Oud 13-11-2019, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ooit eens weggelopen, nou ja, meer op reis gegaan zonder iets te zeggen.
Ik heb 1 rugtas ingepakt met wat kleren en andere nodige dingetjes (boek bijvoorbeeld). En nog een tasje met wat eten en drinken voor onderweg. Ik heb al mijn geld van de bank gehaald, ben in de trein naar het zuiden van het land gestapt en toen naar België en Frankrijk. Daar was ik vrij snel, en met mijn geld ging ik naar een goedkoop pension'etje. Daar heb ik 1 nacht geslapen, vervolgens verder naar het zuiden getrokken met de trein.
Na drie dagen belandde ik in de bergen en heb ik daar 1 nacht doorgebracht (koud!). Overdag liep ik door de bergen & bos, 's nachts heb ik in kleine beetjes geslapen. Was echt fantastisch!
De dag erna kwam ik terecht in een klein dorpje, waar ik een tijdje heb zitten schrijven. Vervolgens werd ik door een klein frans vrouwtje haar huis ingetrokken en werd ik min of meer gedwongen mee te eten met het hele gezin. Was heel raar, maar echt super gezellig! Na het eten wilde ik weer verder gaan, op zoek naar een slaapplaats, maar ik mocht daar blijven slapen!
De dag erna voelde ik me een beetje raar, ik miste mijn vader, broertjes en zusje (ik was weggelopen omdat mijn moeder was overleden... ).
Ik heb naar huis gebeld en geleerd dat iedereen me echt kwijt was en aan het zoeken was geweest. Ik voelde me zó schuldig!
Ik heb mijn vader verteld dat ik op z'n minst nog een weekje wilde blijven, gewoon ronddwalen. Maar dat heb ik niet echt volgehouden, na 4 dagen ben ik weer naar huis gegaan...

Ik moet zeggen: het was de mooiste reis uit mijn hele leven!
En ik liep misschien wel weg voor mijn problemen, maar juist dát gaf me... ja... een soort hmm... ja, het leek alsof de tijd even stil stond en ik na kon denken over wat er nu was gebeurd en wat en zou gebeuren. Dat heeft me heel erg geholpen, ik was toen ik terug kwam veel rustiger en objectiever...

ik weet niet of je hier nog op zit, maar proberen kan geen kwaad. Ik vroeg me af hoe oud je was en of t ooit ‘gevaarlijk’ was? Ik wil namelijk hetzelfde doen omdat je maar 1 keer leeft en ik heb het gevoel dat het het juiste is om te doen. Heb je tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2019, 07:31
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik denk niet dat je na 17 jaar nog een reactie van hem krijgt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2019, 09:05
Dunkie
Dunkie is offline
Ik denk dat er een 100% kans is dat ie niet meer reageert lol
__________________
Hey there buddy :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Redhair
496 29-11-2005 13:44
Verhalen & Gedichten Biografie van Karel van Straeten.
ell'nn
26 23-08-2004 17:40
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 12:30
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.