Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 08:53
Frankinho
Frankinho is offline
8 Februari is het weer zover, dan staat de Olympische Spelen weer eens op het punt van beginnen, dit maal in het Amerikaanse Salt Lake City.
Voor mij is dit een reden om maar weer eens een poule op te starten.
Een poule waarvoor € 5,00 inschrijfgeld wordt gevraagd van de deelnemer. Al het ingezette geld van alle deelnemers komt in 1 pot terecht, die over de top 10 van het klassement wordt verdeeld, hoe hoger op de ranglijst, hoe hoger de uit te keren winst, tevens hoe meer deelnemers, hoe groter het beschikbare bedrag.

De Olympische Spelen bestaan uit 15 sporten, die allemaal zijn onderverdeeld in verschillende disciplines. Al deze disciplines (totaal 80) dienen te worden voorspeld door de deelnemers. De deelnemers geven per discipline aan wie zij denken dat er 1, 2 en 3 zal worden. Iedere voorspelling kan je punten opleveren.
De puntentelling staat beschreven in de spelregels, die je worden toegezonden na inschrijving, evenals het in te vullen formulier (beide in Excel).

Aangezien het spel wel leuk moet blijven, en het overgrote deel van de Nederlandse bevolking niet bekend is met de "grote namen" in de wintersporten (op schaatsen na dan), heb ik naar aanleiding van de tot nu toe verreden World Cups en andere aansprekende toernooien de atleten geselecteerd die zich 1 of meer keer in de top 15 wisten te plaatsen. Deze namen staan allemaal op het inschrijvingsformulier. Het enige dat jij als deelnemer moet doen, is een 1, een 2 of een 3 achter de naar jouw idee juiste naam te deponeren.

Ben je geïnteresseerd geraakt in deelname aan dit spel, stuur dan een mailtje naar yukimanager@hotmail.com en ik zal zo spoedig mogelijk zorgen dat de spelregels en het inschrijvingsformulier naar je toekomt.
Deadlines, hoe de € 5,00 over te maken enz, staat allemaal in de spelregels, mochten er nog vragen zijn, dan kan ik die hier, of per mail beantwoorden.

Voorspellingen kunnen ingeleverd worden direct nadat je het inschrijvingsformulier hebt ontvangen, de betaling volgt dan later. Zodra de deadline van insturen en betalen voorbij is, stuur ik (als het lukt) zo spoedig mogelijk een Excel bestandje naar alle deelnemers, met daarin de voorspellingen van alle deelnemers, zodat het nog leuker wordt om naar de Olympische Spelen te kijken.

Alvast veel spelplezier,

Frank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2002, 09:44
Frankinho
Frankinho is offline
geen wintersportkenners hier ?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 19:32
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
als t alleen over het schaatstoernooi zou gaan zou ik het wel leuk vinden...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
die trekfout komt gelijk niet meer op t forum
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.