Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 16:42
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Jose Alfred Castillo. Een naam om te onthouden. Afgelopen seizoen topscoorder van de wereld met 42 goals in 39 wedstrijden. Spelend voor het Boliviaanse nationale elftal en de Boliviaanse club Oriente Petrolero. 19 jaar, 3 interlands, 1 goal.

Citaat:
De Boliviaanse aanvaller Jose Alfredo Castillo is momenteel op proef bij PSV. De 19-jarige speler van Oriente Petrolero was met 42 doelpunten uit 39 wedstrijd in 2001 door de IFHSF uitgeroepen tot topscorer van de wereld.
Castillo werkte donderdag een training af met inspanningfysioloog Luc van Agt. Op vrijdag trainde de Boliviaan met het tweede elftal van PSV en voor zondag staat een separate training met de technische staf van PSV op het programma.
Bron: PSV.nl

De nieuwe Ronaldo of Romario? Of de nieuwe Marcelo, Claudio, Ledezma,Gabrich enz....


Dit moet hem zijn


Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 16:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 17:02
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
PSV haalt heel veel spelers uit Zuid-Amerika, maar van veel hoor je nix meer terug. Bijvoorbeeld Leandro, PSV had hem voor vele andere topclubs 'weggekaapt', maar sindsdien heb ik nix meer van m gehoord, toen las ik opeens dat ie geblesseerd terugging naar brazilie, zal hij ooit nog trugkomen? Net zoals marcelo en claudio, die jij al noemt.

Maar goed, voor t zelfde geld is het de nieuwe Romario, Ronaldo. Laten we t hopen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:39
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ja, Leandro is weer zo'n pechgeval. Had al wat aanpassingsproblemen, raakte toen ook nog eens vervelend geblesseerd. Het schijnt een supertalent te zijn, we shall see. Evenals Marquinho, ook zwaar geblesseerd aan de knie.

Bij Castillo heb ik nog niks gehoord over interesse van andere clubs, lijkt me een beetje vreemd als je topscoorder van de wereld bent...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:42
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Bij Castillo heb ik nog niks gehoord over interesse van andere clubs, lijkt me een beetje vreemd als je topscoorder van de wereld bent...
PSV is wel vaker de eerste
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 18:04
Roberto15
Roberto15 is offline
zul je zien dat ie dan opeens niet meer gaat scoren
__________________
ik groet u
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:17
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
'T zou een goeie zaak zijn voor het nederlands voetbal, de aantrekkinskracht is er gelukkig nog steeds

en als Ajax of Heerenveen (of Utrecht ) nou Øren nog vast kunnen leggen, is de Nederlandse competitie weer 2 wereldspitsen rijker
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Roberto15 schreef:
zul je zien dat ie dan opeens niet meer gaat scoren
jah, das wel vaker, machlas bijvoorbeeld, al was ik daar wel blij mee
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:51
Verwijderd
Hoop niet voor PSV dat het net zoiets al Imbrahimovic wordt daarvan hadden ze ook gezegd dat hij goed is, alleen ik heb er tot nu toe alleen niks van gemerkt helaas.

Maar goed, als hij echt zo goed is zal hij zo weer weg zijn naar een grotere club.

Ben benieuwd

(als PSV hem koopt )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:02
Verwijderd
sja, topscorer van de wereld, maar in wat voor competitie...Hij zal best wel wat kunnen, maar als hij echt zo geweldig is zullen de topclubs er wel al bij zijn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:50
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Naa, hij is niet echt lekker ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:11
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Paige schreef:
Naa, hij is niet echt lekker ofzo
whahahaha
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:45
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
whahahaha
ja hee..vind jij van wel dan?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:54
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Paige schreef:

ja hee..vind jij van wel dan?
weetikveel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:22
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
egt mooi als die bij PSV komt spelen...

en Leandro voetbalt tog weer in Brazilie bij Palmeiras of Sao Paulo ofzoiets...

tenminste hij was laatst geselecteerd voor Brazilie tenminste ik hoorde gisteren tijdens Portugal - Brazilie dat na de onbekende Leandro ook Franco geselecteerd was omdat de spelers Romario niet moeten...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
egt mooi als die bij PSV komt spelen...

en Leandro voetbalt tog weer in Brazilie bij Palmeiras of Sao Paulo ofzoiets...

tenminste hij was laatst geselecteerd voor Brazilie tenminste ik hoorde gisteren tijdens Portugal - Brazilie dat na de onbekende Leandro ook Franco geselecteerd was omdat de spelers Romario niet moeten...
hij was uitgeleend ofsow las ik in de sportweek, weet niet meer pcies, hij s wel trug naar brazil ja
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 08:33
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Supermach schreef:
sja, topscorer van de wereld, maar in wat voor competitie...Hij zal best wel wat kunnen, maar als hij echt zo geweldig is zullen de topclubs er wel al bij zijn
Ja, en bij die topclubs hoort PSV dus NIET . Volgens mij komen ze van armoe maar met een goedkoop spelertje die topscoorde van de wereld bleek te zijn.

Je moet niet kijken naar hoevaak hij scoord, maar uit hoeveel kansen hij scoord..
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 09:28
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
hij was uitgeleend ofsow las ik in de sportweek, weet niet meer pcies, hij s wel trug naar brazil ja
Hij is niet uitgeleend, maar terug gegaan naar Brazilie om van een vervelende liesblessure af te komen(of ik moet wat gemist hebben).
Ik zal wel ff wat opzoeken.

Castillo heeft zelf gezegd dat het nivo van de Boliviaanse competitie niet veel voorstelt, hij kreeg veel ruimte van de verdedigers. Maar in de Copa Libertadores(Z-Am CL) is de tegenstand aanzienlijk beter. En daar heeft hij in 4 wedstrijden 3x gescoord...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 09:34
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Hij is niet uitgeleend, maar terug gegaan naar Brazilie om van een vervelende liesblessure af te komen(of ik moet wat gemist hebben).
Ik zal wel ff wat opzoeken.

Hier is een stukje over Leandro:

Leandro do Bomfim van PSV komt voorlopig niet in actie voor PSV. De 18-jarige voetballer is op dit moment in Brazilië. Hij herstelt daar van een buikspierblessure en een liesblessure die hij vorig jaar heeft opgelopen bij het wereldkampioenschap voor junioren. De Braziliaan moet zich begin mei weer bij PSV melden. Hij gaat mogelijk mee naar China waar PSV in mei een oefenwedstrijd tegen China speelt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2002, 09:48
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Lierse wou ook eens ne 'goede' binnenhalen... Archie Thompson (scoorde 13 x in 1 interland) werd naar Lier gehaald, maar daar zat hij dit seizoen meer op de bank dan hij speelde.
Ik hoop maar dat psv niet in hetzelfde ongeluk loopt want de Boliviaanse competitie ligt een stuk lager dan de Nederlandse.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 09:54
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Ilicboy schreef:
Lierse wou ook eens ne 'goede' binnenhalen... Archie Thompson (scoorde 13 x in 1 interland) werd naar Lier gehaald, maar daar zat hij dit seizoen meer op de bank dan hij speelde.
Ik hoop maar dat psv niet in hetzelfde ongeluk loopt want de Boliviaanse competitie ligt een stuk lager dan de Nederlandse.
Is die naar Lierse gegaan? Haha! Ik lachte me slap toen ik dat stuk las. 13x in 1 wedstrijd! Maar dat nivo van die tegenstander lag wel superlaag, veel lager dan de Boliviaanse competitie. Deze jongen heeft zoals gezegd ook al 3x gescoord in de Copa Libertadores en werd ook al eerder gevolgd door een paar Argentijnse en Braziliaanse clubs. De reden waarom ze nu geen interesse meer hebben is mij niet bekend.

En bovendien, voor 2 miljoen Euro kun je wel een keer een gokje wagen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:54
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
die nieuwe ronaldo loopt in Madrid B rond... Later zul je weten wie ik met dit bericht bedoel.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 14:11
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Als die jongen zo goed zou zijn zou ie al wel int eerste zitten(of hij is nog heel erg jong).
Mijn gok, Javier Portillo, ik ken hem zelf niet, maar ik heb de naam al een paar keer eerder horen vallen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 18:47
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Castillo is waarschijnlijk vanaf vrijdag PSV'er. Uit onbetrouwbare bron heb ik gehoord dat vrijdag een persconferentie wordt gegeven en dat Salazar(persvoorlichter) tegen Fred Rutten heeft gezegd dat de champagne vast besteld kan worden.

Over de wedstrijd tussen Jong PSV en Jong GA Eagles gehaald van het PSV Netwerk BB:

Citaat:
Ik zat een gedeelte van de 1e helft naast Pedro Salazar en op een gegeven moment kwam Fred Rutten er even bijstaan. Toen hoorde ik Salazar zeggen dat er vrijdag een persconferentie plaatsvindt en dat er champagne geregeld moet worden. Alles duidt er op dat Castillo vanaf volgend seizoen PSV'er is. Namelijk: Ik meen Arnesen heeft gezegd dat er vrijdag meer bekend wordt over Castillo en die persconferentie met champagne zegt mij eigenlijk ook wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:05
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Als die jongen zo goed zou zijn zou ie al wel int eerste zitten(of hij is nog heel erg jong).
Mijn gok, Javier Portillo, ik ken hem zelf niet, maar ik heb de naam al een paar keer eerder horen vallen.
kan best dattie zo heet
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:09
Souljah
Souljah is offline
Op viplanet.nl staat dat PSV geen bod gaat uitbrengen op hem en dat ie nu op stage gaat bij troyes
__________________
gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 17:30
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Klopt. Waarschijnlijk hebben ze bij PSV de afweging gemaakt, of Castillo of Huntelaar naar het 1e. De keus is dus gevallen op Huntelaar.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:14
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Castillo hoopt toch bij PSV aan de slag te kunnen.

PSV Netwerk
Citaat:
José Alfredo Castillo liet bij terugkomst in Bolivia tegen de krant El Deber weten te hopen om binnen een maand tot een akkoord te komen met PSV. Volgens de aanvaller was de technsich staf tevreden met de verrichtingen van de Boliviaan en komen ze de komende weken nog naar Bolivia om Castillo nog 2 keer in zijn eigen omgeving aan het werk te zien, één keer bij zijn eigen club Oriente Petrolero en bij een interland van Bolivia. Daarna zal snel een beslissing genomen worden, aldus Castillo. Hij liet weten zich voor zijn gevoel snel aangepast te hebben tijdens zijn stage en thuisgevoeld te hebben bij de spelers van PSV, bij wie Nikiforov hem bijstond als tolk.

Maandag speelde hij direct bij zijn terugkomst al weer mee bij zijn ploeg Oriente Petrolero. Hij viel in de tweede helft in en scoorde het beslissende doelpunt waardoor de ploeg met 2-1 won van San José. Hij verving Líder Paz die binnenkort naar Celtic vertrekt voor een stage en medische keuring.
Dus wie weet toch volgend jaar. Zal er ook aan liggen of Kezman of Bruggink weg gaat. Ik verwacht dat ze beiden blijven en dat dan Castillo niet naar PSV gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 22:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Zegt niet zoveel in mijn ogen. Toevallig veel gescoord in een matige competitie.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.