Oud 21-10-2019, 18:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En kudos voor destruct dattie zegt dattie zich kut voelt. Dat is moeilijk. <3
<3
Advertentie
Oud 21-10-2019, 18:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
I know that feel, Destruct. Alleen was er zo'n 20 jaar geleden, toen ik nog hard aan het puberen was, minder begrip voor mentale issues. Ik ben blij voor de jongere generatie dat het nu meer bespreekbaar is, en hopelijk helpt het om te weten dat je niet alleen bent.

Ik zit momenteel ook weer even in een slechte fase. Alles voelt zwaar en ik wil niks. Het trekt wel weer bij, maar het is kut nu.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-10-2019, 19:34
Verwijderd
Knuffel voor trimmie en destruct. Als jullie iets nodig hebben, laat het weten. Ik ben d'r.
Oud 21-10-2019, 20:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Lief. <3 Ik heb hier inmiddels wel lang genoeg ervaring mee om te weten dat ik gewoon moet slapen, met knuffels en zachte dekentjes.
Heb meteen al vrij geregeld voor morgen, want uuuuuuugh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-10-2019, 20:39
Verwijderd
Ahhww Trimmie, Destruct! en JapieEleven. <3

Caro en Bas ik heb jullie PMs, zal snel terugPMen! Heb het nu stervensdruk en vanmiddag stond het zweet me ook weer op de rug.
Oud 21-10-2019, 20:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
die eerste vraag begrijp ik niet echt
Het is echt zo. ik heb gewoon geen honger
Ik vind dat ik een buikje heb, heel onnatuurlijk buikje
Is er een moment in je leven waarop jouw relatie met eten is veranderd? Een omslag van gezond naar ongezond.
Geen honger hebben lijkt me ook niet normaal, maar na een tijd van weinig tot niks eten ebt het hongergevoel blijkbaar ook wel weg.

Een buikje hebben, maar wel je ribben kunnen tellen vind ik nogal contradictorisch. Of je moet een opgezwollen buik hebben door bepaalde tekorten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-10-2019, 20:59
Verwijderd
Ahhh Destruct! Ik zie nu het antwoord van deadlock op jouw posts.

Ik wil je zeggen dat ik in je geloof en het maakt helemaal niets uit als je er langer over doet. Ik denk ook dat je mentaal straks veel verder bent. Ik had ook wel twijfels toen ik jouw leeftijd had, maar had ook stevige ambities, het was doodeng en het is me allemaal helemaal niet makkelijk afgegaan. Maar toch heb ik ondanks dat ik gefaald heb, op mijn bek ben gegaan en mensen het niet in me zagen gewoon stug doorgezet. Uiteindelijk heb ik daar ontzettend veel meer van geleerd.
Oud 21-10-2019, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Is er een moment in je leven waarop jouw relatie met eten is veranderd? Een omslag van gezond naar ongezond.
Geen honger hebben lijkt me ook niet normaal, maar na een tijd van weinig tot niks eten ebt het hongergevoel blijkbaar ook wel weg.

Een buikje hebben, maar wel je ribben kunnen tellen vind ik nogal contradictorisch. Of je moet een opgezwollen buik hebben door bepaalde tekorten.
Een hongeroedeem
Oud 21-10-2019, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ahhh Destruct! Ik zie nu het antwoord van deadlock op jouw posts.

Ik wil je zeggen dat ik in je geloof en het maakt helemaal niets uit als je er langer over doet. Ik denk ook dat je mentaal straks veel verder bent. Ik had ook wel twijfels toen ik jouw leeftijd had, maar had ook stevige ambities, het was doodeng en het is me allemaal helemaal niet makkelijk afgegaan. Maar toch heb ik ondanks dat ik gefaald heb, op mijn bek ben gegaan en mensen het niet in me zagen gewoon stug doorgezet. Uiteindelijk heb ik daar ontzettend veel meer van geleerd.
Voor mij geldt hetzelfde. Het was moeilijk, maar ik heb gelachen. Ik denk dat iedere andere route voor meer ellende gezorgd zou hebben dus ik ben best tevreden met het huidige pad.

En ik wil graag ook nog even iets anders aan de pubers hier meegeven: Het lijkt alsof volwassenen het allemaal wel zo goed voor elkaar hebben en ome Jan die je om de week in z'n Mercedes aan ziet komen met iedere keer weer iets cools mee, hij heeft vanochtend niet gegeten omdat hij anders die cadeautjes niet kon betalen. Of hij gooit 1000 euro per week in de gokkast. Of hij denkt het beter te weten dan de huisarts en gaat niet met dat kuchje naar het ziekenhuis en gaat dan dood. Of hij drinkt stiekem iedere dag net zoveel als zaterdag, en op zondag drinkt hij er bij jullie maar 4 tot 6 (en stapt dan nog in de auto) maar thuis gaan er nog 6 tot 10 in en zo gaat het iedere dag.

Grote mensen zijn gewoon verzuurde kinderen met meer ervaring en geloof geen MOMENT dat ze het allemaal zoveel beter doen.
Oud 21-10-2019, 22:49
Verwijderd
Iedereen die zegt dattie weet wattie doet, liegt.
Oud 21-10-2019, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die zegt dattie weet wattie doet, liegt.
Mwoah, das ook weer een stapje verder dan ik zou gaan maar het cliché wat hierin zit heeft veel waarde denk ik.
Oud 21-10-2019, 23:07
Verwijderd
Motivatie: Zoals iedere volwassene bestaat het grootste gedeelte van mijn interactie uit die met familie en collega's. Als mijn broertje zegt dat 'ie weet wat 'ie doet als hij bezig is met mijn brommer, dan geloof ik 'm. Zelfde geldt voor m'n collega's als die het over werk hebben.

Maar alles wat sowieso buiten hun expertise valt: Helemaal mee eens.
Oud 21-10-2019, 23:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik weet wel wat ik doe en wat ik wil. Maar ik denk zeker dat Deadlock een punt heeft. Ik denk dat het voor mensen die niet dichtbij staat overkomt alsof ik echt een mooi leven heb en steady sta. Ik heb opzich in theorie ook een mooi leven, maar vind het moeilijk om daar in de praktijk van te genieten. Ik ben zelf inmiddels hulpverlener en red me daar prima mee, maar ben op zoek naar een hulpverlener voor mezelf aangezien ik steeds tegen dezelfde shit aan blijf lopen. Wat dat betreft je gevoelens serieus nemen. Blijf erover praten en zoek hulp als het te langdurig wordt. Heb je de rest van je leven gemak van.
Oud 21-10-2019, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wel wat ik doe en wat ik wil.
Als je het niet erg vindt ga ik jou ook even ongevraagd nuanceren; dat je weet wat je wil geloof ik helemaal, dat je weet wat je doet ook. Maar ik heb er een hard hoofd in dat je snapt wat voor consequenties er aan alle dingen hangen die je doet. Daar zit de diepere betekenis in die Elinorac aanhaalde en daar kan ik me grotendeels wel in vinden. De reden waarom ik het nuanceerde is omdat puberbreinen veel zwartwitter denken dan wij en een beetje duiding wel belangrijk is.

Met de rest helemaal eens btw.
Oud 21-10-2019, 23:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Yes, eens met de nuance. Was mijn bericht al aan het typen voordat ik jouw nuance daarboven las. Ik doelde er overigens meer op dat ik niet echt onzeker ben over de dingen die ik doe en dat ik best helder voor ogen heb wat ik wil en hoe ik dat waarschijnlijk kan bereiken. Maar je nuance is zeker op z’n plek
Oud 22-10-2019, 05:56
Verwijderd
Ik kan t niet beter nuanceren dan bas geloof ik.
Oud 22-10-2019, 20:46
Verwijderd
Om over mezelf te spreken. Ik zit in een arrogant mannenbolwerk en er worden soms verwoede pogingen gedaan om door dat soort perwoonlijkheden versierd te worden. Ik word gezien als sterk, charismatisch, ad rem en direct persoon met een vlotte babbel en hoog empathisch vermogen.

Maar: ik ben vaak ziek, twijfel geregeld aan heel veel dingen, heb een boel narigheid meegemaakt, ben knetterintrovert, ik stotter, ik haal geregeld rechts en links door elkaar en draai cijfers en letters om, ben een geek en soms gewoon doodnormaal saai. Ik ben daar heel open in, en ik vind het ook de normaalste zaak van de wereld. Zou ik alleen het eerste zijn waarom ik omschreven word....? Ach nee, want zo ben ik wel, maar ook ik heb mijn valkuilen en mijn dingetjes. En het levert me heel veel levenservaring op en ook leuke en lieve vrienden en mijn ouders zijn trots op me.
Oud 23-10-2019, 13:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik ben moe
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-10-2019, 13:49
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Dan ga je slapen.
Oud 23-10-2019, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je slapen.
Eerst je kut wassen.
Oud 23-10-2019, 14:09
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Eerst je kut wassen.
Die is al schoon
Oud 23-10-2019, 14:11
Verwijderd
punani!
Oud 23-10-2019, 15:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Eerst je kut wassen.
scheren mag ook!
Oud 23-10-2019, 15:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
punani!
Poeni
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-10-2019, 16:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Poesie
Oud 23-10-2019, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Die is al schoon
Nou 't ruikt behoorlijk zuur in ieder geval
Oud 23-10-2019, 16:18
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Nou 't ruikt behoorlijk zuur in ieder geval
Komt door die vele squirts
Oud 23-10-2019, 17:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zo wordt kutbier gemaakt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-10-2019, 17:21
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Schultenbräu
Oud 23-10-2019, 20:13
Verwijderd
Nouja zeg, random pijn ineens. Zit gewoon op een stoel Jezus
Oud 23-10-2019, 20:47
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Slappe stoelgang misschien?
Oud 23-10-2019, 20:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kutchelsea
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-10-2019, 20:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Misbaksels dat ze zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-10-2019, 20:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Lekker Chelsea! Dat zal die neuzen met hun grote bek leren.
Oud 23-10-2019, 20:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat jammer dat ze verloren hebben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 23-10-2019 om 20:58. Reden: ongewenst taalgebruik
Oud 23-10-2019, 21:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Lelijke haller, alle schapen moeten doot
Hihi, ik wist wel wat hier stond. Dood is met een d trouwens.
Oud 23-10-2019, 21:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
het spijt me
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-10-2019, 23:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nouja zeg, random pijn ineens. Zit gewoon op een stoel Jezus
De tering, zo kut is dat
Oud 23-10-2019, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Nouja zeg, random pijn ineens. Zit gewoon op een stoel Jezus
Ja fuck die shit. En naarmate ik ouder word is het ook meer
Oud 24-10-2019, 23:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het lukt maar niet om een enigszins betaalbare studio/appartement te vinden en dat vind ik echt mateloos vervelend.
Oud 27-10-2019, 09:34
Verwijderd
Ik moet ene nieuwe kapper zoeken en vind het echt een hel.
Oud 27-10-2019, 21:04
Verwijderd
Citaat:
De tering, zo kut is dat
Jup, uit het niets, zomaar....

Citaat:
Ja fuck die shit. En naarmate ik ouder word is het ook meer
Ja bij mij dus ook (weer).
Oud 28-10-2019, 10:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik was de wintertijd vergeten. Dus ik stond sinds half 8 op school
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-10-2019, 10:26
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik was de wintertijd vergeten. Dus ik stond sinds half 8 op school
Hoe kun je dat nou weer vergeten?
Oud 28-10-2019, 10:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nou ja, het was vakantie. dus mijn brein deed het niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-10-2019, 10:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
De meeste klokken veranderen toch automatisch.
Oud 28-10-2019, 10:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ja die van mijn wekker niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-10-2019, 10:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en ik had nog niet op mijn mobiel gekeken. De ovenklok moet je ook aanpassen dus daar stond het ook nog verkeerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 28-10-2019, 10:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mongool
Oud 28-10-2019, 11:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
bedankt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 17:19
Lichaam & Gezondheid wat vind jij mooi aan jezelf?
DaichiDechu
118 27-09-2012 20:48
Psychologie Hoe houden wij positiviteit vast
Verwijderd
25 02-09-2010 18:49
Liefde & Relatie [fototopic] Showen die partner! En jezelf natuurlijk. #7
Verwijderd
500 26-07-2008 14:00
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 23:47
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.