je al veren in m'n reet wilt steken, doe t dan om iets waar ik echt moeite voor moet doen, en niet om zoiets onbenulligs, iedere idioot kan dit weten.

daarnaast, het zit toch al direct, bij voorbaad, niet goed, als nu al ongelooflijk botte geintjes naar haar maak? alleen maar om haar te etteren en irriteren? ze wordt dan boos, logisch, en ik vind dat alleen maar leuk. ik erger me DOOD aan haar domheid. ze is een richtingloos, ongeleid projectiel.

oh god, nu snap ik waarom 'zij' DE forumuitspraak heeft op doen wekken bij ons...
/care ?
Oud 07-11-2006, 07:54
Verwijderd
Wat ik het meest vervelende vind, is dat zij zelf zo hypocriet als de neten. Ze roept dat iedereen tegen haar mag zeggen wat ze willen, maar als je dat doet ben je lomp en een kutwijf en schiet ze meteen in de verdediging. Ze heeft een hekel aan roddelen, maar zegt letterlijk: "Hey, even lekker roddelen, waarom stopt R.?" Er word niet op ingegaan. "Waarom zeggen jullie nou niks, dat is toch lekker roddel materiaal?" Echt strontvervelend gewoon. En het stomme is, dat ik 100% zeker weet dat ze ook over mij roddelt, dat kan niet anders. Sommige dingen weet je gewoon.
Oud 07-11-2006, 07:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-11-2006 @ 00:36 :
oh jeej, en je vindt dus NU het juiste moment, om dat even eruit te gooien? why don't you immediately put a noose around my neck...
Oh god, jij loopt altijd af te geven op andere mensen, maar zelf ben je ook echt stront vervelend.
Oud 07-11-2006, 08:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
idd, dramaqueen

ot: ik heb hem net 1 min. gezien toen hij wat kwam ophalen en ik net wakker was maar misschien zien we elkaar straks nog even, hoewel ik er niet echt zeker van ben. nouja we zien wel.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 07-11-2006, 08:57
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Het gaat heel erg goed, maar ik mis hem wel....
Op relationeel gebied is mijn huisgenootje overigens wél een probleem-geval......Help?
Oud 07-11-2006, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-11-2006 @ 08:56 :
Oh god, jij loopt altijd af te geven op andere mensen, maar zelf ben je ook echt stront vervelend.
jaaaaaaaawelllll

en

Citaat:
idd, dramaqueen
ook dat ja..

hoogst irritant echt..
Oud 07-11-2006, 09:42
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik mis hem...
Oud 07-11-2006, 10:19
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik voel me gewoon goed.
Vanmiddag komt een vriendin van me langs en blijft dan series kijken en slapen. Morgen staat er ook vanalles op het programma, geen vervelende dingen. Donderdag weer even thuis zijn, qua familie enzo zit het dus wel goed.

Alleen baal ik wel een beetje dat ik niet op meerdere plaatsen tegelijk kan zijn. Maar ja, waarom gaat iedereen dan ook zijn/haar verjaardag vieren op dezelfde dag (en in een andere stad).
Oud 07-11-2006, 11:12
Verwijderd
Gister lag hij in de auto tegen me aan te slapen... Aaaah!
Oud 07-11-2006, 11:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Lief doen tegen elkander.
Oud 07-11-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 07-11-2006 @ 12:12 :
Gister lag hij in de auto tegen me aan te slapen... Aaaah!
Schattig hè Behalve als hij op je schouder begint te kwijlen...
Oud 07-11-2006, 11:52
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-11-2006 @ 18:26 :
@Thee Muts
Dat is nou het voordeel van forummer zijn

Yum, heb trek in de tortillas (met zure room en kaas!) die ik zo voor mij en mijn vriend ga maken
Ik had gister de heeele dag zin daarin, en toen ging ik die ook maken voor mn zus en mij (L) dat is zooo goddelijk
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 07-11-2006, 12:04
Verwijderd
Orpheo,wat ben jij een zeikerd zeg,.
Oud 07-11-2006, 12:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 06-11-2006 @ 23:56 :
jij gaat ook van de een naar de ander
volgens mij valt dat wel mee, tis toch al een tijdje uit met die forumdude
Oud 07-11-2006, 12:47
Crimson
Crimson is offline
en ontopic:
had vandaag van 9 tot 12 schrijfexamen nederlands, krijg ik om 8 uur een smsje van hem om me succes te wensen, terwijl vandaag volgens mij juist het begin was van vrije dagen voor hem waarin 'ie iig wel uit kon slapen. hoe lief is dat
Oud 07-11-2006, 13:10
Verwijderd
Het leed van sommige mensen op dit forum is vermakelijk en maakt mij dag weer goed..
Ook al gaat het met mij wat minder..

sorry
Oud 07-11-2006, 13:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-11-2006 @ 12:30 :
Lief doen tegen elkander.
Ach, hij moet gewoon met zn neus op de feiten worden gedrukt. Hopelijk leert hij er een keer van. Dringt het eindelijk eens tot hem door dat hij het zichzelf hiermee alleen maar moeilijker maakt.
Oud 07-11-2006, 13:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij is eigenaardig haha. Uh die jongen met wie ik nu date dus
Oud 07-11-2006, 16:49
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ze is echt leuk! Zou na die lange donkere tijd eindelijk de zon weer eens gaan schijnen?!
Oud 07-11-2006, 17:00
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
je kan ook niet reageren want zo bevestig je je gedrag alleen nog maar meer.
maarjaaaa who cares

ontopique: het gaat heel goed en hij is lief.
verder heb ik lieve vrienden die me vandaag echt gered hebben :*).
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.