Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2016, 13:04
Verwijderd
50
Advertentie
Oud 11-03-2016, 13:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Haha, Maaike.sann naamzoek

Zie saaitopic
haha, wat een toeval. Duidelijk dat ik nooit in saai kijk.


Maar eh, geeft wel weer een nieuwe betekenis aan voor het zingen de kerk uit.
Of als je kroost werpt in zo'n woning, dan ben je lekker in de kerk geboren ;D;d
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-03-2016, 14:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wolterrrrr heb je al een nieuw huis?

Ik ga zo op bezoek bij mijn zieke lievelingsmens en dat vind ik wel spannend.
Ik sta 5e voor iets erg leuks. Nu hopen dat er 4 mensen niet willen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-03-2016, 15:12
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Weekend hype!
Oud 11-03-2016, 18:08
Verwijderd
Hier in de staf is vanochtend een plofkraak gepleegd, de daders.zijn op de vlucht geslagen maar gepakt. Een collega van Jos woont in een flat zes meter er vanaf en vertelde dat ze een handleiding hadden gevonden over hoe je een plofkraak moet plegen
Oud 11-03-2016, 18:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hier in de staf is vanochtend een plofkraak gepleegd, de daders.zijn op de vlucht geslagen maar gepakt. Een collega van Jos woont in een flat zes meter er vanaf en vertelde dat ze een handleiding hadden gevonden over hoe je een plofkraak moet plegen
Oud 11-03-2016, 18:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Altijd handig die instructies op het Internet
__________________
Forumdownie
Oud 11-03-2016, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Weekend hype!
Oud 11-03-2016, 21:30
Poepsnoeperd
Poepsnoeperd is offline
hoi
Oud 11-03-2016, 21:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hi
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-03-2016, 23:04
Verwijderd
Hello
Oud 11-03-2016, 23:07
Verwijderd
Hoi.
Oud 11-03-2016, 23:08
Verwijderd
Ik ga je morgen terug pm'en.
Oud 11-03-2016, 23:11
Verwijderd
Word godverdorie tijd.
Oud 12-03-2016, 00:14
Verwijderd
Sorry
Oud 12-03-2016, 13:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is echt fucking lekker weer maar ik kan niets bedenken om buiten te doen wat gaat met mijn rug nu
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 13:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is echt fucking lekker weer maar ik kan niets bedenken om buiten te doen wat gaat met mijn rug nu
In de zon zitten en een boek lezen? Desnoods met een dik vest aan als het nog wat koud is.

Ik heb vandaag echt al 1000 nuttige dingen gedaan (verven, ramen zemen, afwassen). Hoog tijd om te douchen en boodschappen te gaan doen! Vanavond viert oma haar verjaardag en morgen komen hier vrienden van mijn moeder langs, dus ik wil nog wat hapjes maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 13:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Jaaaa ik zit ook al de hele middag in de tuin met een goed boek. De tuin ligt wel op het zuiden en ik zit uit de wind, dus het is echt heeeeeerlijk!
Oud 12-03-2016, 14:06
Verwijderd
Ik had om 8 uur rijles en heb alleen maar nuttige dingen gedaan tot nu
Oud 12-03-2016, 14:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In mijn tuin is geen zon en voor ga ik wel eens in de deuropening zitten maar dat gaat nu ook niet. Lig nu op de bank in de zon achter glas.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben een beetje uit mijn hummie vandaag. Mijn vriend is veel weg. Vanavond misschien ook weer. Ik mocht niet mee want ze gingen iets geheims bespreken, misschien wel mijn dertigste verjaardag vandaag mocht ik niet sporten van de fysio maar kan niemand vinden die morgen met me wil gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
*aai voor Daantje*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 14:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gelukkig word ik altijd wel heel strijdlustig van dit soort buien en probeer ik iets af te spreken met iemand voor volgend weekend
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:34
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik wilde net zeggen, probeer anders even wat leuks te plannen! Ik ga volgende week uiteten en daar verheug ik me al zo lang op.
Oud 12-03-2016, 14:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja dat werkt wel goed idd

Is uiteten voor jou wel haalbaar of is dat heel ingewikkeld?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja dat werkt wel goed idd

Is uiteten voor jou wel haalbaar of is dat heel ingewikkeld?
Ingewikkeld. Restaurants zeggen altijd dat ze wel aan mijn diëten kunnen voldoen, maar in de praktijk gaat het heel vaak fout. Ik plan het dan ook altijd op momenten dat het fout kan gaan. En natuurlijk heb ik restaurants waarbij ik weet dat het goed gaat, maar je wil ook niet altijd hetzelfde! En in het buitenland ga ik helemaal zelden. moeilijk te communiceren en altijd lastig!
Oud 12-03-2016, 14:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahja dat kan ik me voorstellen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 14:58
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
poe wat een gedoe
__________________
Forumdownie
Oud 12-03-2016, 15:34
Verwijderd
Bossche bollen gehaald om te trakteren morgen bij zus&co omdat ze gaan verhuizen.

Stond wel n flinke rij bij de Groot. Maar dat is altijd.
Oud 12-03-2016, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ingewikkeld. Restaurants zeggen altijd dat ze wel aan mijn diëten kunnen voldoen, maar in de praktijk gaat het heel vaak fout. Ik plan het dan ook altijd op momenten dat het fout kan gaan. En natuurlijk heb ik restaurants waarbij ik weet dat het goed gaat, maar je wil ook niet altijd hetzelfde! En in het buitenland ga ik helemaal zelden. moeilijk te communiceren en altijd lastig!
Gewoon ribs of steak eten kan wel toch?
Oud 12-03-2016, 15:47
Verwijderd
Beetje zon in de tuin en meteen komen de buurkatten op het terras liggenn.
Oud 12-03-2016, 15:49
Verwijderd
Dat heb ik met eenden.
Oud 12-03-2016, 16:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen buiten ergometeren waarschijnlijk en volgende week zaterdag iets leuks doen met een vriendin
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 17:38
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Gewoon ribs of steak eten kan wel toch?
Ligt aan de marinade enzo! Bij spareribs is bijvoorbeeld vaak het probleem dat de marinade van de gluten bevatten. En dan kan ik doodleuk eentje zonder marinade nemen, maar als het gebakken of wat dan ook wordt waar eerst de gemarineerde shit is gebakken, dan word ik ziek! En helaas gebeuren dat soort dingen dus regelmatig!
Oud 12-03-2016, 17:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Pas ook bij een snackbar: "bakken jullie je patat in vet waar alleen patat in gaat, of gaan er ook kroketten enzo in?". Krijg ik als antwoord dat het in vet gebakken wordt waar alleen patat in gaat. Dus ok, prima, bestellen dan! Zegt hij vervolgens: "maar ik wissel af en toe wel de mandjes om, dus het kan zijn dat je patat in het mandje van de kroketten gebakken wordt!". Ok doei. fijn dat hij het nog even zei, maar genoeg eigenaren of koks die dat dus niet zeggen helaas!
Oud 12-03-2016, 17:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Morgen buiten ergometeren waarschijnlijk en volgende week zaterdag iets leuks doen met een vriendin
Jeej
Oud 12-03-2016, 17:44
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
DIKKE DOLLE GEKKE LEUKE BEDOENING HIER ZIE IK WEL WOEHOE
__________________
Forumdownie
Oud 12-03-2016, 17:44
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ENTHOUSIASME ALOM
__________________
Forumdownie
Oud 12-03-2016, 17:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
ENTHOUSIASME ALOM
JA HOI VERTEL WAT LEUKS DAN
Oud 12-03-2016, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ligt aan de marinade enzo! Bij spareribs is bijvoorbeeld vaak het probleem dat de marinade van de gluten bevatten. En dan kan ik doodleuk eentje zonder marinade nemen, maar als het gebakken of wat dan ook wordt waar eerst de gemarineerde shit is gebakken, dan word ik ziek! En helaas gebeuren dat soort dingen dus regelmatig!
Ah.
Oud 12-03-2016, 17:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pff race tegen de klok, iets over vijf kwam ik binnen met boodschappen en tussen zeven en half acht moet ik bij oma zijn (15min. fietsen). Tussendoor nog drie soorten wraps en worstenbroodjes gemaakt voor oma's verjaardag en avondeten gekookt. Zo nog even omkleden en dan snel naar oma!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 17:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben allergisch voor schaal en schelpdieren en ga binnenkort wokken. Dan hoop ik wel dat ze dat apart bewaren en bereiden van de rest
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 17:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben allergisch voor schaal en schelpdieren en ga binnenkort wokken. Dan hoop ik wel dat ze dat apart bewaren en bereiden van de rest
Ik zou even bellen vooraf als ik jou was
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 17:50
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
JA HOI VERTEL WAT LEUKS DAN
IK GA DADELIJK FEESTJE BOUWEN MAAR IK HEB ECHT GEEN ZIN OM TE DOUCHEN MAAR IK MOET WEL OP TIJD DOUCHEN ANDERS BEN IK TE LAAT EN IK WIL NIET TE LAAT ZIJN WANT VAN TE LAAT ZIJN KOMT GEZEUR DAAR HEB IK GEEN ZIN IN
__________________
Forumdownie
Oud 12-03-2016, 17:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Pff race tegen de klok, iets over vijf kwam ik binnen met boodschappen en tussen zeven en half acht moet ik bij oma zijn (15min. fietsen). Tussendoor nog drie soorten wraps en worstenbroodjes gemaakt voor oma's verjaardag en avondeten gekookt. Zo nog even omkleden en dan snel naar oma!
Volgende keer kant en klaar maaltijd meenemen uit de supermarkt

Citaat:
Ik zou even bellen vooraf als ik jou was
Collega van me organiseert het. Kan wel vragen of hij even informeert!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 17:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit een vandaag te kijken over integratie. Het lijkt me eigenlijk wel leuk om buddy te zijn voor een vluchteling die mag blijven maar nog wel hulp kan gebruiken maar geen idee of zoiets bestaat en niet gelijk een dag per week kost.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 18:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben allergisch voor schaal en schelpdieren en ga binnenkort wokken. Dan hoop ik wel dat ze dat apart bewaren en bereiden van de rest
Wokmaster in Delft toevallig? Zeker bellen, want ik heb heel vaak te horen gekregen dat het allemaal niet kan omdat het te druk is. :') op de avond zelf, terwijl ik van te voten geïnformeerd had. Was trouwens ook bij Wokmaster in Delft!
Oud 12-03-2016, 18:37
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
IK GA DADELIJK FEESTJE BOUWEN MAAR IK HEB ECHT GEEN ZIN OM TE DOUCHEN MAAR IK MOET WEL OP TIJD DOUCHEN ANDERS BEN IK TE LAAT EN IK WIL NIET TE LAAT ZIJN WANT VAN TE LAAT ZIJN KOMT GEZEUR DAAR HEB IK GEEN ZIN IN
VEEL PLEZIER
Oud 12-03-2016, 18:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wokmaster in Delft toevallig? Zeker bellen, want ik heb heel vaak te horen gekregen dat het allemaal niet kan omdat het te druk is. :') op de avond zelf, terwijl ik van te voten geïnformeerd had. Was trouwens ook bij Wokmaster in Delft!
Jep daar idd. We zijn er eerder geweest met werk maar weet niet of ik toen die allergie al had
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.