Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 20:27
Zephalinda
Zephalinda is offline
Hallo,

Ik ben al een tijdje bevriend met een jongen. Vaak is het gezellig maar soms hebben we ook ruzie. Nou ja, allemaal niet zo heel bijzonder maar we hebben laatst weer ruzie gehad en ik krijg het gevoel dat hij denkt dat het me niets kan schelen. Dat hij maar een van de velen is. Terwijl dit absoluut niet het geval is. Ik heb niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem, maar hij is zeker wel anders dan 'de anderen'.
Enfin, ik zou graag iets willen doen (of desnoods zeggen) waardoor ik kan laten zien dat het niet zo oppervlakkig is als ik misschien laat zien. Dit speelt al wel langer en ik doe m'n best maar het lukt me niet goed. Of wel: ik wil het goedmaken, maar 'beter' goedmaken dan het gewoon uitpraten en m'n excuses aanbieden (ik zat behoorlijk fout dit keer), ik weet alleen niet goed meer hoe.
Ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 20:41
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Zeg hem oprecht wat je in dit topic ook zei, namelijk dat hij niet 'een van velen' is maar wel degelijk anders is dan 'de anderen'.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 20:50
Zephalinda
Zephalinda is offline
Citaat:
Renard schreef op 28-06-2004 @ 21:41 :
Zeg hem oprecht wat je in dit topic ook zei, namelijk dat hij niet 'een van velen' is maar wel degelijk anders is dan 'de anderen'.
Dat heb ik al gedaan. Meerdere malen. Maar aannemen wil hij het niet en zien doet hij het niet. Dat zal vast ook aan mij liggen, maar daarom dus ook deze topic.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 20:53
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Wat heb je gedaan dan?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 20:56
Zephalinda
Zephalinda is offline
Citaat:
Myuki schreef op 28-06-2004 @ 21:53 :
Wat heb je gedaan dan?
De aanleiding van de laatste ruzie? Oh, ik was vrij onredelijk. Het was niet eens echt heel erg hoor maar de spanningen en zo waren er al een paar dagen. Toen ging het fout. En dat kwam grotendeels door mij.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 20:58
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
hmmm als t een vriend is zou ik t gewoon goedmaken en daarna heel lief zijn (geen geslijm of gedoe... laat m gewoon merken dat je m mag)
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:21
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Goh, zoals die gozer doet... zo "test" ik mijn vriendschappen ook wel eens uit...

nou ja, misschien moet je het maar even omdraaien en boos worden vanne: luister ik doe hier mijn best te laten zien dat ik om je geef en je reageert zoals je nu doet...

dan denkt ie: ow, daar wordt ze boos om en het doet dr wel iets...

nou ja het zou kunnen hé(A)
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:25
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
ja en alsie zo boos blijft, is hij het niet waard lijkt me. nuja ik heb ook ruzie met een goede vriend nu en het is zijn schuld en hij weet het maar hij doet niks om het goed te maken! dus ja dat is zo wat hetzelfde als bij jou alleen ligt het bij ons anders. maja als jouw vriend weet dat je hem erg leuk vindt zal hij wel bijdraaien, iig ik duim voor je!
__________________
mon poisson rouge dans mon bain de mousse
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 01:58
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Zephalinda schreef op 28-06-2004 @ 21:27 :
Hallo,

Ik ben al een tijdje bevriend met een jongen. Vaak is het gezellig maar soms hebben we ook ruzie. Nou ja, allemaal niet zo heel bijzonder maar we hebben laatst weer ruzie gehad en ik krijg het gevoel dat hij denkt dat het me niets kan schelen. Dat hij maar een van de velen is. Terwijl dit absoluut niet het geval is. Ik heb niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem, maar hij is zeker wel anders dan 'de anderen'.
Enfin, ik zou graag iets willen doen (of desnoods zeggen) waardoor ik kan laten zien dat het niet zo oppervlakkig is als ik misschien laat zien. Dit speelt al wel langer en ik doe m'n best maar het lukt me niet goed. Of wel: ik wil het goedmaken, maar 'beter' goedmaken dan het gewoon uitpraten en m'n excuses aanbieden (ik zat behoorlijk fout dit keer), ik weet alleen niet goed meer hoe.
Ideeën?
Het klinkt alsof jouw vriend in zijn verleden niet veel vriendinnen heeft gehad en zich nu een beetje bedreigd voelt doordat jij wel succesvol(op dat gebied) bent geweest. Wellicht is er ook geval van jaloesie jegens jou.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.