Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2005, 07:45
Zup
Zup is offline
hej mensen,

k zit met een klein probleempje, sinds 3 weken heb k een nieuwe vriendin en t gaat allemaal heel goed maar nu gaat ze vanavond naar een "filmavond" van haar beste vriend en er komen nog zon 5 andere mensen en ze blijven slapen. Zijn ouders zijn niet thuis en dr word dus flink wat gezopen gezellige boel lijkt me maar k heb die vriend pas 1x gezien en hij heb me dus ook niet uitgenodigd? Zal ik aan mn vriendin vragen of ik ook mag komen of hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik voel me dan zo opdringerig..

groetjes Zup.

Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 07:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2005, 07:54
Verwijderd
Ik zou niet gaan, dit is een avondje voor je vriendin en haar vrienden. Er komen vast wel avonden voor vriendin + vriend en haar vrienden
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 07:59
Zup
Zup is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-08-2005 @ 08:54 :
Ik zou niet gaan, dit is een avondje voor je vriendin en haar vrienden. Er komen vast wel avonden voor vriendin + vriend en haar vrienden
K maak me misschien wat te veel zorgen, tis namelijk ook zo dat ze erge last heb van de pil, is er net mee begonnen en t werkt voor geen meter heeft last van erge (spontane) bloedingen vooral 's nachts enzo.. En als je dan veel gaat zuipen word je bloed dunner Ga denk ik iig iets erover zeggen dat ze niet veel moet drinken.. Ik vertrouw ook 1 zon kereltje niet die er rond loopt daaro..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zup schreef op 18-08-2005 @ 08:59 :
K maak me misschien wat te veel zorgen, tis namelijk ook zo dat ze erge last heb van de pil, is er net mee begonnen en t werkt voor geen meter heeft last van erge (spontane) bloedingen vooral 's nachts enzo.. En als je dan veel gaat zuipen word je bloed dunner Ga denk ik iig iets erover zeggen dat ze niet veel moet drinken.. Ik vertrouw ook 1 zon kereltje niet die er rond loopt daaro..
What the fuck heeft dat eerste te maken met 't al dan niet vragen of je mee mag komen naar dat avondje?

En goh, vertrouw je je vriendin niet ofzo?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:05
Zup
Zup is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-08-2005 @ 09:00 :
What the fuck heeft dat eerste te maken met 't al dan niet vragen of je mee mag komen naar dat avondje?

En goh, vertrouw je je vriendin niet ofzo?
T tweede deel had ik eigenlijk in mn post moeten zetten. Zoals ik al zei, k ben niet echt uitgenodigd ofja ze hebben me niet benaderd en heb er ook niks over gehoord ofzo maar zou wel graag mee willen maar als ik t dan zo vraag voel k me zo opdringerig.. Miss is dit wel niet zo? Mn vriendin vertrouw ik wel maar 1 zon ventje wat ook komt, die vertrouw ik niet. Dat is trouwens ook geen vriend van mn vriendin, meer een kennis.. Beetje een lompe lul als je t mij vraagt.. Laatst zat ik bij dr en waren beetje aant msnen vraagt ie: mag ik je een keer neuken?

Mja to the point: vragen of ik mee mag JA of NEE ?

Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 08:07.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:08
Verwijderd
Je denkt dat jou vriendin die lompe lul ook maar íets laat flikken?
Je denkt dat je vriendin niet heel goed zelf weet hoe haar lichaam werkt en hoe ze dat op moet lossen?

Vragen of je mee mag; Nee, want je gaat je dan teveel met haar bemoeien, en dat is niet netjes.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:27
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-08-2005 @ 08:54 :
Ik zou niet gaan, dit is een avondje voor je vriendin en haar vrienden. Er komen vast wel avonden voor vriendin + vriend en haar vrienden
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:29
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Zup schreef op 18-08-2005 @ 08:59 :
K maak me misschien wat te veel zorgen, tis namelijk ook zo dat ze erge last heb van de pil, is er net mee begonnen en t werkt voor geen meter heeft last van erge (spontane) bloedingen vooral 's nachts enzo.. En als je dan veel gaat zuipen word je bloed dunner Ga denk ik iig iets erover zeggen dat ze niet veel moet drinken.. Ik vertrouw ook 1 zon kereltje niet die er rond loopt daaro..
wat is dat nou weer voor onzin, alsof je niet wilt dat ze gaat omdat ze anders last krijgt van dr menstruatie
volgens mij kan je er gewoon niet goed tegen dat ze jongensvrienden heb.

en je moet 'r VERTROUWEN
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:32
Zup
Zup is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-08-2005 @ 09:29 :
wat is dat nou weer voor onzin, alsof je niet wilt dat ze gaat omdat ze anders last krijgt van dr menstruatie
volgens mij kan je er gewoon niet goed tegen dat ze jongensvrienden heb.

en je moet 'r VERTROUWEN
Je begrijpt me echt verkeerd, ze heb dr al ong maand last van en deze week al 4x erge bloedingen gehad. Ze zag er bleek uit volgens dr moeder.. En dat met die jongens vrienden kan ik goed tegen maar niet tegen die kerel die zo onbeschoft doet en wat helemaal geen vriend van dr is. Die ze alleen kent via een vriend van haar.. Ik vertrouw dr zeker.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
je vriendin zou verantwoordelijk genoeg moeten zijn om zelf te weten wat goed en slecht voor haar is, dus ga je daar niet mee bemoeien, niemand heeft trek in een bemoederende vriend.

Daarnaast hebben jullie pas 3 weken verkering, dat vind ik erg kort. Ik zou je niet teveel opdringen, het komt vanzelf wel dat ze je uitnodigd om mee te gaan. Daarnaast is het ook gezond om niet constant samen te zijn, en een eigen vriendengroep te houden. Zorg gewoon dat je zelf op die avond ook wat afleiding hebt.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:58
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Zup schreef op 18-08-2005 @ 09:32 :
Je begrijpt me echt verkeerd, ze heb dr al ong maand last van en deze week al 4x erge bloedingen gehad. Ze zag er bleek uit volgens dr moeder.. En dat met die jongens vrienden kan ik goed tegen maar niet tegen die kerel die zo onbeschoft doet en wat helemaal geen vriend van dr is. Die ze alleen kent via een vriend van haar.. Ik vertrouw dr zeker.
dan is het aan haar moeder om te zeggen dat ze thuis moet blijven. en als je haar vertrouwt dan weet je ook dat je je geen zorgen moet maken om een of andere jongen. want dat je hem niet vertrouwt en haar wel moet voor jou al genoeg zijn dat er niks gebeurt ofzo.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Je hebt blijkbaar niet zoveel vertrouwen in je vriendin.

Antwoord op je vraag: Nee.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:43
Verwijderd
menstruatiebloedingen worden niet heviger als je alcohol drinkt, ze worden namelijk niet veroorzaakt door beschadigde bloedvaatjes.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-08-2005 @ 10:43 :
menstruatiebloedingen worden niet heviger als je alcohol drinkt, ze worden namelijk niet veroorzaakt door beschadigde bloedvaatjes.
Ah, logisch eigenlijk. Weer wat geleerd
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
De hevigheid van de bloeding is volledig hormonaal bepaald.

En als ik het goed begrijp ben jij bang dat die lompe kennis haar gaat verkrachten. Want je vertrouwt haar wel maar hem niet.

Ik vind het lief dat je bezorgd bent, maar je kunt het ook overdrijven. Er zijn nog een stel vrienden daar, dus al zou hij het proberen, wat ik betwijfel met drie anderen eromheen, en een flimpje op de buis, iedereen op de bank, dan houden zij hem wel tegen.

En inderdaad: vragen of je mee mag is opdringering. Als zij je mee wil, dan vraagt ze het wel aan jou, en het is haar goed recht om je niet de hele tijd om zich heen te willen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Maar per saldo dus evenveel bloed. De aanmaak ervan is namelijk hormonaal bepaald, en je kunt niet meer veriezen dan je aanmaakt. Het tempo waarin je het weer kwijtraakt is wel aan invloeden onderhevig.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 10:02
Verwijderd
pff ik had mijn post net weggehaald omdat ik 'm overbodig en offtopic vond maar voor juno's laatste post had ik nog even uitgelegd dat bij lichaamsbeweging je wel meer bloed verliest, maar dat het korter duurt, en dat dat de reden is dat je heviger ongesteld bent bij t uitgaan.

En nu ontopic: ik vind dat je je vriendin gewoon moet laten gaan en niet meegaan. Er is misschien een lomperik bij, maar er zijn ook goede vrienden van haar bij; als de lomperik lomp doet, nemen haar vrienden het echt wel voor haar op.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 10:13
Zup
Zup is offline
Bedankt mensen, k was idd te opdringerig. En bedankt voor de x-tra info met dat bloedingen gedoe. Had er geen idee van. En moet dr gewoon lekker alleen laten met dr vrienden. Moeilijk < kuch kuch >

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2005, 22:19
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Zup schreef op 18-08-2005 @ 11:13 :
Bedankt mensen, k was idd te opdringerig. En bedankt voor de x-tra info met dat bloedingen gedoe. Had er geen idee van. En moet dr gewoon lekker alleen laten met dr vrienden. Moeilijk < kuch kuch >

Idd, laat haar maar alleen gaan.
Zelfs al hadden jullie reeds drie jaar verkering, dan nog zou het niet eigenaardig zijn als je niet was uitgenodigd bij een avondje onder vrienden. Dus ZEKER na drie weken verkering!
Van die bloedingen weet jij niet veel af zeg je zelf, dus daar zal ze zichzelf beter bij kunnen helpen dan jij. Dat lijkt me maar een kutsmoes om je vriendin (of die bepaalde jongen) makkelijker te kunnen controleren eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
mara18 schreef op 18-08-2005 @ 23:19 :
Van die bloedingen weet jij niet veel af zeg je zelf, dus daar zal ze zichzelf beter bij kunnen helpen dan jij. Dat lijkt me maar een kutsmoes om je vriendin (of die bepaalde jongen) makkelijker te kunnen controleren eerlijk gezegd
'n Kutsmoes ivm menstruatie.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:12
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-08-2005 @ 23:25 :
'n Kutsmoes ivm menstruatie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:53
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Als ze hevig bloedt wil jij er dan een kurk oid in stoppen?

Je vertrouwt haar gewoon niet, en dat is lame
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:05
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Jezelf uitnodigen is not done. En heeft totaal geen stijl.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Zup schreef op 18-08-2005 @ 09:05 :
Mn vriendin vertrouw ik wel maar 1 zon ventje wat ook komt, die vertrouw ik niet.
Het maakt niet uit of je hem wel of niet vertrouwt, het gaat erom dat je je vriendin vertrouwt of niet. Je zegt van wel, maar je bent toch bang dat er wat gaat gebeuren en wilt er bij zijn? Doe het niet. Het komt alleen maar opdringerig en lastig over. Als zij je vraagt om te komen, moet je komen als je wilt, en anders niet. Het zijn haar vrienden, niet de jouwe.
En ik wil verder niet vervelend zijn, maar drie weken is niet zo lang. Dan heeft zij zeker nog haar eigen vrienden die misschien helemaal niet op jou zitten te wachten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 19-08-2005 @ 00:53 :
Als ze hevig bloedt wil jij er dan een kurk oid in stoppen?

Je vertrouwt haar gewoon niet, en dat is lame
Oh jee, ik zie het al voor me
'Misschien moet je even een tampon in gaan doen? Ik heb een paar verschillende maten voor je meegenomen! Ze zitten in mijn tas, zoek er maar eentje uit!'
'Misschien moet je even naar de wc gaan om te kijken of alles nog goed gaat!'
'Misschien kun je beter voor het slapen gaan nog maandverband in doen, je weet maar nooit!'

Vreselijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2005, 11:25
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik snap de TS wel. Als ze allemaal gaan drinken kan je haar nóg zo vertrouwen, met flink wat alcohol en bezopen jongens om je heen terwijl je met zn allen op bedden oid ligt kan er van alles gebeuren. Dingen die ze nooit zou doen als zij iig nog nuchter zou zijn.

Ik snap dat je meewilt. Maar dat gaat niet lukken, dat zal zij ook wel niet willen enzo. Praat er anders met haar over, zeg dat je je zorgen maakt. Misschien snapt ze je wel en probeert ze iets te regelen.

En als je geluk hebt gaat ze helemaal niet meer
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 12:25 :
Ik snap de TS wel. Als ze allemaal gaan drinken kan je haar nóg zo vertrouwen, met flink wat alcohol en bezopen jongens om je heen terwijl je met zn allen op bedden oid ligt kan er van alles gebeuren. Dingen die ze nooit zou doen als zij iig nog nuchter zou zijn.

(..)
Dan vertrouw je haar dus níet. Niet met alcohol en niet met jongens.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:08
Verwijderd
Blijkbaar heb je zelf niets te doen, dus waarom zou je het niet vragen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:34
Verwijderd
Kijk, als het bij haar thuis was dan zou het misschien vreemd zijn geweest als ze die vriend wel en jou niet heeft uitgenodigd. Maar zij gaat naar die vriend toe, dus die vriend heeft haar uitgenodigd en jou niet, omdat hij jou nog maar eenmaal heeft gezien. En hij heeft aan jou natuurlijk geen boodschap. Na drie weken meteen een goede vertrouwenstest.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:38
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-08-2005 @ 13:59 :
Dan vertrouw je haar dus níet. Niet met alcohol en niet met jongens.
Nee, eigenlijk niet nee. En dat vind ik niet zo vreemd. Zelfs begrijpelijk. Hoevaak is die smoes nou al geweest 'ja sorry, ik was dronken'.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:22
Verwijderd
OMG je vriendin mag nu nooit meer iets zonder jou gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:33
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 14:38 :
Nee, eigenlijk niet nee. En dat vind ik niet zo vreemd. Zelfs begrijpelijk. Hoevaak is die smoes nou al geweest 'ja sorry, ik was dronken'.
En daarom moet hij maar mee ter controle. Leuk zeg. Dan liever geen vriendje moest ik haar zijn.

Ze kan nog steeds zelf bepalen hoeveel alcohol ze mag drinken om geen verkeerde dingen te doen. Zelfs al ben ik nogal in de wind, dan nog ken ik wel mijn grenzen hoor en weet ik wanneer ik moet stoppen om geen stommiteiten te begaan.

Ik vind niet dat alcohol een reden is om je vriendin niet te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:53
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-08-2005 @ 15:33 :
En daarom moet hij maar mee ter controle. Leuk zeg. Dan liever geen vriendje moest ik haar zijn.

Ze kan nog steeds zelf bepalen hoeveel alcohol ze mag drinken om geen verkeerde dingen te doen. Zelfs al ben ik nogal in de wind, dan nog ken ik wel mijn grenzen hoor en weet ik wanneer ik moet stoppen om geen stommiteiten te begaan.

Ik vind niet dat alcohol een reden is om je vriendin niet te vertrouwen.
Jij kent je grenzen, anderen misschien niet. En als zij haar grenzen níet weet, is dat wel een reden om haar niet te vertrouwen. Want het zou kunnen (ik zeg niet dát het gebeurt, maar er is wel een grotere kans dan onder andere omstandigheden) dat ze door de alcohol en alle andere factoren zich laat gaan en wie weet wat er dan allemaal gebeurt. Het zou dus kunnen zeg ik.

En nee, ik zeg niet dat hij mee moet. Dat is inderdaad nogal debiel. Ik zeg alleen dat ik begrijp dat hij zich zorgen maakt.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:30
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 15:53 :
Jij kent je grenzen, anderen misschien niet. En als zij haar grenzen níet weet, is dat wel een reden om haar niet te vertrouwen. Want het zou kunnen (ik zeg niet dát het gebeurt, maar er is wel een grotere kans dan onder andere omstandigheden) dat ze door de alcohol en alle andere factoren zich laat gaan en wie weet wat er dan allemaal gebeurt. Het zou dus kunnen zeg ik.

En nee, ik zeg niet dat hij mee moet. Dat is inderdaad nogal debiel. Ik zeg alleen dat ik begrijp dat hij zich zorgen maakt.
Je hebt wel gelijk.
Ik vind alleen dat als ze nog niets verkeerd heeft gedaan, ze zijn vertrouwen wel verdient. Dan kan ze tenminste bewijzen dat ze haar grenzen kent en trouw is. Als ze al een paar keer is vreemdgegaan is het een heel andere zaak natuurlijk.

Maar er zit inderdaad een wereld van verschil tussen bezorgdheid en wantrouwen.
Met zich zorgen te maken is niets mis, het is een gevoel waar je niets aan kunt veranderen. Maar ik vind het bij hem toch eerder omslaan naar wantrouwen als hij al overweegt om mee te gaan.

Maar het komt dus op hetzelfde neer wat we hier lopen te verkondigen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:54
Verwijderd
Ja/Nee
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 16:37
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Niet vragen, ik zou het ook zeer vreemd vinden als mijn vriendje (als ik er een had) zoiets aan me zou vragen. Klinkt alsof je me wil controleren en/of je zelf geen leven hebt en iets anders kunt gaan doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2005, 19:42
Verwijderd
K zou t nie vragen, komt zo opdringerig over.... En bovendien wil je vriendin ook wel eens een avondje met dr vrienden alleen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 12:25 :
Ik snap de TS wel. Als ze allemaal gaan drinken kan je haar nóg zo vertrouwen, met flink wat alcohol en bezopen jongens om je heen terwijl je met zn allen op bedden oid ligt kan er van alles gebeuren. Dingen die ze nooit zou doen als zij iig nog nuchter zou zijn.
Je kunt toch moeilijk elke keer met je vriendin mee als ze van plan is om wat te drinken.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:49
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Roos schreef op 20-08-2005 @ 20:41 :
Je kunt toch moeilijk elke keer met je vriendin mee als ze van plan is om wat te drinken.
Ik heb al gezegd, ik vind het ook geen goed idee als hij mee gaat.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 19:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 19-08-2005 @ 14:38 :
Nee, eigenlijk niet nee. En dat vind ik niet zo vreemd. Zelfs begrijpelijk. Hoevaak is die smoes nou al geweest 'ja sorry, ik was dronken'.
Ben je je ervan bewust wat voor een k*nk*rsmoes dat is? En dat je iemand die met zo'n smoes komt vol op z'n bek moet rossen en dan gelijk buiten moet smijten? En dat, als jij twijfels hebt als je vriend(in) met alcohol en het andere geschlacht in aanraking komt, dat wil zeggen dat je hem/haar niet vertrouwt? Omdat je denkt dat hij/zij zijn/haar grenzen niet kent? En dat het dus dan aan jou ligt dat je de ander niet vertrouwt?

En wist je dat niet iedereen zomaar vreemdgaat als hij/zij dronken is?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 20:30
Mindfields
Mindfields is offline
Als mijn vriend het zou vragen, zou ik het alleen maar gezellig vinden hoor...
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 10:32
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-08-2005 @ 20:55 :
Ben je je ervan bewust wat voor een k*nk*rsmoes dat is? En dat je iemand die met zo'n smoes komt vol op z'n bek moet rossen en dan gelijk buiten moet smijten? En dat, als jij twijfels hebt als je vriend(in) met alcohol en het andere geschlacht in aanraking komt, dat wil zeggen dat je hem/haar niet vertrouwt? Omdat je denkt dat hij/zij zijn/haar grenzen niet kent? En dat het dus dan aan jou ligt dat je de ander niet vertrouwt?

En wist je dat niet iedereen zomaar vreemdgaat als hij/zij dronken is?
Uhu, helemaal mee eens en ik ben me ervan bewust. Ik zeg alleen dat het wel kán. En ze hebben nog niet zo heel lang geloof ik, dus hij kan ook nog niet weten of ze er wel of niet tegen kan en haar grenzen kent. Dus ik snap het wel dat hij zich zorgen maakt, dat is alles wat ik zeg.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 11:14
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-08-2005 @ 20:55 :
Ben je je ervan bewust wat voor een k*nk*rsmoes dat is? En dat je iemand die met zo'n smoes komt vol op z'n bek moet rossen en dan gelijk buiten moet smijten?
Het is nooit goed om geweld te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 11:39
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
kort en bondig: NEE
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 14:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 21-08-2005 @ 12:14 :
Het is nooit goed om geweld te gebruiken
Dan wel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:03
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-08-2005 @ 15:15 :
Dan wel.
Nee
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:27
Verwijderd
Nee. Tenzij je als bezitterig vriendje wilt overkomen. En voor het andere probleem: als zij zich goed genoeg voelt om daar heen te gaan, is dat haar verantwoordelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 17:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 21-08-2005 @ 16:03 :
Nee
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 19:17
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-08-2005 @ 18:27 :
Jawel.
nee barbaar, slaan is middeleeuws.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Zullen we anders de wellus-nietus discussie even laten zitten? Jullie worden t toch niet eens.

Ik vind dat je niet moet gaan. Het is haar zaak en als zij zo stom is om zich te laten versieren is t vroeg genoeg om dr te dumpen, toch?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 17:13
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 14:12
Vrije tijd Hooligans
zlatani9
67 06-08-2003 11:59
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap integratie van de Marokkanen
batisimon
134 07-12-2002 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.