Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 10:31
Noor_Nookie
Noor_Nookie is offline
Op de een of andere manier kan ik geen samenvatting vinden van het boek Met de Loep op Lancashire Bijna alle samenvattingen zijn tot en met hoofdstuk 6, en dat is dus het boek van VWO toch?

Anyway.. ik vind het gewoon handig om tijdens het leren een kant en klare samenvatting ernaast te hebben zodat ik eventueel zelf nog wat kan toevoegen van mijn aantekeningen in de les of dingen uit mijn boek die ik echt nog mis.

Heeft iemand toevallig een samenvatting gemaakt uit HAVO 5 en heeft hem nog op zijn pc staan.. reageer alsjeblieft Zo niet zal ik hem toch zelf moeten gaan maken... dat is niet erg verder ofzo maar het kost zoveel tijd

Alvast bedankt!


Nookie

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 11:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2004, 10:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Misschien moet je dan even de exacte naam, schrijvers, uitgevers ed. bij zetten of kenmerken waaraan we het boek kunnen herkennen, want er zijn verschillende versies van het themakatern.

Ik zelf doe vwo en op de eerste bladzijde worden als schrijvers genoemd:
drs. M.G. van Riessen
drs. D. van Straaten
drs. D. Verkuil

en onder redactie van: drs. M.G. van Riessen.

Het boek kan zowel voor havo als voor vwo gebruikt worden.
Is dit de versie die jij ook hebt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:16
Noor_Nookie
Noor_Nookie is offline
Is dat zo? Dat wist ik niet..

Ik heb hetzelfde als jij hebt..

drs. M.G. van Riessen
drs. D. van Straaten
drs. D. Verkuil

Onder redactie van: drs. M.G. van Riessen
Uitgever: Wolters-Noordhoff


Maar er staat daarboven toch echt CE Informatiekatern HAVO. Ik heb totaal 5 hoofdstukken. Ik dacht dat vwo ook wel dezelfde makers had alleen een ander kleur boek dat 6 hoofdstukken bevat.

Maargoed.. bedankt voor de tip Nu snap ik ook waarom ik havo samenvattingen heb gevonden met 6 hoofdstukken en extra's die mijn boek helemaal niet heeft
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh, je hebt gelijk.
het is idd wel gesplitst: havo en vwo. Ik had verkeerd gekeken.
Maar goed, mijn boek heeft ook 5 hoofdstukken.
Dus ik weet niet of je m'n samenvatting wil hebben of dat je even afwacht op iemand die havo niveau heeft?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:21
Noor_Nookie
Noor_Nookie is offline
Ja graag! Vwo kan geen kwaad Er staat iig in wat ik moet weten met nog wat extra als het goed is...

Je mag hem mailen naar noor_nookie@hotmail.com als je wilt

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 18:54
Denkie
Denkie is offline
Héé daar...

Het CE-katern van Wolters Noordhoff, dat ik zelf ook gebruik, heeft inderdaad 5 hoofdstukken. De officiele stofomschrijving, zoals die is gepresenteerd door de overheid, waarin staat wat de examenkandidaten moeten kennen, bestaat inderdaad uit 6 hoofdstukken. Veel boeken, houden deze stofomchrijving aan, en bestaan dus ook uit 6 hoofdstukken. Wolters Noordhoff, CE Examenkartern HAVO, heeft de opbouw dus ietsje anders gedaan, maar heeft zich uiteraard wel gehouden aan de stofomschrijving. Maar het komt allemaal ophetzelfde neer. Alleen de opbouw in ons boekje bestaat uit 5 hoofdstukken, in een ander examenkatern 6...

De officieële stofomschrijving overigens is te vinden op:
http://www.collegenet.nl/studiemater...id=14556&site=
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.