Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 20:10
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Als je ook maar de hint geeft bi-seksueel te zijn, zijn jongens er als de kippen bij. Hoe komt dat? Wat vinden jongens zo opwindend aan het idee 'een bi-meisje aan de haak te slaan?'.

(terwijl ze 'potten' 'walgelijk' vinden!?)
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:11
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
het feit dat ze dan misschien een trio kunnen doen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:12
sarow
sarow is offline
vinden ze potten walgelijk?
volgens mij vinden niet alle jongens potten vies ofzo..en met die bi meisjes..
dan hebben ze 2 meiden in plaats van 1, ze kunnen zelf dan meedoen.

ze kunnen er gewoon neit tegen dat de potten genoeg aan elkaar hebben..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:13
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
het feit dat ze dan misschien een trio kunnen doen natuurlijk

Ok, tweede vraag dan: waarom zijn jongens zo hitsig wb trio's?

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:14
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
sarow schreef:

ze kunnen er gewoon neit tegen dat de potten genoeg aan elkaar hebben..
Weet ik niet, maar je hoort altijd afkeurende opmerkingen van jongens (ik heb het over doelgroep 16-18) als lesbo's ervoor uitkomen.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:15
sarow
sarow is offline
dan kunnen ze verwendt worden door 2 meiden tegelijk..en dan is het extra geil..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Als je ook maar de hint geeft bi-seksueel te zijn, zijn jongens er als de kippen bij. Hoe komt dat? Wat vinden jongens zo opwindend aan het idee 'een bi-meisje aan de haak te slaan?'.

(terwijl ze 'potten' 'walgelijk' vinden!?)


ik vind het niet opwindend...(ligt aan persoon, niet aan geaardheid)

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:19
sarow
sarow is offline
ik heb dat ook vaak van die afkeurende opmerkingen op potten..maar ik vind het eigenlijk wel geil..er zat vorrig jaar een lesbo meisje bij mij in de klas, en we waren altijd aan het roddelen enz.maar dat kwam misschienook omdat ze neit al te knap was..wls het misschien een mooie meid was dan hadden we er misscheinwel bewondering voor ..wie weet..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:20
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
sarow schreef:
dan kunnen ze verwendt worden door 2 meiden tegelijk..en dan is het extra geil..

Wie zegt dat het de meisjes dat willen?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:30
sarow
sarow is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Wie zegt dat het de meisjes dat willen?
----------------------------------

als je toch een trio doet dan neem ik aan dat de meiden dat ook willen..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:33
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
omg, niet zo generaliserend, dank.u,
J-roen zou absoluut geen trio willen.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:44
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
sarow schreef:

Ik heb nooit gezegd dat jongens meteen een trio willen! Ik vroeg waarom jongens als vliegen op stront afkomen als ze horen 'ik ben bi'.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
IKKE GA HET LEKKAH BINNENKORT MET EEN MEID EN MIJN VRIEND DOEN,GNA GNA!! Maar jongens vinden gewoon altijd dat 2 sexende meiden er geil uitzien, en geef ze eens ongelijk....?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:13
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
IKKE GA HET LEKKAH BINNENKORT MET EEN MEID EN MIJN VRIEND DOEN,GNA GNA!! Maar jongens vinden gewoon altijd dat 2 sexende meiden er geil uitzien, en geef ze eens ongelijk....?
Jah, als je zeker weet dat je relatie er tegen kan, leuk. Ik zou denken dat je best wel erg jong bent maar oké

Op topic: nee, heb er nou helemaal niks mee; ben sowieso niet al te geïnteresseerd in iemands geaardheid. Sommige dingen hoef ik niet te weten van mensen die ik ken...
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:
Jah, als je zeker weet dat je relatie er tegen kan, leuk. Ik zou denken dat je best wel erg jong bent maar oké

Op topic: nee, heb er nou helemaal niks mee; ben sowieso niet al te geïnteresseerd in iemands geaardheid. Sommige dingen hoef ik niet te weten van mensen die ik ken...
Ben al bijna 17, morgen om precies te zijn... :-)) Ja, ik hoop dat de relatie er tegen kan...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
IKKE GA HET LEKKAH BINNENKORT MET EEN MEID EN MIJN VRIEND DOEN,GNA GNA!! Maar jongens vinden gewoon altijd dat 2 sexende meiden er geil uitzien, en geef ze eens ongelijk....?
word je dan niet jaloers als je vriend dingen met haar doet???? Dat is voor mij namelijk de enige reden dat ik zoiets niet wil........ik zou echt GEK worden van jaloezie...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
word je dan niet jaloers als je vriend dingen met haar doet???? Dat is voor mij namelijk de enige reden dat ik zoiets niet wil........ik zou echt GEK worden van jaloezie...

Eigenlijk wel...Ik hoop er 1 te vinden die er minder uitziet dan ik, haha!!Maar t gaat om t idee.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:22
stella
stella is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
IKKE GA HET LEKKAH BINNENKORT MET EEN MEID EN MIJN VRIEND DOEN,GNA GNA!! Maar jongens vinden gewoon altijd dat 2 sexende meiden er geil uitzien, en geef ze eens ongelijk....?
vettt!!
wil ik ook ooit een keer doen.

Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:40
warmaster
warmaster is offline
nou ik krijg mijn vriendin niet zover om een trio te maken met een andere meid maar het lijkt me wel zo super geil... ik moet er nie aan denken
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:57
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
warmaster schreef:
nou ik krijg mijn vriendin niet zover om een trio te maken met een andere meid maar het lijkt me wel zo super geil... ik moet er nie aan denken
aan je vriendin heb je dus niet genoeg??¿¿??
Ik denk niet dat je vriendin het leuk zo vinden als je met een ander ligt te naaien.

Of JUIST WEL
Maar ik geef je geen ongelijk, 2 meiden die het met elkaar doen maakt het geiler/leukerder. Dubbel zo veel plezier. en dan jij erbij!

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat is homo/hetero/biseksualiteit precies? (afgesplitst van 'Wat zou je nooit doen')
sc0undrel
41 15-10-2011 13:14
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Seksualiteit Vinden vrouwen mekaar doorgaans ook aantrekkelijk/prikkelend?
TheCreator
58 26-07-2007 21:29
Seksualiteit Waarom vinden jongens bi-meisjes interessant?
Nadia Durnen
74 16-02-2003 11:53
Seksualiteit Geaardheid
Cinamon
69 14-10-2002 14:23
Seksualiteit bi :D
AtHell
54 05-07-2002 18:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.