Oud 20-10-2019, 20:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zie er dan ook emotieloos uit.
Advertentie
Oud 20-10-2019, 20:32
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je kunt bijvoorbeeld om die vervelende gedachtes even te vergeten iets doen wat ontspannend is zoals een film kijken of een boek lezen.
Oud 20-10-2019, 20:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik eet/drink veel minder dan normaal.
Oud 20-10-2019, 20:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je kunt bijvoorbeeld om die vervelende gedachtes even te vergeten iets doen wat ontspannend is zoals een film kijken of een boek lezen.
Ik ben bijna aan het barsten van het huilen.
Oud 20-10-2019, 20:35
Verwijderd
Krijg je genoeg beweging? Lelijke tip misschien waar je niet op zit te wachten. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil wel voor je zorgen. Verder sluit ik me aan bij Vera.
Oud 20-10-2019, 20:35
Verwijderd
Ahw destruct <3
Oud 20-10-2019, 20:36
Verwijderd
Je bent echt niet alleen. Alle oldbees hier kennen het gevoel, soms is het leven kut en voor jezelf zorgen is zo moeilijk.
Oud 20-10-2019, 20:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Krijg je genoeg beweging? Lelijke tip misschien waar je niet op zit te wachten. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil wel voor je zorgen. Verder sluit ik me aan bij Vera.
Nee, het is geen lelijke tip.

Ik gym 2 keer in de week. Ik zit op judo 1 uur in de week. Ik fiets in totaal 12km per dag.

Is dat genoeg?
Oud 20-10-2019, 20:38
Verwijderd
Heb jij het gevoel dat het genoeg is? Misschien voel je je beter als je elke dag een half uurtjw wandelt in de buitenlucht. Beetje zoeken en uit proberen wat voor jou werkt. Wat echt enorm moeilijk is als je je niet goed voelt.
Oud 20-10-2019, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik haal steeds minder plezier uit school. Ik weet ook niet waarom. Vroeger was ik gemotiveerd, en deed ik dingen. Ik wilde veel leren. Nu stel ik ze uit, en rush ik mijn werk.
Oud 20-10-2019, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb jij het gevoel dat het genoeg is? Misschien voel je je beter als je elke dag een half uurtjw wandelt in de buitenlucht. Beetje zoeken en uit proberen wat voor jou werkt. Wat echt enorm moeilijk is als je je niet goed voelt.
Ik zal het weleens proberen.
Oud 20-10-2019, 20:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Vrijdag voelde ik me ook zo kut.
Oud 20-10-2019, 20:49
Verwijderd
Kun je er over praten met je ouders of een ander familielid? Of met een vriend/vrienden van je?
Oud 20-10-2019, 20:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Kun je er over praten met je ouders of een ander familielid? Of met een vriend/vrienden van je?
ja
Oud 20-10-2019, 20:52
Verwijderd
Oh dat is heel goed.
Oud 20-10-2019, 20:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik eet/drink veel minder dan normaal.
wat je ook doet, krijg geen anorexia. Ik ben eerlijk gezegd hard onderweg om dat te krijgen, en dat geeft nog veel meer depressie dan je nu hebt. Ik ben momenteel een fase verder dan jij, dus zorg alsjeblieft dat je niet zo ver gaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-10-2019, 20:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik haal steeds minder plezier uit school. Ik weet ook niet waarom. Vroeger was ik gemotiveerd, en deed ik dingen. Ik wilde veel leren. Nu stel ik ze uit, en rush ik mijn werk.
Is informatica/wiskunde nog wel leuk? Zo ja, dan kan je toch wel een paar leuke programma's/vergelijkingen opstellen toch?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-10-2019, 21:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Is informatica/wiskunde nog wel leuk? Zo ja, dan kan je toch wel een paar leuke programma's/vergelijkingen opstellen toch?
Ja, het is nog wel leuk. Ik zou misschien eens vwo wiskunde B afmaken.
Oud 20-10-2019, 21:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Alleen doe ik niet meer zoveel wiskunde, behalve op school.
Oud 20-10-2019, 21:03
Verwijderd
Citaat:
wat je ook doet, krijg geen anorexia. Ik ben eerlijk gezegd hard onderweg om dat te krijgen, en dat geeft nog veel meer depressie dan je nu hebt. Ik ben momenteel een fase verder dan jij, dus zorg alsjeblieft dat je niet zo ver gaat
Waarom denk je dat je anorexia krijgt?
Oud 20-10-2019, 21:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik heb zojuist met me broertjes gepraat, en voel me veel beter.
Oud 20-10-2019, 21:59
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nou, gelukkig maar.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 20-10-2019, 22:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind het zo knap dat jullie dit gewoon posten! Ik wil heel veel positiviteit/liefde strooien maar weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Dus sluit ik me aan bij de rest. Blijf er over praten en weet dat je er niet alleen in staat. Jullie zijn
Oud 20-10-2019, 23:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom denk je dat je anorexia krijgt?
ik zat eerst op gezond gewicht, ik hoef mijn buik niet eens in te houden en dan kan je mn ribben tellen, mijn "sixpack" is half te zien omdat er geen vet omheen zit. Eigenlijk besta ik uit botten en spieren en niet meer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Kun je er over praten met je ouders of een ander familielid? Of met een vriend/vrienden van je?
Aangezien hij er nu openlijk over praat: Hij heeft mij een PM gestuurd met een hulpvraag hieromtrent en ik ben vergeten te vertellen hoe goed ik dat vind van je, en ook dat je het hier nu zo post. Ik kon niet echt een advies geven behalve een echt cliché, waarvan ik weet dat velen hier het ondertussen met me eens zullen zijn; als het allemaal wat langer duurt, dan is dat maar zo.

Die paar jaar geven je juist later een hele grote voorsprong omdat je mentaal veel beter kan omgaan met de verantwoordelijkheden die horen bij het niveau in de sector waar je in wil gaan werken. Ik ben bijna 40 (godverdomme) en nu pas zinkt bij me in hoe lang het nog gaat duren voordat ik 68 ben en mag stoppen met werken...(alhoewel ik daar maatregelen tegen genomen heb, als het goed is kan ik op mijn 60e sowieso stoppen met werken en als de rente een paar procent stijgt hopelijk op m'n 57e met behoud van salaris) En op dit moment gaan de jaren ongeveer even snel als kwartalen toen ik jouw leeftijd had voor m'n gevoel.

Dat gezegd hebbende; je gevoel is je gevoel en dat kan je niet zomaar even uitschakelen. Dat moet je denk ik ook niet willen. Daar kan ik je denk ik ook niet mee helpen, hooguit geruststellen; Komt wel goed schatje...

Het is eigenlijk ook al voorbij Opabedtijd.
Oud 21-10-2019, 10:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat gezegd hebbende; je gevoel is je gevoel en dat kan je niet zomaar even uitschakelen. Dat moet je denk ik ook niet willen.
ow, dan ga ik mijn gedrag ook maar eens aanpassen. Ik heb geprobeerd wat meer als een Vulcan te worden. Blijkbaar wordt dat m niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 11:33
Verwijderd
Zeg jaap, anorexia gaat niet zo zeer over hoe je er uit ziet, maar veel meer over hoe je met (al dan niet) eten om gaat.
"Ik kan mijn ribben zien" is geen reden om te zeggen dat je anorexia hebt.
Oud 21-10-2019, 11:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zeg jaap, anorexia gaat niet zo zeer over hoe je er uit ziet, maar veel meer over hoe je met (al dan niet) eten om gaat.
"Ik kan mijn ribben zien" is geen reden om te zeggen dat je anorexia hebt.
ik eet bijna niets. Ik sla ontbijt en lunch standaard over, ik eet minimaal bij het avondeten. Daarnaast neem ik zo min mogelijk toetje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 11:48
Verwijderd
Waarom?
Oud 21-10-2019, 11:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
vaak gewoon geen zin in
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 11:59
Verwijderd
Ja, eh, ik heb ook wel eens ergens geen zin in. Probeer toch eens wat te eten, want het is echt niet gezond.

Tot zover mijn advies hierover. Kusjes ene thee en koekjes van jullie mama.
Oud 21-10-2019, 12:09
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Heb je dan niet enorme trek in de namiddag?
Oud 21-10-2019, 12:10
Verwijderd
En kudos voor destruct dattie zegt dattie zich kut voelt. Dat is moeilijk. <3
Oud 21-10-2019, 12:14
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik denk dat er maar weinig mensen van die leeftijd dat durven te vertellen.
Oud 21-10-2019, 12:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Heb je dan niet enorme trek in de namiddag?
nee. ik heb eigenlijk nooit honger
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 12:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik denk dat er maar weinig mensen van die leeftijd dat durven te vertellen.
eens. Respect!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 12:27
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
nee. ik heb eigenlijk nooit honger
Ik dacht dat elke puber in de groei de hele dag trek had.
Oud 21-10-2019, 12:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik dacht dat elke puber in de groei de hele dag trek had.
ik niet. ik ben er net achter gekomen dat ik officieel onder de 50 kilo ben gezakt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 12:45
Verwijderd
Dat is niet iets om trots op te zijn.
Oud 21-10-2019, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ben ik ook niet. ik probeerde een vleugje sarcasme te gebruiken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 12:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hoe hou je het vol op school zonder lunch en ontbijt?
Oud 21-10-2019, 12:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als dat enigszins lukt, is het goed om jezelf te forceren om wel te eten. Je lichaam is vollop in ontwikkeling en heeft voedingsstoffen nodig.
Oud 21-10-2019, 12:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben echt enorm ongesteld en word daar neerslachtig van. En ik weet niet of het neerslagtig of neerslachtig is.
Oud 21-10-2019, 12:56
Verwijderd
slachtig.
Oud 21-10-2019, 12:56
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Neerslachtig
Oud 21-10-2019, 13:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoe hou je het vol op school zonder lunch en ontbijt?
niet heel moeilijk. De les en mijn vrienden in de pauze zijn voldoende afleiding
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-10-2019, 13:07
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik zal toch proberen om wat te eten in de ochtend en de middag. Anders blijf je afvallen totdat je er niet meer bent.
Oud 21-10-2019, 14:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Jaapie heb je een moment waarover je kan zeggen dat je toen anders bent om beginnen gaan met eten?
Geen honger is ook niet zo normaal. Is dat zo of zeg je dat tegen jezelf?
Wat vind je van je eigen lichaam?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-10-2019, 15:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ik niet. ik ben er net achter gekomen dat ik officieel onder de 50 kilo ben gezakt
Bij een lengte van 1.76 is dat véél te weinig. Zit dat in de familie? Ga er eens met je huisarts over praten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 21-10-2019, 17:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jaapie heb je een moment waarover je kan zeggen dat je toen anders bent om beginnen gaan met eten?
Geen honger is ook niet zo normaal. Is dat zo of zeg je dat tegen jezelf?
Wat vind je van je eigen lichaam?
die eerste vraag begrijp ik niet echt
Het is echt zo. ik heb gewoon geen honger
Ik vind dat ik een buikje heb, heel onnatuurlijk buikje
Citaat:
Bij een lengte van 1.76 is dat véél te weinig. Zit dat in de familie? Ga er eens met je huisarts over praten.
het zit niet in de familie.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 17:19
Lichaam & Gezondheid wat vind jij mooi aan jezelf?
DaichiDechu
118 27-09-2012 20:48
Psychologie Hoe houden wij positiviteit vast
Verwijderd
25 02-09-2010 18:49
Liefde & Relatie [fototopic] Showen die partner! En jezelf natuurlijk. #7
Verwijderd
500 26-07-2008 14:00
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.