Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 20:57
Zjoske
Zjoske is offline
Hoi,
Ik word op school vaak uitgelachen omdat ik van hardrock houd en ik ben 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Maar ik vergelijk alle jongens met filmjongens. Dus ik denk dat het aan mij ligt want er zijn al een paar jongens geweest die interesse toonden. Ben ik normaal?
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2011, 21:34
piraat013
piraat013 is offline
Nee ahahah nee grapje pas als jij jezelf voor niet normaal ziet ben je juist wel normaal in de puberteit leer jij je eigen identiteit kennen klinkt allemaal heel vaag wanneer je rond je 20 bent begrijp je me wel
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 21:42
Verwijderd
Dit topic moet naar psychologie of liefde en relatie

En je hoeft echt niet per se heel vroeg aan relaties te beginnen. Maak je niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 11:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Geen vriendje hebben gehad als je 13 bent is normaal. Van hardrock houden ook. En er is niets raar aan het niet leuk vinden van de jongens die jij leuk vindt. Jongens van 13 zijn vaak toch nogal onvolwassen in vergelijking met meisjes van 13. Maak je maar niet druk, het komt allemaal goed. En je hoeft ook niet bang te zijn dat je niet normaal bent, ten eerste omdat niemand echt normaal is en ten tweede omdat dicht in de buurt van normaal komen erg saai is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 18:34
steelstraw
Avatar van steelstraw
steelstraw is offline
ik denk dat je dit zelf ook wel weet, volgens mij wil je alleen een bevestiging horen via scholieren.com, niks mis mee hoor
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 00:06
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Probeer je geen zorgen te maken over normaal zijn, maar eerder met jezelf te zijn.

Normaal zijn wordt overschat.
__________________
I'm too old for this shit.

Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 09:28
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Je bent compleet normaal als je geen vriendje hebt gehad als je 13 bent. En het niet hebben van een vriendje blijft echt nog wel een jaar of 5 doodnormaal (en als je eenmaal 18 bent, denk ik dat je snapt dat het niet iets is om je druk om te maken)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Hoi,
Ik word op school vaak uitgelachen omdat ik van hardrock houd en ik ben 13 en heb nog nooit een vriendje gehad. Maar ik vergelijk alle jongens met filmjongens. Dus ik denk dat het aan mij ligt want er zijn al een paar jongens geweest die interesse toonden. Ben ik normaal?
xx
ik heb precies hetzelfde probleem, ik hou ook van hard rock
maar ik dwing mezelf om pop leuk te vinden. dat werkt wel.
je moet zelf ook een beetje iniciatief tonen, als je een jongen leuk vind een beetje flirten.
maar niet meteen alles, jongens zijn jagers laten we maar zeggen. en als wij hun taak gaan overnemen is de kans klein dat ze je nog leuk vinden.
xx
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 12:10
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Zo, ik heb meer dan de helft van de posts verwijderd want het gaat nergens meer over, Smaken verschillen.

Nu weer ontopic graag.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 13:13
Verwijderd
Het is heel normaal om op je 13e nooit een vriendje te hebben gehad - degenen die wél een vriendje hebben gehad voor hun 13e, zullen later waarschijnlijk zeggen dat die 'niet echt meetelt' omdat ze toen nog helemaal niet serieus ermee bezig waren .
Op je 13e alle jongens vergelijken met filmjongens is ook heel normaal, als je verliefd bent op een acteur kun je tenminste gewoon lekker verliefd zijn zonder al dat gedoe met verkering vragen en ouders ontmoeten, dat scheelt jou weer een hoop gedoe waar je nu misschien ook nog helemaal niet aan toe bent.
En als meisje van hardrock houden is ook heel normaal en er zijn genoeg jongens die ook van hardrock houden, dus je hoeft je wat dat betreft echt niet anders voor te doen dan je bent!
Wacht maar gewoon rustig af tot je écht verliefd wordt op iemand die je écht kent, en tot die tijd lekker lol maken met vriendinnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ben ik in gevaar? Kan hij me vermoorden?
BlakeRodgers
3 14-01-2017 03:12
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
Mamasexo
9 08-09-2016 23:09
Algemene schoolzaken Waarom ben ik zo boos?
Skats
9 11-10-2013 01:37
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
xkusjemerel
13 27-04-2013 18:31
Lichaam & Gezondheid ben ik nog normaal na mijn ongeval??
pipooke
26 21-10-2005 19:54
Liefde & Relatie Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig?
Dotcom
24 21-01-2005 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.