Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2007, 21:16
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Hallo,

Vanavond was ik heel dom aan het masturberen met mijn cam aan. Zonder iemand die keek, overigens. Gewoon om zelf te kijken en daar geil van te worden.
Totdat... Mijn vader me betrapte. Hij dacht natuurlijk het ergste, dat ik met iemand zat te cammen. Hij boos worden. Ik heb zo rustig en volwassen mogelijk gezegd dat er niemand zat te kijken. Toen hij vroeg, waarom die cam dan? Zei ik al even rustig, om het zelf te kunnen zien.
Dat slikte hij.

Maar, ik voel me nu vreselijk. Hij heeft voor het eerst ontdekt dat ik masturbeer, ik kan hem niet meer onder ogen komen, evenals mijn moeder die het van mijn vader weet. Ik heb het idee dat ik hun vertrouwen beschaamd heb. Verder vind ik het erg dat hij mij zo gezien had, omdat hij toch ook een man is.
Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan, ik durf nu zeker niet meer te masturberen, bang dat ze het merken. Ik weet dat ze niet zo naïef mogen zijn om te denken dat ik mijn eigen lichaam nog niet ontdek heb, wat ze ook niet zullen zijn, maar ik vind het echt erg.

Het is eng, ik weet niet hoe ik ze onder ogen moet komen. Mijn cam is voor onbeperkte tijd ingenomen, misschien wel voor altijd.

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt, of die tips kan geven? Moet ik het erg gewoon nooit meer over hebben, doen alsof het nooit is gebeurd? Hoe moet ik ze normaal onder ogen komen?

Het voelt alsof mijn grootste geheim ontdekt is, wat ook eigenlijk zo is, alhoewel dit mijn ena grootste geheim was, voor mijn ouders dan.

Help.

Edit; Dit stond dus eerst in Lichaam en Gezondheid, maar ik heb het toen verplaats en aan de moderators gevraagd het topic te verwijderen.
__________________
If I could ask God one question, it would be Why?

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:20
Verwijderd
Even voorbij laten waaien en er over een paar maandjes om lachen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Overigens hoef je tegen ons niet te liegen dat er niemand keek, we zijn je ouders niet.

Verder denk ik dat je een paar ongemakkelijke weken tegemoet gaat en het dan over is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:24
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Reverend - ik geloof nu niet dat ik er ooit over moet lachen.
NyteWolf - Waarom zou ik in Godsnaam liegen hier? Er keek niemand, dat zou ik nooit toestaan.
__________________
If I could ask God one question, it would be Why?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:26
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Hebben je ouders dan nooit geleerd te kloppen?

Tja, dit gaat zoiets worden dat niemand van jullie ooit gaat vergeten en waarschijnlijk over een tijdje nooit meer over gesproken gaat worden. Waait wel over!

Ach ja, je kan natuurlijk gewoon blijven mastuberen, maar wat dacht je van onder de douche, 's nachts in je bedje of ergens waar een deur op slot kan?
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:39
Ellemieke Zaal
Ellemieke Zaal is offline
Zocht je vader het ontbrekende bierflesje?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:42
Fayette
Citaat:
Ellemieke Zaal schreef op 26-04-2007 @ 22:39 :
Zocht je vader het ontbrekende bierflesje?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 22:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Kom jongens, wel serieus reageren. Dit is onzin niet en als je niets te melden hebt dwingt niemand je om te posten.

Mijn tip: negeer het gewoon. Doe of het nooit gebeurd is. Dit is niet bepaald iets om even over te praten om je beter bij te voelen. Gewoon niets doen en ervan uitgaan dat je ouders het snel vergeten zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 22:03
Verwijderd
Vervelend dat je vader je op deze manier betrapte, maar hoeveel mensen mastruberen er nu rond jou leeftijd, minstends 75% of meer? Het is volkomen normaal en dat zou je vader ook moeten weten. Lijkt me sterk dat hij op die leeftijd nog niet gedaan zou hebben of erover na zou hebben gedacht. Misschien dat het bij hem verkeert valt omdat je gebruik maakte van je cam, maar als je helemaal eerlijk tegenover jezelf en je ouders bent dat je echt niet met iemand anders zat te cammen. Dan moeten ze dat geloven, zo niet dan is dat hun eigen zaak en ben jij iig eerlijk geweest. Misschien dat hij je cam ook heeft weggehaalt omdat hij bang is voor hackers die misschien op je pc kunnen komen en zo jou bezig zouden kunnen zien.
Het waait vast wel over, gewoon over een tijdje je cam weer terug vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 22:27
Verwijderd
Iedereen mastubeert, zelfs je ouders (of ze doen gewoon aan seks, nog beter). En je ouders moeten inderdaad leren kloppen. Afgezien daarvan kun je wel een spiegeltje pakken ofzo om jezelf te zien mastuberen dus ik snap de reactie van je ouders wel, want het zou natuurlijk dom zijn als je voor iemand op de cam zou mastuberen.

Bang zijn voor je ouders is net zo dom als je schamen voor de manier waarop je pindakaas op je brood smeert (jezus wat een voorbeeld ;x), want het is de normaalste zaak van de wereld dat je mastubeert. Gewoon doorgaan waar je mee bezig was en het er niet meer over hebben lijkt mij een goed plan
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Liwin schreef op 26-04-2007 @ 22:24 :
Reverend - ik geloof nu niet dat ik er ooit over moet lachen.
Ik zie de humor er nu al van in, voor jou duurt het alleen nog wat langer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 23:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zao schreef op 26-04-2007 @ 23:27 :
Bang zijn voor je ouders is net zo dom als je schamen voor de manier waarop je pindakaas op je brood smeert (jezus wat een voorbeeld ;x), want het is de normaalste zaak van de wereld dat je mastubeert. Gewoon doorgaan waar je mee bezig was en het er niet meer over hebben lijkt mij een goed plan
Zou je dat echt doen als je ouders jou zouden betrappen op een dergelijke manier?

Citaat:
Reverend schreef op 26-04-2007 @ 23:53 :
Ik zie de humor er nu al van in, voor jou duurt het alleen nog wat langer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 23:33
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Er valt toch niets te bepraten ofzo? Je hebt niets fout gedaan; zo denken je ouders er vermoedelijk ook over. (behoudens die webcam dan). Het is een tijdje ongemakkelijk en daarna denk je er niet meer aan, niet over inzitten..
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 23:36
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
hmmm,
nog ff nagedacht.

als je ze een keer snachts zou kunnen betrappen op enige initimiteit, ik zou zo die kamer instormen,dan sta je en weer gelijk, en hebben jullie allemaal iets om je rot over te voelen.

En ach, zo wereldschokkend vinden ze het vast niet.Probeer het te vergeten en ff te relativeren enzo, de shock gaat wel weer voorbij binnen nu en n paar daagjes.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 23:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja maar mensen, buiten dat ze niets fout heeft gedaan en dat het normaal is en dat die vader dat vast zelf ook wel weet, zit ze wel in een kutsituatie waarbij haar vader haar heeft zien masturberen en bovendien heeft gezien hoe ze dat voor haar eigen webcam deed omdat ze dat opwindend vond. (Nog buiten of hij wel of niet gelooft dat er iemand meekeek) Dat voelt ongemakkelijk of er nou wel of niet iets fout aan is.

Maar verder ben ik het wel met de rest eens, ik zou er gewoon niets over zeggen. En als zij erover beginnen, wel het gesprek aan gaan maar heel duidelijk voor jezelf houden dat dit een prive kwestie is en dat ze niet alles over je hoeven te weten. En dat dit een van die dingen was die je liever prive had gehouden. Met zo'n instelling zou ik het gesprek wel ingaan. Verder gewoon afwachten. Maar ik zou er zelf absoluut nooit over beginnen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 00:18
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
oh god, ik heb zoveel domme dingen gedaan toen ik jong was en mijn seksualiteit ontdekte. Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen, maar om het leed te verzachten: ik heb weleens mijn eh poesje gescand ( ja je hoort het goed, beide benen over de scanner, en zakken maar), en dat zag er echt niet uit

dat je ouders erachter zijn gekomen is balen, maar komop, welke gezonde jongen van 16 masturbeert niet? had je pa maar moeten kloppen, jij komt toch ook nieteens hun slaapkamer binnenwandelen *tomtiedom* terwijl je pa en ma aan het krikken zijn?

dus draai het om: KLOPPEN en jouw privacy respecteren.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 01:18 :
ik heb weleens mijn eh poesje gescand ( ja je hoort het goed, beide benen over de scanner, en zakken maar), en dat zag er echt niet uit
lol.. ik heb ooit eens samen met een vriendin een geniaal gedichtje gemaakt over een jongen die z'n eh geslachtsdeel ging scannen en toen nogal pijnlijk tussen de klep van de scanner kwam.. maar dit terzijde kwam nu ineens in me op door je post
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 01:02
kous
Avatar van kous
kous is offline
Euhm, ik als vader zou hierom heeel erg hard lachen
En haar ermee plagen voor ene maand of 3

Is toch helemaal niks mis mee?
En owjah ( vaders kijken niet naar hun kinderen als mogelijke partners ) Je zei "het is ook een man"

Zet dat uit je hoofd pls
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 01:18 :
oh god, ik heb zoveel domme dingen gedaan toen ik jong was en mijn seksualiteit ontdekte. Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen, maar om het leed te verzachten: ik heb weleens mijn eh poesje gescand ( ja je hoort het goed, beide benen over de scanner, en zakken maar), en dat zag er echt niet uit

dat je ouders erachter zijn gekomen is balen, maar komop, welke gezonde jongen van 16 masturbeert niet? had je pa maar moeten kloppen, jij komt toch ook nieteens hun slaapkamer binnenwandelen *tomtiedom* terwijl je pa en ma aan het krikken zijn?

dus draai het om: KLOPPEN en jouw privacy respecteren.
Hé, soms kom ik jou nog tegen hè, hoe moet ik nou voorkomen dat ik dat beeld dan voor ogen zie
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 07:31
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 01:18 :

dat je ouders erachter zijn gekomen is balen, maar komop, welke gezonde jongen van 16 masturbeert niet?
uhm, lid 16V
toch? niet dat het heel veel boeit..
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 08:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Liwin schreef op 26-04-2007 @ 22:16 :
Maar, ik voel me nu vreselijk. Hij heeft voor het eerst ontdekt dat ik masturbeer, ik kan hem niet meer onder ogen komen, evenals mijn moeder die het van mijn vader weet. Ik heb het idee dat ik hun vertrouwen beschaamd heb.
Euh, iedereen doet het hoor, dat weten zij ook best...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 08:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 01:18 :
dat je ouders erachter zijn gekomen is balen, maar komop, welke gezonde jongen van 16 masturbeert niet? had je pa maar moeten kloppen, jij komt toch ook nieteens hun slaapkamer binnenwandelen *tomtiedom* terwijl je pa en ma aan het krikken zijn?

dus draai het om: KLOPPEN en jouw privacy respecteren.
Goed punt. Ik weet niet hoe de situatie van de TS was, maar het lijkt me dat je A) recht hebt op privacy, en B) sowieso je vader wel aan hoort komen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Maak je er niet zo druk over, zoveel mensen masturberen. Heb het er verder gewoon niet meer over, en zet asjeblieft het idee uit je hoofd dat je vader 'ook een man is....' de doorsnee vader ziet zijn eigen dochter heus niet als seks-object.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je vader is geschrokken van het feit dat zijn kleine onschuldige engeltje een sexueel actieve jonge vrouw is geworden. Dat is wel het laatste waar vaders mee geconfronteerd willen worden!

En dan horen ze ook nog al die vreselijke verhalen over filmpjes op internet van meisjes die sexuele handelingen bij zichzelf verrichten. Dat nooit, heeft je vader zich voorgenomen. Voorkomen is beter dan genezen, dus weg met die cam.

Bekijk het van de positieve kant: Hij zal vast en zeker ook nooit meer zomaar binnenkomen zonder eerst te kloppen. Want je dochter zo te zien is een schrikbeeld waarvan hij nog wekenlang slecht zal slapen.

Negeer het, het is genant maar het waait wel over.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 10:09
Verwijderd
Seks!

OT: ik ga mee met de meesten; het waait wel over.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-04-2007 @ 00:12 :
Zou je dat echt doen als je ouders jou zouden betrappen op een dergelijke manier?
Ik zou het zeker proberen ja.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 10:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
juno schreef op 27-04-2007 @ 10:35 :
Bekijk het van de positieve kant: Hij zal vast en zeker ook nooit meer zomaar binnenkomen zonder eerst te kloppen. Want je dochter zo te zien is een schrikbeeld waarvan hij nog wekenlang slecht zal slapen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 10:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-04-2007 @ 02:09 :
Hé, soms kom ik jou nog tegen hè, hoe moet ik nou voorkomen dat ik dat beeld dan voor ogen zie
ik was 15, give me a break

en ik ga echt niet op ieder kopieerapparaat in het MPI mijn kont lopen fotokopieren
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:21
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Heb je het filmpje mss bewaard ? Deel het met ons en dan pas kunnen we evalueren hoe ‘erg’ de situatie was ..
__________________
Got 10 dreams ... they are 10 adorable toes
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zotopteentjes schreef op 27-04-2007 @ 12:21 :
Heb je het filmpje mss bewaard ? Deel het met ons en dan pas kunnen we evalueren hoe ‘erg’ de situatie was ..

Je hebt al niet zo'n geweldige reputatie, met zulke opmerkingen wordt het alleen maar erger.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:45
Verwijderd
denk gewoon

yeah ik ben een meid met geile gedachten en me pa zal het weten ook, dus praat met hun over dat je wel geschrokken was maar je bent geen kleine meid meer die niet weet hoe seks gaat. en dat je natuurlijk mastrubeert zoals iedereen van je klas en leeftijd mits ze raar of laat bloeiers zijn.

"Hey pa, chill an jij deed het vroeger ook wel en je ma ook alleen dat webcam gedoe, ik experimenteer gewoon en das in mijn ogen gewoon interresant, wat eten we vanavond?"
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 12:00
Verwijderd
Ik vind dat Juno het mooi heeft gezegd.
Doe inderdaad maar gewoon alsof het niet is gebeurd. Laat je hierdoor ook niet tegenhouden om in de toekomst nog te masturberen alleen dan is het misschien handiger om dat te doen op een moment dat je ouders niet zo gauw binnen zullen komen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 12:22
Verwijderd
Ben het ook met juno eens..

Hij is er gewoon van geschrokken, misschien nog wel meer dan dat jij van hem geschrokken bent.
En die eerste reactie van het weghalen van de cam is ook wel logisch, maar als de storm over is gewaaid, lijkt het me dat di evast wel weer terug zou mogen.
Hij zal gewoon moeten wennen aan het feit dat je sexueel actief bent geworden, dat is doodnormaal. Maar dat kost misschien even wat tijd om dat te aanvaarden..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 12:36
Verwijderd
Ik ben pas ook betrapt, maar dan op iets met mn ex, kan er niet van wakker liggen en spap volgens mij ook niet. Gewoon niks over zeggen en flink doorsoppen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 12:38
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 11:50 :
ik was 15, give me a break

en ik ga echt niet op ieder kopieerapparaat in het MPI mijn kont lopen fotokopieren


Max Planck Instituut? Daar loopt mijn vriendinnetje ook rond.

*checkt msn-lijstje van vriendin*

OMG

Daar zit je @Waalstrand, liever eigenwijs te wezen dan zonder zelfvertrouwen
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 11:50 :
ik was 15, give me a break

en ik ga echt niet op ieder kopieerapparaat in het MPI mijn kont lopen fotokopieren
Whehehe moeten we wel eens gaan doen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 15:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 27-04-2007 @ 13:38 :
Max Planck Instituut? Daar loopt mijn vriendinnetje ook rond.

*checkt msn-lijstje van vriendin*

OMG

Daar zit je @Waalstrand, liever eigenwijs te wezen dan zonder zelfvertrouwen[/SIZE]
eh en wie is jouw vriendin dan?

en don't be so shocked
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 16:02
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ff ontopic: zo zie je maar weer, ik biecht iets op om de topicstarter beter te laten voelen, en ineens lezen een heleboel mensen die ik irl tegen kan komen/ half ken het: soort van betrapt. Schaam ik me : nee.

moraal: schaamte is verspilde energie
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 16:12
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ja, nou het is ook allemaal wel een beetje genant met die webcam er bij. Maar goed, doe alsof er niks gebeurd is en misschien lach je er over een paar maanden/ paar jaar wel over?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 20:49
Verwijderd
Opzich ook wel lief van je vader. Er zijn blijkbaar filmpjes op internet van meisjes waardoor je je afvraagt waar hun ouders uithangen. Hij is op de hoogte en wil je hiertegen beschermen, al is de situatie niet zoals hij denkt dat het is.
En het is natuurlijk ontzettend schamen, maar aan de andere kant zullen je ouders ook wel momenten hebben gehad waarbij ze door de grond wilden zakken of bedacht hebben dat ze net op het nippertje niet betrapt zijn ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk zal je vader zich nu ook wel 5x bedenken voor hij zonder kloppen je kamer binnen komt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 27-04-2007 @ 16:58 :
eh en wie is jouw vriendin dan?

en don't be so shocked

Max Planck!! Wat doe je daar precies?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 12:34
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Rode Panda schreef op 27-04-2007 @ 12:45 :
"Hey pa, chill an jij deed het vroeger ook wel en je ma ook alleen dat webcam gedoe, ik experimenteer gewoon en das in mijn ogen gewoon interresant, wat eten we vanavond?"
Dit zou mijn klasgenoot exact zo gezegd kunnen hebben met een flinke grijns op z'n gezicht.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 10:39
het sokje
het sokje is offline
je moet ook alleen mastruberen in de badkamer, die kan je op slot doen
verder is het best lullig, maar dat waait wel over.
ik kan me niet voorstellen dat je vader nooit gemastrubeert heeft.
en die webcam......, beetje vaag verhaal, maar ja
je vader is vast alleen maar bezorgd
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
mastruberen
MASTURBEREN
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 19:43
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Jij hebt ook een leven hoor, ze zijn niet je dictators maar je ouders. Ik heb het zelf nooit meegemaakt met masturberen, wel dat ik bezig was met mijn vriendin. Stond haar moeder ineens in de deuropening zovan: "ehhh ... hoi... "

Wat ik toen gedaan heb is op een leuke manier gevraagd of ze de deur dicht zou willen doen, ik zei dat ik niet verkouden wilde worden. Mn vriendin schoot in de lach, haar moeder ook. Ik durf haar zo onder ogen te komen, ik ben die avond zelfs daar blijven eten met haar tegen over me.

Mijn tip/advies is dat je er luchtig over moet blijven doen. Ze weten het nu toch, schamen heeft geen zin (heeft het nooit in deze kewstie geloof ik). Gewoon doorleven alsof dat niet gebeurd is, dan gaat er wat tijd overheen en dan is het niet meer dan een herinnering bij je ouders. Als je er nu een circus van maakt blijft het veel langer hangen bij jou en bij je ouders.

Succes
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 20:12
Lilalo
Avatar van Lilalo
Lilalo is offline
Jou ouders zijn ook jong geweest, en weten heus wel hoe dat voor hun was. Als je het durft, kun je er nog even over praten. Na een tijdje gaat het vast wel over. Als je ouders vragen gaan stellen, gewoon eerlijk antwoorden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken betrapt op spiekbrief S.E
priceless
75 27-12-2004 13:19
Seksualiteit betrapt op masturbatie
Verwijderd
136 13-12-2004 21:13
Seksualiteit Weleens iemand betrapt
Tulpje6
82 23-11-2003 14:47
Seksualiteit Ben je weleens betrapt??
KiMZz
90 21-05-2003 00:09
Seksualiteit Betrapt??
WuTangClan
4 02-05-2002 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.