Oud 02-01-2006, 02:25
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Omdat ik de slaap werkelijk waar niet kan vatten en dit de komende uren ook waarschijnlijk niet het geval zal zijn en zelfs Jeff Buckley me niet meer kan helpen bij dit probleem:

- wat vind je mooi aan jezelf?
- wat vind je lelijk aan jezelf?
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?


de topicstarter begint:

-Ik vind mijn hals mooi, hij is mooi slank en je ziet mijn sleutelbeenderen en dat vind ik wel mooi. en ik vind mijn handen wel mooi want ik heb lange vingers. Oja en mijn kaaklijn want die is ook wel goed gelukt.
- Ik vind mijn benen lelijk want het is net of ze heel geconcentreerd zijn, in de zin van hoe stop je zoveel mogelijk spieren in zo kort mogelijke benen. en ik vind mijn neus maar raar want ik heb rare grote neusgaten.
- Ik zou mijn neus wel iets langer willen maar over het algemeen ben ik wel tevreden. het kon slechter. Oh ik heb een jaar of anderhalf geleden mijn rechterduimtop eraf gesneden met een kaasmachine maar die hebben ze er weer aangehecht maar nu heb ik een dikke bobbel op mijn duim en dat ziet er stom uit.
- Ik droom al jaren van iets langere benen, nouja dromen, het zou leuk zijn. Geen catwalkstelten want nee dat past niet bij mij.
- mijn neusgaten zijn een afknapper. heel llullig maar je ziet mijn neushaar als ik het niet weg zou halen. lach me maar uit. Maar gelukkig heb je daar middeltjes voor.
Ik heb een litteken onder mijn onderlip en ik kan me eventueel voorstellen dat sommige mierenneukende mensen daar een probleem van zouden kunnen maken. Maar aan de andere kant, ik zou er een spannend verhaal bij kunnen verzinnen en dan is dat litteken natuurlijk weer heel stoer. Dat ik gewoon van mijn paard gevallen was hoeft niemand te weten.

p.s. ik wil genante dingen horen. heb je een ingegroeide teennagel of mis je een vingerkootje? of misschien een vergroeide rug? hahaha quasimodo
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2006, 07:35
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb mooi haar (ik wou vroeger lang haar met krullen en ik heb het zowaar gekregen rond mn 12e) en een zandloperfiguur wat op zich ook wel leuk is. Oh ja en lange benen.
Ik vind mn oren lelijk, maar daar hangt meestal haar over dus dat zie je niet zo. En ik heb een enorm litteken op mn onderrug die je alleen ziet als mn broek afzakt, de VMBO-afdeling op onze school piept dan dat ik aambeien heb. Ik krijg dan neigingen om hun gebrek aan intelligentie te bespotten, maar dat doe ik niet, want ze kunnen het ook niet helpen. Ik ben echt te aardig.
Ik droom van een uberstrakke buik, hij is nou wel zo goed als plat, maar aangezien ik niet kan sporten zal hij nooit strak worden.
Ik vind het feit dat ik elke alinea met 'ik'begin wel een teken van egocentrisme, dus dat is wel een afknapper dacht ik zo.



ik heb slaapgebrek, vandaar dat ik onzinnigheden typ
__________________
Dat dan weer wel.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 07:41.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 07:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
(is het alleen over uiterlijk?)

- wat vind je mooi aan jezelf?

Ik vind mn ogen wel mooi, k heb van mezelf lange wimpers. Mn haarkleur ben ik ook wel tevreden mee, hoewel het nog wel iets donkerder mag.

- wat vind je lelijk aan jezelf?

Zoveel... te grote voeten; en haartjes op mn teen en vingers. (valt gelukkig weg te halen). Mn haar vind ik verder vreselijk, het is heel dik en veel en statisch, valt niets mee te doen, behalve vlechtjes maar omdat het zo vreselijk veel is duurt dat veel langer dan normaal.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?

Graag dunner, kleinere voeten, 'normaler' haar, minder wallen en egalere huid.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren?

Ik zou graag mijn haar lang willen laten groeien, dat kan niet omdat het dan te zwaar is en ik dus last van mijn nek/rug krijg (zucht)

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?

Alles wat mis is met mijn haar;littekens, vet, niet te verzorgen wenkbrauwen (lees: elke dag zitten haartjes weer op een andere plaats, andere kant uit), en vast nog wel meer maar k moet zo weg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 11:37
Verwijderd
- wat vind je mooi aan jezelf?
ehhh. mijn ogen zijn wel oké. mijn haar. mijn boobs. mijn JUKBEENDEREN. ahahahahaha. en mijn poezelige voetjes of ja je moet wat verzinnen. ohja en botjes wanneer ze te zien zijn maar ze laten zich tegenwoordig niet meer zien hiehiehieh.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
neus, benen-buik-heupen(allemaal te vadsig)

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
ik wil wel een nosejob want er zit een bobbel op en dat vind ik stom. verder zou ik wel minstens vijf kilo willen afvallen en een perfect lichaam willen maar zelfs dan zou ik er niet blij mee zijn dus ach. en ik wil mijn ogen laten laseren zodat ik kan zien zonder kklenzen.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
eh ja lange mooie benen. een dun buikje ZELFS ALS IK GEGETEN HEB.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
wat niet

zo dat was een positieve instapper voor het nieuwe jaar jongens
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 11:41
Quay
Quay is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
ogen & haar en postuur en glimlach

- wat vind je lelijk aan jezelf?
oren

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
oren

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
sixpack

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
ik ben te heet om op af te kunnen knappen, ja t0cgggghhhhhhzzz
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 11:46
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
De kleur van mn ogen,vorm van mn mond ennn ik ben wel blij met mn tetjes
- wat vind je lelijk aan jezelf?
Ik heb een lompe neus en ben ukkig met brede kuiten.Waar ik dan wel weer heel hard mee kan rennen
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik zou wel ietsje dunner willen zijn,maar dat zou er waarschijnlijk raar uitzien omdat ik brede schouders heb.Mn handen mogen wel wat vrouwelijker,die zien er uit alsof ik heel zwaar werk heb terwijl ik geen zak uitvoer.Oh mn de kleur van mn haar vind ik ook lelijk,het is niet rood, het is niet blond maar een vaag kleurtje ertussenin
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Ik droom van een huid die niet lijkbleek is en overgevoelig en ik wil mooi lang bruin haar dat niet zo stijl is.
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
dat ik er constant brak uitzie en als je niet van piercings houd knap je keihard op me af
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 11:51
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-01-2006 @ 03:25 :
Omdat ik de slaap werkelijk waar niet kan vatten en dit de komende uren ook waarschijnlijk niet het geval zal zijn en zelfs Jeff Buckley me niet meer kan helpen bij dit probleem:

- wat vind je mooi aan jezelf?
ogen, booberds, ass
- wat vind je lelijk aan jezelf?
neus, korte beentjes, haar, huid
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
niets, misschien wat vermageren
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
groot zijn
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
zeg maar

Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
- wat vind je lelijk aan jezelf?
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?

Mooi, vind ik mn haar en ogen. en mn borsten mogen er ook zijn. Lelijk, ik vind mezelf wat te dik, mag wel wat af bij buik en benen. En ik ben zo wit. EN ik heb nog een beugel.
Dus ik wil wat afvallen, ben ik al lang mee bezig, en t werkt wel enigszins, maar langzaaaam. Ook wil ik dan dat mn beugel eruit gaat, maar dat duurt nog wel even.
Ik wil eigenlijk een beetje slag of krullen in mn haar, want tis echt duizend steil. en ik wil wat langere benen, want lengtemaat 30 vind je niet vaak, en inkorten is niet altijd mooi.
Ik vind mn molligheid niet zo mooi, en ik krijg spleetoogjes als ik lach, dus daar zou ik op afknappen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:14
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
- wat vind je mooi aan jezelf? onderbenen
- wat vind je lelijk aan jezelf? M'n buik & babyface
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen? euh geen flubberbuik meer enzo
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
ik wil wel een 6pack
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? m'n babyface
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn handen, ik heb pianohanden met lange slanke vingers. Mijn buik mag er ook wel wezen. Mijn hals en mijn kaaklijn. Mijn mond. En ik word BRUIN in de zomer.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Mijn haar vind ik niet perse lelijk maar wel irritant want het doet nooit wat ik wil (tenzij het gemillimeterd is) en mijn huid is DROOG.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik zou wel ietsje kleiner willen zijn en ik zou ook wel willen dat mijn lichaam zich iets van mijn leeftijd aantrekt want ik ben 23 maar heb nog steeds niet veel baardgroei en geen bakkebaarden.
Maar liever zou ik willen dat ik mijn geboortejaar wettelijk kon veranderen, dan zou ik daar 1986 van maken.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)Bredere schouders & meer borstspieren zodat niemand ruzie met me durft te zoeken <3

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Misschien te mager? Maar ik vind het zelf wel okay, vroeger was ik echt graatmager.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:24
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
wat vind je mooi aan jezelf?
Ik ehh. )))))))
- wat vind je lelijk aan jezelf?
Nou ahHAHAh (
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
oh! Neuscorrectie, oorcorrectie, haarverdikking, laserbehandeling, liposuctie plz )
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Haar dat niet dood en 'kk'droog wordt als je het verft zodat ik het weer donkerder kan maken Oh en het zou ook nog zo'n tien/vijftien centimeter langer moeten, maar dan zonder recalcitrante KRULLETJES aan de uiteinden . Of big hair (L) en zwart dus uiteraard. En lang. Volgens mij val ik in herhaling oeps
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mijn gezeur OF TELT DAT NIET?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?

Ik heb van die hele mooie nagels. Daar ben ik best wel trots op. Ook glanst mijn haar erg mooi en ziet er dus verzorgt uit. En mijn borsten zijn precies de goede maat.

- wat vind je lelijk aan jezelf?

Heel veel. Mijn buik is te dik en ik wil langer haar. Ik heb een witte huid en dat vind ik lelijk. Ik heb een bolle kop.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?

Een minder bolle kop en een strakkere buik zou ik wel willen.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)

Een stak buikje.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?

Op mijn buik zou ik afknappen.

Wat een kuttopic, nou voel ik me nog zieliger.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:48
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?

M'n handen, lange slanke vingers. M'n wenkbrauwen en wimpers zijn heel donker, m'n wenkbrauwen zijn vol en hebben een mooie vorm en m'n wimpers zijn heel lang. M'n kleur ogen is heel apart, groen met een bruin/gelig randje van binnen. Van ver lijken ze heel donker. Ik heb wel een slanke taille en daardoor een vrouwelijk figuur.

- wat vind je lelijk aan jezelf?

M'n dijen en buik. M'n neus want daar zit een bobbel op doordat er ooit een ijzeren stang op is gevallen. En m'n huid is kurkdroog. Gelukkig heb ik bijna nooit puisten. Ook heb ik korte beentjes dus broeken zijn altijd te kort.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?

Afvallen.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)

Langere benen zodat broeken goed zitten.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?

Mijn dijen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:53
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
nou, mn hoofd want ik heb altijd jukbeenderen, mijn lach, mn haren, en mn bovenlichaam en heupen/kont vind ik ook
- wat vind je lelijk aan jezelf?
mijn benen, 2 stompjes die ik meestal probeer te negeren.
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
als ik t geld had zou ik mn benen meteen onder handen laten nemen
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
slankere benen, en misschien n iets bredere mond maarja dat vind ik dan wat minder belangrijk.
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
mn benen dus alsof t niet genoeg is gezegd
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oh ik vind de nagel van mijn linkerringvinger ook stom want die scheurt altijd in en dat doet heel veel pijn.

oja ik heb een zandloperfiguur
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 12:56
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn ogen en mijn wenkbrauwen. Mijn kaaklijn. Mijn handen. Vorm van mijn lichaam ookal ben ik superdun.
- wat vind je lelijk aan jezelf?
Neus, aargh.
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Neus, en dikker zijn.
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Dikker zijn.
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Neus, misschien mijn lengte.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 13:04
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Citaat:
[/pl]:
- wat vind je mooi aan jezelf?
Ogen, haar (naja tenzij ik een bad hair day heb),handen.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Ik heb een beetje een dopneusje en ik heb lelijke nagels.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik zou ook wel een wat donkerdere huid willen hebben.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Dikkere lippah.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Neus misschien?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 13:12
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Oja, mijn haar is ook wel leuk.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2006, 14:10
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
[/pl]:
- wat vind je mooi aan jezelf?
mijn smalle taille ,buik en mijn gezicht
- wat vind je lelijk aan jezelf?
mijn korte benen, mijn droge huid
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
ik zou weleens verandering willen in die blauwe plekken die wonderbaarlijk genoeg vaak ineens op mijn benen zitten.
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
langere benen en grotere oren
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
geen idee


__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 02-01-2006 @ 13:14 :

- wat vind je lelijk aan jezelf? M'n buik & babyface
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? m'n babyface
Ik vind niet dat je een babyface hebt, maar gewoon een gezicht van een 13 jarige jongen.
Het is toch logisch dat je er nog niet uit ziet als een 'echt man'
(je eerste donshaartjes beginnen misschien net pas te groeien )

Maak je maar niet druk, je hebt nog lang genoeg om er rimpelig en behaard uit te zien
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:25
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Haha, ik heb het maar gewist. Ik wilde het nieuwe jaar maar eens beginnen met een POSITIEVE KIJK OP HET LEVEN
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:40
Verwijderd
- wat vind je mooi aan jezelf?

Ik ben wel tevreden met mijn gezicht, het feit dat ik een zandloperfiguur heb, in het bezit ben van mooie ronde tetten, en poezelige voetjes heb (maatje 37).
Mijn tanden zijn mooi recht en wit. Ook mijn haren zijn mooi dik.
Mijn buik is ook wel ok. Mijn kont is ook wel mooi rond enzo. Mijn lengte is met 1.69 ook prima.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Mijn benen..die zijn een beetje gedrochterig. Ook mijn armen vind ik wat flubberig. Ik heb kleine kinderhandjes. Een dopneusje. Een klein beetje minder vet was wel mooier.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Mijn benen. Ik heb last van een klein beetje cellulitis. En een beetje striae op mn heupen. Een supergave zachte huid is ook wel 1 vanb mijn wensen. Niet dat ik een lelijke huid heb, maar echt een heeeele gave huid. Als een chineesje.
Mijn knieen en kuiten zijn niet vrouwelijk en sexy door het paardjerijden.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Like I said before. Mijn benen/heupen. Mijn voorgevel amputeer ik persoonlijk als het gaat hangen.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mijn heupen? Het valt niet eens op, maar ik zie het wel.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:51
Verwijderd
- wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn haar, het is dik en vol, en de kleur is perfect Verder hou ik van mijn nagels, ze zijn mooi lang op de vinger zelf zeg maar, en ben ik tevreden over mijn gezicht. Niet zozeer met mijn huid ofzo, maar meer omdat ik een heel karakteristiek gezicht heb, alles wat ik voel zie je bij mij heel duidelijk in mijn gezicht.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Mijn buik en benen. En mijn huid (niet overal, maar op de meeste plaatsen wel).

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik zou heel graag een supergave huid willen hebben. Verder zou ik wel iets langer willen zijn. Ook zou ik willen dat mijn huid iets zuiverder word, nu moet ik die elke avond echt goed schoonmaken, anders zie je dat de dag er na heel erg goed.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Langer en slankere benen.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mijn buik.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:58
Soulwing
Avatar van Soulwing
Soulwing is offline
wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn haar, t was eerst stijlerdestijl, maar toen ik rond een jaar of 12 was kreeg ik krullen jeej, en t is zwart/heel donker bruin, ben daarwel blij mee, blij dat k op de een of andere manier niet blond ben,
En mn ogen ook wel, mooi donker en amandelvormig hihi

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Em mn benen, te kort en te worstachtig. en nu nog mn buikje maarjaa he, dat gaat veranderen

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Mn gewicht dus. 5 kilootjes afvallen , dan is t wel weer goed denk ik. zegmaar al het buik/benenvet beetje weg.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
langere benen , maaarja dat zal wel niet op me af komen wandelen, en de haren van Shakira zijn ook best fijn.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
uh, ik zou zelf afknappen op mn benen, worstenhandjes , maar iemand anders vast ook
__________________
Let's open up a restaurant in Santa Fe
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 15:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn ogen, want die zijn amandelvormig. Ik vind mijn haar ook mooi, want het glanst altijd en is lekker zacht (mijn kapster is er jaloers op ^^) Verder ben ik niet specifiek ergens tevreden over, maar vind ik het totaal wel oké.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Dat hangt van mijn bui af. Ik vind mijn kin niet mooi.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Mijn kin, ik zou wel meer kaaklijn willen hebben. En mijn haarkleur, want ik heb onlangs ontdekt dat ik donkerblond/ lichtbruin ben, maar ik dacht altijd dat ik donkerbruin haar had, maar omdat ik het zo vaak verf was ik het een beetje vergeten...

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Klein beetje minder vet op de heupen of meer vet bij die botjes voor, want daar zit alleen maar vel Eén van de twee iig.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Geen idee
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2006, 16:00
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
[size=0,5]- wat vind je mooi aan jezelf?[/size]
m'n wenkbrauwen, wimpers en ogen.
m'n nagels.
m'n buik, want die is vrij gespierd èn ik heb wat Usher ook heeft.
[size=0,5]wat vind je lelijk aan jezelf?[/size]
ik heb te gespierde benen.
[size=0,5]- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?[/size]
ik zou misschien m'n neus zo willen hebben dat je m'n neusgaten wat minder ziet.
[size=0,5]- van welke uiterlijke features droom je al jaren?[/size]
gespierdere armen en buik.
[size=0,5]- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?[/size]
m'n lengte; 1,63.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 16:58
Maharani
Maharani is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
haren, ogen, mond(lippen), buik

- wat vind je lelijk aan jezelf?
neus, benen, lengte

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
neus, benen, lengte

- van welke uiterlijke features droom je al jaren?
laserontharing, neuscorrectie, lange benen en dunne bovenbenen, kleinere kont

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
kweenie, alles
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 17:38
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Wat vind je mooi aan jezelf?
Ik vind mijn mond wel mooi, hij heeft een mooie vorm. Ik vind dat ik ook wel een grappig gezicht heb met bolle wangetjes. Oh m'n tetten zijn wel ok en mijn lengte vind ik ook wel leuk (niet zo groot: 1.67m).

Wat vind je lelijk aan jezelf?
Tja, wat niet? Ik ben gewoon te dik, vind ik. Ik heb een onstrakke buik, een beetje van die flubberarmen en dikke benen. Ik heb van die lelijke knieeen met 'kwabjes' (bah wat klinkt dat vies ) aan de binnenkant. Mijn huid is ook vaak droog.

Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik wil twaalf (ja twaalf) kilo afvallen. Ik denk dat ik dan al een stuk gelukkiger ben.

Van welke uiterlijke features droom je al jaren?
Een zandloper figuur. Of in ieder geval: een slank figuur. Ik ben zo'n propje

Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mijn flubberarmen en mijn buikje.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 17:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
m'n haar, m'n neusje (soms)
- wat vind je lelijk aan jezelf?
heupen, kont, benen, voeten, buik, bolle wangetjes
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
veel
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
dunnere langere benen, grotere ogen, platte buik, minder heupen, geeeen lovehandles meer
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
ben vrij klein en niet bepaald slank ofzo (ook niet echt dik, maar niet zo'n 'ideaal'lijf iig). m'n love handles. m'n sproetjes.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 17:56
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Citaat:
biep schreef op 02-01-2006 @ 18:48: - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
m'n sproetjes. [/B]
Omg nee man! Sproetjes (L) .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:07
June bug
June bug is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn haar, mijn buik en mijn heupen.
- wat vind je lelijk aan jezelf?
Mijn korte benen, mijn dikke kuiten, mijn voeten (zijn lelijk geworden van t dansen op spitzen), mijn neus (is zo rond en raar)
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Langere dunnere benen (en dus ook dunnere kuiten), en mijn neus. (maar dat van die neus zou ik natuurlijk nooit doen)
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Lange slanke benen dus.
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mijn korte pootjes
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:11
Verwijderd
- wat vind je mooi aan jezelf?
Ik vind me in totaal wel ok uitzien.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Ik heb geen brillenhoofd, alleen deze bril staat me. 99% van de brillen niet, waardoor ik geen andere vind.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Volgens mij krijg ik minder haar zoals mij pa en opa. Het liefste hield ik al mn haar.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren?
Geen, ik hou wel van wat imperfectie.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Mn aparte hoofd .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:25
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 02-01-2006 @ 03:25 :
(1) wat vind je mooi aan jezelf?
(2) wat vind je lelijk aan jezelf?
(3) Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
(4) van welke uiterlijke features droom je al jaren?
(5) Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
(1) Mijn houding, mijn figuur (ook al ben ik totaal niet gespierd) en mijn lach (als het me lukt om geen scheve smoel te trekken)
(2) Mijn neus en borstkas
(3) 10 kilo erbij
(4) Tieten (enfin, dat zou ik in één klap vrouw moeten worden, en dat hoeft nu ook weer niet).
(5) Er heeft me nog nooit iemand gezegd dat ze op een of ander onderdeel van mij afknapt. Ik denk dat het dus wel meevalt.
Toen ik nog klein was had ik soms wratten op mijn vingers. Dat vond ik extreem lelijk.

Blijkbaar ben ik contenter over mezelf dan de meeste vrouwen hier over zichzelf... waarschijnlijk ten onrechte.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:48
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
ik vind wel dat ik een mooi figuur heb.
- wat vind je lelijk aan jezelf?
ik heb nogal gele tanden. en ik heb een keer mijn rechterhand flink verbrand, dus er zitten veel littekens op. maar gelukkig zijn ze best goed weg aan t trekken. maar verder ben ik tevreden.
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
neuh ik geloof niet dat ik iets wil veranderen, ben tevreden.
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? k wou dat ik mooi glanzend haar had
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
mn gele tanden ofzo hehe
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:54
Built to last
Built to last is offline
ik wil een wildere baardgroei!

De rest is wel ok!

(ow en natuurlijk wil ik een negerpiemel! )
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 18:56
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
shining schreef op 02-01-2006 @ 15:16 :
Ik vind niet dat je een babyface hebt, maar gewoon een gezicht van een 13 jarige jongen.
Het is toch logisch dat je er nog niet uit ziet als een 'echt man'
(je eerste donshaartjes beginnen misschien net pas te groeien )

Maak je maar niet druk, je hebt nog lang genoeg om er rimpelig en behaard uit te zien
omg donshaartjes

Nouja dankjewel shining
je bent goed voor mijn ego
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2006, 18:58
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
[size=0,5]- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?[/size]
m'n lengte; 1,63.
haaaa whooo ik ben 10 cm langer
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 19:14
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 02-01-2006 @ 19:58 :
haaaa whooo ik ben 10 cm langer
ik hoop dat je nog lange tijd gelukkige momenten zal beleven aan dit gegeven feit.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 02-01-2006 @ 19:56 :
omg donshaartjes

Nouja dankjewel shining
je bent goed voor mijn ego


Geen dank
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 19:27
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Miles schreef op 02-01-2006 @ 20:14 :
ik hoop dat je nog lange tijd gelukkige momenten zal beleven aan dit gegeven feit.
och ik vond het wel een leuk feitje
niks mis met kleine mensen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 23:09
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 02-01-2006 @ 20:27 :
och ik vond het wel een leuk feitje
niks mis met kleine mensen

hahaha wel als je een jongen bent en 1.63 bent maar waldemar krijgt vast nog wel een groeispurt, hij is pas 14 tenslotte.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 23:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Miles schreef op 02-01-2006 @ 17:00 :
èn ik heb wat Usher ook heeft.
bij jou op afknappen?[/size]
Een pikwijzer heet dat (tja die lijnen wijzen naar je pik, kan er ook niets aan doen )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 00:15
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
hoe verassend dat de meisjes met waslijsten komen en de jongens niet (minus broeder ) (L)
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 00:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik kan die foto niet zien
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 00:30
Hagel
Hagel is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
mijn huid, ogen en kont
- wat vind je lelijk aan jezelf?
mijn dikte, mijn haren
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
vooral mijn haren, de rest kan ik zelf wel
- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
mooier haar en slank zijn
- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
buik en haren
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 00:49
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-01-2006 @ 00:58 :
Een pikwijzer heet dat (tja die lijnen wijzen naar je pik, kan er ook niets aan doen )
Helaas Roos.. nice try maar dat is niet de pikwijzer. De pikwijzer is het streepje haar vanaf je navel richting je pik.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 09:58
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?

me lengte.

- wat vind je lelijk aan jezelf?

me bovenbenen zijn te dik, me buik kan wel wat minder, me voeten zijn te groot, me lippen zijn te groot, me neus kan nog wel wat mooier, me bovenarmen nog wat te dik. me tanden

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?

liposuctie, laserbehandeling, neus correctie, oorcorrectie, lipcorrectie, tanden laten corrigeren.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)

een strakkere buik en mooi dunne benen

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?

me buik, me bovenbenen, me neus.

Heb veel complexen

Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 10:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?

mijn gezicht, handen, voeten, heupen, tieten

- wat vind je lelijk aan jezelf?
mijn benen zijn kort en gespierd bahaaaha

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
ik wil langer zijn zodat mijn benen langer en dunner worden

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
ik droom van 5-10 cm extra wat lengte betreft

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
grote afknapper is denk een beetje overdreven maar ja dan mijn benen he
ohja en lengte dat ze mij niet staand kunnen neuken
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 11:12
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-01-2006 @ 00:09 :
hahaha wel als je een jongen bent en 1.63 bent maar waldemar krijgt vast nog wel een groeispurt, hij is pas 14 tenslotte.
Niet zo flauw mommy
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 12:20
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
- wat vind je mooi aan jezelf?
Ik ben een sarcast van jewelste.

- wat vind je lelijk aan jezelf?
Ik ben zwart.

- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Ik wil graag blank zijn.

- van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt)
Blanke huid.

- Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen?
Ik ben zwart.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine zwaffelen.
Annet.
6 31-03-2009 12:10
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 17:13
ARTistiek [vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena
Rooster
182 21-08-2007 19:28
Lifestyle Het waardeer jezelf NIET topic
Eresh'kigål
108 16-01-2006 20:23
Lifestyle Het waardeer jezelf WEL godverdomme topic!!
Frostbite
1 13-01-2006 16:19
Psychologie onstabiel
gothicje
27 15-04-2003 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.