Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 21:19
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
titel klinkt erg vaag, maar gaat hierom

De laatste weken heb ik steeds vaker weer zo'n klotuhgevoel. Het in slaap komen was altijd al moeilijk doordat hoofd werd overvallen door tientallen gedachten tegelijk. Sinds een paar weken geleden kreeg ik ook iets van aanvallen. Ik wil gaan slapen alleen dan begint me hoofd te trillen. Trillingen worden steeds heftiger en dan begint me arm ook te trillen. Het trillen stopt ook niet, het gaat gewoon een tijdjuh lang door. Na een half uurtjuh houdt het langzaam op en dan 3 uur later ofzow val ik pas in slaap

iemand die hier ervaring mee heeft of er iets meer over weet ????
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 21:47
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
heb hier helaas wel ervaring mee maar weet ook niet wat je er aan kunt doen of hoe het komt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 09:22
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
WoW.. dat is een erge vorm van depri!
In het weekend heb je er zeker niet zo veel last van?
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 13:18
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
zewker wel daardoor weet ik niet meer hoe het komt. ik heb het als ik me K*T voel en als ik me super voel.of wat er tussen in zit. het maakt niet uit maar is heel iritant
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 23:52
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Misschien moet je gewoon wat minder koffie drinken.......neej grapje (daar kan je toch wel tegen). Ik heb wel een tip voor je, Ga zo snel mogelijk NAAR DE DOKTER!! Want het klinkt niet bepaald gezond..
__________________
NMzb8v2t
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:42
Sneeuwwitje1985NMGN
Sneeuwwitje1985NMGN is offline
Het is namelijk dat je lichaam zo moe is,
dat je gaat trillen.Heb hier ook last van gehad.Je bent te moe,maar je ken niet slapen omdat je aan te veel dingen denkt,en dan gaat je hand/arm trillen...Gaat wel over.
Stap uit je bed,kijk wat tv,maar doe iets wat je moe maakt.Waar je je koppie bij houdt in ieder geval.Ga dan weer terug naar bed en alles is weer over...STERKTE
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:10
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Heb ik ook gehad en soms nog. Alleen kreeg ik een soort elektrische schokken door mijn lichaam en verloor ik alle controle. En nu heb ik het nog soms als ik heel erg bang ben in bed.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:18
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Sneeuwwitje1985NMGN schreef:
Het is namelijk dat je lichaam zo moe is,
dat je gaat trillen.Heb hier ook last van gehad.Je bent te moe,maar je ken niet slapen omdat je aan te veel dingen denkt,en dan gaat je hand/arm trillen...Gaat wel over.
Stap uit je bed,kijk wat tv,maar doe iets wat je moe maakt.Waar je je koppie bij houdt in ieder geval.Ga dan weer terug naar bed en alles is weer over...STERKTE
thanks voor de info

laatste dagen heb ik ook steeds weer dat 't lopen enzow moeizaam gaat, ben egt ekztreem snel moe, en zak af en toe door me benen tijdens ut lopen. Net alsof ze zeggen: "fuck it, ga maar lekker kruipen, wij dragen je niemeer":\
zal ook wel door vermoeidheid komen.

me hond is laatst ook geopereerd aan ze oor, bloemkooloor enzow, hij's ook best al oud en nu dus ook al doof. Vaak kijk ik naar em als die ligt te slapen en hij trilt ook best vaak. Volgens de dokteren heeft ie dan pijn, en met wat medicijnen houdt dit trillen op. Doktoren zeggen ook dat de hond ze spieren allemaal versleten zijn van ouderdom, bij mij kunnen de spieren niet versleten zijn enzow, maar zijn toch wel paar overeenkomsten tussen gedrag van de hond en mijn gedrag :\

[Dit bericht is aangepast door Kazanka (02-04-2002).]
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:19
lithium
lithium is offline
ik heb het ook, niet zo vaak maar als ik het heb dan lig ik te rillen in me bed.

Gisteravond had ik het toevallig, k heb de hele nacht niet geslapen
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 00:11
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Had ik gister erg, durfde niet meer te slapen daardoor...
Dat 't lopen zo moeizaam gaat, komt denk ik doordat je niet echt rust heb... Succes...
__________________
Never give up and luck will find you...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 18:30
ARTistiek Achter de Werkelijkheid
Inemine
33 09-06-2002 20:43
ARTistiek Achter de werkelijkheid
Inemine
7 11-10-2001 20:36
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.