Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2015, 21:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Bij nader inzien: als je dingen zoals Second Life meetelt zijn er juist superveel mannen met een vrouwelijk alterego.
Advertentie
Oud 14-12-2015, 21:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik botvier mijn Feminist Rage graag op mijn collega's. Allemaal schatjes van net 18 die ik meteen even laat wankelen op de fundering van hun verse stemrecht.
Wat doe je dan zoal?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 15-12-2015, 04:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Heb jij plekken waar je je Feminist Rage kwijt kunt? Maar paar facebookvriendjes weten het nu wel van me, en ik wil niet op twitter, maar gelijkgestemden zouden wel eens fijn zijn.
Overal, vrees ik. Eigenlijk ben ik in maar drie onderwerpen echt geïnteresseerd: seksualiteit, politiek en tekenen/vormgeving. Dus praat ik er veel over en heb ik er voor 't gemak ook maar mijn werk van gemaakt. Er is geen plek waar ik 't er niet over heb.

Op Tumblr en Twitter barst het van de gelijkgestemden. Op Twitter zijn bovendien ook mensen die zeggen van 'hoiiii ik ben psycholoog en transvrouw en Afro-Latina', of mensen die live rapporteren uit conflictgebieden. Daardoor kun je een gebalanceerde nieuwsfeed samenstellen waarin je ook de onderbelichte perspectieven te zien krijgt. Tumblr is meer leuke plaatjes, social commentary (1, 2), interessante mensen (1), fact checks (1), popcultuur (1) en hyperinformatieve posts (1, 2). Ook leuke illustratoren, schrijvers en stripmakers waar je je nieuws mee kunt versnijden. Verder kijk ik TYT in plaats van 't NOS-journaal en volg ik VICE, Broadly en specifieke Nederlandse journalisten. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld in de ouderwetse berichtgeving. Iets kan over al mijn tijdlijnen exploderen - Holtzclaw, Ferguson, TTIP, Bernie Sanders - maar in de oude media amper belicht worden.

Dat ding van Shell komt overigens ook van Tumblr.

O, en kijk dit kinderboek.

Hm, maar dat is eigenlijk niet helemaal wat je vroeg. Zelf Feminist Rage™ spuien doe ik eigenlijk 't liefst in mijn werk. Ik kan wel hier komen soggen, of op Twitter/Tumblr rondhangen, maar ik kan ook een strip, infographic of voorlichtingspakket maken over een relevant politiek onderwerp en daadwerkelijk dingen veranderen. En dan word ik er nog voor betaald ook. Dus ja, dan doe ik liever dat.

Tot slot - je kan ook nog naar Reddit. Maar ik denk dat je Tumblr leuker vindt. Waarom wil je eigenlijk niet naar Twitter?
Oud 15-12-2015, 05:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dit is voor niemand interessant behalve Pip, maar ik vind het zo leuk hoe onkarakteristiek en onbedwingbaar blij Cenk van TYT hier is:

Oud 15-12-2015, 07:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja mijn karakters in mijn libretto's of teksten zijn heel vaak genderloos en biseksueel en feministisch tenzij ik juist een reden heb om iets tentoon te stellen met een typische anti feminist ofzo.
Oud 15-12-2015, 07:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn favoriete onderwerpen zijn seks, de dood, teksten en muziek.
Oud 15-12-2015, 08:35
Verwijderd
Citaat:
De kromste recente 'Person of the Year' vind ik overigens Zuckerberg.

Zo van, aan de ene kant hebben we Facebook. Aan de andere kant hebben we al enkele decennia geen vrouw gehad en bestaan er mensen als, like, Malala en Elizabeth Holmes. HMM. MOEILIJK MOEILIJK.
Als je niet snapt waar PotY over gaat mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik heb nog nooit gehoord van Elizabeth Holmes to be honest en het gaat niet om een wereldverkiezing.
Oud 15-12-2015, 09:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Als je niet snapt waar PotY over gaat mag je dat gewoon zeggen hoor.
Invloedrijkste persoon van dat jaar, volgens TIME.

Erg subjectief.

Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord van Elizabeth Holmes to be honest
Wat was er eerst, de kip of 't ei?

Daarnaast: heb je wel ooit gehoord van Charles de Gaulle, Harlow Curtice, David Ho, Jeffrey Bezos of Lech Wałęsa? Niet alle PotY zijn bekend.

Citaat:
en het gaat niet om een wereldverkiezing.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'wereldverkiezing'.
Oud 15-12-2015, 09:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga straks naar de begrafenis van een medewerker die 6 maanden geleden gewoon nog rondliep op mijn afdeling. Vind het nogal vreemd, maar kan niet zo goed uitleggen waarom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 10:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben even een zeikwijf ik ga zo met mijn huisgenoot praten omdat ze sowieso de hele tijd eten pakt van zowel mij als huisgenoot B. Geen probleem op zich. Alleen legt ze voor huisgenoot B de hele tijd briefjes neer van OMG ZO SORRY DAT IK JE APpeLMOES HEB GEBRUIKT IK KOOP MORGEN METEEN NIEUW SuPERKUSJE en bij mij wordt er gewoon like, hele pakken tomatensaus of een koolkrop of een courgette gebruikt en daar hoor ik niks over. En dat vind ik nogal jammer. En daar ga ik zo even over zeuren want ik voel me er best wel vervelend over eigenlijk.
Oud 15-12-2015, 10:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar pointe is dus dat ik me ook heel erg een zeikwijf voel doordat dit me een naar gevoel geeft
Oud 15-12-2015, 10:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het andere wat ik te zeuren heb is dat ik weer eens een lootje heb getrokken van iemand die ik amper ken. Wat geef je een introvert meisje dat van shakespeare, harry potter en voetbal houdt?
Oud 15-12-2015, 10:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Het andere wat ik te zeuren heb is dat ik weer eens een lootje heb getrokken van iemand die ik amper ken. Wat geef je een introvert meisje dat van shakespeare, harry potter en voetbal houdt?
Zolang het maar genderneutraal maar toch ook een tikkeltje feministisch is!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-12-2015, 10:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ga straks naar de begrafenis van een medewerker die 6 maanden geleden gewoon nog rondliep op mijn afdeling. Vind het nogal vreemd, maar kan niet zo goed uitleggen waarom.
Begrijpelijk. Ik denk wel dat 't gevoel als sneeuw voor de zon verdwijnt eenmaal ter plaatse.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-12-2015, 10:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zolang het maar genderneutraal maar toch ook een tikkeltje feministisch is!
Oud 15-12-2015, 10:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Penny Dreadful is behoorlijk in de nominaties gevallen bij de Critics' Choice Awards. Geen idee of het wat voorstelt maar soit, hoe meer prijzen hoe liever het mij is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-12-2015, 10:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Begrijpelijk. Ik denk wel dat 't gevoel als sneeuw voor de zon verdwijnt eenmaal ter plaatse.
Ja, dan wordt het echt. Ik verwacht dat het dan ook wel aankomt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 10:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op een vrolijkere noot: ik heb een 9,2 voor mijn Nederlands examen en een 7 voor wiskunde/rekenen. Hoe awesome ben ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 10:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn letterlijke woorden waren "wie is de master" /kazet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 11:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op een vrolijkere noot: ik heb een 9,2 voor mijn Nederlands examen en een 7 voor wiskunde/rekenen. Hoe awesome ben ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-12-2015, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Op een vrolijkere noot: ik heb een 9,2 voor mijn Nederlands examen en een 7 voor wiskunde/rekenen. Hoe awesome ben ik
5/7 awesome babe
Oud 15-12-2015, 11:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
5/7 awesome babe
Jij bent zo cool he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 11:40
Verwijderd
Wat
Oud 15-12-2015, 11:41
Verwijderd
deadlock is in de war want not sure if LP serious
Oud 15-12-2015, 11:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ga straks naar de begrafenis van een medewerker die 6 maanden geleden gewoon nog rondliep op mijn afdeling. Vind het nogal vreemd, maar kan niet zo goed uitleggen waarom.
Waaraan is hij/zij overleden?

Citaat:
Ik ben even een zeikwijf ik ga zo met mijn huisgenoot praten omdat ze sowieso de hele tijd eten pakt van zowel mij als huisgenoot B. Geen probleem op zich. Alleen legt ze voor huisgenoot B de hele tijd briefjes neer van OMG ZO SORRY DAT IK JE APpeLMOES HEB GEBRUIKT IK KOOP MORGEN METEEN NIEUW SuPERKUSJE en bij mij wordt er gewoon like, hele pakken tomatensaus of een koolkrop of een courgette gebruikt en daar hoor ik niks over. En dat vind ik nogal jammer. En daar ga ik zo even over zeuren want ik voel me er best wel vervelend over eigenlijk.
Citaat:
Maar pointe is dus dat ik me ook heel erg een zeikwijf voel doordat dit me een naar gevoel geeft
Lijkt me niet onredelijk om daar iets van te zeggen
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 15-12-2015, 12:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben even een zeikwijf ik ga zo met mijn huisgenoot praten omdat ze sowieso de hele tijd eten pakt van zowel mij als huisgenoot B. Geen probleem op zich. Alleen legt ze voor huisgenoot B de hele tijd briefjes neer van OMG ZO SORRY DAT IK JE APpeLMOES HEB GEBRUIKT IK KOOP MORGEN METEEN NIEUW SuPERKUSJE en bij mij wordt er gewoon like, hele pakken tomatensaus of een koolkrop of een courgette gebruikt en daar hoor ik niks over. En dat vind ik nogal jammer. En daar ga ik zo even over zeuren want ik voel me er best wel vervelend over eigenlijk.
Die huisgenoot heeft maar van je spullen af te blijven. Ik zou er niet tegen kunnen als iemand anders mijn dingen uit de koelkast had gehaald in mijn studentenhuis. Is ook onmogelijk met koken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-12-2015, 13:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
T is uitgepraat
Oud 15-12-2015, 13:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goed bezig, Fizzle Soms legt mijn huisgenootje even snel iets in de koelkast in de keuken en verder ben ik de enige die die koelkast gebruikt. Dan vraag ik me af waarom ik dat heb gekocht, want meestal zijn het dingen als gekruide krieltjes en of gegrilde kip en dat eet ik nooit
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-12-2015, 13:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En, had ze een valide argument om haar wangedrag te verantwoorden?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2015, 14:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze dacht dat mijn huisgenoot t wel erg vindt als haar dingen worden gebruikt en ik niet. We hebben afgesproken dat we altijd even iets laten weten als we andermans spul pakken. Want t moet kunnen maar niet onbeperkt.
Oud 15-12-2015, 14:33
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Overal, vrees ik. Eigenlijk ben ik in maar drie onderwerpen echt geïnteresseerd: seksualiteit, politiek en tekenen/vormgeving. Dus praat ik er veel over en heb ik er voor 't gemak ook maar mijn werk van gemaakt. Er is geen plek waar ik 't er niet over heb.

Op Tumblr en Twitter barst het van de gelijkgestemden. Op Twitter zijn bovendien ook mensen die zeggen van 'hoiiii ik ben psycholoog en transvrouw en Afro-Latina', of mensen die live rapporteren uit conflictgebieden. Daardoor kun je een gebalanceerde nieuwsfeed samenstellen waarin je ook de onderbelichte perspectieven te zien krijgt. Tumblr is meer leuke plaatjes, social commentary (1, 2), interessante mensen (1), fact checks (1), popcultuur (1) en hyperinformatieve posts (1, 2). Ook leuke illustratoren, schrijvers en stripmakers waar je je nieuws mee kunt versnijden. Verder kijk ik TYT in plaats van 't NOS-journaal en volg ik VICE, Broadly en specifieke Nederlandse journalisten. Ik ben eigenlijk best teleurgesteld in de ouderwetse berichtgeving. Iets kan over al mijn tijdlijnen exploderen - Holtzclaw, Ferguson, TTIP, Bernie Sanders - maar in de oude media amper belicht worden.

Dat ding van Shell komt overigens ook van Tumblr.

O, en kijk dit kinderboek.

Hm, maar dat is eigenlijk niet helemaal wat je vroeg. Zelf Feminist Rage™ spuien doe ik eigenlijk 't liefst in mijn werk. Ik kan wel hier komen soggen, of op Twitter/Tumblr rondhangen, maar ik kan ook een strip, infographic of voorlichtingspakket maken over een relevant politiek onderwerp en daadwerkelijk dingen veranderen. En dan word ik er nog voor betaald ook. Dus ja, dan doe ik liever dat.

Tot slot - je kan ook nog naar Reddit. Maar ik denk dat je Tumblr leuker vindt. Waarom wil je eigenlijk niet naar Twitter?
Hé leuk dit (ook al was het inderdaad niet mn vraag).
Goede vraag. Ik heb er eigenlijk niet echt goede redenen voor. Zonder dat ik precies weetwaarom ben ik een extreem slow adapter en blijf bij o.a. veel social media dingen gewoon weg (terwijl ik wel al sinds mijn veertiende op dit forum zit, kuch). Wat ik ik tot nu toe van twitter zag vond ik een vervelende vorm van informatieverspreiding, maar misschien zag ik alleen de aanstellerige, niet representatieve berichten.
Hoe dan ook, ik zit weer thuis voorlopig en ben het stadium dat binge watchen nog leuk was nu wel voorbij, dus ik denk dat ik de komende dagen alles wat je opnoemt eens na ga lopen.
Oud 15-12-2015, 14:42
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ze dacht dat mijn huisgenoot t wel erg vindt als haar dingen worden gebruikt en ik niet. We hebben afgesproken dat we altijd even iets laten weten als we andermans spul pakken. Want t moet kunnen maar niet onbeperkt.
Altijd leuk, mensen die voor anderen denken.
Oud 15-12-2015, 15:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
deadlock is in de war want not sure if LP serious
Ik ben serieus
Citaat:
Waaraan is hij/zij overleden?
3 soorten kanker over elkaar heen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 15:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ze dacht dat mijn huisgenoot t wel erg vindt als haar dingen worden gebruikt en ik niet. We hebben afgesproken dat we altijd even iets laten weten als we andermans spul pakken. Want t moet kunnen maar niet onbeperkt.
Oh ja, als je ervanuit gaat dat iemand iets niet erg vind, dan is alles okee. 'Oh, ik pak even 50 euro uit die portemonnee, want dat vind de eigenaar vast niet erg.'
Fijn dat het is uitgepraat iig.

Citaat:
Hé leuk dit (ook al was het inderdaad niet mn vraag).
Goede vraag. Ik heb er eigenlijk niet echt goede redenen voor. Zonder dat ik precies weetwaarom ben ik een extreem slow adapter en blijf bij o.a. veel social media dingen gewoon weg (terwijl ik wel al sinds mijn veertiende op dit forum zit, kuch). Wat ik ik tot nu toe van twitter zag vond ik een vervelende vorm van informatieverspreiding, maar misschien zag ik alleen de aanstellerige, niet representatieve berichten.
Hoe dan ook, ik zit weer thuis voorlopig en ben het stadium dat binge watchen nog leuk was nu wel voorbij, dus ik denk dat ik de komende dagen alles wat je opnoemt eens na ga lopen.
Ik vind twitter eigenlijk ook best wel kut, dus dat gebruik ik echt zelden. Tumblr gebruik ik dan weer echt teringveel, maar dat is omdat ik een sucker ben voor plaatjes, muziekjes en teksten die langer zijn dan 140 karakters. En als je de juiste mensen volgt wordt je ook op de hoogte gehouden van 'social justice' dingen, en dat vind ik ook wel belangrijk.

ot:
Zo, ik ga es op weg naar het ziekenhuis om
Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-12-2015, 15:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was echt supertriest. En bizar, want haar tweelingzus was er en nog een paar zussen (3 tweelingen in het gezin) en die leken allemaal eng veel op haar. Dat die tweelingzus op haar lijkt, is duidelijk, maar er zat echt een stukje in elke zus, dat was mooi.

Maar toen haar moeder me bedankte voor alles wat ik had gedaan voor haar dochter, liepen de tranen over mijn wangen, potdorie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En verder was het heel mooi, wel veel te gelovig. De pastoor/dominee/hoe noem je zo'n man van de RK kerk heeft 3 gebeden opgezegd en iedereen deed het Onze vader mee. Die ken ik wel, twee versies zelfs, maar als niet-gelovige vond ik het toch een beetje hypocriet om dan nu ineens wel tot God te bidden, dus dat heb ik maar niet gedaan.

Daarna zat ik met die man (pastoor/dominee) aan tafel en zei ik 'die zus is net <naam>, bizar, goddomme'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 15:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het was echt supertriest. En bizar, want haar tweelingzus was er en nog een paar zussen (3 tweelingen in het gezin) en die leken allemaal eng veel op haar. Dat die tweelingzus op haar lijkt, is duidelijk, maar er zat echt een stukje in elke zus, dat was mooi.

Maar toen haar moeder me bedankte voor alles wat ik had gedaan voor haar dochter, liepen de tranen over mijn wangen, potdorie
Ah no, wat naar allemaal. Logisch dat je daar om moet janken. *knuf*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-12-2015, 15:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, het is vooral triest dat het zo snel ging. Er staan echt 100 mensen boven haar op de lijst van mensen die eerst dood mogen, maar helaas vergaat onkruid niet en gaan altijd eerst de leukste mensen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-12-2015, 15:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Invloedrijkste persoon van dat jaar, volgens TIME.

Erg subjectief.

Wat was er eerst, de kip of 't ei?

Daarnaast: heb je wel ooit gehoord van Charles de Gaulle, Harlow Curtice, David Ho, Jeffrey Bezos of Lech Wałęsa? Niet alle PotY zijn bekend.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'wereldverkiezing'.
Charles de Gaulle, Jeffrey Bezos en Lech Wałęsa ken ik. Van Elizabeth Holmes heb ik nog nooit gehoord. Ik zoek net op wie ze is en ik snap niet wat er zo bijzonder aan haar is?
Oud 15-12-2015, 15:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat naar allemaal Phoebe Maar het klinkt wel alsof je aanwezigheid gewaardeerd werd, iig. Dikke knuffel voor jou!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-12-2015, 15:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Laat je straks even weten of je het ziekenhuis hebt overleefd, Oatie?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-12-2015, 17:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Kijk allen, positief femi-nieuws http://www.nu.nl/geldzaken/4183159/a...oegenomen.html

Wel voornamelijk in Azië, maar goed: Aziaten werken natuurlijk harder.

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2015, 17:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-12-2015, 17:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
:'D
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-12-2015, 18:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ga straks naar de begrafenis van een medewerker die 6 maanden geleden gewoon nog rondliep op mijn afdeling. Vind het nogal vreemd, maar kan niet zo goed uitleggen waarom.
Ik was vanmiddag op de crematie van de moeder van een vriendin. Van de zomer kreeg ze te horen dat ze kanker had en nu is ze dood, ook zo bizar. De dienst was prachtig, heftig maar heel mooi en heel veel mensen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-12-2015, 18:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En ondanks dat ik haar moeder niet kende en echt voor mijn vriendin ging hield ik het ook niet droog
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-12-2015, 19:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Altijd leuk, mensen die voor anderen denken.
echt he
Citaat:
Oh ja, als je ervanuit gaat dat iemand iets niet erg vind, dan is alles okee. 'Oh, ik pak even 50 euro uit die portemonnee, want dat vind de eigenaar vast niet erg.'
Fijn dat het is uitgepraat iig.

ot:
Zo, ik ga es op weg naar het ziekenhuis om
Spoiler

Ja wel fijn uitgepraat ging ook best snel en makkelijk.

Spoiler


Citaat:
Ik was vanmiddag op de crematie van de moeder van een vriendin. Van de zomer kreeg ze te horen dat ze kanker had en nu is ze dood, ook zo bizar. De dienst was prachtig, heftig maar heel mooi en heel veel mensen.
Heftig, maar ook onvermijdelijk dus fijn dat het dan in elk geval een mooie dienst was. *knuffel*
Oud 15-12-2015, 19:28
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik heb nog nooit iemand negatief horen spreken over een uitvaart. Het is immer mooi, prachtig ende waardig. Het lijkt mij best hilarisch klachten te horen over slappe, lauwe koffie en muffe cake.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-12-2015, 19:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja misschien is dat wel zo maar het was echt mooi. Tekst uit de muziek kwam terug in de speeches. Iedereen moest een kaarsje meenemen om bij de kist te zetten zodat ze nog steeds het stralende middelpunt was. Naderhand was er ben en jerry's ijs omdat ze dat graag at.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-12-2015, 19:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb echt weleens een saaie dienst meegemaakt hoor toen was ik 8 of 9 en het was een leraar van wie ik nooit les gehad had en er was alleen vieze cake. Supersaai.
Maar we kregen wel zijn kat en dat is nog steeds de leukste kat ooit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.