Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 10:49
furkanbolukbas
furkanbolukbas is offline
Hoi

zoals de titel al zegt wil ik graag weten wat een IT bedrijf is. ik weet al wat een IT bedrijf is maar ik wil later een It bedrijf opstarten ( dat computers repareert, verkoopt en met mobieltjes omgaaat enz. eigenlijk een computer winkel.) en nu hou ik een sector werkstuk over
mijn probleem is nu eigenlijk dat ik moet vertellen wat een IT bedrijf is in twee bladzijden

...

ik zou het graag op prijs stellen als jullie nou ff een samenvattinkje van twee bladzijden hier posten dan is mijn probleem echt opgelost want ik heb mijn hele werkstuk al maar alleen de deelvraag : Wat is een IT bedrijf?

ennuh....

is het oook veel gevraagd als jullie interview vragen kunnen verzinnen voor me?
interview vragen die gesteld moeten worden aan een IT bedrijf manager.

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 13:26
Verwijderd
Geef me eens één goede reden waarom ik jouw huiswerk zou gaan maken..

EDIT: Klikje
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 14:09
furkanbolukbas
furkanbolukbas is offline
Citaat:
Geef me eens één goede reden waarom ik jouw huiswerk zou gaan maken..

EDIT: Klikje
het kan ook dat jullie mij een idee geven je hoeft mijn huiswerk niet te maken, dat doe ik zelf al maar ik kan niet meer verder gaan werken, want ik zit vast
ik vind het moeilijk om te samenvatten wat een IT bedrijf is
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 14:31
Verwijderd
- Programmeren
- IT infrastructuren
- Networking
- Databasing
- Computer Systems
- Helpdesk
- Beheer

And the list goes on and on and on and on.

Dude>..>...............
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb dit topic van Studiekeuze hiernaartoe verplaatst, omdat hij niet past op Studiekeuze.

Maar, om toch je vraag te beantwoorden: wat heb je al? Je zegt dat je vast zit, waar zit je vast? Al meteen na de titel? Want dan heb ik ook niet het idee dat je het geprobeerd hebt en dan krijg ik ook geen zin om je te helpen.

Verder is het misschien wel zo dat je 'hele' werkstuk maar over één vraag gaat, maar dat betekent niet dat je de vraag in kleinere deelvragen kan opsplitsen. Je zegt dat je weet wat een IT-bedrijf is. Nou, dan schrij je bijv. een aantal onderdelen op die een IT-bedrijf bezit en schrijf je daar je deelvragen over.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:30
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik bedenk net dat ik dit topic misschien verkeerd heb verplaatst. Als de fb's hier denken dat hij beter op bijv. Exacte vakken past, dan weten ze vast de verplaatsknop te vinden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 00:13
the economist
the economist is offline
Citaat:
is het oook veel gevraagd als jullie interview vragen kunnen verzinnen voor me?
interview vragen die gesteld moeten worden aan een IT bedrijf manager.
- hoeveel verdient u eigenlijk ?
- heb je lekkere kroketten in de kantine ?
- wat vindt u zelf nou een goede vraag voor een interview ?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 00:17
Groentensoep
Groentensoep is offline
Iemand die een IT bedrijf wilt starten, moet zeker zelf kunnen uitzoeken wat een IT bedrijf precies is. Zo niet, dan kan-ie het wel uit zijn duim zuigen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 09:59
furkanbolukbas
furkanbolukbas is offline
Citaat:
Ik heb dit topic van Studiekeuze hiernaartoe verplaatst, omdat hij niet past op Studiekeuze.

Maar, om toch je vraag te beantwoorden: wat heb je al? Je zegt dat je vast zit, waar zit je vast? Al meteen na de titel? Want dan heb ik ook niet het idee dat je het geprobeerd hebt en dan krijg ik ook geen zin om je te helpen.

Verder is het misschien wel zo dat je 'hele' werkstuk maar over één vraag gaat, maar dat betekent niet dat je de vraag in kleinere deelvragen kan opsplitsen. Je zegt dat je weet wat een IT-bedrijf is. Nou, dan schrij je bijv. een aantal onderdelen op die een IT-bedrijf bezit en schrijf je daar je deelvragen over.
ik heb de werkstuk af alleen ik ben niet goed in samenvatten, ik moet samenvatten gewoon in het kort beschrijven wat een IT bedrijf is en dit vind ik wel lastig want ik heb al alle andere deelvragen gemaakt zoals: welke bezigheden heeft een IT bedrijf, hoe start je een IT bedrijf, wat is de toekomst van de IT bedrijven in Nederland enz. omdat ik zo wat van alles heb vertelt in elke deelvraag weet ik nietmeer wat ik moet vertellen bij de hoofdvraag: wat is een IT bedrijf

p.s. met een IT bedrijf bedoel ik gewoon een computerwinkel, dat computers repareert verkoopt aanbied en ook nog eens met mobiletjes omgaat
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 10:00
furkanbolukbas
furkanbolukbas is offline
ow en de Interview vragen heb ik al
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 09:08
furkanbolukbas
furkanbolukbas is offline
...

Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 10:32.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 09:38
Batu
Eey furkan ben batu ik ben thuis bezig met mijn hoofdstuk ik stuur wel naar mail maar dheb ik niet vaag aan mukkie watmijn msn is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 12:53
cezary
cezary is offline
hallo furkan,

waar heb jij je informatie vandaan?
ik heb hetzelfde sectorwerkstuk maar kan helemaal niks vinden, (8 uur aan het zoeken)
ik zou graag willen weten hoe je aan de informatie komt en of je me een beetje kan helpen.

tnx.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
- Programmeren
- IT infrastructuren
- Networking
- Databasing
- Computer Systems
- Helpdesk
- Beheer

And the list goes on and on and on and on.

Dude>..>...............
over al die dingen kun je een samenvatting maken, dan heb je makkelijk 3 blz vol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Midden-Oosten topic II
T_ID
500 14-10-2007 17:52
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 20:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse
efixer
31 08-06-2004 13:22
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Algemene schoolzaken verschil HBO-WO
Verwijderd
46 23-09-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.