Oud 02-11-2009, 14:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De eerste stuurman was erg onvriendelijk. Nog steeds had niemand Annamaria de kajuit gewezen. Ze was nog nooit op een boot geweest en ze had geen idee waar ze moest zoeken. Op gevoel stapte ze een deur binnen. Er stond een bed met zachte wollen dekens en een tafel vol papieren met formules en vreemde tekeningen. Overal stonden en lagen curieuze instrumenten. Het was vast niet de keuken, maar wat zou ze graag even op dat bed... "Hè jij daar! Wat moet je in de kapiteinshut!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 16:17
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Offtopic: Ik weet niet hoe ik verder moet.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 09:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: maar het moet ook niet alleen maar een verhaal van ons twee worden, de rest van letteren moet ook even meedoen!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 16:33
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Offtopic: En al helemaal onze kapitein.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 17:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Offtopic: Ik weet het. Mijn werk is op't moment redelijk hektisch. Ik heb wel tijd om te computeren, maar niet echt om serieuze literatuur te schrijven
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
"Schaakmat" Issungrijn lachte vervolmaakt, ik wist wel dat je geen antwoord had op mijn tweede-baskische-een-drie-een meesterzet.
Ik kon niets anders dan toegeven, een gevoel dat ik belazerd werd bekroop me, ik kon het slechts van me afschudden.
De radiërende cirrusbewolking in ogenschouw nemend besloot ik; slecht weer in niet meer dan 7 dagen.

Omdat de kapitein me gevraagd had om regelmatig de werkzaamheden aan boord in de gaten te houden in verband met de vele onervaren zeelui deed ik maar mijn ronde, niet dat ik wist waar op te letten maar het gaf me wat tijd om aan mijn houtsnijwerk te werken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:29
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Offtopic: 'Issungrijn'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.