Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2013, 16:08
ravie
ravie is offline
Hallo,

Ik heb een vraag gekregen van een goeie vriend van mij en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik ken heb al 9 jaar en we zijn beiden gewoon hetero.

Maar sinds de laatste jaren vraagt hij grapenderwijs of ik hem wil pijpen, ik dacht dat hij altijd een grap maakte. Hij weet dat ik niet homo ben, maar hij vroeg mij de laatste keren dat ik hem op zn kamer bezocht om het te doen, nu twijfel ik, want ik heb niet echt ervaring ermee en ja ik weet niet wat er met de vriendschap zal gebeuren.

Hij vraagt het nu al best lang, maar wat zouden jullie doen? Ik denk erover om hem 1 keer te pijpen en daarbij te houden. Maar wat als ik het niet goed doe of dat ik hem daarna niet meer kan aankijken ofzo?

Heeft iemand dit ook gehad en wat heb je daarbij gedaan? Want ik wil niet raar denken over mezelf zeg maar, ik bedoel ik ben geen homo maar ik pijp wel een man, dat is voor mij apart in mn hoofd.

Nou misschien hoor ik tips, zou dat leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:16
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Eh het gaat er niet om wat hij wil maar wat jij wilt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:19
Verwijderd
Ik had gelachen en gezegd dat als hij nog één keer erom vroeg dat hij een hoek zou krijgen.

Je bent trouwens wel gay.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:24
ravie
ravie is offline
@ patataap, ja ik heb hem gezegd dat ik dat niet doe enzo, maar hij maakt er weleens grapjes om en vraagt er grapenderwijs wel om nog steeds

@ reverend, haha nee ik ken hem al 9 jaar en het lijkt hem gewoon lekker zegt die, maar ik val alleen op meisjes dat weet hij wel.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 17:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nou natuurlijk niet doen als je dat niet wilt. En als jullie allebei blijven volhouden dat jullie niet gay zijn is er denk ik eenje die jokt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 17:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Er is heus niks mis met homo of biseksueel zijn, hoor. Jullie zijn allebei overduidelijk niet hetero, waarom dat dan toch stug blijven volhouden?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 17:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als hij graag door een vent gepijpt wil worden is hij dus geen hetero. En als jij al overweegt om het ook te doen, ben jij ook niet hetero.

Maar je geaardheid is helemaal niet relevant in dit verhaal. Wat jij je moet afvragen is dit: WIL JE HET? Zo ja, dan moet je vooral veel plezier hebben. Zo niet, dan zeg je dat hij pech heeft. En als 'ie dan toch door blijft zeuren moet je hem zeggen dat 'ie op moet rotten.

Het maakt niet uit wat hij wil. Zoek nu eerst maar eens uit wat jij zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 17:54
ravie
ravie is offline
he bedankt voor jullie reacties, ik heb er zelf over nagedacht maar ik wil het niet, dat weet hij ook. Maar als hij door blijf vragen dan wil ik het wel een keer doen, zodat hij er klaar mee is, want het word nu best irritant zeg maar.

Maar voor de duidelijkheid, ik val zelf op meisjes, maar als hij doorvraagt dan denk ik van ja, want is er op tegen als hij het heel graag wilt en het is voor 1 keer, dan kan het misschien wel, zo denk ik dan. Want ik ken hem al 9 jaar, zomaar zeggen van oprrotten is makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
he bedankt voor jullie reacties, ik heb er zelf over nagedacht maar ik wil het niet, dat weet hij ook. Maar als hij door blijf vragen dan wil ik het wel een keer doen, zodat hij er klaar mee is, want het word nu best irritant zeg maar.
.....wat is dat voor logica?

Dan zeg je gewoon tegen hem dat hij op moet houden met vragen omdat je het toch niet doet. Als een zwerver jou constant om geld blijft vragen denk je op een gegeven moment dan ook "goh, ik geef hem maar 100 euro, misschien houdt hij dan op".
Citaat:
Maar voor de duidelijkheid, ik val zelf op meisjes, maar als hij doorvraagt dan denk ik van ja, want is er op tegen als hij het heel graag wilt en het is voor 1 keer, dan kan het misschien wel, zo denk ik dan. Want ik ken hem al 9 jaar, zomaar zeggen van oprrotten is makkelijker gezegd dan gedaan.
Nee hoor, dat is makkelijker gedaan dan gezegd.


Niet zo pussy zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 18:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
he bedankt voor jullie reacties, ik heb er zelf over nagedacht maar ik wil het niet, dat weet hij ook. Maar als hij door blijf vragen dan wil ik het wel een keer doen, zodat hij er klaar mee is, want het word nu best irritant zeg maar.

Maar voor de duidelijkheid, ik val zelf op meisjes, maar als hij doorvraagt dan denk ik van ja, want is er op tegen als hij het heel graag wilt en het is voor 1 keer, dan kan het misschien wel, zo denk ik dan. Want ik ken hem al 9 jaar, zomaar zeggen van oprrotten is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ben je nou helemaal gek geworden? Lees je eigen post nog een keer en vraag je zelf dan even af of dit normaal is. Je wilt het dan maar gaan doen zodat hij stopt met zeuren? Zo werkt het niet. Als jij het niet wilt, dan heeft hij maar te stoppen met zeuren. Het is niet jouw taak om hem tevreden te houden.

Als hij echt zo'n goede vriend accepteert hij dat jij het niet wilt en zoekt hij iemand anders om aan z'n lul te zuigen.

Tenzij je het eigenlijk stiekem wel wilt, maar gewoon heel graag niet homo (of bi) wilt zijn en dit dan maar als excuus gebruikt. Je snapt dat er niets mis mee is om het wél te willen? Alleen ben je dan geen hetero.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 22:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als hij doorvraagt dan sla je hem op z'n bek, dan ga je hem niet pijpen om er vanaf te zijn. Want als je dat doet dan wil hij vaker. Grapjurk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 23:04
Verwijderd
Goede oplossing hoor, als iemand vragen blijft stellen hem op zijn bek slaan, Pluis en Reverend. Persoonlijk zou ik eens beginnen met de vriendschap beëindigen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 23:24
ravie
ravie is offline
hee ja jullie hebben wel gelijk, ik ga hem denk ik hierover spreken, dat we alleen vrienden zijn en als hij het weer vraag ik contact ga verminderen.

ik moet zeggen dat ik wel twijfelde om het te doen, maar ik sta er niet echt zelf achter.

maar denk dat het beste is dat ik hem confronter erover
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 23:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Goede oplossing hoor, als iemand vragen blijft stellen hem op zijn bek slaan, Pluis en Reverend. Persoonlijk zou ik eens beginnen met de vriendschap beëindigen.
Ik vind het een uitstekend idee om iemand die mij seksueel intimideert en die niet luister naar "nee" en klap in z'n gezicht te verkopen.

en ravie goed plan om hem nu eens serieus nee te zeggen en duidelijk te maken dat zijn gezeur vervelende consequenties heeft voor hem.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 23:35
ravie
ravie is offline
he Pluis, ja ik ga dat maar doen, maar dan doet hij alsof hij een grapje maakt ofzo.

maar ik ga het zeker wel doen praten met hem
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Goede oplossing hoor, als iemand vragen blijft stellen hem op zijn bek slaan, Pluis en Reverend. Persoonlijk zou ik eens beginnen met de vriendschap beëindigen.
Citaat:
Ik vind het een uitstekend idee om iemand die mij seksueel intimideert en die niet luister naar "nee" en klap in z'n gezicht te verkopen.

en ravie goed plan om hem nu eens serieus nee te zeggen en duidelijk te maken dat zijn gezeur vervelende consequenties heeft voor hem.
Nou ik vind geweld nooit een "uitstekend idee" en ben het dan ook met Lusi eens..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een uitstekend idee om iemand die mij seksueel intimideert en die niet luister naar "nee" en klap in z'n gezicht te verkopen.

en ravie goed plan om hem nu eens serieus nee te zeggen en duidelijk te maken dat zijn gezeur vervelende consequenties heeft voor hem.
:') seksueel intimideert. Voor een gemiddeld aantrekkelijk persoon zijn dat dan een stuk of tien klappen op een uitgaansavond
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 00:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
:') seksueel intimideert. Voor een gemiddeld aantrekkelijk persoon zijn dat dan een stuk of tien klappen op een uitgaansavond
Ja, wordt een gemiddeld aantrekkelijk persoon voortdurend gevraagd door zijn beste vriend of hij hem wil pijpen? Goede vergelijking, sjongejonge
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 00:25
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik zou het nou niet echt seksuele intimidatie willen noemen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 00:48
ravie
ravie is offline
nee ik noem het ook niet intimidatie, hij vraagt het me gewoon, spelenderwijs meer, alleen wel vaak af en toe
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 02:38
R-R
R-R is offline
Als jij zegt dat je hetero bent, waarom zou je dan een gozer gaan pijpen?
Ik bedoel, ik zou geen gozer willen pijpen. of gepijpt willen worden door gozer.
Voorderest, doe wat jij denkt dat het beste is!
Als dat hem pijpen is, dan doe je dat, en niet doen om er maar van af te zijn, is met veel dingen zo maar niet met dit!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, wordt een gemiddeld aantrekkelijk persoon voortdurend gevraagd door zijn beste vriend of hij hem wil pijpen? Goede vergelijking, sjongejonge
Hij heeft nog niet eens goed nee gezegd je hebt daadwerkelijk niemand die grapjes tegen je maakt over verschillende seksuele handelingen die je bij hen kan verrichten? Figures. Die jongen moet een keer écht nee zeggen, het uitleggen, en desnoods de vriendschap verbreken. Als een vriend bezig blijft en ik heb aangegeven dat het niet meer grappig is, dan is het geen vriend meer. Vrij eenvoudig en doeltreffend. Jij moedigt onnodig fysiek geweld aan.

Laatst gewijzigd op 20-07-2013 om 07:47.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 08:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou het nou niet echt seksuele intimidatie willen noemen.
Jawel, het is wel een vorm van seksuele intimidatie, want je gaat je er ontzettend ongemakkelijk van voelen. Sowieso is seksuele intimidatie niet bij uitstek lichamelijk, hè?

Dat gezegd hebbende vind ik de reactie van Pluis ook wel erg overdreven hoor. Zoals Lusi zegt: als je in de kroeg staat en iemand blijft maar aan je kont zitten, terwijl je duidelijk hebt gemaakt dat 'ie van je af moet blijven, dán geef je hem een knal voor z'n smoel.

In dit geval is er een heel makkelijke geweldloze oplossing, namelijk: je zegt die gast dat hij op moet tyfen en verbreekt daarna het contact. Beweren dat zo iemand je vriend is, terwijl hij je maar blijft lastigvallen met deze onzin, is gewoon debiel.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Goede oplossing hoor, als iemand vragen blijft stellen hem op zijn bek slaan, Pluis en Reverend. Persoonlijk zou ik eens beginnen met de vriendschap beëindigen.
Lezen is zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 11:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb deze optie nog niet langs horen komen: vraag hem eens op de man af of hij homo is. Je schrijft wel dat jullie allebei hetero zijn maar dat betwijfel ik dus een beetje. Als hij nee zegt zeg je dat hij dan ook niet meer moet vragen of je hem wil pijpen. Als hij ja moet je voor je zelf eens na gaan hoe je daar mee omgaat. Blijven jullie dan nog vrienden?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 14:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb deze optie nog niet langs horen komen: vraag hem eens op de man af of hij homo is. Je schrijft wel dat jullie allebei hetero zijn maar dat betwijfel ik dus een beetje. Als hij nee zegt zeg je dat hij dan ook niet meer moet vragen of je hem wil pijpen. Als hij ja moet je voor je zelf eens na gaan hoe je daar mee omgaat. Blijven jullie dan nog vrienden?
Een vriendschap verbreek je niet als iemand homo blijkt te zijn. Het probleem hier heeft helemaal niets met geaardheid te maken; het probleem is dat die gast niet weet wat 'nee' betekent en door blijft zeiken. Dáár kun je wel een vriendschap om verbreken. Maar hetzelfde was waar geweest als de TS een meisje was.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 18:15
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Citaat:
Ik had gelachen en gezegd dat als hij nog één keer erom vroeg dat hij een hoek zou krijgen.

Je bent trouwens wel gay.
Dit, als je hetero bent dan pijp je elkaar niet als vrienden, dat is gay, allebei omdat jij het doet en hij het wil, en als je je ook nog zorgen maakt of jet het goed doet en hem anders niet meer kan aankijken, dan zou ik toch maar is uit de kast komen en daarna de kast induiken met je vriend.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 22:53
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
dat zulke mensen zichzelf nog afvragen of ze gay zijn, wat een grap.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 00:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Een vriendschap verbreek je niet als iemand homo blijkt te zijn. Het probleem hier heeft helemaal niets met geaardheid te maken; het probleem is dat die gast niet weet wat 'nee' betekent en door blijft zeiken. Dáár kun je wel een vriendschap om verbreken. Maar hetzelfde was waar geweest als de TS een meisje was.
Dat jij of ik een vriendschap niet zouden verbreken als iemand homo blijkt wil nog niet zeggen dat anderen dit ook niet zouden doen. Misschien is de vriend wel homo en misschien zelfs wel verliefd op de TS of wil hij met een jongen experimenteren en vind dit makkelijker om te vragen aan een goede vriend dan een wildvreemde op te duikelen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht om de TS lastig te blijven vallen maar er duidelijkheid over krijgen door er nog eens over te praten kan geen kwaad. Als hij dat niet wil of als zijn antwoord je niet bevalt kan je nog altijd de vriendschap verbreken. (Zonder klappen uit te delen!)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 01:07
Babe123
Babe123 is offline
Gay o.O
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 01:14
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Gay o.O
Nee jouw seksuele gedrag is lekker normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 01:18
Babe123
Babe123 is offline
Citaat:
Nee jouw seksuele gedrag is lekker normaal.
Ja?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 09:56
Verwijderd
Wat een irritant topic zeg. En dat ligt niet aan TS, maar aan al die zelfverklaarde psycholoogjes-seksuoloogjes die even willen melden hoeveel verstand zij hebben van de geaardheid van TS en daarbij even vergeten dat ze niets toevoegen.

Ik vind TS niet gay. In mijn ogen ben je gay als je jezelf gay vindt. Voor de een is dat als hij nu en dan een vriend aftrekt, voor de ander als hij een relatie met een jongen/man heeft, en dat mag iedereen lekker zelf beslissen. Je mag er ook gewoon van mening over veranderen, en je mag ook jezelf hetero vinden als je wel eens een jongen zou willen pijpen. Maar dat lijkt me niet eens aan de orde, want TS wil volgens mij helemaal die vriend niet pijpen, hij wil gewoon van het gezeur af zijn.

Citaat:
Nee jouw seksuele gedrag is lekker normaal.
1. Dus gay zijn is niet normaal?
2. Wat heeft haar seksuele gedrag hiermee te maken?
3. Wat heb jij met haar seksuele gedrag te maken?

En TS: ongeveer dit:

Citaat:
Maar je geaardheid is helemaal niet relevant in dit verhaal. Wat jij je moet afvragen is dit: WIL JE HET? Zo ja, dan moet je vooral veel plezier hebben. Zo niet, dan zeg je dat hij pech heeft. En als 'ie dan toch door blijft zeuren moet je hem zeggen dat 'ie op moet rotten.

Het maakt niet uit wat hij wil. Zoek nu eerst maar eens uit wat jij zelf wilt.
Citaat:
.....wat is dat voor logica?

Dan zeg je gewoon tegen hem dat hij op moet houden met vragen omdat je het toch niet doet. Als een zwerver jou constant om geld blijft vragen denk je op een gegeven moment dan ook "goh, ik geef hem maar 100 euro, misschien houdt hij dan op".

Nee hoor, dat is makkelijker gedaan dan gezegd.

Niet zo pussy zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 15:09
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ik had gelachen en gezegd dat als hij nog één keer erom vroeg dat hij een hoek zou krijgen.

Je bent trouwens wel gay.
En jij bent 26? Voel je je zeker wel treurig jongetje of niet?

Zoveel jongens die op jouw leeftijd daar mee experimenteren. Als je het zou doen betekent het totaal niet dat je gay of bi bent, en van hem evenmin. Maar het is aan jou: als het je lekker lijkt doe je het, anders niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
En jij bent 26? Voel je je zeker wel treurig jongetje of niet?
Ik voel me prima. Wat heeft dat ermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 16:15
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Zoveel jongens die op jouw leeftijd daar mee experimenteren. Als je het zou doen betekent het totaal niet dat je gay of bi bent, en van hem evenmin. Maar het is aan jou: als het je lekker lijkt doe je het, anders niet.
Als je gay opvat als 'als jongetje seksueel geïnteresseerd zijn in andere jongens', dan ben je gewoon wel gay als je zulke dingen wilt doen. Maar goed, dat maakt dan ook weer geen ruk uit. Anyway, doen als het je leuk lijkt/je je er fijn bij bent, níet doen om 'ervan af te zijn' oid. Volgens mij werkt dat sowieso alleen averechts en denkt zo'n vriend 'ha, als het één keer kan, kan het ook wel nog eens!' tenzij het een teleurstellende ervaring was
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 16:26
Verwijderd
Okee sws gay, ben je als jij er zelf achterkomt. Je bent niet jhomo of lesbi of bi, als je een keer elkaar pijpt vingert of zoent er bestaat iets als seksueel experimenteren. Het belangrijkste is gewoon dat jij er achter staat. Zo niet dan is er niks aan de hand. Dan zeg je dat en als hij je dwingt of intimideert moet je gewoon het contact verminderen, dan weetje ook wat voor vriend dat is x
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 17:12
ravie
ravie is offline
@ Vowel, nee ik zie he tniet echt als seksuele intimidatie, hij dwingt niet ofzo, het zijn meer opmerkingen, maar dan doe ik alsof ik het niet hoor ofzo of zoiets van ja zal wel, dan begin ik over iets anders weer.

@ Etmakas, bedankt voor je opmerkingen, ja ik wil idd hem zijn zin geven, maar 1 keer, dat hij ophoud met zeuren ofzo haha, maar wat iemand anders al zei, na die eerste keer kan hij het vaker blijven vragen.

Ik hoor van mensen vriendschap verbreken is beter, maar we zijn goeie vrienden, alleen op deze 1 ene punt is het vervelend, het is echt elke keer als ik hem zie dan hij zo een opmerking maakt of er een grapje over maakt en op zon moment denk ik van ja is echt echt zo erg om het te doen bij hem als hij al zolang erom vraagt. Het is niet dat ik gevoelens erbij heb ofzo, want om kort door de bocht te zeggen, seks met een man lijkt me dus echt goor, niet dat ik rtegen homos ben, maar zoiets trekt mij niet aan.

Maar ik denk contact verminderen kan wel een optie zijn, maybe dat hij het dan wel merkt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 17:18
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gewoon duidelijk 'Nee!' zeggen. "Nee man. Ik wil je niet pijpen en ga dat ook nooit doen! Stop gewoon met vragen. Je bent hopeloos." Ofzo
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 17:31
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
Je moet hem niet pijpen omdat hij je zovaak vraagt. Dat moet je hem zeggen. En zelf zou ik kijken of il het echt zou willen als ik jou was. Je zou het ook serieus met h kunnen bespreken waarom hij dat vraagt en/of wilt dat je het doet. Je zou hem kunnen vragen wat hij precies van je wilt. En of er meer achter zit dan alleen pijpen.

Je moet je niet druk maken of je dan opeens biseksueel bent. Daar is niks mis mee. Maar ook als hetero jongen kan je nieuwschierig zijn hoe het voelt.

En je wordt niet bi of homo als je sex wilt met een andere jongen maar als je verliefd op hem wordt.

En je moet zeker niet luisteren naar mensen die je een watje ofzo noemen want die haten hier alleen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 18:21
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Dikke kans dat als jij zegt 'okee, trek je broek maar uit', hij stomverbaasd is en het vervolgens nooit meer vraagt. Hij heeft echt wel door dat jij je ongemakkelijk voelt als hij dit vraagt, wat waarschijnlijk voor hem de reden is om het te blijven vragen. Het komt iig op mij niet over alsof hij écht wil dat jij hem pijpt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 22:46
128670
128670 is offline
Gewoon je eigen wil achtervolgen. Verder niets.

Zijn er hier trwns veel oudere jongens die wel eens een goede vriend hebben afgetrokken of gepijpt om is te weten hoe dat nou is? En hoe voelden jullie jezelf later dan als jullie elkaar weer zagen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Dikke kans dat als jij zegt 'okee, trek je broek maar uit', hij stomverbaasd is en het vervolgens nooit meer vraagt. Hij heeft echt wel door dat jij je ongemakkelijk voelt als hij dit vraagt, wat waarschijnlijk voor hem de reden is om het te blijven vragen. Het komt iig op mij niet over alsof hij écht wil dat jij hem pijpt.
Deze tactiek heb ik een keer toegepast op een meisje uit mijn klas vroeger, die de hele tijd tijdens gym zat van: ik heb zo'n zin om je te pijpen, ah toe nou.. Toen zei ik een keer: Ja is goed hoor! Kom maar mee. Toen was het over.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 10:16
Verwijderd
Na een tijdje pas? Serieus of niet serieus, ik zou er gelijk op ingaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 01:14
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
Mensen, gwn elkaar eens pijpen en experimenten staat helemaal los van homo of hetero zijn Waarom moet iedereen dat er altijd onmiddelijk bij betrekken.Heel veel jongens doen dat, of gwn samen rukken gebeurt nog veel meer. Als je je niet aangetrokken voelt tot jongens/mannen ben je geen homo. Je bent jong, onervaren en als beste vrienden met elkaar dingen uitproberen is niets mis mee. Gewoon doen en niet denken dat het je direct een homo maakt ofso. Je vriend daarentegen kan wel homo of bi zijn natuurlijk aangezien hij het blijft vragen. Hij kan natuurlijk ook gwn benieuwd zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 01:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mensen, gwn elkaar eens pijpen en experimenten staat helemaal los van homo of hetero zijn Waarom moet iedereen dat er altijd onmiddelijk bij betrekken.Heel veel jongens doen dat, of gwn samen rukken gebeurt nog veel meer. Als je je niet aangetrokken voelt tot jongens/mannen ben je geen homo. Je bent jong, onervaren en als beste vrienden met elkaar dingen uitproberen is niets mis mee. Gewoon doen en niet denken dat het je direct een homo maakt ofso. Je vriend daarentegen kan wel homo of bi zijn natuurlijk aangezien hij het blijft vragen. Hij kan natuurlijk ook gwn benieuwd zijn.
Als je andere jongens wilt pijpen, of door ze gepijpt wilt worden, staat dat waarschijnlijk niet echt los van wel of niet hetero zijn. Maar ik snap dat je dat graag roept, ontkennen is makkelijker dan jezelf accepteren zoals je bent.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Als je andere jongens wilt pijpen, of door ze gepijpt wilt worden, staat dat waarschijnlijk niet echt los van wel of niet hetero zijn.
Ja, het staat er niet helemaal los van.

Citaat:
Maar ik snap dat je dat graag roept, ontkennen is makkelijker dan jezelf accepteren zoals je bent.
...serieus? Wat is dat toch voor iets raars in dit topic dat iedereen voor elkaar wil bepalen 'wat ze zijn'? Als jij graag een jongen wil pijpen, maar verder niks met een jongen wil hebben of doen, is het toch niet zo raar om jezelf toch hetero te noemen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 10:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, het staat er niet helemaal los van.



...serieus? Wat is dat toch voor iets raars in dit topic dat iedereen voor elkaar wil bepalen 'wat ze zijn'? Als jij graag een jongen wil pijpen, maar verder niks met een jongen wil hebben of doen, is het toch niet zo raar om jezelf toch hetero te noemen?
Ik bepaal toch helemaal niet wat iemand is? Ik ben alleen wel van mening dat wel erg veel mensen roepen "ja het heeft helemaal niks met wel of niet hetero zijn te maken hoor als je jongens wilt pijpen!!11!!" terwijl dat vermoed ik meer te maken heeft met onzekerheid dan met iets anders. En als hij regelmatig jongens wil pijpen en zichzelf helemaal hetero wil noemen moet 'ie dat vooral doen, maar persoonlijk vind ik dat als je dat wilt, je wellicht iets minder hetero bent dan je jezelf wilt noemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Mensen, gwn elkaar eens pijpen en experimenten staat helemaal los van homo of hetero zijn
Dat zeggen alleen homo's.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 13:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mensen, gwn elkaar eens pijpen en experimenten staat helemaal los van homo of hetero zijn Waarom moet iedereen dat er altijd onmiddelijk bij betrekken.Heel veel jongens doen dat, of gwn samen rukken gebeurt nog veel meer. Als je je niet aangetrokken voelt tot jongens/mannen ben je geen homo. Je bent jong, onervaren en als beste vrienden met elkaar dingen uitproberen is niets mis mee. Gewoon doen en niet denken dat het je direct een homo maakt ofso. Je vriend daarentegen kan wel homo of bi zijn natuurlijk aangezien hij het blijft vragen. Hij kan natuurlijk ook gwn benieuwd zijn.
Klopt, wel of geen vlees eten staat ook helemaal los van wel of geen vegetariër zijn.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Seksualiteit Beste vriend pijpen
Verwijderd
20 13-01-2016 23:27
Drugs & Alcohol Vaaaage shit.
m!ke
21 21-05-2008 18:40
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.